Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg spent på åssen olje du har kjøpt? :sjenert: Hva heter den? Så spennende med total fargeforandring da! :jepp: Også rett på roadtrip med ny look etterpå :briller: Det blir bra!

Blir spennende med UL om 2 uker for å se om jentefølelsen stemmer eller ikke ;) Jeg er skråsikker på at jeg får gutt. Får forhåpentligvis svar på det om bare noen timer.

Ha en super dag Skytte! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Delphina
Skrevet

Pokker, jeg glemte å hoppe for deg i går. :hoppe: litt i dag da! :fnise: Uansett, jeg vinglet når det kom til snuppa vår. Dagen vi skulle ha UL satt jeg der og tenkte "Hun har det bra", da jeg bekymret meg sånn for at jeg måtte avbryte svangerskapet grunnet alvorlige feil.

:fnise: Sitter der og forestiller meg deg med en liten tufs av håret ditt mot nesa og et smil om munnen. Beklager den altså. :nigo:

Høres så koselig ut med roadtrip. Blir jo kjempekoselig!

Skrevet

Oi, så spennende med helt ny hårfarge!! Noe du har tenkt på lenge?

Har forresten sendt deg svar på pm (syns du sa noe om at du ikke får sett om du får svar fra mobilen din?! Så sier nå i hvertfall fra her...)

Skrevet

Teita: Hehe, ja ikke alltid magefølelsen stemmer:) Jeg gleder meg enormt til å kanskje få vite hva det er!!

Skogstroll: Jeg var ute etter maroccan oil for den er så himla god lukt av. Hun var fri for den så jeg kjøpte oil miracle fra schwarzkopf, den lette oljen. Den finnes i lett og tung type. Igår kuret jeg håret og hadde olje i håndkletørt hår. Har aldri hatt så mykt og deilig hår før:) Nummeret før fetisj på mitt eget hår for tiden, hehehe:) Men er spent på fargen imorgen og gruer meg litt.... I like beeing blond....

Delph: Jeg har ikke tenkt så mye på annet enn at jeg nesten regner med at alt ser greit ut...:) Og jeg håper vi får vite kjønnet:)

Roadtrip og jentehelg blir kooonge!!!

Tutta: Tja.. Det har hendt seg flere ganger at jeg har vurdert mørkere hår men har endt opp med fortsatt blondt hver gang:) Men nå...! Wææ.. Gledegruer meg:)

Her har det vært sol og vind de siste dagene så jeg har malt to kommoder! Det gikk rasende fort gitt og jeg er meget fornøyd med at det nå ikke finnes mer i dette huset som skal males:)

Bare hele utleiehuset som gjenstår...!

Har begynt å jobbe litt igjen også. Veldig fint å være en del av det igjen men føler samtidig at det er vel mye sjefen tror jeg skal rekke over på den lille tiden jeg er der... Så jeg må nok bare være litt forsiktig.

Ble liggende våken i timesvis i natt å tenke på jobben og forholdet til eksen min. Er noen ting der som plager meg for tiden... Men sånt orker jeg ikke ta her. De er jo på ferie så jeg må bare prøve å leve med irritasjonen til de kommer hjem.

Har kosa meg ilag med både K og C de siste dagene<3 Føler nesten at jeg ikke burde bolse og kose meg så fælt... Mannen får fnatt når jeg sier sånn... Men jeg vil jo bare så gjerne at han også skal kose seg litt. Men akkurat nå er det bare jobb og snekring på han...

Jeg prøver å få gjort så mye husarbeid og andre ting som jeg bare orker da. For å kompansere litt liksom..

Men helgen blir bare bedre og bedre:)))

Imorgen blir det jo frisør på meg mens E jobber litt før vi kjører.

På turen ned skal vi innom en gammel kollega av E og drikke kaffe og vi satser på å rekke en kveldsrunde på ikea når vi kommer frem:)

Lørdag blir det hardcore shopping, lunsj med min bror og yndlingsmaten min til middag på kvelden:) Vet at E også kommer til å like den for vi er veldig like i matveien!

Og søndag har jeg nå nettopp bestilt time på Britannia Spa med en times aromaterapi til E og gravidmassasje til meg selv <3 Fordi vi fortjener det <3

Så ja, jeg gleeeeder meg så sykt mye!!!

Idag har jeg ingen planer! Så derfor ligger jeg i sengen enda... Skal ut og spise med jobben kl sju så nå har jeg sju timer til rådighet:) Tror jeg må begynne med en dusj og litt frokost...!

Skrevet

Høres ut som en herlig helg du har i vente :strix:

Skrevet

UH! I dag er det hårfargedag Skytte!! Lykke til! Gleder meg til å høre om resultatet! :tommelsmil:

Gravidmassasje hørtes alldeles nydelig ut da! Dette blir nok en super helg! :)

Skrevet

Lucky: Ja, jeg satser på litt Hollywoodtreatment i helga, hehehe:)

Skogstrollet: Jepp! Bare to timer igjen som totalt blondine...!! Vurderer å forføre mannen for nå er det kanskje siste sjangs han får med ei blondine, hihi:)

Her er jeg da våken etter kun fem timers søvn... Sulten som en viss kar så det var bare å stå opp!

Men våknet da jeg skulle snu meg og det kjentes ut som om livmoren revnet:( Fy f så vondt og jeg vrælte au så mannen skvatt til og lurte på hva i herrens navn det var som var galt?!

Ble seeent her inatt for jeg og svigerinna mi hadde maraton med One born every minute...! Fire episoder på rappen!

Hun begynner på JM studiet neste uke og er da selvsagt over gjennomsnittet intr i det meste og syns det er helt supert at jeg er gravid og kan være prøvekanin:)

Huff.. Det er noe som er så grusomt som jeg bare må dele for jeg tenker så mye på det.

Venninne S har et søskenbarn som er dødssyk.. En trebarnsmor på 34 år som er full av kreft.. I livmorhalsen med spredning til lymfene og skjelettet..

Barna er 8,2 og den minste blir fem mnd:((((

Det er så forferdelig grusomt og jeg tenker mye på dem da jeg kjenner dem litt selv...

Det som er verst er at den eldste har en annen far. En som ikke kan ha omsorgen. Jeg gråter bare jeg tenker på dette:((( Forferdelig å få en slik sjebne...

Nå har de fått plass i kirka om tre uker og skal gifte seg.. De vil ikke ha noe store greier, men venninne S er forlover og prøver å gjøre det minnerikt. Så jeg hjelper henne med div som kake og bil til nå. Føler at man bare vil gjøre alt som står i vår makt for at ting skal ordne seg best mulig..

Det ble et fryktelig trist innlegg men jeg måtte bare skrive det litt ut av tankene akkurat nå..

Skrevet

Så forferdelig! :( Ja, tenk å få en slik skjebne. Stakkars folk! Vet ikke hva jeg skal si til det engang jeg. Men uff.. Så flink du er som stiller opp da, Skytte :)

Skrevet

Huff, så utrolig tragisk! :( Bare 34 år, og så små barn. :( Håper for det eldste barnets del at han som er faren til søskene kan ta over omsorgen da slik at han ikke ender opp i fosterhjem.. :(

Ellers så håper jeg du ble fornøyd med den nye hårfargen! :hoppe:

Gjest Delphina
Skrevet

Huff, får så vondt inni meg når jeg leser om søskenbarnet til venninne S. Det er så utrolig trist, spesielt når det er spredning. Håper uansett eldstemann får være med søsknene sine, og ikke bare sendt av gårde til noen vilt fremmede.

Det er uansett flott å vite at dere bryr dere og prøver å gjøre det beste for henne. :klemmer: Flinke Skytte! :jepp:

Skrevet

Huff, det var trist lesning om søskenbarnet til venninne S :( Grusom skjebne! Så allright av deg og forlover å stelle i stand og hjelpe til med det dere kan :)

Ble hårfargen din bra Skytte? Og helga så langt er vel super anntar jeg ;) ?

Skrevet

Trist lesing ang. søskenbarnet til venninnen din. Ekstra forferdelig blir det når så unge barn er involvert :(

Hyggelig å kunne få litt hjelp, selv om det ikke skal være noe stort.

Har det gått one born every minute maraton på tv?!? Også har jeg ikke fått med meg det? Krise!! :bond:

Hvordan har brunetten det ellers?

Skrevet

18 uker! :hoppe: En milepæl er nådd! :jepp: Synes jeg da, hehe. Og bare EN uke til UL!

Skrevet

Weeee!!!! Tusen tusen takk for alle koselige besøk <3 Dere er bare best:)

Men, Iss?! Er det noe pågang??!!

Og Tutta det var bare jeg som hadde mange opptak av One born every minute, dermed ble det maraton. Jeg har aldri tid til tv når programmene går så derfor tar jeg opp det jeg "må"se:)

Ellers så trives jeg som lys brunette men skulle ønske jeg kunne slette håret mitt selv... Det er så fint...

Har vært sykt travle dager her så kg har desverre blitt nedprioritert:( Men oppdatering kommer her og nuh:

Helga ble vanvittig bra! Plutselig var det konsert på torget lørdagskvelden med Åge!! Det ante ikke vi da vi dro på tur så det ble en superbonus:) Jeg og mannen har mange gode Ågeminner så det var spesielt å ikke ha han der da. Men E var flink til å holde om meg hun også, hehe:) Antar folkene rundt tenkte sitt:)

Og gravidbehandlingen var så herlig som jeg hadde drømt om <3 Ingen av oss ville hjem:)

Ble også nye klær til både mor og barn og litt stæsj til huset! Meget fornøyd!

Siden jeg kom hjem har jeg hatt prosjekt "vrenge, rydde og vaske hus". Så nå har alle rom i hovedetg, unntatt badet og gangen, blitt kraftig skrubbet og på stell!

Har også begynt å få skikk på kjelleren så nå er boden snart klar til å bli halvt bod og halvt hobbyrom:)

Har i tillegg ryddet i klærne til snupp og solgt unna alle han nettopp har vokst fra! Så nå begynner huset å bli slik jeg vil ha det! Og stakkars alle om vi ikke holder orden nå fremover!!

I tillegg har jeg vært litt på jobb og litt på trening og litt på besøk:) Så jeg er mektig fornøyd med denne ukas innsats!

Men det har vært forferdelig tungt å trene og motivere seg til all ryddingen... Så jeg har bare tvunget meg selv til å gjennomføre:) Og har kjempet imot trangen til å sove midt på dagen.. Men har tatt ting i rolig tempo så ryggen ikke skal krangle. So far so good!

På søndag kommer endelig gullungen hjem... Herregud så sakte disse to ukene har gått...

Men da blir alt bedre <3

Syns det er ok med høst og rutiner på plass. Forberedelser inne og ute til vinteren og ikke minst til jul!!!

Har klare en del av julegavene allerede og noen er under produksjon! Må bare finne frem strikkelysten igjen.

Imorgen er det sju år siden min kjære morfar døde så alt for tidlig, 65 år gammel... <3 Savner han vanvittig mye og det er så trist at han ikke rakk å få med seg hva det ble med livet mitt... Men jeg satser på at han følger med likevel. Vet bare at han hadde kommet til å forgude snupp og omvendt. Menmen...

Han var en fantastisk mann med glimt i øyet og en skarp hjerne. Han eeelsket å lure folk å finne på pek:) Han var rettferdig og interessert og tok meg med på både fjord og fjell. Men etter han fikk kreft for tredje gang i livet måtte kroppen gi opp til slutt... Han kjempet og kjempet for livet så det var ingen fredelig slutt, men vi satt hos han alle sammen. Mormor, meg og alle døtrene deres <3

Har også mistet farfar og to oldefedre i kreft... Så er nok derfor jeg blir ektra engasjert og vil hjelpe hvis jeg kan. For jeg vet hvor vondt det er. Og når det er unge folk som jeg kan assosiere meg med er det bare umulig å ikke bry seg.

Jeg liker å bry meg og hjelpe. Det er godt å føle at man gjør ting med mening i.

Jeg og venninne K samlet inn penger til føden her i byen i vinter. Det var så fint å kunne bidra samtidig som vi hadde det voldsomt morsomt mens vi holdt på:)

I de siste mnd har jeg hatt Krisesenteret veldig i tankene...

De får jo minimalt med støtte og bygningen ser ut til å forfalle.. Har sett bilder derfra og bla ene badet ser ikke ut.

Jeg spekulerer veldig i om jeg skulle prøvd å få til noe der... Kommer liksom på få andre steder det er like mye behov for litt støtte her i byen nå.

Vurderer å ringe styreren og forhøre meg litt om hvordan ting ligger an...

Drømmen har jo vært å få med politikerne og lokale bedrifter på en spleiseshinings! Det hadde vært noe det!

Hmmm... Nå går kverna her!

Men seriøst, dette ble et laaangt innlegg! Litt mye som surrer rundt i Skyttehodet:)

Hugs n kisses:)

Skrevet

Folk med mye som går oppi toppen trenger vi! :tommelopp: Er slik ting blir gjort rundt omkring. Synes det er en veldig positiv egenskap å greie å engasjere seg så mye som du gjør i andre enn sine nærmeste :klem:

Skrevet

Bra du trives som brunette :) Hvis du mener å slette/glatte/ rette ut håret, så er rettetangen fra GHD fantastisk! Har brukt den hver dag omtrent i mange år, for jeg har sånn stygt fall i håret! :fnise: Den sliter ikke på håret slik som mange andre tenger, fordi den etterlater seg et beskyttende fettlag på håret.

Kos med konsert, koselig helg og behandling :)

Flink du er med vaske og ryddeprosjektet ditt! Er så deilig å få slike ting unnagjort!

Jej, snart kommer Snupp hjem :hoppe: Kan tenke meg du har savnet han nå!

Deilig å samle opp og ha liggende julegaver, slik at man slipper å ta alle utgiftene på en gang. Det har faktisk vi begynt med i år også :) Strikke er gøy :biggrin:

Trist med farfaren din :klemmer: til deg på dagen hans. Og ja, han følger helt sikkert veldig godt med dere. Kreft er ondskap :( Så flink du er som hjelper så godt du kan. Gode menneske :)

Skrevet

Snart får du sett Snupp igjen :hoppe:

Bra du hadde så fin helg! Det fortjente du :klemmer:

Trist å lese om søskenbarnet til venninnen din og morfaren din :( Kreft er en grusom sykdom!

Mistet morfaren min selv for åtte år siden og han var også en fantastisk mann. Er derfor gutten min blir oppkalt etter han :)

Slike menn finns det ikke mange av dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...