Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

God bedring Skytte! :klemmer: Prolapsen kom virkleig på et dumt tidspunkt, men er vel i det minste bedre enn om den kom når du er høygravid eller nettopp har fått nurket ditt. Så får du forhåpentligvis kommet deg til da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nima: Veldig glad for at jeg slapp hun sure snipa ja! Er evig takknemlig for mine virkelig gode venner 

Delph: Jeg er tidvis rappkjefta og kan svare godt for meg heldigvis:) Men akkurat da j mista og fikk hun ugla i tlf ble j bare satt ut..!

Teita: Det er ikke veldig godt nei... Men jeg overlever:) I'm a woman ;)

Teri: Jepp, bedre nå enn om noen mnd! Det hadde vært helt krise... Grøss!

Jeg gjør stadig fremgang og kan nå gå korte biter uten støtte:) Dvs at jeg kommer meg på do alene og det er godt!

Skal stå opp nå og mannen skal hjelpe meg å dusje...! I need it!

Straks kommer snupp hjem også  Gullgutten min 

Skrevet

Uff stakkars deg da :( Høres ikke noe særlig ut å ha det slik, får håpe du kommer deg raskt på beina igjen :klemmer:

Skrevet

Håper jeg også, Lucky:)

Mann og barn har vært ute hele dagen mens jeg har ligget i senga... Har spasert litt rundt i huset og litt ute men har grusomt vondt. Har ikke tatt noe smertestillende idag. Vil nødig ta paralgin selv om det angivelig er ok. Drømte inatt eller når jeg slumra idag at jeg begynte å fossblø og mistet igjen Men tror det skal gå bra 

5 uker imorgen! Wohoo liksom Tre uker til ul... Føler at alt tar en evighet! Men, men ingen ting å gjøre med det.

Mannen sier jeg må prøve å slappe av og kikke litt på tv så det skal jeg gjøre nå. Har alle episodene av Jordmødrene på opptak Grinetid

Skrevet

Skytte! Da kan vi telle ned sammen vet du, for det er tre uker til jeg har første jordmortime, noe jeg gleder meg masse til! :)

Skrevet

Oi! Ja da kan vi vente sammen:)

Mmmm... Ristet brød med smør og brunost..... Det er så godt!!

Barnehagen har planleggingsdag så her er det mamsen og lillegutt mens mannen er på jobb. Snupp er overlykkelig over fri og at han får se på tv:) Morgentv får han kun se i helgene og nå når været har vært så fint har han bare vært ute:) Unner han litt sløvetid i sofaen:)

Ryggen min er som igår... Har ringt fastlegen min og venter på at hun skal ringe tilbake. Må vel få fysiobehandling og trening etterhvert. Det som er litt ekkelt er at høyrefoten min begynner å kjennes litt rar ut idag. Så kanskje det er isjas istedenfor prolaps... Ikke godt å vite når jeg ikke kan ta røntgen.

Planer for dagen idag er å brette sammen klær og kose meg med snupp  Prøve å trene litt mer på å lese og skrive kanskje! Flinkingen min 

Hopper litt for 5 uker også!!!!

Gjest Delphina
Skrevet

:hoppe: for 5 uker!

Deilig med lille snupp og deg hjemme sammen eller?

Jeg synes det er så fryktelig trist at du sliter med prolaps/isjas nå som du er gravid, dog jeg håper det går seg til litt etter litt, sånn at du ikke har vondt hele svangerskapet!

Høres ut som en flott plan idag, og han høres flink ut. Det å lære seg å lese og skrive før han begynner på skole høres kjempeflott ut, og kan være en liten fordel.

Håper du koser deg med lille snupp i dag (noe jeg tror du gjør), og at prolapsen ikke er for ubehagelig. :klemmer:

Skrevet

:hopper: for 5 uker! Om bare 4 dager begynner hjertet å slå! :) :)

Skrevet

Delph: Snupp har sett tv og jeg klarte å sitte litt i sofaen ilag med han å strikke:) Så har vi lekt med leire og snakket om jordkloden og universet! Myye rart i de små hodene:)

Nå er jeg helt gåen og trøtt og fryser... Snupp har hentet pledd til meg og spiller på Ipaden så det ble en liten hvilestund her:)

Regner med ryggen blir grei igjen utover sommeren. Det ble den i allefall i fjor:) Er spent på om bekkenet overtar da... Det var jeg plaget med forrige gang. Satser på det ikke blir likt nå:)

Jeg lærte å lese og skrive da jeg var fire år og har alltid likt meg på skolen. Håper så inderlig at snupp blir lettlært for det måvære trist å tvinge små barn til å lære fornuftige ting.. Jeg er litt gammeldags på mange ting...

Teri: Jeeeii!!! Håper virkelig knøttet er friskt og får igang et sterkt bankende hjerte 

Litt trist for at jeg ikke får gått i tog ilag med snupp imorgen.. Men han skal jo gå ilag med faren og det er jo mange barn som har foreldre som jobber skift og ikke kan f.eks. Men skal kose oss med masse is og middag hos svigers! Må bare håpe magen min roer seg for den er uggen idag... Usj!

Gjest Delphina
Skrevet

Høres ut som en herlig dag med snupp da, så langt! Det er mye rart i hodene. Og en så skjønn sønn du har! :jepp: Høres hvertfall greit ut om ryggen blir bedre utover sommeren. Ville ellers blitt et slit med svangerskapet. Enda verre med både prolaps og bekkenløsning.

Lærte først å lese på engelsk, og kunne både lese og skrive på norsk da jeg begynte på skolen. Synes ikke du er særlig gammeldags, i såfall er jeg like gammeldags.

Det er jo litt trist, men dere får feiret store deler av dagen sammen uansett, og med is og middag :sikle:.

:klemmer:

Skrevet

Hurra for fem uker :hoppe:

Håper du får en fin 17 mai-feiring selv med prolaps!

Skrevet
:hoppe: For fem uker i dag :) Tiden kommer til å gå fort. Bli frisk nå, og pass på deg selv :)
Skrevet

Takk for besøket damer! Trivelig som alltid:)

Ble meg nå litt av en dag her... Snupp sto visst med feil fot idag og har vært kranglete og sur.., hurra liksom!

Han gikk tog sammen med faren og vi sto å så på og tok bilder! Etterpå hadde vi lunsj hjemme før jeg trengte å hvile meg... Mannen og snupp leka imens. Så var det tid for middag hos svigers med hele gjengen...

Jeg var så trøtt og irritert på ungen min som alldeles ikke hørte etter og sliten av all kaklingen der at vi dro rett etter maten. Rett hjem og i seng igjen. Snupp var sur og satt på rommet og furta og lekte etterhvert.

Mannen ble alene så han begynte å legge gulv i kjelleren:)

Etter min andre hvil og snupp hadde fått litt alenetid var alt så meget bedre Jeg klarte å sitte litt i sofaen og se barnetv ilag med han. Lurte i oss et par kokkosboller og kosa oss fælt:)

Ikveld kom mam og pap og vi spiste rundstykker til kvelds og så lagde jeg sjokoladefondant med vaniljeis... I love it!!! Det er så syyykt godt og jeg spiste tre stk for sikkerhets skyld... Yammi!

Nå er snupp i drømmeland for lenge siden og mannen fortsetter i kjelleren. Jeg ligger nå her på sofaen og trykker... Kjempetrøtt men hallo, blir nå lei av å sove også.

Spekulerer på et par episoder av Jordmødrene:) Jeg griner like ille hver gang! Tenk så fantastisk kroppen er  Gleder meg til å føde igjen:)

Sier jeg nå....

Skrevet

Det høres så koselig ut å være mamma. Selv med gretne unger :) Gleder meg til jeg er mamma også!

Høres ut som du har spist masse godt i dag. Får jo helt vann i munnen :fnise:

Jeg satt å så alle episodene av Jordmødrene da jeg fant ut at jeg hadde en bolle i ovnen og jeg grein like mye hver episode. De sender en lignende serie på tv4.se.

Skrevet

Jeg har nok spist for mye godt.. Jeg er kvalm... Blæh:(

Vanvittig sliten og vondt og da mannen kom på rommet akkurat i det jeg la meg kom tårene strømmende... Gode snille mannen kysset bort tårene og strøk på meg og sa fine ting  Så gråt jeg litt for det også

Puppene mine begynner å bli gigantiske... Jeg merker forskjell bare fra igår syns jeg. Hjelpe meg hvor skal dette ende!

Har planer om en Oslotur etter sommeren. Besøke litt venner og shoppe:) Da jeg fikk snupp ville jeg så gjerne ha en slik bæreting sjal eller noe. Men det mente xn var bare dyrt tull... Så denne gangen blir det! Men kan lite om bæretøy så det må jeg lese litt om og jeg må besøke en butikk hvor de kan lære meg hvordan det knytes og slikt. Som jeg gleder meg!!

Tenker av og til at jeg ikke burde glede meg såmye enda i tilfelle... Men jeg klarer ikke la være..!! Jeg gleder meg så ubeskrivelig til å bli mamma igjen  For du har helt rett Nima, det er best i verden å være mamma selv om noen dager er kranglete:)

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

:klemmer: Mannen din er jo kjempeherlig! Skjønner godt at du gråt litt ekstra for det, og for vondtene dine også. Men.. Du har jo en herlig mann du jo! Håper du hadde en fantastisk flott dag i går, på tross av vondter.

Det ender med at du får naturlige glamourmodell-pupper. Føltes hvertfall sånn for meg. Var naturlig barmfager, nå er jeg bare veldig barmfager.

Koselig med en Oslo-tur og jeg synes da ikke bæresjal eller bæretøy generelt er noe dyrt tull, synes jeg ser det mer og mer, men det er kanskje fordi antennene mine er satt på "baby" og jeg kanskje legger merke til ting mer ofte. Skjønner godt at du gleder deg, bæresjal er jo herlig (har litt lyst på)..

Du har da all rett til å glede deg, selv om det enda er 7 uker til den magiske grensen. Det er jo sjeldent at en SA skjer to ganger etter hverandre, og du har jo allerede snupp, så du vet det går. Dette kommer til å gå bra, sier jeg som er evig optimist for alle andre enn megselv (for her kan alt gå galt, selv om jeg vet at det går bra). Har lært meg å ikke lese for mye om alle som opplever SA flere ganger, og for all del ikke lese om alt som KAN gå galt under svangerskapet. :sjenert:

Håper du har en flott dag :klemmer:

Endret av Delphina
Skrevet

Jeg sier det Delphina sa om det meste bortsett fra pupper! :fnise:

Mine har vokst, men jeg kan fortsatt bruke de gamle bh-ene, selv om det ikke hadde gjrot noe å gå opp en størelse. Men de var store nok fra før av, passer perfekt til kroppen min.

Ha en fin dag!

Skrevet

Good morning!

D: Mannen er best og sent men godt fant jeg han  Heldigvis i tide til at vi rekker å få barn sammen og gifte oss før jeg blir et gammelt skrukketroll

Jeg er også barmfager fra før så mulig jeg ender opp som playmate ja Muligens en øøørliten sjangs for at ikke resten av kroppen kvalifiserer men

Joda, jeg tror det kommer til å gå bra denne gangen. Nå er første milepæl å komme over 6 uker siden jeg ikke kom lengre sist. Så blir neste milepæl ul på 8 uker og deretter 12 ukersgrensen.

Syns bæring virker veldig praktisk og koselig! Må bare få ryggen min på g igjen og det skal den jo være til da!

Teri: Hehe, skal se du spretter opp en str før du er ferdig!

Her begynte dagen litt før åtte med strålende blid mann og barn som ordnet alt selv og dro i bhage og på jobb. Mannen er utrolig flink og tålmodig med snupp... Tror jeg må lære litt av han.

Jeg har så langt vært oppe og spist litt for å overleve værste sulten men bare ligget i sengen og surfet. Vi lurer litt på å ta en liten familietur i sommer selv om vi har to mnd med intens oppussing av utleiehuset foran oss... Vi elsker å reise alle tre så det er hardt å ikke ha noen planer

Lurer litt på å fly til Oslo og leie bil eller ta toget opp til Hunderfossen og være der et par dager samt ta et par dager i Oslo i samme slengen.

Evt fly til Køben og besøke Tivoli, Zoo etc og så ta båten til Oslo og være litt der.

Eller slå sammen begge delene men det tror jeg blir litt voldsomt for oss alle!

Tror jeg har mest lyst til Køben akkurat nå... Men Hunderfossen frister også! Vanskelig!

En uke i syden hadde også vært ok men dersom alt går på skinner og utleiehuset blir utleid og sett etter av naboene, samt at helsa mi virker så blir det muligens en mnd i thailand i september. Men vi får se, det er enda lenge til!

Først litt sommerferie og ekstrem oppussing!

Aller først må jeg bare bli bedre i den hersens ryggen Skal karre meg opp og røre litt på meg. Sulten igjen...

Håper jeg klarer å sitte og strikke litt ellers blir det en laaang dag gitt..!

Gjest Delphina
Skrevet

Vi blir to stk playmates da, eller pinup, har for mye former :fnise: . Tror jeg rekker en snarvisitt innom h-cupen. Er for tiden i F, men det begynner å bli litt smått. :sjenert: Du er da fremdeles ung, så du rekker et par tre unger før du blir et gammelt skrukketroll. :fnise:

Vi er heldige med herlige mannfolk. :fnise: Og som man sier, bedre sent enn aldri ;)

De planene dine høres gode ut begge to, og uavhengig av dine valg, så blir det en flott tur.

Skulle gjerne vært der og hjulpet deg, men litt vanskelig. Så jeg sender noen virtuelle brødskiver som kanskje gjør sulten verre. :sjenert:

Skrevet

Former her og så jeg er kanskje mest lik Michellinmannen eller en buddafigur

Wow, F cup! Er på D og heading mot E snart:) Hot mamas

Jeg klarte å stelle meg og varmet rundstykker til frokost! Nammm... Gleder meg allerede til lunsj!

Men ryggen er vondere idag enn igår:( Har lagt meg igjen nå og tatt paracet bare for å se om det kan hjelpe litt...

Fortvilet og lei nå... Mannen reiser bort imorgen så da må jeg klare mer og det vet jeg ikke om jeg gjør Huff... Gruer meg skikkelig men siden turen har vært planlagt lenge og han skal til broren sin som han sjelden møter så vil jeg at han skal dra. Jeg og snupp klarer oss jo på et vis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...