Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Som dagene flyr når man har fri..!

Mandag kveld og tirsdag var fryktelug tunge. Kom hjem på tirsdag og gråt og gråt i armene til mannen mens snupp var ute og lekte. At det går an å bli så i oppløsning...

Heldigvis ble det bedre og jeg fikk dusjet og kommet meg til hektene. Alle tre var ute og gjorde våronn i hagen. Det er godt å slite seg fysisk ut når det er vondt i psyken.

Vi har 1,5 mål tomt så vi har raket en del!! Ig klippet busker og ordnet så fint i to dager nå. Ser ut som de fleste jordbærstiklingene mine har overlevd! I tillegg har vi rips, rabarbara og litt solbær og bringebær:)

Igår grilla vi hos naboen og var ute i sola hele dagen:) Ubeskrivelig deilig! I tillegg lærte snupp seg å sykle uten støttehjul!!! Gud så stolt jeg ble da <3 Han kunne det plutselig bare! Jeg løp med han fire fem ganger og vips så bare sykla han:) Store gutten min <3

Da han la seg igår la vi gulv på kjellerstua! Mannen skal sette på listverk der nå så er det rommet ferdig!! Da gjenstår det bare ett rom i kjelleren pluss gulv i gangen der trappa kommer ned så er det så og si ferdig! Det blur herlig:)

Neste prosjekt blir da det andre huset vi har. Har et gammelt nordlandshus i bakgården som vi skal renovere og leie ut fra høsten av. Så arbeidsledige blir vi ikke!

Snupp har akkurat blitt hentet av faren. Han gledet seg veldig til dem skulle på hytta til farmoren. Men den var okkupert av broren og familien til dama hans så da blir det ikke hyttetur likevel... Huff, stakkars min sin :( Får håpe faren har vett til å finne på litt andre ting da. Han sier nemlig ofte at han kjeder seg hos faren så...

Blir godt for han uansett å være litt ilag med faren.

De neste dagene skal vi fortsette i kjelleren og ellers prøve å være litt sosial. Middag hos naboen idag også:)

Ellers håper vi å få treffe noen venner som er hjemme på ferie og kanskje få spist noen flere kilo gidis og mat...! :)

Var på vekta i morges... Huff... Men jeg har BESTEMT at jeg ikke skal grine over vekta. Nå skal jeg kose meg i påsken og forhåpentligvis bli kvitt snørr og hoste.

Så er det skjerpings på kostholdet igjen og trening

etterhvert.

Jepp, det var en aldri så liten oppdatering:)

Skal legge opp til en ny lapp og strikke litt før det blir middag og deretter kjellerrydding igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EL smerter og masse slim idag!!! Hurra!!!

Prøveprøveprøve!!! Gud som jeg håper en ny spire vil klore seg fast denne gangen... Det hadde virkelig viiirkelig vært lykken

Skal i utdrikningslag 6. Mai. Det er ca to til fire dager før ikm tror jeg... Så jeg må teste da. Gud hjelpe meg for noen spenbende dager nå. Mannen er klar for noen dager med full innsats nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi så masse koselig besøk!! Artig:)

Her prøves det for livet:) Fant en pk med tre EL tester på badet idag og tok en for skøy skyld! Den var veldig positiv ja:) Men også idag har jeg hatt veldige EL smerter hele dagen. Kan ikke dumpe hardt ned på en stol for da gjør det vondt nedi der! Sprøtt! Skulle tro jeg driver å legger en hel pakke egg, hehehe:)

Har vært hos frisøren idag og blitt smellblond! Leeenge siden sist jeg var såååå blond så det er veldig uvant. Skal ta permanent om et par uker så er sommerfrisyren på plass:)

Skulle på trening i ettermiddag men var så trøtt og alt ble galt et øyeblikk her i ettermiddag så det ble ingen trening... Etterpå angret jeg selvsagt som fy...

Men kom meg betraktelig etter en god dupp på sofaen mens snupp så barnetv:)

Hatt venninnebesøk ikveld og skal straks i dusjen og gjøre meg klar til til å unnfange vårt kjærlighetsbarn  Hehehe:)

Snakker om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sooool!!!! Hjelpes det er herlig med godvær:)

Middagen er straks klar og ikveld skal jeg og svigersøstersn på trening:) Burde ha vasket hus... Men frykter ikke at støvet forsvinner av seg selv:) Så det venter vel til en regnværsdag!

Har ikke hatt EL smerter før nå på ettermiddagen. Nedpress og det kjennes stadig ut som blæra er full men når jeg går på do kommer det bare noen dråper.

Lurer på hvor store eggstokkene er og hvor mye de øker i størrelse under EL?

Bestilte tester på nett inatt. Veldig spent på om det evt vil gi noe utslag 6. Mai når ikm er to til fire dager unna da. Håper det... Og at det er positivt!!

Litt redd for at jeg liksom innbiller meg at det blir klaff nå og at symptomene skal komme over helga liksom...

Denne uka er nesten over på en måte. Trening idag og imorgen. Fredag skal snupp til mamog pap og jeg skal kjøre til Trheim sammen med ei venninne og brodern!

Shopping pluss at jeg skal hente brudekjolenmin og finne meg kjole til bryllupet vi skal i i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i godværet :)

Blir spennende å se om det blir klaff! Du har ihvertfall en stor heiagjeng her på KG :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene mine for deg, og håper virkelig på klaff denne gangen!!

Bare ikke bli skuffet om det ikke gikk AKKURAT denne gangen. For en liten skytte kommer du til å få :) Når kropp og tid er inne for det. Det vet jeg. Og jeg GLEDER meg til den dagen du får to blå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke vaske huset når det er så fint vær da :) Må jo nytes ute den :Nikke:

Kos deg masse med treinig flinka!

krysser fingerne for at gullegget er på vei nedover nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad jeg har dere  Fint å ha noen å dele alt med og få støtte og trøst når man trenger det.

Ble en supereffektiv ettermiddag! Snupp og nabogutten var ute og leka og mannen dro og skifta dekk og vasket bilen min! Snille mannen 

Så jeg satt litt ute, vasket badet og gulvene i hovedetg, pakket bort all påskepynten og spyla det meste av pynt og stæsj på stue og kjøkken! Så nå ser det ribba ut og benken er fylt med alt som står til tørk

Skal kjøpe meg noen nye vårduker tenker jeg! Har lyst på lilla eller syrin... Får se hva jeg finner!

Har vært på trening også ja! Og strikket mer på lappeteppet:)

Er svimetrøtt nå... Merkelig liksom siden kl er over ett! Igjen! Vi kan bare ikke legge oss om kveldene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syrin er en utrolig fin farge, syntes jeg :hjerte:

Hehe, kjenner til å ikke klare å legge seg om kveldene. Jeg og samboeren la oss ikke før mellom 3-5 om nettene før vi. Men så fikk han seg fast jobb, og jeg ble gravid. Nå sovner vi klokken 23, HVER kveld. Haha. Skikkelig A4 liv nå. Stå opp, dra på jobb, komme hjem, spise middag, se litt på tv, så sove.. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom på en kjapp liten runde:)

Men må oppdatere imorgen for nå mååå jeg sove... Jeg er håpløs altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, skal prøve å oppdatere litt mens snupp sitter i badekaret og koser seg. Vi har spist vafler og det var sinnsykt godt!! Har ikke spist siden lunsj pga tanntrekking så da var jeg liksom ekstra sulten:)

Hadde ei kjempeflott helg i Trheim ilag med ene supervenninna mi <3 Masse shopping!! Åh, litt klær til meg, masse klær til snupp, bygave til begge gutta, litt garn og en hel del stæsj til huset.

Fant meg en fin selskapskjole på Agape og fikk også henta brudekjolen min som har hengt på hybelen til brodern ei god stund:) Den er så fiiiiiiin!!!! Herregud som jeg vil gifte meg!!!!! Vi må bare finne en anledning å sette på oss ringene. Er tre år siden mannen fridde og ca et halvt år siden vi kjøpte ringene:) Så nå mangler vi bare å sette dem på!

Har vært mye ute både igår og idag. Handlet masse sommerblomster på Plantasjen og det blir så fint:) Er litt tidlig men... Klarer ikke vente:)

Har vært så grusomt trøtt etter helga... Enda vi ikke har gjort annet enn å spise ute om kvelden. Etterpå satt vi på rommet og skravlet og gjorde håndarbeid:) Utrolig deilig og stille!

Har hatt litt sånn murrekramper men kun på kveldstid. Kjenner ingen ting om dagen. Tror bare jeg er på dag 22 idag så det er nytteløst å teste... Skal teste i helga. Fredag blir det sikkert. Men det kan jo være i tidligste laget... Ikm er sånn ca søndag, mandag, tirsdag..! Tre laaange dager å vente.....

På jobb har det hopet seg opp fryktelig mange ekle saker som ikke blir tatt tak i. Det gir meg litt pustetrøbbel:(

Men har fått inn et menneske på opplæring nå så håper ting blir bedre etter hvert. Men gruer meg til jobb nesten hver dag og grøsser litt av å være der...

Var hos legen igår og hun likte ikke at jeg jobbet fem seks timer hver dag når jeg er aktivt sykemeldt... Så jeg har lovet henne å være der litt mindre. Men om det blir slik er en annen sak!

Gooosj, nå holder jeg på å svime av her så trøtt er jeg!

Bare å avslutte bading og få barnet i seng. Hadde tenkt å strikke litt men har ikke sjangs akkurat nå værtfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for at det er en liten spire der! :hoppe:

Og jeg er enig med legen din, ta det med ro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...