Teriyaki Skrevet 10. april 2011 #6401 Del Skrevet 10. april 2011 Heisann Skytte. Trist å se at du sliter, men husk at negative tanker dyrker flere negative tanker, og positive dyrker positive tanker. Så selv om det bare virker som et ubetydelig "korn" av en positiv tanke som du ikke tror vil bli noe, så er den med på å dyrke den neste positive tanken og slik fortsetter det. Hvis man ser veldig enkelt på det da. Ofte er det jo lettere sagt enn gjort. Mannen din virker i alle fall som en utrolig flott kar! Og en spire får ut etter hvert! Du har blitt gravid før, så du klarer det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. april 2011 Forfatter #6402 Del Skrevet 10. april 2011 Koselig med besøk av deg, Teryiaki:) Er sant det du sier om positivitet.. Akkurat nå er det bare som om hjernen min nekter å samarbeide om noe som helst:( Våknet i dårlig humør... Mannen hadde sovet litt lenge og måtte forte seg opp og jobbe. Det ble litt prating men mest bare heavy Skyttetanker og triststemme fra meg... Det dårlige humøret slet meg opp og satte meg i husvasking. Aldri så galt at det ikke er godt for noe? De to første timene spilte jeg musikk, skrubbet bad og gråt. Det var egentlig litt ok å være alene og gråte og slite meg litt ut. Etter fem og en halv time vasking var kåken pretty shiny:) Det er leeenge siden det har vært sååå rent her! Humøret var litt bedre. Ingen mer gråting. Og det kjennes bedre ut å ha vondt i kroppen enn i psyken. Ellers har jeg surfet og vindusshoppet i interiørbutikker. Det hjalp også litt. Skulle så gjerne vært på litt seriøs shopping snart.... Lagde middag og etter det har jeg ordnet en måned til i albumen til snupp:) Ble litt lei så nå skal jeg sløve i sofaen og se om jeg orker en måned til etterpå... Er feberfri men hoster og snørra renner... Har kontroll på tankene men en tung klamp om hjertet. Den har vært der i hele dag. Lurer på om jeg har noen blaff med murringer... Er akkurat som om jeg lurer på om jeg kjenner noen svake symptomer nederst i magen... Hadde vært greit med ømme pupper også sånn at alt har vært som før liksom. Gravid eller ei. Det er greit å følge samme mønster som før tenker jeg! Prøvde å legge inn datoer på en sånn kalkulator. Tok utgangspunkt i befruktningsdato siden jeg ikke har noen el eller mens å regne ut fra. Siste dato vi prøvde og jeg hadde elsmerter var 30. Eller 31. Mars. Hvis jeg har blitt gravid nå er jeg ca 3+4 idag. Det vil vel si at ikm blir ca om tre fire dager ja? Spankulerer bare på om jeg har beregnet ca ikm riktig. Tror det:) Usikker på om når jeg evt skal teste... Dersom ikke tr kommer de nærmeste dagene tenker jeg litt forskjellig. Teste på torsdag? Vi drar til mam og pap på påskeferie fredag og der blir nok jeg og snupp til tirsdag eller onsdag i stille uke. Har den da enda ikke kommet er det jo bare å teste i vei. Spørsmålet er bare hvor lenge jeg klarer å vente... Vil ikke teste for tidlig. Ser det i allefall an til onsdag. Om det kommer flere symptomer og om tålmodigheten holder...! Glad i dagboken og kgvennene mine jeg <3 Og nå skal jeg faktisk glede min kjære med smoothies:) Har spist aaaaaalt for mye sjokolade i helga... Det har vært så farlig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6403 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg har så langt hatt en bra dag <3 Veeeldig koselig morgen ilag med mannen før jeg måtte dra meg opp og på jobb. Ble et øyeblikk med dustetanker... Har lagt på meg en del, ti kilo, siden jeg ble sammen med mannen for tre år siden. Er ikke veldig tykk men sliter litt med å like meg selv... Overraskelse liksom:) Jeg fikk i allefall for meg at eksene til mannen sikkert var mye bedre kledd enn meg og så mye bedre ut:( Heldigvis dro jeg bare på jobben slik at tankene ble borte. Har faktisk gått i "arbeidsklær" idag! Og høye hæler! Det har jeg ikke gjort siden februar... Og det er noe jeg gjør hver dag egentlig. Det var fælt mæn litt fint også. Liker å føle meg litt all right. Gikk bra på jobben og hadde koselig besøk av papsen. Han gleder seg til vi kommer til dem i palmehelgen og han ble såå glad da jeg sa at jeg og snupp blir der litt ekstra:) Da jeg hentet snupp var han automatisk i tøyegrenser modus... Men jeg var cool as ice og vi har hatt en flott ettermiddag <3 Så ubeskrivelig godt <3 Kanskje jeg klarer å fikse litt likevel... Vi får se om det etterhvert blir regelen mer enn unntaket med slike gode dager. Gleder meg til mannen kommer hjem ikveld <3 Håper ikke jeg ødelegger humøret... Ellers så har jeg hatt en liten periode med menssmerter i ettermiddag men ingen ting har løsnet enda. Vi får se. Håper egentlig bare den kan komme med en gang så jeg blir ferdig og kan få en virkelig PP. Alt ble litt usikkert og diffust nå når jeg ikke har fått mensen igjen etter SAen. Var vel fem uker siden den nå i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6404 Del Skrevet 11. april 2011 Da ser det ut som spottingen kommer snikende... Går egentlig greit tror jeg. Må bare satse på mange gode dager og heftig prøving etterhvert. Fpr jeg tror det kan bli en utfordring for humøret mitt dersom det skal ta mange måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 11. april 2011 #6405 Del Skrevet 11. april 2011 Har ikke vært innom her på en stund.... så leit å se at du sliter sånn Skytte-vennen min! Innimellom kunne jeg ønske at du ikke bodde så langt unna, ellers hadde jeg kommet på døra di med all omsorg jeg eide! Negative tanker og grublerier er slitsomt og tapper deg for energi vennen.. Ta godt vare på de positive tankene og øyeblikkene du opplever gjennom dagene nå, og prøv å ta dem frem igjen når alt blir som svartest. Selv om det er tungt nå, så vit at bak skyene er det alltid sol... og du kommer til å skinne igjen som aldri før, tro meg Men jeg tror det er viktig at du prøver å ikke legge alt for mye fokus på de negative tankene og grubleriene du har, for jo mer man kjemper i mot de vonde tankene - jo sterkere kan dem bli. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det er ikke umulig! Sett av f.eks 15 minutter hver kveld til negative tanker, og hvis de dukker opp i løpet av dagen prøver du å "utsette" dem til den tiden du har satt av... på den måten får du kontroll over tankene, og ikke tankene over deg. Ikke nøl med å sende meg ei melding (eller ringe for den saks skyld!) hvis du føler behov for det Slitsomt med trass oppi det hele og... haff. Vet hvordan det er. Snuppa er skikkelig trassen om dagen hun også! Går opp og ned... men de siste dagene har hun vært helt "anti-mamma". Får nesten ikke lov til å se på henne en gang.... festlig du! Tør ikke tenke på tenårene en gang... grøss og gru! Sender mange din vei! Fordi du fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2011 Forfatter #6406 Del Skrevet 12. april 2011 Godt å se deg igjen Shasna Har ikke vært å besøkt boka di på lenge nå. Må innom og se hva du syssler med en dag. Den fine dagen klarte ikke vare helt til dagens ende... Jeg sliter med å komme meg i seng. Mannen legger seg aldri tidlig og jeg vil helst bare være sammen med han så jeg blir sittende. Ikveld ble det også sent men vi skulle nå legge oss og prate litt. Om oss liksom. Siden vi nå har 3 årsdag.. Det endte jo selvsagt ikke bra... Jeg prøver å snakke med mannen men han sier ingen ting... Han syns det er trist at jeg har det på dette viset. Til slutt hadde jeg sagt så mye negativt at han snudde ryggen til meg og sovnet... Han sa at han var trøtt og må fungere på jobben imorgen. Føler meg så alene i verden:( Skulle så inderlig ønske at han kunne holdt meg og strøket på meg... Og kysset meg i panna og sagt noen fine ting... Har fortalt han flere ganger at det er det jeg ønsker fra han når jeg har det som værst... Jeg beklaget meg og gikk på stua i steden. Jeg har det så vondt inni meg:( Det har blitt vanskelig å puste igjen:( Jeg er så trøtt ig sliten... Er så grusomt å ikke klare å mestre noen ting:( Akkurat nå hater jeg bare hele meg selv... Det værste er at jeg føler at jeg ikke kommer noen vei med meg selv:( Det blir bare flere vonde tanker og det meste er så negativt at det er pyton:( Jeg har prøvd men jeg klarer ikke komme på noe positivt med meg selv eller situasjonen eller noe. Savner kjæresten min som jeg i værste fall frykter at jeg dytter bort fra meg:( Han ligger der i sengen og sover... Alle sover vel nå. Men ikke jeg... Er så mye jeg vil men jeg klarer ingen ting:( Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne de positive tankene og ordene og handlingen:( Jeg tror jeg blir helt gal av megselv... Jeg vil ikke være slik:( Jeg vil ha et godt og lykjelig liv... Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan:( Skulle bare ønske ikke alt gjorde så sinnsykt vondt:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2011 #6407 Del Skrevet 12. april 2011 Håper du får en bedre dag i dag, Skytte! Kan jo være lurt å finne noen å prate med. Hvis du får henvisning fra lege så blir det ikke å koste så mye som det gjorde der du var nå sist. Kanskje det vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2011 #6408 Del Skrevet 12. april 2011 Blir så trist av å lese innleggene dine, Skytte Vil bare at du skal kunne ha det bra. Jeg syntes mannen din burde holde rundt deg når du har det som verst, for akkurat der kjenner jeg meg veldig godt igjen. Men er det en depresjon du har? Det er vel egentlig bra at du fikk mensen, for da får du en skikkelig prøveperiode forhåpentligvis! Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2011 Forfatter #6409 Del Skrevet 12. april 2011 Hello.. Teriyaki: Jeg har vært ofte hos legen og snakket med henbe. Trodde hun hadde søkt meg videre men det var ikke gjort. Er flere mnd ventetid der.. Men håper det blir likevel. Teita: Nei, huff:( Du må ikke bli lei deg. Er bare her jeg skriver litt når det blir som værst. Flere som sier at jeg bare må ringe hvis jeg vil men stort sett er det veldig sent og jeg gråter mye så da vil jeg ikke ringe noen. Er vel depresjon av noe slag ja. På sykemeldingen min står det post traumatisk stress tror jeg. Dagen idag har vært bra:) Var dødstrøtt imorges men kom oss avgårde i bhagen til halv ti..! Wow liksom:) Fikk gjort litt på jobb, men ikke mye. Har hatt besøk av hun som vi bestemte skal få jobb hos oss! Det skal bli trivelig og litt rart med et nytt menneske å forholde seg til. Heldigvis virker hun veldig grei! Henta snupp tidlig og han var overbegeistret over at vi skulle overraske mannen:) Det ble røde hjerteballonger og piratballonger til pynt i stua:) God middag, kort og påsketulipaner til mannen da han kom hjem. Så fikk jeg jammen tulipaner av han også Og et nytt interiørblad som ligger her å venter på meg:) Vi har vært ute hele ettermiddagen og gravd utover snø og fremskyndet smelteprosessen:) Snupp driver å lærer seg å sykle uten støttehjul, kjempeflink! Og igår skrev han hele navnet sitt<3 Avsluttet med vafler før snupp dusja og stupte i seg! Sovna tvert etter en Emilhistorie:) Fantastisk! Han har vært helt super to dager på rad nå! Mannen er i kjelleren og forbereder maling. Skulle gjerne ha hjulpet han men er fullstendig fri for energi. Helt død. Har laget påskeegg til fire venninner isteden:) Pleier å gjøre det hvert år:) Liker å gi bort slike ting! Krysser fingrene for et par gode dager nå... Når bare syndefloden gir seg blur det full rulle igjen:) Føler meg oppblåst som en hval... Stønnet for en bukse som selvsagt har blitt for trang. Dette hørte snupp: "har du egentlig mange bukser som er for trange nå mamma?" Jo takk skal du ha!! Han er konge på kommentarer til tider:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2011 #6410 Del Skrevet 12. april 2011 Så utrolig fint å se at du har hatt en bra dag i dag! Og så snilt av mannen din å kjøpe tulipaner til deg! Ha en fin kveld videre! Her skal det soves ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. april 2011 Forfatter #6411 Del Skrevet 13. april 2011 Da har vi hatt tredje dagen med en fantastisk snupp! Jeg er helt amazed Det er nesten ikke til å tro! Veldig veldig godt <3 Min dag har vært mest bra. Det ble brått fryktelig slitsomt å være på jobb og pustetrøblet kom tilbake:( Men da avsluttet jeg og dro. Har brukt mange timer på en vanskelig oppgave. Håper den ble bra nå. Hentet snupp og vi var på jakkejakt! Uten hell... Sååå lei av butikkene her som aldri kan ta inn sesongklær før sesongen nesten er over... Men ble en ny HH utebukse til han. I ettermiddag har vi vært på besøk hos noen venner og på turen hjem fikk jeg sååå lyst på softis....! Så da ble det det! Snupp bare kikket rart på meg og trodde nok at jeg hadde mistet vettet:) Før han jublet:) De små gleder... Ikveld har mannen vært borte og jeg har hatt besøk av ei god venninne <3 Spist boller og drukket te. Det er alltid så godt å ha henne her. Hun er en sann venn <3 Nå har jeg sittet og sett på at mannen maler veggene på kinorommet sitt:) Skal hjelpe han i morgen. Glad for at det snart er helg og påskeferie!! Mensen er også på retur nå så den blir nok ferdig imorgen. Utrolig glad for at jeg ikke blør i så mange dager. Så blir det full rulle fra påskehelgen og utover! Håper håper håper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. april 2011 #6412 Del Skrevet 14. april 2011 Årets første softis ute er alltid den beste Godt å lese at du har hatt en fin dag, håper det blir mange fine dager fremover Koselig med besøk av venninne, gode venner er gull verdt Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. april 2011 #6413 Del Skrevet 14. april 2011 Nam - SOFTIS Med sjokolade strø da Så koselig at ting går litt bedre med snupp åsån! Ja, stå på i påskeferien! Hehe. Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2011 #6414 Del Skrevet 14. april 2011 Så fantastisk med en deilig dag! Jeg er ikke så glad i softis, yoghurtis derimot fra 7-eleven elsker jeg! gleder meg til 17. mai når man skal gå i bunad og spise is! Håper du får en flott dag i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 15. april 2011 #6415 Del Skrevet 15. april 2011 Håper du har en fin dag! Trist å lese at du har mistet spiren din Håper du får en spire som sitter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. april 2011 Forfatter #6416 Del Skrevet 17. april 2011 Heisann damer! Tusen takk for at dere titter innom Her har dagene flydd avgårde. Mensen er ferdig så nå er det bare å gjøre seg klar for en ny intens pp etterhvert. Vi er hos mam og pap nå. Kjempekoselig Mye god mat og koselig skravling:) Jeg har tatt frem strikkingen!! Wow!! Så nå blir det nye ullsokker på meg:) Mannen har holdt fb kurs med pappa, hehehe! Bra mannen har tålmodighet:) Ellers har vi besøkt mormor Det var kjempegodt å være hos henne igjen. Hun har afasi så hun sliter med pratingen desverre:( Men vi får d nå til på et vis... Har også besøkt en tante og et søskenbarn med 2 mnd gammel baby! Håper det hjalp med litt babykos:) Været er helt forskrekkelig så det blir lite grilling i fjæra:( Blåser som fy og regner bøttevis inni mellom... Pappa har tatt snupp med seg i skogen på tur sammen med 4H nå. Er spent på hvordan det har gått. Han kan være skikkelig jamrete når han er sammen med oss men jeg håper og tror det går mye bedre når det er bare han og pappa! Igår hadde vi jakt etter påskeegg og snupp var heeeelt med:) Herlig at han har så mye fantasi! Han så påskeharer overalt:) Og jammen hadde ikke mannen ordnet et diiigert egg til meg også Bra han liker meg feit:) Hehe:) I kveld drar mannen hjem men jeg og snupp blir til imorgen eller tirsdag. Hadde håpet vi skulle fått oss en liten tur i fjæra... Elsker å være i fjæra... Det er terapi det! Men slik som det blåser nå kommer snupp til å bli blåst på havet! Og det vil vi jo ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. april 2011 #6417 Del Skrevet 17. april 2011 Hørtes ut som en kjempe koselig helg Masse lykke til med PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. april 2011 Forfatter #6418 Del Skrevet 17. april 2011 Da var nok en fin dag over! Jeg og mannen hoppet i klærne og kom oss ut på en laang gåtur! Ble nesten ei mil. Tipper hoftene mine ikke er veldig happy mæn skitt samma! Vi holdte hender, pratet mye, tok litt bilder og ble søkkvåte:) Herlig Etter middag dro snupp ilag med mam og pap på besøk så da ble vi jo alene hjemme..! Hihi, snakk om fjortiser Etterpå lå vi på sofaen og holdt rundt hverandre og duppet litt... Mmm... Elsker mannens pust i nakken og øret... Har strikket masse idag! Snart ferdig med sokk nr to! Ikveld har jeg og mamma vært hos mormor og spist kveldsmat og jeg fikk masse restegarn:) Så nå blir det mer strikking! Men vet ikke hva enda:) Ble også en snartur innom søskenbarn og kose med babyen! Veldig godt å gjøre det og ikke bli lei meg! Har meldet med mannen og ramset opp positive ting fra de siste dagene og vi har bestemt at det skal jeg ramse opp hver dag! Så får vi se. Føler meg ganske bra nå altså! Håper det varer! Om en uke er vi igang med prøvingen igjen... Guuuud som jeg håper... Håper, håper, håper... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2011 #6419 Del Skrevet 18. april 2011 Høres ut som noen kjempefine dager dere har for tiden! Og å tenke på de positive tingene ved en dag, hver dag, er nok kjempelurt. Får en til å huske på at man har faktisk ganske mye bra i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. april 2011 #6420 Del Skrevet 18. april 2011 Så koselig det hørtes ut mellom deg og mannen! Så bra for deg Sett igang med en intens PP, så skal du nok se at det klaffer ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå