Skytte Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #6721 Skrevet 27. juli 2011 Så koselig med besøk fra alle sammen <3 Blir så glad! Her hadde vi nok en fantastisk kosedag på stranda igår! Ungene var knapt merkbare og hadde såvidt tid til å spise! Snupp har forøvrig blitt en racer til å padle kano!! Lille store gutten min <3 Han er kjempesterk! Morsomt å se og man blir jo litt stolt da<3 Ellers så hadde vi en kjempekveld med besøk av tre av mine beste venninner! Smågodis og heftig skravling til kl halv to inatt:) Det var så knall å være i god form og ha det så trivelig!! Idag er været grått så vi får se hva vi finner på. Har utrolig lyst på en bytur... Det er salg over alt.. Brenner i visaen min...!!! Vil kjøpe litt til babyen og litt til meg selv! Også får vi jo HM pakke i posten snart! Det blir gull:)
TuttaV Skrevet 27. juli 2011 #6722 Skrevet 27. juli 2011 All in for å kjøpe litt til babyen og Skyttemor! Mye lekkert på salg nå! Deilig å ha sånne kvelder med venninner Håper du får en fin onsdag
Kitsch Skrevet 27. juli 2011 #6723 Skrevet 27. juli 2011 Hørtes ut som en kjempekoselig kveld Godt med slike innimellom! Kos deg med shopping du Er så mye fint i butikkene nå! Bestillt litt fra H&M katalogen selv så gleder meg til å hente pakken!
Skytte Skrevet 1. august 2011 Forfatter #6724 Skrevet 1. august 2011 Tutta: Jepp:) Det ble komfortabelt undertøy til mamsen og tre bukser til babyen! En hvit, en grå og en rosa... Bare sånn i tilfelle:) Pitte: Ja hvis bare den HM pakken vil komme så!! Jeg hater å vente!! Da har jeg endelig en kgstund og tid til å oppdatere dagboken! Fikk tatt runden igårkveld og imorges så nå er jeg nesten a jour:) 16 uker idag!!!! Herlig at ukene begynner å gå litt raskere:) Formen er all right men jeg orker ikke like mye i slengen som før. Vel, vel! Hadde besøk til torsdag og det var utrolig koselig! Herremin så trivelig altså! Det var en ren vitamininnsprøytning:) Da besøket dro kjørte snupp og jeg til mam og pap. Brodern og søstersen skulle på fjelltur så jeg og snupp heiv oss med. Tenkte å gå et lite stykke sammen med dem men endte søren meg opp med å gå hele veien!! Og det er langt skal jeg love dere! Jeg begriper ikke enda at både snupp og jeg maktet det... Var ødelagt da vi kom ned men dagen etter var jeg like fin og hadde kun vanlig gangsperre! Og vi gikk seriøst i sju timer! Stolt av oss! Ellers så har vi da feiret 5 årsdagen til snupp i helga<3 Det er så rart at lille bebisen min er fem år! FEM år!!! En stor og sterk kar med høyt aktivitetsnivå, sterke meninger og sta som...mora...! Men også en følsom gutt som stadig forteller at han elsker meg og at jeg er verdens beste mamma <3 Han er hjelpsom og selvstendig og lærer nye ting hver dag. Idag har mannen snekret til han måtte på jobb. Ferdig med ferien sin nå.. Kjedelig.. Men sånn er det! Jeg og snupp har plukket noen kilo rips som jeg nå har rørt med sukker og lagd syltetøy av, pluss at jeg har laget noen porsjoner smoothierips:) Mannen er på jobb og snupp er en tur hos faren for å feire litt med den siden av slekta. Jeg sliter med å holde meg våken mens jeg venter på C! Skal gå en tur og leie film til ikveld:) Men øynene er så tunge... Har forresten lagd en del lister idag. Over ting jeg skal ordne i huset før jul, ting jeg vil bake, middager jeg vil lage, julegaveliste og ønskeliste...! Fornøyd:) Ellers er jeg bare storfornøyd med husmortilværelsen:) Elsker huset og hagen og bærbuskene og alt <3 Finnes ikke noe bedre enn å stelle og styre for dem jeg er glad i og passe på at de har det de trenger!
Teita Skrevet 1. august 2011 #6725 Skrevet 1. august 2011 For 16 uker Skjønner at det er deilig at ukene begynner å gå unna Og jeg er så glad for at det kommer til å ordne seg denne gangen Høres ut som du har det veldig bra for tiden, det er godt å høre Fortsett å nyt tilværelsen! Hurra for lille Snupp som er fem hele år Tror på at tiden har flydd forbi!
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2011 #6726 Skrevet 1. august 2011 for 16 uker! Du og du som tiden går, synes ikke det er så lenge siden du annonserte at du var gravid i prøverforumet jeg. Du og snupp er jo utrolig spreke begge to, flinke dere! Og hurra for snupp som er hele 5 år gammel! *synger "Hurra for deg" til snupp* Du har det jo så koselig nå, håper det fortsetter en goooood stund fremover!
Kitsch Skrevet 1. august 2011 #6727 Skrevet 1. august 2011 16 uker! Wow! Virker som det var i går du var 12 uker! Gratulerer til snupp som er 5 år! Blir nok kjekt for han å bli storebror Enig med Teita, virker som du har det bra for tiden og det er godt å høre
Lucky? Skrevet 2. august 2011 #6728 Skrevet 2. august 2011 16 uker Godt å lese at du har det så fint om dagen Lurt med to do lister før jul, mye som skal ordnes
Teriyaki Skrevet 2. august 2011 #6729 Skrevet 2. august 2011 16 uker! Nå kommer det seg jammen her! Hvordan er det med aktivitet i magen? Kjenner du noe spark?
Skytte Skrevet 2. august 2011 Forfatter #6730 Skrevet 2. august 2011 Teita: Ja nå kan jeg ikke tro at noe skal gå galt! Delph: Ja vi mer som overrasket både oss selv og alle andre:) Pitte: Tiden flyr når bebisen plutselig er fem år ja! Store lille gutten min <3 Lucky: Jepp, lister er genialt! Greit å få en oversikt over hva vi må få gjort:) Teri: Ja endelig går tiden:) Jeg kjenner ikke spark men har lenge kjent romstrering og at der er noe:) Så jeg tror knøttet har det bra:) Enda tre lange uker til ul..! Men da er jeg i tillegg nesten halvveis!! Og dere har rett, jeg har det kjempebra for tiden<3 Det har vært utrolig deilig at mannen har hatt ferie og vi har kosa oss masse! Jeg elsker å være husmor for tiden og vil bare reire, hehehe:) Har flere dager hvor jeg kjenner at jeg har lyst til å dra på jobb og det er jo virkelig positivt! Samtidig er jeg redd for å føle meg for tøff, hoppe i jobben og gå rett i veggen igjen... Men får snakket med legen om dette på fredag så. Nå har jeg fire dager med gullungen før han skal på ferie med faren og vedhenget hans... Herregud som jeg gruer meg:((( Prøver bare å ikke tenke på det og skal booke hver dag sånn at jeg blir aktivisert med noe. Huff:( Skal være så glad når de kommer hjem...
Teita Skrevet 2. august 2011 #6731 Skrevet 2. august 2011 Skjønner at du gruer deg til Snupp skal på ferie med faren sin. Men det kommer helt sikkert til å gå veldig bra. Prøv å ikke la det knekke deg
TuttaV Skrevet 2. august 2011 #6732 Skrevet 2. august 2011 for 16 uker i går!! Nå begynner vel virkelig magen å poppe frem? "faren og vedhenget hans"... Du har det der med ord du Hvor lenge blir han borte? Greit å aktivisere seg litt ja, hvis man vet man pleier å få mye tanker...
Skytte Skrevet 2. august 2011 Forfatter #6733 Skrevet 2. august 2011 Teita: Joda, jeg overlever men er så vondt å savne han så lenge. Og det er første gang faren har han med til utlandet.. Heldigvis er snupp mer bereist enn faren så jeg stoler på at det går bra:) Tutta: Tjææ.. Vet ikke helt hva jeg skal si om magen.. Jeg kjenner den lille kulen godt når jeg ligger. Men med klær på syns jeg fortsatt jeg bare ser mest feit ut...! Men håper at et par uker til vil gjøre susen:) Eksen har nå som et vedheng ja:) Hun er tjue år yngre og prøver hardt! Menmen. Så lenge hun oppfører seg mot ungen min orker jeg ikke engasjere meg noe særlig. Men hun må krumme et hår på hans hode... De blir borte i 16 dager:(((((( Men jeg har flere prosjekter i huset samt at jeg vurderer en trheimstur. Noe mannen var meget positiv til fordi han kunne tenke seg noen dager hjemme alene..! Hørt på makan!! Har hatt positive tanker ang jobb idag også! Helt til de stakkars jentene der ringte og hadde ørten spørsmål ang nettopp de sakene som gjør meg helt matt.. Som jeg har bedd sjefen om å ordne opp i.. Som han aldri tar tak i men gir videre til dem.. Så de positive tankene forsvant fort gitt.. Jeg skjønner jo at det er akkurat like mye kaos der som før jeg ble sykemeldt.. Kanskje mer til og med..
Skytte Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6734 Skrevet 3. august 2011 Nok en finfin dag <3 Lat morgen, sen frokost, pakket sekken og hoppet på syklene, har vært på lofferunde rundt hele byen med pause i byparken, på en iskiosk, i skateparken, på fotballbanen og innom barnehagen til snupp! Puh! Kjenner det i hoftene men har hatt en herlig dag sammen med gullungen min <3 Nå har vi akkurat spist en yammi laksemiddag og skal slappe av litt før mer ripsplukking! Kjennerat jeg bare mååå ha rips og vaniljesaus...
Skytte Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6735 Skrevet 3. august 2011 Nok en finfin dag <3 Lat morgen, sen frokost, pakket sekken og hoppet på syklene, har vært på lofferunde rundt hele byen med pause i byparken, på en iskiosk, i skateparken, på fotballbanen og innom barnehagen til snupp! Puh! Kjenner det i hoftene men har hatt en herlig dag sammen med gullungen min <3 Nå har vi akkurat spist en yammi laksemiddag og skal slappe av litt før mer ripsplukking! Kjennerat jeg bare mååå ha rips og vaniljesaus...
Skytte Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6736 Skrevet 3. august 2011 Hørrey! I did it again... Jeg er en racer på dobbeltposting altså!
TuttaV Skrevet 3. august 2011 #6738 Skrevet 3. august 2011 Hørtes ut som en fin dag Og jeg må bare si at du beskrev så fint guttungen sin... fine 5åringen
Teita Skrevet 3. august 2011 #6739 Skrevet 3. august 2011 Så sporty du er da Nam, rips fyser jeg på også! Det er så surt og godt
Lucky? Skrevet 4. august 2011 #6740 Skrevet 4. august 2011 Høres ut som en koselig dag sammen med snupp Og rips med vaniljesaus så veldig godt ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå