Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åtte uker! :hoppe::strix: Det er en milepæl, Skytte! I alle fall i mine øyne. :fnise:

Det er på onsdag du skal på UL? :klemmer:

jeg blir så glad av å se at det ser ut til at du har hellet med deg denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee!! Masse besøk!! Kjempekos å ha dere innom:)

Tutta:Det er nå på lørdag!! Vi er veldig innvolverte og det er kjempemorsomt! Men i denne innspurtsuken blir det lite kg tid...!

Teri: Ja!! Snart er det et skikkelig lite menneske!!

Teita: Mhm, jeg er en liten samler... Men samtidig vil jeg ha det ryddig:)

Tutta: Jess!! Herlig at dagene går!!

Dumme tlf lar meg ikke bytte side mens jeg svarer såjeg må liksom poste et innlegg her, bytte og så svare de siste..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Idag er dagen!!!! Må få kommet meg på runde ikveld så jeg ikke går glipp av noe:)

Teri: Jepp! Nå er vi igang med denne uken og ul idag!!!! Er så spent... Men med alle mine symptomer kan jeg ikke tro at noe er galt... Så naiv er nå jeg liksom...!

Dagene raser avgårde for tiden! Siste innspurt til the wedding på lørdag! Kjelleren er vasket og klar til å ta imot gjester og bruden må stadig roes ned med vin og prat, hehe:)

Men det er bikkjetravelt og jeg er kjempesliten og dårlig... Dårlig så dårlig hver dag... Eier ikke matlyst, tvinger i meg mat og har diaré... Får ikke i meg nok drikke så jeg begynner å bli slapp:( Må prøve å komme i bedre form men idag er jeg sengeliggende. Gudskjelov er ikke ul timen før halv to!

Har hatt magesmerter og ikke sovet inatt. Begynner å lure på om maten jeg spiste ute igår var dårlig... Har vondt fra navlen og opp mot ribbena og grusomme knipetak.

Må se det litt an og evt ringe legen. Snakk om å føle seg som en hypokonder!

Håper jeg får til en runde senere, savner å lese om hva dere gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helluuu!!

UL gikk veldig bra og jeg har et miniknøtt på ca 17mm i magen min <3

Hjertet banket og alt så bra ut sa gyn :)

Svigerinnen min var med meg, ingen hemmeligheter her i huset! Hehe:)

Mannen fikk bilde på mobilen og var veldig glad for det. Det begynner nok å gå opp for han hva som skal skje. Kan egentlig ikke si annet enn at det begynner å gå opp for meg også mer og mer! Gleder meg sååå til babymage og til å bli mamma igjen...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer sterkere tilbake etter helgen!

Her er 30 varmegrader og en stresset brud så vi ordner opp som best vi kan:)

Kosemoseoverdose på dere alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i dag har vært fantastisk flott for dere og brudeparet og at alle deres bidrag har vært vellykket! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yeah!!! Ni uker!!!!

Det har vært sinnsykt travle dager i det siste men mest koselig travelt:)

Bryllupet var vellykket, alle var fornøyde og formen og ryggen min var eksemplarisk!

Men idag har jeg vært en levende død:) Så denne uka må jeg prøve å slappe av...

Mannen har jobbet idag mens jeg og snupp har kosa oss hos mam og pap <3

Puppene fortsetter bare å ese utover... De er digre... Og så vonde at det er bortimot umulig å ligge på magen:( Det er litt vel tidlig å miste magesovingen syns jeg:)

Jeg tror jeg har glemt å kikke innom noen dagbøker men kommer ikke på hvem sine...

Men nå er det litt tv før jeg skal krype under dyna <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 9 uker!

Beklager at jeg ikke alltid er like flink til å skrive noen ord her. :sjenert:

Så flott at alt gikk bra på den store dagen til svigerinna di (eller bommer jeg helt nå?) :klo:

Det er bare å slappe av, husk at du er gravid. Selv om det ikke er første gangen du er gravid, og du sikkert vet mer om svangerskap enn det jeg gjør, så føler jeg bare for å si... Lytt til kroppen. :sjenert::fnise:

Kose deg foran TV-en, og sove godt om du sovner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...