Teita Skrevet 18. mai 2011 #6501 Del Skrevet 18. mai 2011 Puppene mine har ikke vokst noe særlig Bleh, vil at de skal det! Haha. Men jeg er tynn med små pupper fra før, så jeg får vel heller vente å se når melka kommer, hehe. Så snill mannen din høres ut som Bra du har en som han i vanskelige tider Og svangerskapet ditt kommer til å gå så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. mai 2011 #6502 Del Skrevet 18. mai 2011 Ja, F-cup. Fikk meg en overraskelse egentlig. Vi kommer til å være så flotte vet du. Har type timeglassfigur, og forloveden fikk sjokk over hvor smal midjen er (fordi puppene er i veien, og mannfolk og pupper betyr gjerne null fokus på midje). Så flott at du greide å komme deg opp og få i deg mat. Mat er veldig veldig viktig for deg og bebbis. Skjønner godt du er fortvilet og lei, med tanke på ryggen og at mannen skal vekk. Prolapsen din følte for å ha god timing virker det som. Tror dere kommer til å greie dere helt fint, selv om det er så alt for lett for meg å si det. Du har mye styrke i topplokket, men du respekterer samtidig vondtene dine. Vi er uansett her, så da er det bare å skrive om alle vondter og frustrasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6503 Del Skrevet 18. mai 2011 Teita: Hehe, ja disse puppene våre er visst alltid en bekymring enten de er store eller små Mannen er gull Joda, tenker at det må gå bra nå ja:) Delph: Menn og pupper ja! Har spist frokost og lunsj og ligget i senga... Surfet gjennom dagbøker og kikket på bryllupsting. Vi blir så mange at jeg har sagt til mannen at det blir pølser i brød til middag og en ispinne til kaffen Tohundre på gjestelisten... Det går ikke! Ellers så har jeg diskutert med eksen så jeg holder på å krepere av irritasjon. Skal ikke ta det opp på nett men må bare HYYYYYYYLE litt..... Sulten igjen men orker ikke mat nå Skal se om jeg klarer å hvile litt sånn at jeg kanskje klarer å lage middag. Kanskje. Må bare lukke øynene og finne et happy place og fortrenge all irritasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. mai 2011 #6504 Del Skrevet 18. mai 2011 Lykke til med å fortrengte irritasjon! Håper du finner "a happy place" sånn at du kan samle litt styrke og glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #6505 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg var så trøtt og sliten av vondtene så jeg sovna Prøvde å stå opp før gutta kom hjem for å lage middag. Men det klarte jeg ikke Så jeg lå til mann og barn kom hjem.. Snupp holdt meg med selskap mens mannen lagde spaghetti og kjøttdeig. Det var veldig godt med mat.. Og jeg har nesten ikke drukket idag så nå må jeg få i meg litt. Prøver meg på å ligge på sofaen litt nå... Forbaska drittrygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #6506 Del Skrevet 19. mai 2011 Det var en grusomt vond ryggdag igåt. Ble bare verre utover kvelden og jeg gråt og gråt av smertene Var grusomt vondt uansett hva jeg prøvde på og det var komplett umulig å sove. Endte med at jeg tok paralgin etter oppfordring fra mannen og for ikke å miste vettet.. Håper det er sant at det ikke er skadelig for fosteret... Huff altså. Mannen var god som vanlig men jeg gruer meg så fælt til han reiser bort idag. Og kommer hjem søndag kveld. Så da har jeg ingen hjelp og ingen til å trøste meg når det blir for mye Snupp har egentlig pappahelg men så ville eksen bytte helg. Sa det var ok for jeg hadde jo helt glemt at mannen skulle bort. Nå har jeg så vondt at han må ha han likevel... Gruer meg til å sende melding og si det.. Har egentlig mest lyst til å ha snupp hjemme men det går ikke. Han kommer til å bli rastløs og vil finne på ting og det klarer ikke jeg Måtte det bare bli søndag i en fei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. mai 2011 #6507 Del Skrevet 19. mai 2011 Huff, kjære, søte deg. Det er ikke farlig forresten, med paralgin forte tror det har noe med at det inneholder paracetamol. Jeg har sjekket alt siden jeg har slitt med ørebetennelser, og måtte ta pinex (ellers var Delphina sengeliggende i 3 dager). Huff, må innrømme jeg får litt vondt når jeg leser, siden du sliter sånn med ryggen din. Har bare så veldig trang til å hjelpe (ja, er litt merkelig). Vet ikke hvordan eksen din er, men får håpe det går greit, slik at du kan få et avbrekk og ikke har noen som er avhengig av deg, med unntaket av deg selv. Selv om det er koselig med gutten i huset også. Sender mange gode varme klemmer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. mai 2011 #6508 Del Skrevet 19. mai 2011 Uff, Skytte Det høres ikke noe bra ut! Jeg vet ikke om Parlagin er skadelig for fosteret, men må du ta det, så må du jo bare. Jeg har ikke turt å ta en vanlig paracet engang jeg. Hehe. Ønsker deg god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 19. mai 2011 #6509 Del Skrevet 19. mai 2011 Huffda, stakkars Skytte Nå må den hersens ryggen din se til å bli bra igjen! Kan ikke drive å gi deg vondter! Grusomt når kroppen ikke samarbeider. Vet ikke hvordan det er med paralgin, men fikk beskjed fra legen om at paracet er absolutt ikke farlig å ta. Tror ikke det er noe krise å ta en paralgin når man har så vondt som deg. Håper du blir frisk fort og at helgen går unna i racerfart for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mai 2011 #6510 Del Skrevet 19. mai 2011 I dag oppdaget jeg med glede at du har en dagbok! Og her tenkte jeg at jeg måtte følge med... I.o.m. at vi har termin ca samtidig Tenkte jeg skulle si at både Paracet/Pinex og Paralgin er helt trygt å bruke under svangerskap (i.o.m. at jeg har litt ekstra utdanning innen dette området ) Paracetamol (virkestoffet i paracet og pinex) er et av de mest testede preparatene brukt under svangerskap, og det er ikke vist noen skadelige effekter. Så helt trygt og bruke som beskrevet på pakningsvedlegg! Paralgin inneholder i tillegg til paracetamol litt kodein (som kroppen omdanner til morfin). Dette er heller ikke vist å være noe farlig, men man bør begrense bruken pga fare for å bli avhengig, også for fosteret. Håper ryggsmertene kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #6511 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei på dere søte damer og velkommen til TuttaV:) Hva heter dagboken din Tutta? Jeg får ikke opp linker eller signaturer når jeg er på kg via tlf... Joda, siden legen ga meg resept på det så må jeg jo stole såpass på at det går greit:) Inatt hadde jeg uansett ikke noe valg for det holdt på å klikke for meg. Dersom det blir like ille ikveld skal jeg ta tbl før det går så langt. Ingen til å trøste idag.. Mannen har flydd til Sverige til sin söta bror og snupp har blitt hentet av faren. All by my self Skal vel overleve men jeg liker ikke å være alene. Vertfall ikke når jeg ikke klarer å gjøre noe av alt jeg egrntlig hadde planlagt for helgen... Har surfet en del etter bæretøy idag. Lurer på om jeg har lyst på en sånne lommeslynge... Og vanlig bæresjal... Hmmm, vanskelig når man aldri har prøvd det før! Snupp har et spill på Ipaden hvor han har bygd en dyrepark og må mate dyrene og rydde og vaske så tjener han penger og kan utvide og kjøpe flere dyr osv. Den har nå jeg fått ansvaret for Med beskjed om å tjene såmange penger jeg bare kan sånn at han kan handle når han kommer hjem Hørt på makan! Mannen ordna heldigvis med kort før han dro. Gudbarnet mitt skal nemlig konfirmeres på søndag! Tenker å gi han tusen kroner pluss at jeg har kjøpt medlemsskap i boligbyggelaget til han. Sikkert litt kjedelug akkurat nå, men håper det kan komme til nytte om noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mai 2011 #6512 Del Skrevet 19. mai 2011 Dagboken min heter "Et spennende år.." Koslig hvis du vil lese Én tablett er jo ingenting, så jeg er helt med deg i å ta tbl før det går så langt! Man skal jo prøve å være i aktivitet når man har ryggsmerter, og å gå å være anspent fordi man har smerter virker bare negativt. Så å ta litt smertestillende har faktisk også effekt utover det å gi smertelindring, for det gjør jo at en greier å være i aktivitet å. God bedring Jeg er også interessert i sånn bæresjal! Har ikke sett noe på det ennå, har hatt nok å styre med ellers om dagen, men ser for meg å få tid til å kose meg med sånn nettsurfing om noen uker. Si i fra hvis du finner ut av noe lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. mai 2011 #6513 Del Skrevet 19. mai 2011 Veldig fin konfirmasjonsgave det God bedring, og håper ryggen din behandler deg bra i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mai 2011 #6514 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei snuppsi Jeg har ett brunt bæresjal i elastisk stoff, Moby tror jeg det heter. Det lånes gjerne bort, har ei annen venninne som nettopp har lånt Så bare si ifra så farer det med en postbil eller fly Håper du klarer å nyte litt alenetid, til tross for rygg og æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. mai 2011 #6515 Del Skrevet 19. mai 2011 Stakkars Skytte som har så vondt i ryggen! Håper det blir bedre snart!! Bra snupp kunne være hos faren sin, selv om du helst ville ha hatt han hos deg. Men nå må du hvile! Jeg synes den konfirmasjonsgaven høres perfekt ut! Jeg hadde i alle fal blitt veldig fornøyd. Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. mai 2011 #6516 Del Skrevet 19. mai 2011 *drar frem mikrofonen og gauler* AAAAALLL BYYY MYSEEEELF! DON'T WANNA BEEEE! Neeeida, er ikke så ille. Må innrømme at jeg måtte fnise litt da jeg så hva snupp hadde bedt deg om å gjøre. Synes det er skjønt egentlig. Be mamma om å tjene så mange penger så mulig. Mamma er god til mange ting Konfirmasjonsgaven høres kjempeflott ut, tror nok han kommer til å sette pris på det. Får da håpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #6517 Del Skrevet 19. mai 2011 Tutta: Jeg finner ikke boken din noe sted:( Jeg er antakelig blind!! Ja vi må forske litt på sånt bæretøy, tror det er veldig kos og lettvint. Blir inne de første mnd og ute utover sommeren ser jeg for meg:) Teita: Godt at du syns gaven høres bra ut:) Og takk, det kan kjennes ut som det skal gå bedre inatt enn igår. Men har tatt en tabbis før det ble helt krise nå da... Iss: Heeei vennen:) Good to see you:) Oi, ja takk det vil jeg gjerne låne hvis det er mulig når den tid kommer:) Hvordan likte du bæring? Og hur går det ellers da? Teri: Syns litt synd i megselv også, hehe:) Ikke vant til å være totalt ubrukelig så det må gå over snart...! Joda, vet at det hadde blitt slitsomt med snupp hjemme alene i helga. Det er drittvær ute så det hadde blitt mest innetid og da hadde vi nok klikket begge to:) Det går helt fint så lenge vi kan bake og leke og holde på med div prosjekter. Men skulle jeg bare ha ligget der på sofaen og senga... Nei huff! Da satser vi heller på ei fin helg sammen neste helg:) Delph: Hehehe!! Jepp, sånn har jeg det:) Syns ganske mye synd i meg selv når jeg er helt alene:) Mamma spiller little zoo så det lukter svidd!!! Har nesten blitt litt hekta....tamtitam! Det verste er at jeg har skikkelig lyst til å utvide og handle nye dyr og ordne det så fint Men det tørr jeg ikke i tilfelle jeg spolerer hele gleden for snupp Tenker at pengene blir en hit nå og håper at han setter pris på gumora si den dagen han fikk seg leilighet på forkjøpsretten Jaja, tror det blir bra. Dagen gikk jammen! Har vært litt oppe og spist en diiiger appelsin og en urtebaguett med ost og skinke... Yammmmi... Matvrak.no..... Klarte å stable meg på sofaen og se litt tv også Sett tv og grått..! Undercover Boss og undercover millionaire... Jepp, værsågod og sipp ivei Humøret har vært litt variabelt ikveld... Liker ikke at mannen er borte akkurat nå... Er veldig trøtt og sliten av smertene. Har også hatt en del tanker rundt det å miste igjen... Har litt vondt i magen akkurat nå. Bittelitt mensmurringer. Småkvalm. Men jeg kan jo ikke spise heeeele tiden. Kommer jo til å bli diiiger... Er liksom nok chubby fra før så det holder med kun mage til meg! Så har jeg vært litt trist pga mannen er hos broren sin og der har ikke jeg vært enda... Men det har noen av eksene hans... I know, stuuuuuupid!!!!! Så prøver å fortrenge det så godt jeg kan... Og jeg savner snupp så sårt når han er borte fra meg... Han er verdens skjønneste og pleier å si så mye fint til meg Han er virkelig en going Men jeg og mannen er veldig åpne og kjærlige med hverandre og med han så det er sikkert derfor. Han kan se at jeg syns speilbildet mitt er håpløst og si: Mamma, jeg syns du er finest i heeeele verden Ååååå, så hormonell og trøtt og alt her nå Er et pokkers uvær ute:( Gleder meg virkelig til natten er over. Jeg liker ikke å være hjemme alene og værtfall ikke i slikt vær:( Mye sutring her på meg... I disse timer skal hjertet til knøttet begynne å slå... Jeg håper og håper... 18 lange dager til ul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 20. mai 2011 #6518 Del Skrevet 20. mai 2011 Så søt og snill snupp du har. Er klart han syns du er fineste i verden Han blir nok helt i hundre når han ser hvor mye penger du har skaffet han. Uvær er ekle greier! Liker ikke selv å være alene når det uler ute og hagler regn. Er lov å syte litt da. Jeg har en ganske sterk følelse på at denne gangen sitter spiren hos deg Men man er jo ganske paranoid og engstelig i begynnelsen. Når jeg tenker meg om så tror jeg det kommer til å vare gjennom hele svangerskapet for min del Nå er det ikke lenge før du har tatt meg igjen skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. mai 2011 #6519 Del Skrevet 20. mai 2011 Dagboken ligger under generelle dagbøker. Håper du finner den Ikke så greit å være hormonell... til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. mai 2011 #6520 Del Skrevet 20. mai 2011 Disse hormonene altså! Er faktisk ikke bare bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå