Skytte Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #6441 Del Skrevet 4. mai 2011 Gjeeeesp! Trøtt.no altså... Håper det er et godt tegn... Dag 23 idag og i ren impuls måtte jeg bare ta en test, sju dager etter EL så den var blendahvit gitt:) Men det er for tidlig så jeg mistet ikke motet av den grunn:) Kom meg litt tidligere på jobb idag og fikk gjort en del samt skravlet godt både med sjefen og den nye jeg har på opplæring:) Dro hjem til en amorøs mann så jammen ble det ikke litt på meg også Herlig! Er så glad for at vi har et aktivt og fantastisk sexliv <3 Ikke er det pes i den intense prøveperioden heller, enn så lenge værtfall! Mannen hentet snupp i barnehagen mens jeg lagde laks til middag. Så dro mannen på jobb og jeg har vasket litt og ordnet vår i huset:) Deilig! Ble så fint med syrinlilla innslag i duker og litt lys og servietter! Elsker å ordne i huset vårt <3 Nå er snupp ute og jeg har funnet sifaen og pleddet. Såvidt jeg er våken... Skal til legen på tirsdag å ta flere blodprøver for å bla sjekke jernlagret og div sånt. Håper jer har fått to blå til da...! Planen for ikveld er enten å organisere mer album eller strikke flere lapper til teppet jeg holder på med... Har også kjøpt garn og heklenål og vil prøve meg på en babylue. Har ei venninne som lager så utrolig kule grovheklede luer. Jeg kan ikke hekle men må nå prøve:) Ingen murringer idag egentlig. Tidvis litt pressfølelse der nede men... Vi får se. Håper og håper i det lengste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. mai 2011 #6442 Del Skrevet 5. mai 2011 .. Og jeg håper og håper med deg ! Når er IKM dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 5. mai 2011 #6443 Del Skrevet 5. mai 2011 Krysser både fingre og tær for deg Håper, håper, håper det klaffer snart for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #6444 Del Skrevet 5. mai 2011 Hellu! Hatt en så langt veldig fin dag:) Fin morgenmed snupp som ville i bhagen til frokost, tok meg en laaang dusj etterpå og dro på jobb. Min nye kollega er kjempegrei og vi skravler ivei og får gjort litt og litt på jobb! Har vært på salg og kjøpt meg masse garn så nå skal det strikkes sitteunderlag og hekles flere luer:) Lagde en lue igår men den ble ganske så lita.. Litt for premature barn kanskje:) Men øvelse gjør mester! Snupp har dratt til faren for helgen og jeg skal ikke på jobb imorgen! Deilig å tenke på! Har fått brev fra den offentlige psykiatrien om at jegikke kvalifiserer til å få samtaler der... Men de anbefalte meg å snakke med familie og venner... Jo takk, er jo akkurat det jeg ikke fikser... Menmen, får se hvordan det går. Tror og føler at det er litt lengre mellom hver drittdag nå så... Det blir værst for dere å høre på jamringen min:) Litt usikker på ikm, er på dag 25 idag så sånn ca 8.-10. Siden det er utdrikkingslag på lørdag skal j teste på lørdagsmorgen. Men om den er negativ kommer jeg ikke til å drikke likevel. Har en flaske alkoholfri vin som jeg skal lure i meg:) Håper bare ikke den smaker dritt:) Har uansett planer om å få bakt brød og være i god form på søndag! Vaske litt og pusle i huset. Begynner å bli skikkelig kjærring:) Har jo nesten ikke tid til annet ennhåndarbeid nå! Det er så artig!! Lage fine ting! Lurer på omjeg får til å legge ut bilder fea tlf her... Må prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mai 2011 #6445 Del Skrevet 5. mai 2011 Såå spennende med nært forestående testing! Jeg håper virkelig du får du blå! Du er jammen flink til håndarbeid. Skulle ønske jeg var så flink. Hadde vært artig å strikke tøy til lille Frøbel. Fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. mai 2011 #6446 Del Skrevet 6. mai 2011 Jaa, du må legge ut bilder av det du produserer! Syntes det er utrolig fasinerende å se på håndarbeid, også er det jo kjempe gøy og drive med! Så bra at det er blitt lengre intervaller mellom hver dårlige dag Og husk at når man er på bunn, så kan det bare gå en vei. Deilig med fri i dag da. Skulle ønske jeg var like heldig, hehe. Kos deg masse i bryllup, og ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #6447 Del Skrevet 6. mai 2011 Oooooooooh myyyyyy Gooooood!!!!! Jeg er gravid!!!!!! Vi har hatt fikse og ordne dag med runder på runder overalt i byen og da vi kom hjem testet jeg i impuls. Og plutselig var testen positiv!!!! Jeg ble bare helt satt ut og skjelven og måtte få mannen til å se sammen med meg. Gjett om det var en som ble glad og har selvtillitt som få Fortalte det til naboene (som er svogers) tre minutter etter for da kom de og vi har holdt grilling her:) Vi er så nært innpå hverandre at det føles helt naturlig. Samme gjorde vi sist og søsteren til mannen har vært helt fantastisk god å ha<3 Jaja, da blir det et år til neste fredagsvin:))) hihi:)))) Kan nesten ikke tro det... Jeg er så glad!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. mai 2011 #6448 Del Skrevet 6. mai 2011 Gratulerer! Sniker meg inn her og følger med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 6. mai 2011 #6449 Del Skrevet 6. mai 2011 Jippi Utrolig hvor glad jeg ble på dine vegne Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #6450 Del Skrevet 7. mai 2011 Delphina: velkommen skal du være!! Nima: takk <3 Jaja, det er helg og fri og jeg våknet kl åtte! Lys våken! Hadde det vært mandag kan jeg love jeg hadde vært i svime.... Så her ligger jeg da og hører på at mannen sover godt <3 Er jo utdrikkingslaget idag så jeg burde ha sovet mer for å holde ut utover kvelden og natta. Men tingen er at jeg ikke har lyst til å dra i heeeele tatt.... Svigerinna mi vet at hun blir drukket ut udag og er irritert og lei seg. Forloveren har lagt dette til arbeidshelga hennes.... Det er så mange detaljer som jeg ikke orker skrive, men hun er skuffet og jeg har ingen kjemi med forlover og et par andre som skal. Er så utrolig glad for at jeg skal være edru!! Skal ha med meg bilen min slik at jeg kan rømme hjem akkurat når jeg vil:) Skal være langt uti bushen skjønner dere... Jaja, måtte bare dele litt frustrasjon:) Ryggen min har kranglet de siste par dagene:( Og nå vil jeg helst ikke ta paracet før det er aaaaabsolutt nødvendig så jeg ligner litt på oldemoren min og hun kaller vi bare nittigraderen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mai 2011 #6451 Del Skrevet 7. mai 2011 Hurraaaaa for en gledelig nyhet!!! Jeg følte det på meg de siste dagene, rett og slett! :hoppe: :bolledeig: :gravid: Og denne gangen er jeg sikker på at det går din vei! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. mai 2011 #6452 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg måtte bare inn å sjekke hvordan det hadde gått for deg, siden jeg visste at du skulle teste i dag. GRATULERER SÅ MYE MED GRAVIDITETEN Jeg er så glad på dine vegne! Endelig! Og denne gangen vil det gå bra. Pass godt på deg selv nå! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mai 2011 #6453 Del Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer så utrolig mye Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #6454 Del Skrevet 9. mai 2011 Helluuu!! Tusen takk dere søte damer <3 Utdrikkingslaget gikk veldig bra:) Ryggen var jo kranglete så var ingen som stusset på at jeg liksom gikk på så sterke smertestillende at jeg ikke turte drikke:) Men søndag var jeg likevel i uggen form da jeg våknet... Vondt i kroppen og sliten. Kom hjem kl to på natta da men.. Endte med at jeg ble superfrustrert fordi at mannen ikke kom og kosa litt på meg men heller ville spise frokosten sin........... Mhm, litt urimelig ja:) Kan smile av det nå men store deler av formiddagen gikk bort i grining og sinne.... Heldigvis kom jeg over min egen urimelighet og fikk både vasket hus og bakt tolv brød! På ettermiddagen drev vi på både ute i hagen og i gammelstua vår. Har revet masse og fått kjørt bort et digert hengerlass med skrot derfra:) Elsker å kvitte meg med skrot:) Så ble det kinamat og litt tv til kvelds samtidig som jeg strikket. Har begynt å strikke et sitteunderlag nå! Sånn som skal toves så jeg er kjempespent:))) Blir sitteunderlag og grytelapper i julegaver i år:) Idag har jeg vært fryktelig dårlig i magen... Diare bortimot... To ganger... Er det et symptom? Ellers så er puppene litt ømme men jeg har lite murringer. Har fått time til ul 8. Juni.... Gynekologen skulle selvsagt ha ferie så jeg kunne ikke komme før da. Er en mnd å vente... Og er vel i uke åtte da siden jeg er i uke fire nå. Håper ukene går fort!! Og det tror jeg for det er den uka vi har bryllup i familien:) Det blir skøy:) Det var travelt på jobb og jeg er stressa.... Føler av og til at sjefen glemmer at jeg er sykemeldt og legen sa jo sist at jeg var alt for mye på jobb til å være aktivt sykemeldt.... Men i ettermiddag har vi kosa oss i solværet og mannen har vært så flink både i hagen og nå snekrer han i kjelleren! Jeg har vært på møte i barnehagen, hatt besøk av en av barnehagemammaene og strikket:) Var veldig koselig med besøk av hun mammaen som kom på kaffe etter møtet! Godt å føle at man er sosial og trivelig med et nytt bekjentskap! Nå er jeg veldig trøtt og må legge meg.... Må bare strikke bittelitt til:) Snakk om å bli hekta!!! Er mange julegaver pluss et pledd til nybabyen som skal strikkes før det blir jul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mai 2011 #6455 Del Skrevet 10. mai 2011 Å det er så koselig at du har blitt gravid igjen! Håper du klarer å slappe mest mulig av i ukene som kommer, og tenke minst mulig på redselen for å miste. Du får trøste deg med at det er faktisk svært få som opplever å miste mer enn en gang! Jeg var dårlig ganske lenge de første ukene av svangerskapet. Jeg er en sånn en som nesten alltid blir dårlig i magen når jeg har mensen, og tydeligvis var jeg også dårlig i magen i begynnelsen av graviditeten. Men ikke fortvil hvis du nesten ikke får symptomer. At det ikke er farlig er i alle fall jeg et bevis på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. mai 2011 #6456 Del Skrevet 10. mai 2011 Så bra utdrikkingslaget gikk bra! Tror alle er forskjellige, jeg ble så og si pottetett veldig tidlig i graviditeten, så her sliter jeg en del med vonde tarmer som jeg nå har blitt vant til. Vi gravide ser oss ikke som urimelige, vi er så rimelige at det ikke går ann! Det er mannen det er noe galt med... Det er hvertfall hvordan gravide ser det. Håper du greier å slappe av, og at sjefen din ikke glemmer at du er sykemeldt. Rare sjefer altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. mai 2011 #6457 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg er så utrolig glad på dine vegne, at du aner ikke Skiftende løs og hard mage er et symptom på graviditet ja Pass på å slappe mye av nå! For dette SKAL gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mai 2011 #6458 Del Skrevet 11. mai 2011 Straffer seg å ha litt kg tørke ser jeg Gratulerer så mye snuppa, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6459 Del Skrevet 11. mai 2011 Innom i full fart!! Vi har vanvittig bra vær for tiden!! I liiike <3 Teri: Det har gått overraskende bra så langt. Har heldigvis ikke hatt noen tunge tanker enda. Men frykter de kommer.. Nyter dagene enn så lenge:) Delp: Etter en dag diare er vi nå over på bom stopp... Magen har blåst seg opp og jeg ser ut som om jeg kun har et par mnd igjen til termin Urimelig ja... Føler jeg kan være ganske urimelig når som helst...! Teita: Tror egentlig også at det skal gå bra nå Prøver å slappe av men det er ikke så lett... Mange jern i ilden! Men igår sa jeg nei til å bake en kake til helga! Litt stolt av at jeg faktisk sa nei for jeg hadde virkelig ikke lyst. Har litt dårlug samvittighet men pyttpytt! Lucky: Takk for det snuppa Må ikke være for lenge borte nei! Her flyr dagene og vi koser i sola, spiser is og smoothies, strikker på verandaen og sykler:) Idag syklet alle tre en ganske lang tur. Var spent på snupp men han dura avgårde! Store lillebabyen min fyker ivei uten støttehjul og som en liten helt på oppdagelsesreise Mammahjertet ser litt mørkt på å få sett sin kjære sønn bare mindre og mindre nå fremover.... Han har jo ikke tid til å være med oss, har jo så mange venner i nabolaget og så mye å utforske! Ellers har jeg prøvd å være mindre på jobb. Kjenner at jeg begynner å bli litt stressa av jobben igjen:( Men har hatt besøk hver kveld denne uka og det har vært veldig godt! Mannen har gjort ferdig alle veggene i kjelleren så nå straks skal vi begynne å legge gulv på de to siste rommene! Problemet er bare at jeg har funnet sofaen og holder på å sovne av allerede.... Tror jeg må hvile øynene litt mens mannen støvsuger og gjør alt klart nede:) Ang symptomer så var jeg litt uggen i magen i formiddag. Puppene er litt ømme men har kjent det mye værre ja:) Men ganske mye trøtt da... Fornøyd så langt og tenker gode tanker så godt det lar seg gjøre! Zzzzzzzzzz.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 11. mai 2011 #6460 Del Skrevet 11. mai 2011 Gratulerer vennen min Ta kroppen din på alvor, og vær mindre på jobb når den stresser deg! Satt og så over kort i går, og da fant jeg et fra S til I for ca 4 år tilbake... vi burde jo egentlig ha fortsatt den trenden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå