Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ni uker! :strix: Om bare tre uker når du de magiske tolv! :rodmer: Og etter det tar det vel ikke mange ukene før du kjenner de første sparkene, du som er andregangs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delph: Ikke tenk på det:) Syns du er flink til å hilse på meg!

Det var svigerinna mi ja. Flotte damen <3

Er avslapningsuke denne uka:)

Småkjekset: Jeeeiii!!! Må huske å besøke deg men husker ikke hva boka di heter..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Jo, føler meg fornøyd med innsatsen i forrige uke! Denne uka skal jeg være en stor egoist og kun gjøre ting som behager meg, hehe:) Det er ikke helt sant, men nesten:)

Teri: Yes! Heldigvis går det fremover:) Er spent på når jeg blir å kjenne spark denne gangen. Sist tror jeg det var rundt UL at jeg kjente noe. Håper ikke jeg må vente så lenge nå..!!

Forleden kveld ramla jeg inn i en svart sky ugjen og har hatt et døgn med dritthumør... Klarte ikke stå opp igår.. Avlyste fysio og var ikke innom jobb..

Det er så steike tungt å ha det slik:( Pratet med mannen i timesvis igårkveld. Det hjelper ingen verdens ting.. Jeg er totalt fri for positive tanker og jeg maser om de samme idiotiske tingene hele tiden..

Jeg er så lei av meg selv.. Og redd for at jeg ikke skal komme meg ut av dette:( Har endelig fått vurderingstime hos vop om to uker..

Takker høyere makter for at mannen er så tålmodig. Det må være pyton å høre på meg. Jeg er klar over det men klarer ikke gjøre noe med det:( Det er så vondt.. Jeg vil være den gamle sprudlende jenta som jeg egentlig er:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkjekset: Jeeeiii!!! Må huske å besøke deg men husker ikke hva boka di heter..!!

Dagboken min heter Da var det vår tur til å prøve og ligger under generell dagbok :)

Håper at dagen i dag blir lettere for deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så flott med en avslappingsuke!

Det er godt å høre at du har fått vurderingstime hos VOP, det er jo bedre enn ingenting. Det høres ikke greit ut det du sliter med, og jeg kan til en viss grad forstå hvordan du har det (har slitt med lignende tanker). :klemmer:

Mannen din høres helt skjønn ut, og jeg tror nok han forstår såpass at du ikke har det helt lett, vennen! Tenk på den måten, at tålmodigheten er fordi han også forstår at du ikke har det godt og at han vil hjelpe til. Er nå slik jeg ser det, men jeg gjør gjerne noe godt for min når jeg har det bra, og er evig takknemlig når han hører på meg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har en flott mann som støtter deg :) Trist at du sliter og håper du får den hjelpen du trenger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Skytte :( Kjenner meg så altfor godt igjen der.. Hadde det sånn i går. Selvtilitt på bunn og alt var mørkt og som i en nedoverbakke. Ikke noe deilig følelse i det hele tatt :( Men jeg ønsker deg alt godt og håper at det veldig snart blir bedre tider for deg igjen :) Og ta vare på deg selv! Husk at om ikke mamma har det bra, så har ikke baby i magen det så bra heller. Stay positive :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Skytte :( Kjenner meg så altfor godt igjen der.. Hadde det sånn i går. Selvtilitt på bunn og alt var mørkt og som i en nedoverbakke. Ikke noe deilig følelse i det hele tatt :( Men jeg ønsker deg alt godt og håper at det veldig snart blir bedre tider for deg igjen :) Og ta vare på deg selv! Husk at om ikke mamma har det bra, så har ikke baby i magen det så bra heller. Stay positive :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord <3

Har hatt det veldig bra siden sist jeg var innom faktisk! Kanskje jeg burde vrenge hodet oftere her...:)

Den store avslappingsuken ble det langt ifra..! Jeg har vært bedre i ryggen og dertil rastløs.

Så torsdag begynte jeg i utleiehuset. Og fy f som vi har jobba og stått på! Har revet alt det elektriske i 1. Etg, rensket stue, kjøkken og soverom1, malt alle rom og nesten alt av lister der pluss kjøkkeninnredningen! Puh!

Jeg har nemlig ikke vært nevneverdig kvalm på noen dager:) Men fy og fy så sliten jeg har vært. Mannen har vært bekymret og prøvd å roe meg ned i tempo, men jeg har vært turbo!

Så nå er jeg sliten, men godsliten og ganske kvalm ikveld. Men sykt fornøyd med å være foran skjema mtp renoveringen!

Innimellom har vi rukket litt grillings og skravlings med folk som har vært innom.

Og inatt satt vi oppe til nesten halv tre og planla bryllupet vårt:) Er så godt når mannen er engasjert <3 Der er vi også foran skjema:)

Er forresten 10 uker idag!!!!

Har vært på første svangerskapskontroll hos min noe stressede lege.. Vel, vel greit nok.

Men irriterer meg litt at hun utstråler stress på lang vei. Pluss at hun skriver som en gris på helsekortet mitt... Dumma! Egentlig lite nødvendig hele kontrollen. Men har bestilt meg time hos JM 1. Juli. Tenker det blir mye bedre:)

Men BT mitt er lavt.. Det hadde jeg nesten skjønt for jeg er jo så ugudelig trett og slapp og svimmel. Tidvis kjennes det ut som det prikker inni hodet mitt og jeg føler meg rusa! Hehe:) Snakker om å være airhead liksom:)

Jeg prøver så godt jeg kan å drikke og spise men det blir ikke alltid så mye...

Auuu!! Nå lå jeg på ryggen og nøs og det var kjempevondt i hele livmoren:(((

Herregud så ekkelt:((( Har snudd meg på mage nå men kjenner liksom konturene av den enda. Håper knøttet har det bra...

Idag har jeg forresten bare kosa meg med supreste K og senere med snuppis <3

Har overlatt all maling til mannen. Han har gjort en del men det går ikke så skrekkelig fort med han :P Men han er nå flink da <3 Skal absolutt ikke klage for han ordner mat til meg til alle døgnets tider, henter drikke, kjører på butikken, vasker opp og ordner kjøkkenet så jeg skal slippe lukter osv. Han er fantastisk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg i dag siden det er mandag, og at du er 10 uker på vei! Nå værer du på et foster! :strix:

Mannen din høres rett og slett heeeeelt fantastisk ut! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Aaaaaah, den nysinga er ikke noe godt! Jeg vet godt hva du mener der altså. Og det er skikkelig flott å høre at alt står bra til med deg! :strix: ja, noen stressede leger og jm er noe herk. Nå har jeg hatt to her som skriver så vidunderlig, men papirene får ikke jeg sett i, det går mellom jm og sykehus. :fnise:

:hoppe: litt for 10 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For at Skytte har et levende foster i magen sin :hjerte:

Mannen din høres virkelig fantastisk ut :) Så koselig å planlegge bryllupet deres.

Veldig koselig, men også slitsomt å drive med oppussing. Godt det er verdt bryet på slutten :) Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 10 uker! :hoppe:

Snart har du nådd den magiske grensen :nigo:

Mannen din høres helt fantastisk ut må jeg si. To fine menn du har i livet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pust og pes! Her er jeg!

Jeg har vært elendig til dagbokbesøk og dagbokskriving i det siste:( Jeg eier ikke pust eller energi...

Har vært en ekstra tur hos legen og sjekket BT som fortsatt er lavt og pulsen er høy. Ergo tåler jeg ingen anstrengelser...

Jeg er litt bedre idag så jeg har fått tørrmoppet gulvene og lagt på mattene som jeg tok av på tirsdag da jeg hadde planlagt å støvsuge..!

Ellers har jeg vært hårmodell idag og jenta besto svenneprøven så det var gøy:)

Igår var vi i fjæra hos mine foreldre sammen med halve slekta og feiret StHans! Kjempekoselig!

Men inatt hadde snupp kramper i føttene så her ble det våkenatt til halv tre:( Da var jeg så svimmel at senga snurra så en skulle tro jeg var overstadig beruset!! Det var grusomt:(

I ettermiddag har vi vært hos et vennepar. Mannen har installert alt av lyd og bilde saker hos dem, snupp har lekt med storguttene der og jeg fikk skravlet med damen i huset:) Middag fikk vi også så det var utrolig koselig!

Nå er mannen på butikken, snupp ser tv og jeg har kollapset på sofaen. Varmer kanelsnurrer i steikovnen som vi skal ha til fredagskos <3 Hvis jeg klarer å være våken stort lengre...

Målet for helgen er å tørke støv, betale regninger, vaske klær og male mer i gammelstua. Også skulle jeg ha ryddet noen klesskap og bestilt litt klær til snupp. Og har så lyst til å kjøpe litt babyklær...:)

Håper alle har det bra og at jeg rekker en runde i helga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg, Skytte! :)

Ikke greit at du skal være så sliten, altså. Får håpe det bedrer seg når du kommer i andre trimester! :)

Ellers kan jeg meddele at akkurat nå er jeg selv så sliten at sengen (nesten) svimler, så tror det ble en kort kommentar i dag, ja. :fnise:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk Teri:)

Ja her sover vi ikke bort søndagen... Ble vekket ti over halv fem av dundrende musikk... Død og pine! Vet at svigerinna mi og mannen var på fest inatt så j sendte mld til dem og spurte om det var de som spilte. Fikk aldri noe svar men musikken dempet seg så...

Men da var jo jeg våken... Halv seks måtte jeg bare stå opp så ikke snurringen min skulle vekke mannen. Så nå har jeg spist frokost og ryddet kjøkkenet og gjort klart for brødbaking! Skulle hatt lydisolert kjøkken så kunne jeg bare ha satt deigen og blitt ferdig med det. Men da våkner snupp og det blir alt for tidlig for han!

Skjer lite nytt her. Hatt et par ok dager og igårkveld ble det tull igjen:( Mannen skulle ut en tur med en kompis, det var helt ok, jeg fant ut at noen damer skulle på samme fest og ble lei meg. Mannen ble lei seg og ble hjemme. Da ble jeg lei meg for jeg så hvor trist han ble:(((( Jeg kommer til å ødelegge dette forholdet:(((( Jeg har verdens snilleste mann som aldri har gjort noe som skulle gitt meg grunn til denne idioooootiske sjalusien som nå tærer meg i stykker:(((( Fryktelig trist å ha blitt et sånt fælt menneske:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:klemmer: Så koselig å se deg igjen her! Det er ikke greit å være så sliten, får jo håpe det går seg til etterhvert, sånn at du ikke sliter med prolaps og er kronisk sliten. :klemmer:

Forresten, du kommer ikke til å ødelegge forholdet med mindre det mangler kommunikasjon mellom dere. Husk også at du er gravid, og da er det hormoner som løper løpsk. Mannen din virker ikke som en idiot, men en mann som bruker hodet, så han skjønner nok at du er hormonell (for du er faktisk en hormonbombe nå også). Vet det ikke hjelper så mye, men vil så gjerne trøste deg litt.. :sjenert:

Håper ting går bra snart altså Skytte. :klemmer: Hvis ikke, så står jeg parat med en del vrøvl å skrive. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...