nima Skrevet 11. mai 2011 #6461 Del Skrevet 11. mai 2011 Du har ultralyd samme dag som meg De sjefene er ikke bare enkle nei. Håper du får den roen du trenger og slipper å stresse Vet altfor godt hva det gjør med kroppen. Sov godt Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6462 Del Skrevet 11. mai 2011 Shasna: Tusen takk du Håper så inderlig at du følger etter snaaart.. Det hadde du virkelig fortjent. Dessuten er det idol igjen til høsten Nima: Ja det så jeg!! Spennende! Håper vi får en vidunderlig opplevelse begge to. Prøver å roe ned litt men det er ikke lett... Men kjenner at jeg ikke klarer like mye. Er så sykt trett og så elendig til å virkelug legge meg til å sove..... Tamtitam..... Hatt en del nedpressfølelse nedi der ikveld. Kjennes ut som jeg må sååååå på do og når jeg går på do er det såvidt det kommer noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. mai 2011 #6463 Del Skrevet 12. mai 2011 Sofaer og senger er bare himmelen for gravide damer. Tror jeg la meg ekstra tidlig i starten av graviditeten, rett og slett fordi jeg ikke greide å sove 2 timer på senga for så å stå opp Det må være rart å se lillegutten bli større og være mer sosial, du har tross alt tatt deg av han siden han ble født. Nå får han jo om en god del måneder en bror eller søster også. Det er alltids viktig å ta vare på seg selv, spesielt når det går utover en selv. Håper du tar vare på deg selv nå, og lytter til kroppen. Håper det går bra med deg, og at du ikke sliter så alt for mye med ekle symptomer som etterhvert gjør deg verdensmester i sprint (distanse: der du var til nærmeste toalett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. mai 2011 #6464 Del Skrevet 12. mai 2011 Sånn blære har jeg hatt helt fra frøet festet seg, og den er det enda. Faktisk ganske irriterende å måtte fly på do HELE TIDEN. Og våkne på natten flere ganger for å tisse, selvom man ikke har drukket NOENTING. Bleeh. Pass på å få sovet og slappet av mest mulig! Det er kroppen din som forteller deg at du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mai 2011 #6465 Del Skrevet 12. mai 2011 Hehe, ja den dogåingen på natten er irriterende! Hvilken dag skal vi hoppe for fem uker nå da, Skytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #6466 Del Skrevet 12. mai 2011 Delp: Mmm, elsker både sofaen og senga:) Ja det er helt sprøtt at han har blitt så stor... Skolegutt til neste år! Han er så flink til så mye og jeg er veldig stolt av han Det er så vidunderlig å være mamma Teita: Ja det er så irriterende å måtte sååååå på do for nesten ingen dråper! Nesten så man vurderer å pisse på seg Tulla Teri: Jeg har ukeskifte på mandager så er bare 4+3 enda.... Treeege uker føler jeg.... Imorgen er det en uke siden to blå Så det var jo egentlig ganske tidlig å få positiv test. Trøtt som fytti rakkern idag også Helt zombie og har tidvis vært irritabel:( Grei nok dag på arbeid. Fått unna et par ting som har blitt utsatt alt for lenge... Men nå har jeg tatt helg og skal ikke på jobb før onsdag Deilig!! Traff ei venninne i byen og vi fikk et par timer med god skravling! Hun skal gifte seg helga etter meg!! Hun hadde tenkt å gifte seg samme som meg men da var kirka opptatt:) Av meg:) Gjett om vi lo da vi fant ut av dette da! Vi har ikke vært offisielle med giftesnakket vårt siden søsteren til mannen skal gifte seg neste mnd. Vil la dem få all oppmerksomhet frem til da:) I ettermiddag har snupp vært noe umulig men vi kom oss over det. Fikk en sykkeltur idag også pluss besøk hos ei venninne med to barn! Koselig Snupp sluknet litt før åtte og jeg har strikket. Nå er jeg så trett at det er helt grusomt.... Men har så lyst til å skravle med mannen når han kommer fra jobb.... Må holde ut en time til. Hadde også planer om å bryllupssurfe litt men pcn min er helt idiot Har ikke brukt den på evigheter men læll liksom.... Skikkelig irriterende.... Ingen kvalme idag men puppene har blitt ømmere og litt hoven på en måte:) My boobs are ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. mai 2011 #6467 Del Skrevet 13. mai 2011 Ja, jeg har faktisk vurdert BLEIE! Tuller ikke engang. Blir så irritert den fjortende gangen jeg må stå opp av sengen for å gå opp å tisse! Bleh! Så koselig at dere skal gifte dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mai 2011 #6468 Del Skrevet 13. mai 2011 Hehe, ja den dogåingen er irriterende! Jeg har stått opp mellom en til tre ganger om natten fra jeg var seks-sju uker på vei. Håper det gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 13. mai 2011 #6469 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg slet ikke så mye med liten blære i begynnelsen av graviditeten, men nå begynner det å ta igjen for det. Må opp fem - seks ganger i løpet av natten. Ganske irriterende ja En av de mange fantastiske tingene vi må igjennom for gullene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6470 Del Skrevet 13. mai 2011 Tusen takk for besøket damer Her står det dårlig til... Har antakelig fått prolaps i ryggen igjen Hadde det i fjor vår også og gikk på dop i mange uker for å holde smertene i sjakk... Kom hjem fra noen ærender i byen og fikk bare vondere og vondere. Måtte forte meg å hente snupp i bhagen før jeg ble helt gåen. Kom hjem og la meg ca kl tre. Nå kan jeg ikke reise meg, ikke sitte, ikke stå og ikke gå for egen maskin Noe så jævlig vondt... Og nå kan jeg jo ikke ta slike sterke tbl. Så her ligger jeg! Gjett om det var ei som måtte på do da mannen kom hjem kl fem... Og nå har gutta dratt på sirkus og jeg har to timer alene uten mulighet til å komme meg på do... Har ikke ringt legevakten. Kvier meg veldig etter behandlingen jeg fikk da jeg mistet frøet i Thailand og ringte legevakten her hjemme. Men siden jeg ikke kan ta tbl er det vel fint lite de kan gjøre uansett... Men fy f jeg har så respekt for invalude og pleietrengende at jeg får ikke sagt det. Tenk, jeg klarer ikke reise meg!! Jeg er helt avhengig av at mannen er her og omtr bærer meg på do. Og det er så vondt at tårene spruter og jeg brummer i smerte... Så lenge jeg ligger musestille går det greit. Men å snu seg er et helvete... Håper det går over iløpet av natten for slik kan jeg ikke være! Mannen skal arrangere utdrikkingslag i hele morgen og er nok død på søndag. Pluss at vi må få lagt gulv i kjelleren, vasket og bakt en hel masse til det fylles med folk her til bryllupet til svogers:) Ble visst skikkelig fredag den 13. her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S@va Skrevet 13. mai 2011 #6471 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva slags behandling fikk du av legevakten..? Skal ikke de være til hjelp da?? Måtte bare kikke innom dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6472 Del Skrevet 13. mai 2011 S@va: Jeg ante liksom ikke helt hvordan jeg skulle gripe an ting da jeg begynte å blø. Så tenkte at det kunne være fint å snakke med en norsk lege før jeg oppsøkte sykehuset der nede. Men legen fikk nok aldri beskjed fordi den snusfornuftige damen som tok tlf lurte først på hvor i all verden jeg ringte fra. Sa jeg var i thailand på ferie og forklarte hva som hadde skjedd. Da lurte hun bare på hva jeg trodde legen kunne hjelpe meg med når jeg var der... Sa det med at jeg ville bare forhøre meg med en norsk lege. Da lo hun og sa at legen på vakt ikke var norsk! Men så sa hun at han snakket jo norsk da.. Men hun avviste meg og ba meg om å finne noen der nede som kunne hjelpe meg... Jeg vet at noen av dem damene på legevakta her er helt blåst så jeg hadde da allerede brukt et døgn på å mote meg opp til å ringe. Jeg burde ha klaget da jeg kom hjem men da kom smellen og så har det ikke blitt til noe mer. Da jeg hadde prolaps ifjor ringte jeg med en gang det skjedde på morgenen. Da skulle jeg få time på ettermiddagen. Men så hørte hun vel at jeg ikke klarte å snakke skikkelig pga smerter så da fikk jeg komme med en gang. Thank you liksom... Hadde jo ikke lyst til å ringe ambulansen heller. Men da klarte jeg å sitte, det klarer jeg ikke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S@va Skrevet 13. mai 2011 #6473 Del Skrevet 13. mai 2011 Whaaaaaaat??? Det er det frekkeste og verste jeg har hørt. Her sitter en person og er redd og i utlandet også svarer de slik? Det går ikke ann!!! FY! Dette får de tross alt opplæring i. Håper hun skammer seg! Blåst i hue begynner ikke å beskrive det en gang Håper det går bedre med ryggen din snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. mai 2011 #6474 Del Skrevet 13. mai 2011 Fy for ei kjerring! Det er lettere å rådføre seg med en person som kan norsk, men det er helsesekretærer/sykepleiere for deg. Noen er bare utrolig buruglete, og burde kanskje vært litt mer menneskelig. Og, ikke godt med den prolapsen, synes du bare skal skrike på dama om hu er litt lettere buruglete, da bare slenger du over smerten din gjennom røret, selv om det ikke er heeelt sofistikert gjort av deg. Synes uansett de burde høre det. Ture over andre på den måten, nei har du hørt. Uansett, selv om det så absolutt ikke hjelper, så sender jeg noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mai 2011 #6475 Del Skrevet 13. mai 2011 KG tørke straffer seg Så flott at det klaffet igjen Dette fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #6476 Del Skrevet 14. mai 2011 S@va: Ja du kan så si, hun burde vasket møkk eller noe!! Delph: Hun var nok et skrekkeksempel... Heldigvis var det en annen dame på vakt idag! Iss: Takk:) Må ikke være for lenge borte nei:) Jadda.... Her ligger jeg! Takk guuuuud for internett! Like handicaped idag så til slutt måtte jeg jo bare ringe legevakta... Gudskjelov var det ei grei dame der idag. Eksen hentet snupp og skal ha han til imorgen. Det er jo bra men jeg er så lei meg for at helga vår ble ødelagt:( Men siden jeg ikke kan ta meg av hverken meg eller han er det ikke snakk om å ha han hjemme. Det blir uforsvarlig rett og slett. Mannen er fortvilet for han arrangerer utdrikkingslag idag:) Bra timing:) Han ville avlyse og være hjemme men siden han er forloveren og brudgommen er vår gode venn og nabo er det ikke snakk om! Han er ti minutter unna på sykkel:) Venninne E var her i formiddag til ambulansen henta meg. Jeg ble kjørt til legevakta, legen kom i ambulansen og pratet og ga meg resept på paralgin forte og jeg ble kjørt hjem igjen! Vel anvendte skattepenger isteden for at legen kunne kommet innom hjemme. Vi bir typ fem minutter unna. Menmen, helsenorge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #6477 Del Skrevet 14. mai 2011 Oi, der posta jeg i vilden sky:) Svigerinna mi bor på andre siden av veien så hun har vært her og hjulpet meg på do...! Heldigvis er hun sykepleier og vant til pleie:) Men flaut læll... Nå ligger jeg og venter på at venninne E skal komme tilbake. Jeg er så heldig at jeg får ikke sagt det <3 Mamma ville komme men de bor et stykke unna og hun har arbeidshelg så jeg har sagt hun behøver ikke. Og pappa har ringt å var klar han også til å rykke ut:) Goooinger <3 Men de driver både gård og camping så jeg sa de bare måtte holde seg hjemme. De jobber døgnet rundt ig jeg skjønner ikke hvordan de klarer med alt. I tillegg har mamma mormor hun ordner for og hjelper hver dag. Håper bare knøttet i magen har det bra. Jeg unngår å drikke noe særlig når jeg er alene for jeg vil unngå mest mulig domasing... Snakk om at man skal lære seg å være takknemlig for alt man klarer! I en alder av tredve år! Jeg må bare bli smertefri og mobil så jeg får behandling og ryggtrening IGJEN. Må prøve å bygge meg opp så mye som mulig frem til januar...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 14. mai 2011 #6478 Del Skrevet 14. mai 2011 Huff, prolaps høres ikke noe særlig godt ut Bra du slapp å snakke med det ufordragelige kvinnemenneske igjen. Utrolig hvordan enkelte tillater seg å behandle andre mennesker Du er heldig som har et så bra nettverk rundt deg da som hjelper deg Hva skulle man gjort uten venner og familie? Håper du har en fin kveld til tross for situasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. mai 2011 #6479 Del Skrevet 15. mai 2011 Var godt å høre du får noe hjelp for prolapsen, og at du har en flott støttende familie. Jeg blir litt engasjert til tider, og utbasunerer ting som jeg ikke helt mener (for av og til glemmer man korrekturlesing). Det finnes enkelte skrekkøgler i respesjonen, men de er jo heldigvis i fåtall, men det finnes mer enn en. Håper du får en god dag, på tross av prolapsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. mai 2011 #6480 Del Skrevet 15. mai 2011 Uff. Prolaps hørtes IKKE noe godt ut!! Håper det går fort over! Masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå