Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på å være et fælt menneske, og å være usikker på seg selv! :klemmer:

Vet ikke om det er tidligere erfaringer som har trigget disse vonde følelsene hos deg, men hva tror du kan gjøre at du klarer å få de mer på avstand?

Jeg har også hatt det slik som du beskriver, og etter å ha hatt det sånn i tre år, så prøvde jeg rett og slett å bestemme meg for å si "kos deg på fest", og oppriktig mene det. Også prøvde jeg så godt jeg kunne å slappe av og hele tiden si til meg selv at "det er irrasjonelle tanker" når jeg ble usikker. Det hjalp, og etter hvert ble det mer naturlig å tenke slik. Dersom det ikke hjelper for deg, kan det kanskje være lurt å få litt hjelp?

Mannen din er nok veldig glad i deg, og det er nok derfor han blir lei seg når du reagerer slik, særlig siden han ikke helt skjønner hvorfor.

Men..Det kan jo også være at hormonene dine fortserker de usikre følelsene veldig. I så fall er det forhåpentligvis bare snakk om noen måneder, så blir det sikkert litt lettere igjen. :)

"dessverre" er det jo sånn, at selv om han bør ta hensyn til deg pga. din graviditet og det at du ikke har det helt lett for tiden, så må også du kunne ta hensyn til hans behov for litt guttetid og sånt. Skjønner godt det er vanskeilg, for slike tanker og usikkerheter som du sliter med er virkelig ikke bare bare å bli kvitt. :sukk: Men uansett, så tror jeg nok det skal mye mer til enn at du blir lei deg over at han drar på fest hvor det er jenter, og viser til han at du føler deg sårbar, før forholdet eventuelt er ødelagt. :) Det aller viktigste er jo rett og slett at dere kommuniserer godt slik at du i det minste klarer å formidle til han at det er ikke noe han har gjort, eller ikke gjør, som får fram disse følelsene hos deg. Slike ting ligger som regel litt dypere enn som så (så framt han ikke har gjort noe direkte for å gjøre at du sliter med misstilitt til han da, men har inntrykk av at han ikke har gjort det).

Vet egentlig ikke hva jeg skal si, jeg..Følte dette bare ble masse babbel..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Delph og Teri dere er så gode <3 Blir så glad når dere besøker meg og har lure ting på lager:)

Jeg venter fortsatt på å få time på vop da... Noen der må klare å rive de idiotiske tankene ut av hodet mitt?!

Alt dette startet etter SAen som veltet lasset. Var aldri sjalu før. Og selvsagt hjelper ikke hormonene akkurat på nei!

Er så irriterende at man skal bli så til de grader irrasjonell!!!

For idag og andre gode dager så er jeg jo helt normal og vil bare sparke meg selv i rumpa for å oppføre meg så tåpelig!

Også er jeg litt sår for at vi ikke har fått på oss ringene... Det ble jo ikke akkurat stemning for det da vi var i Thailand sist. Men satser på at vi kommer oss til Frankrike om to uker og får anledning der:)))))

Jeg elsker jo mannen over alt på jord! Og med så mye jobbing både på jobben og her hjemme så fortjener han så mye mer enn ei sur kjærring:( Så jeg skal virkelig prøve hardere fremover. Jeg vet jo at han elsker meg... Ellers hadde han jo bare gitt f og dratt ut feks. Han hadde neppe tatt med snupp på tur idag mens jeg bakte brød. Neppe kokt nudler til meg kl to om natten når jeg er kvalm.

Han hadde vel i utgangspunktet ikke kjøpt hus og skapt et hjem og planlagt barn med meg dersom han ikke elsket meg...

Im soooo stupidI know!!!! Må håpe galskapen min ender snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

En SA kan være traumatisk nok for noen vet du, det er et planlagt barn som ikke vil fungere og leve, og som deretter forsvinner. Det er IKKE en lett tanke, og man kan få problemer i etterkant. Jeg har nå ikke erfaring med SA, men jeg har erfaring med at noe lite kan ødelegge en (ble utsatt for trakassering av en medarbeider i en alder av 15, fikk problemer med traumer i etterkant..). Jeg håper uansett bare at VOP får fingeren ut, slik at du kan få ordnet opp i ting.

Og, det du skriver i nest siste avsnitt er nettopp det som mannen din gjør, han elsker deg. Han viser det på mange måter. Det er kanskje ikke lett for han heller, men han gjør så mange små ting for deg, sånn at du slipper å slite. Du har ikke hatt det lett, og han vil bare hjelpe deg. Uansett, det viktigste for han er at du viser takknemlighet (noe jeg tror du også gjør).

:klemmer: Beklager om det bare var tull dette her. Skulle uansett ha vært der og gitt deg en kjempestor klem. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til alt om sjalusi. Det er noe herk! Men så lenge du har en mann i ditt liv, som ALDRI har gjort noe som kan tilsi at han er den utroe typen, så må man bare prøve så godt man kan å stole på han. Jeg har blitt såret og skuffet mye i tidligere forhold, men han jeg er sammen med nå, har aldri gjort noe lignende mot meg, så jeg prøver hver dag og gi han "the benefit of a doubt". Uten å kunne stole på hverandre, har man ingenting, mener jeg. Men jeg skjønner deg godt likevel. Det er hardt. Og skulle min kjære dratt ut uten meg og med andre jenter, hadde jeg ikke vært noen stor fan av det heller.

Uansett; Lykke til :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Delph: Som alltid takk for gode ord <3 SAen tenker jeg ikke så mye på lengre men den veltet nok et stort lass ja. Merkelig hvordan alt bare plutselig endrer seg og blir opp ned.

Trist med din opplevelse:(

Jo, jeg prøver å være så god som bare mulig med mannen. Og når jeg ser kjærligheten i øynene hans hopper hjertet mitt <3

Teita: Nei jeg har ingen ting å utsette på mannen. Har sagt til han at han nok er for god til å være sann så jeg venter nesten bare på at det skal dukke opp en psykoside hos han....!! Men etter snart 3,5 år burde den vel ha avslørt seg...?:)

Han skulle ikke ut med jentene, men de skulle på samme arrangement som han... Det skulle jo typ hundre andre også da men... Huff, skammer meg...

Men igår var en veldig bra dag og idag blir en veldig bra dag:)

Var på shopping og fikk meg masse nye klær og et par heavenlike ecco joggesko! I looove them! Snakk om å gå på skyer <3 Det blir godt for ryggen min når vi skal på tur ja!

Hadde besøk av gode venninne C igårkveld. Min trofaste sofasliterparter:) Bare så synd hun bare er hjemme for sommeren.. Eller: Jeg er kjempeglad for at hun er hjemme for sommeren i flere uker nå:)

Mannen driver å jobber dobbelt for tiden.. Jobben og timesvis med renoveringen så han er helt utslitt... Skulle så gjerne ønske jeg fikk hjulpet han litt mer...

Jeg var i skrekkelig god form da snupp vekte meg imorges så han kom seg i bhagen til frokost:) Jeei:) Familien slow på bena kl åtte!!

Mannen skal ikke på jobb før kl fire så han sover enda. Skal rive og jobbe med huset noen timer før jobben sin.

Men han er så fiiiin her han ligger <3 Så jeg må bare forføre han og gi han en god start på dagen:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det å se kjærligheten i øynene er det som avslører mannen din. Ser du, han elsker deg så mye, og har nok forståelse for at du ikke har det greit. Derfor blir han og gjør alt dette for deg. :rodmer:

Det er det som er tingen, du tenker ikke over det som kanskje velter lasset, man "glemmer" det. Det bare får deg til å bli litt "rar". Uansett, det kommer til å gå seg til om du får pratet med de på VOP. Jeg har selv gått til noe lignende, og jeg har det faktisk mye bedre nå enn jeg hadde for noen år siden. Trist med opplevelsen, men jeg har blitt en liten fighter etter å ha fått jobbet med meg selv. :fnise:

Ingen årsak med gode ord, jeg vil bare hjelpe til, selv om det jeg skriver kanskje blir ubetydelig i den store sammenheng. Å vite at surret jeg skriver kanskje trøster noen, er en koselig ting.

Gi mannen din en gooooood start på dagen. :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surret ditt betyr mye for meg, Delphina:) Godt å ha noen her <3

Jeg og snupp har vært på sykkeltur og vært i parken! Snupp har lekt og mamsn har sola seg:)

Deilig å kunne sykle igjen etter prolapsen!!

Ikveld kommer superC og vi skal bake cupcakes:) Yammi, I hope!

Har begynt med høytlesning for mannen fra boken Pappa for første gang og vi skratter høylytt:) Fant ut at det var en koselig ting å gjøre, å lese den sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ingen årsak, vil bare hjelpe til. :sjenert:

Så koselig med sykkeltur, og det må være så deilig å være litt mer aktiv enn det du har vært i det siste! :klemmer:

:fnise: Hørtes ut som en koselig liten ting dere gjør sammen, det å lese boken. Er det mye rart i den? Vi har kun en bok som på en måte er som en bruksanvisning for barnet. :fnise: Vi trenger litt humor før dattern vår kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så mye her i det siste siden jeg var i Spania, men er ikke moro å høre at du sliter :klemmer:

Etter alt du har gått igjennom og i tillegg sliter med hormoner er det forståelig at du har det som du har det. Kan ikke være lett.

Håper det letter snart når hormonene ikke lenger er helt på tuppa. Var ihvertfall sånn med meg, selv om jeg ikke hadde det like ille som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delph: Det gjør vanvittig godt å røre på seg så nå håper jeg det holder seg!

Boklesingen er fantastisk<3 Mannen ligger å ser på meg eller drømmende ut i lufta, jeg leser og vi ler og ler:) Anbefaler den virkelig!!

Pitteliten: Har man ferie så har man ferie:) Men veldig koselig at du er tilbake!

Nå skulle dere sett meg:) Har rigget meg til i sofakroken med en diiiger skål full av frukt! Fikk fruktkick alldeles på butikken:) Så nå spiser jeg vannmelon, fersken, druer og jordbær om hverandre! Koser meg nesten glugg ihjel:)))

Vi har da vært hos jordmoren idag:) Og hun er bare den beste <3 Hun er som skapt for å være jm min, hehe:)

BT er fortsatt lavt men resten var fint. Hun fant ikke hjertelyden så da lurte hun frem UL apparatet isteden:)

Så lo hun og sa vi måtte ikke si det til noen, hehe:) Men i magen min bor det en liten sprellus! Kunne tydelig se hodet, magen, armer, føtter og et bankende hjerte <3

Babyen turnet og var veldig aktiv hele tiden så hun tvilte ikke på at det er den jeg kjenner inni mellom!

Jeg har tårer i øynene og hjertet brister snart av kjærlighet <3 Både til snupp, mannen og knøttet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Skal innrømme at jeg har ventet på å høre at det var en liten sprellende sak i magen din... :sjenert: Bare så deilig å få det bekreftet egentlig. :fnise:

Hvor langt er du på vei nå? er ikke like flink til å telle meg frem til hvor langt du er.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fantastisk overraskelse å få idag <3

Jeg er ca 11+4 idag! Tolv uker på mandag:)

Gleder meg sååå til mannen kommer hjem så vi får snakket sammen <3 Han kunne egentlig ikke forlate jobben så han måtte bare fyke tilbake i full fart.

Nå har jeg sett opptaket av one born every minute og tårene har fosset:) Herregud som jeg gleder meg til å holde knøttet i armene... Og se den stolte pappaen og ikke minst snupp som storebror <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww :hjerte: Så koselig å få sett babyen på UL :)

12 uker til mandag allerede. Da kommer det virkelig til å gå framover :)

Kos dere masse sammen i helgen i lykkerus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte! :klemmer:

Så deilig å høre at alt står bra til med knøttet! :hoppe:

Men med "kjent inni deg", mener du at du har kjent spark allerede? Det er nå i så fall uvanlig tidlig! :jepp: Trodde vel egentlig ikke det var fysisk mulig så tidlig, men..?

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Kooselig å se knøttet ja <3 Vi smiler og jobber og er veldig forelsket:)

Teri: Kjenner ikke spark nei, men liksom små bobler. Akkurat som om det er kullsyre i livmoren, hehehe:) Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Trodde ikke helt på det selv først, men nevnte det for jm og hun mente det er mulig siden jeg er andregangs.

Pitte: Ja det er mest kos i verden å se gullet <3

Her er det sommer!! Sol og varmt og herlig!

Vi jobber for livet med utleiehuset... Håper så inderlig vi blir ferdige etter planen.

Men igår fikk jeg migrene:( La meg kl sju og har nettopp nå stått opp:( Er ikke like ille men fortsatt veldig vondt i hele hodet og nakken:( Muuuligens fordi jeg malte et tak igår...

Vil så gjerne få gjort ting jeg også...

Men nå er mannen streng og sier jeg ikke får hjelpe til...

Skal til legen imorgen og dersom jeg blir videre sm tenker jeg at jeg og snupp drar til foreldrene mine et par dager ig koser oss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en god ide å reise bort litt! :jepp:

Så artig at du kanskje kjenner knøttet litt allerede! Det er jammen ikke værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: til deg for å ha hatt litt kjedelige og irrasjonelle tanker siden sist jeg var her, men ser du har fått mange gode støttende ord av de andre her på kg, så jeg føyer meg bare bak dem og gir deg en stooor :hug:

Så utrolig stas med sprellende krabat på UL!! :rodmer:

Vi har plutselig ikke helt samme termindato da... Var visst noen dager lenger på vei enn først antatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teri: Vi burde bruke både tiden og pengene på renoveringsprosjektet... Men vi vil ha litt kos også så vi gleder oss stort <3

Tutta: What?! Har du rast fra meg du ja?!:) Hehe:) Jaja, får besøke deg og se hva det er slags hurtiggjær du har spist:)

Må juble litt for tolv uker idag da!!!!

Sitter på venterommet hos legen og venter og venter... Har aldri kommet inn til rett tid hos fastlegen min. Velvel. Håper bare hun ikke er sååå stressa idag.

Etterpå er jeg invitert til ei venninne på is og jordbær! Nammis! Så blir det å hente snupp og dra til mam og pap etterhvert. Tenker jeg skal fortelle han den store nyheten ikveld kanskje. Hvis vi kommer oss på fisketur eller i fjæra og kose oss. Er veldig spent på reaksjonen hans..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...