Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:strix: Dette var gode nyheter! :strix: Nå er jeg sikker på at det blir en liten Skyttebaby på deg! :hoppe:
Skrevet

Og da jeg var innom apotek1 hadde de 30% på en ny type ammeinnlegg så da kjøpte jeg det også

Var grusomt kvalm i formiddag. Det værste har gitt seg men jeg har en uggen klump i magen liksom. Mannen har dratt på jobb og jobber sent hele uka. Snupp er ute og leker og jeg vil bare sove... Må få laget litt middag til oss og etterpå har jeg lovet snupp film.., Jeg trenger desperat en dupp...

Var innom mamma på vei til sykehuset idag og hun slengte ett blikk på meg før hun spurte om jeg var gravid:) Så nå vet nå hun det også. Enten sier vel hun det til pap eller så får han vite det ved neste anledning:)

Huset vårt støver ned... Det ser ikke ut her. Det er nummeret før mistrivsel så i morgen må jeg prøve å få shinet litt.

 og snart 

Skrevet

Må bare spørre om en ting, er det bare jeg som bare ser  sånne firkanter i Skytte sine innlegg? Vet ikke om det er smilyene dine som ikke kommer frem eller hva? Hmm.

Kjedelig å være kvalm og trøtt :( Men du vet jo at.. Det hører med i pakken, hehe! Stå på! :)

Skrevet

Så herlig med et bankende hjerte :hjerte:

Ser også bare firkanter :sjenert:

Skrevet

Hehe, du er nå søt, Skytte! Kjøpt ammeinnlegg allerede! :fnise::)

Jeg har faktisk ikke kjøpt noen ting enda. Det føles rett og slett ikke naturlig enda..Hmm.. :)

Det er så rart med de som bare får en sånn følelse. Det fikk mamma også, til tross for at her var det totalt uplanlagt!

Ps. Jeg ser også på firkanter der det egentlig skal være smilefjes og sånt.

Skrevet

Hello!

Jasså.. Firkanter gitt! Det var jo sjarmerende, hehehe:) Er nok pga icons from my Iphone. Bruker ikke pcn .. Men skal tegne smileyene selv for firkanter må jo se passe dumt ut:)

Jeg er så trøtt og sliten at jeg holder på å dø på meg..! Neida, men føi så slitsomt. Ryggen beggynner å kjennes bittelitt bedre ut og jeg vil så gjerne røre meg og få unna ting!!! Men vet at jeg må hvile.

Derfor la jegmeg etter middagen og kikket på eventyrfilmer fra Caprino sammen med snupp <3 Jeg sovnet og slumret men han passet stadig på å vekke meg...:) Kjenner nå at jeg er ufattelig glad for at han snart er fem og ikke et og et halvt liksom:) Bøyer meg i støvet for dem med to tette!

Da han la seg la jeg meg igjen. Og her ligger jeg enda:) Har kosa meg med siste utgave av Gravid og slappet av. Men nå kaller naturen og jeg er sulten, tørst og må tisse:)

Hehe, ja jeg er litt tidlig ute med ting av og til:) Ble bare så nysgjerrig på om de innleggene lignet på en type jeg brukte sist. Og det gjorde de! Hurra:)

Gleder meg til formen blir bedre og jeg kan få kjelleren på stell når mannen er ferdig der.

Finne frem og se hva vi har på lur:) Antar at bilstol er det eneste vi behøver å kjøpe. Ellers har jeg alt etter snupp:) Kommer selvsagt til å shoppe en bitteliten mengde med klær:)

Og gleder meg til alt mamma og svigerinnen min skal strikke for de er sånne superstrikkere:)

Ok, nå måå jeg fly!!

Skrevet

Åja, så det var Iphone som lagde firkanter. Hehe :) Men da vet vi jo det.

Er så koselig med superstrikkere i familien. Svigers er snart ferdig med dåpskjolen allerede hun. Haha! :hjerte:

Siden du ikke har ticker, hvilken ukedag :hoppe: vi for deg?

Skrevet

Mandager:)

Ble sent inatt også... Prøver å få snakket litt med mannen for tiden men føler at jeg ikke når helt frem. Han vet nemlig ikke om han vil være med på fødselen...

Det gjør meg trist og lei og usikker for jeg har liksom bare tatt det for gitt. Han har alltid skøyet med at han skal sitte på puben da men det har jo bare vært skøy liksom... Men han vet ikke om han vil være med, helt seriøst.

Jeg vil ikke presse han til noe men vil gjerne prøve å forstå og snakke slik at vi kan jobbe oss frem mot en eller annen løsning. Men han sier ikke så mye. Han sier han gruer seg til å se meg ha slike fæle smerter. At det er ille nok dette med ryggen og at han ikke får gjort noe med det.

Jeg håper virkelig han skifter mening og blir med.. Jeg har ikke spesielt lyst til å føde alene:( Og akkurat nå føker jeg ikke for å ha med noen andre. Er ikke en situasjon jeg føler for å dele med noen andre..

Så dette legger en liten demper på gleden min:(

Og når jeg er så trøtt hele tiden blir alt bare verre og jeg griner for ingen ting. Gleder meg til ryggen retter seg og energien kommer tilbake for nå er det litt slitsomt.

Det ordner seg vel 

Glad jeg har dere damer...

Skrevet

Hei Skytte!

Jeg kan forstå tankene til mannen din, og ser man positivt på det, så viser det jo bare hvor glad han er i deg og at han ønsker at du har det godt. Men det du kan prøve er å fortelle han at du skjønner at han ikke ønsker å se deg i smerter, og at han ønsker du skal ha det godt. Derfor er det ekstra viktig at han er med, fordi at uten han vil det hele føles mye værre for deg. Du trenger hans støtte mer enn noen gang under fødselen, ikke minst vil det med stor sansnynlighet i ettertid være vondt for han å tenke på at han ikke fikk være med på sin sønns/datters fødsel.

Men jeg tipper det vil hjelpe stort om du tar han med på jordmortimen for en liten prat!

:klemmer:

Gjest Delphina
Skrevet

Kan godt hende han er nervøs, fordi han har hørt fra andre at det ikke er en enkel prosess å se den man er glad i gå gjennom så mye vondt? Dere får uansett ta en prat om det dere mellom, og ta han med på jordmortime, som Teriyaki sa. Jeg kan godt forstå hans syn, så vel som jeg kan forstå ditt syn. :klemmer:

Skrevet

Joda, det er planen. Og jeg har sagt at han kan jo prate med svogeren sin som er pappa til to.

Han har lyst til å være med på den ordinære ul og jeg håper jo kanskje at han endrer seg litt etter den. Og når magen kommer og alt blir litt mer virkelig.

Det er bare litt vondt at det har vært så annerledes og vanskelig å snakke med han i det siste. Og pga ryggen min har vi ikke hatt sex heller på forever liksom:(

Vi sender søte mld til hverandre og alt er liksom normalt så lenge vi ikke er face to face! Han er superhjelpsom og god og pjusker på ryggen min og alt slik som han pleier.

Men likevel har jeg følt meg litt alene siden jeg ble gravid.

Håper det går over. Har bare lyst til å være en happy preggie:) Og ikke bekymre meg for å bli forlatt på føden..

Har sagt at han bare skal stå ved hodet og kanskje massere ryggen litt og gi meg klut på panna og drikke. Og at det er vondt og at jeg kanskje lager noen lyder men at det går over:)

Får bare håpe han blir mer snakkesalig etterhvert..

Snupp har klaget for vond hals og vonde bihuler så her ventes sykdom antar jeg... Jei!

Skal komme meg en tur innom arb imorgen. Grøss.., litt som venter der frykter jeg... Menmen.

Fryyyyser...

Skrevet

Det som er bra her er at dere har en god del måneder og uker å finne ut av dette på :jepp:

Så håper virkelig at han ser hvor stort dette er og at det å være sammen med deg når deres lille nurk blir født er det eneste rette :hjerte:

Skrevet

Uff :( Jeg håper han endrer mening for din skyld. Jeg skjønner veldig godt at du vil ha med mannen din, det er jo også det som er normalt. Og hvis han ikke blir med, så kommer han helt sikkert, sånn som Teriyaki sa til å angre på at han ikke var med for å oppleve sin datter/sønns fødsel.. Jeg vet foreksempel at pappa sliter den dag i dag for at han ikke fikk vært med på min søsters fødsel. Snakk med han, kanskje det blir bedre etter en stund, og som du sier, etter UL og magen, for da blir jo det hele mer virkelig. :klemmer:

Skrevet

God kveld..

Er helt kake så blir en rask tur innom.

Var en deilig og rolig morgen her i huset da ingen skulle noen steder. Mannen stekte egg til frokost, nammm..

Jeg dro innom jobben og fikk status i alt som venter men samtidig hjulpet stakkaren som har begynt å jobbe hos oss:) Var helt tom etter to timer. Har vært dårlig i magen idag..

Har klart å sitte å strikke litt og har lekt med snupp<3

I ettermiddag har jeg hatt besøk og ikveld har jeg jobbet litt med ekstrajobben min. Og spist alt mulig som smaker salt... Jeg har sånn innmari salthunger at det er helt sykt!

Men så gikk luften ut av meg og jeg har krøllet meg på sofaen. Holder nesten på å sovne men vil så gjerne skravle litt med mannen når han kommer hjem.

Ellers så fryser jeg så innmari for tiden:( Har fyra i ovnen idag... Brrrrr... Iskaldt over alt! Tror jeg må koke litt buljong. Den er både varm og smaker salt:) Må spørre legen i neste uke om jeg mangler noe vesentlig siden jeg nesten kan spise salt rett fra boksen...!

Skrevet

Så godt at det går bedre med deg :)

Hekta på salt :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Hei Skytte!

Ser ut som du alt i alt har hatt en fin dag! Jeg har også salthunger, og har søthunger også! Så når jeg skal kjøpe meg snacks om helgene så må jeg alltid passe på å kjøpe noe søtt, og noe salt! :fnise: Merkelig nok spiser jeg aldri sjokolade lenger (forutenom sjokolademelk), og det elsket jeg før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...