Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig dårlig dag:(

Den begynte så herlig med en blid unge som ville sitte på stua og kose seg med barnetv.

Jeg og mannen fikk ligge lenge og det var jo kos:)

Men så slo hodet mitt seg helt på vrangen og humøret ble bare tull:( Hadde planlagt koselig lørdagsfrokost som vi pleier, men klarte ingen ting.

Har prøvd å snakke med mannen og prøver å forklare hvordan jeg tror han kan hjelpe meg. Han gjør så godt han kan men forstår ikke og blir frustrert...

Hater humøret mitt:( Hater å være på dette viset:( Endelig helg og familien skal kose seg ilag... Bra typisk at jeg ødelegger alt:( Vil bare at dagen skal gå over:(

Har meldt meg på trening halv fire og nå er det for seint å melde seg av:( Har ikke lyst å dra:(

Vræl så tungt alt er:((((((( Drittdag:((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så trist at du sliter sånn! :klemmer:

Mannen din synes sikkert det er vanskelig hva han kan gjøre for å hjelpe deg, selv om du sier hva som skal til. Det er nok vanskelig for en mann å sette seg inn i de vonde følelsene man sitter igjen med etter en SA. Man har tross alt kjent graviditeten på kroppen, og man har kjent de fysiske smertene da aborten var et faktum. Og hvordan ellers kan man få de til å forstå, annet enn å fortelle? Å bli fortalt noe er ikke det samme som å kjenne det på kroppen selv. Men han gjør sikkert så godt han kan :klemmer:

Jeg synes du skal dra på trening! Det vil nok føles som et tiltak i starten, men husk at trening er terapi! Jeg har alltid prøvd å ta meg treningsturer når jeg har vært langt nede, og selv om det er tungt før man kommer seg i gang, så har jeg alltid uten unntak følt meg bedre. Man får utløp for negativ energi, man føler man får brukt kroppen litt, man føler man jobber for helsen og ikke minst så stimulerer det hjernen til å produsere mer cerotonin slik at humøret blir mer stabilt og godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha dere innom jenter <3

Fytti katta for en dag... Det ble noen bortkastede timer med bare gruff:( Men klarte nå tilslutt å lage trolldeig og kose meg litt ilag med snupp.

Fikk også snakket mer med mannen og han har kjøpt både blomster og sjokolade til meg <3 Og da snakker vi hjerteeske med hjertesjokolader i:) Det var godt. Godt med anerkjennelse og bekreftelse. Det kan nå jammen meg ikke være lett å være mannen min!

Etter middag dro snupp til en nabogutt og vi fikk besøk. Gruet meg men det gikk veldig greit.

Kvelden ble veldig bra med butikkrunde og pizza til kvelds!

Da snupp la seg krøp vi sammen i sofaen og kikket på div serier.

Men så snart jeg legger meg får jeg ikke sove... Håper bare på en fin dag imorgen.

Men, har fått en litt underlig følelse nedi der. Nesten så jeg frykter uvi... Må kjenne det an til over helga. Ved en evt befruktning i disse dager er det eventuelle egget ikke festet seg en gang så noe slikt er det ikke.

Sykt trett så nå må jeg jammen klare å sovne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen gikk med til rooolig og lat morgen, søndagstur til mannens søster og besøk av et nært vennepar. Da mennene var i kjelleren og kikket på det som skal bli kinorom fortalte hun at han hadde gjort det slutt dagen før.. Snakk om å få bomben i fanget! Jeg ble helt satt ut... Forferdelig trist:(

Ettermiddagen her ble brukt til diskutering mellom meg og mannen:( Vondt, vondt, vondt:( Men heldigvis ordna det seg og vi hadde en fin tvkveld i sofaen. Vi elsker tv og sofa på senkveldene:)

Mandag var forøvrig smertene nederst i magen borte så da var det en spekulasjon mindre. Kjenner ingen ting noe sted. Ikke engang ømme pupper slik som jeg alltid hadde før...

Idag har jeg og jr vært hos foreldrene mine og koset oss. Men snupp har vært mye sint og kranglete:( Han har begynt å snakke en del om meg og faren. Hvorfor vi ikke bor ilag, om jeg ikke var glad i faren osv. Syns det er vel mange store tanker i det lille hodet:( Vil ikke at han skal ha det vondt.(

Merker så godt at han begynner å bli større nå altså! Helt sykt hvor mye han kan om alt mulig rart:) Og merkelig å få med seg hele utviklingen som skjer nå, er mye som skjer fremover!

Tror absolutt ikke at det har klaffet så jeg er litt sur for det:( prøver bare å ikke tenke for mye på det.. Eller være så sabla lenge våken hver kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, stakkars vennina di :(

Ja, det er rart hvor fort de små vokser, og hvor mye de plukker opp av lærdom overalt. Gleder meg til det blir min tur til å følge med på en slik utvikling :)

Hvis det ikke har klaffet for deg denne gangen, så skjer det helt sikkert veldig snart i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skytte! :)

Det er sikkert litt vanskelig for gutten din dette med at mamma og pappa ikke bor sammen lenger. Men du kan trøste deg med at for de fleste går det helst fint. Jeg var riktignok ni år da foreldrene mine ble skilt, og selv om det var trist i starten og at jeg ville de skulle bli sammen igjen, så gikk det veldig bra, egentlig. :)

Håper virkelig det klaffer snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket damer :)

Hadde en veldig bra dag på jobben idag. Det var godt! Var ikke så lenge der men gjorde i alle fall noe:)

Hentet snupp og han har vært trøblete i barnehagen:(

Skal skjerpe meg enda mer mtp å være jernkonsekvent slik at jeg forhåpentlugvis slipper å ende opp med en trøbbelunge...

Var holoi ved middagsbordet pga han skulle ha saft, tok fra han mat og drikke og sendte han på rommet. Etter noe hyling snakket mannen med han og han roet seg til slutt og kom og fikk mat.

Etter middagen ble det holoi pga noe jeg ikke en gang husker nå. Satte han på en stol i gangen med beskjed om å være rolig i fem minutter. For hver gang han hyla eller kalte meg dum bar jeg noen av lekene hans i kjelleren. Etter noe tid klarte han faktisk å være stille og humøret bedret seg. Så fremover er det faktisk jeg som må skjerpe meg mest og ikke la han spise meg levende. For det gjør han...

Nå maler vi trolldeig og han leker med figurene. Han er så god <3

Er jo over tre år siden jeg og faren dro fra hverandre men tydelig at han tenker på mye for tiden. Håper bare så inderlig at han har hatt en gruffperiode og at den blir bedre snart... Imorgen skal han til faren så må bare vente med fortsettelsen til over helga...

Jeg vil bare ikke at han skal slite med ting eller bli en ramp:(

Fortsatt ingen symptomer på annet enn vond hals og frost i kroppen:( Så er vel muligens litt dårlug form på vei:(

Typisk det når jeg skal være assistent for fotografvenninnen min i et bryllup på lørdag. Satser på det går over:) Men skulle gjerne hatt gravidsymptomer da...

Ellers så koser jeg meg med albumlaging om kveldene! Henger bare et år etter nå:)

Trøtt, trøtt og trøtt... Må fyre i ovnen kjenner jeg! Brrrrr!

Fint med en ganske bra dag:) Ingen dumme tanker på et par dager, det er befriende... Håper bare det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Det er jo ikke så lett å være konsekvent alltid. Jeg er ikke alltid like flink til å være det med hundene, så lurer på hvordan det blir med et barn!! :fnise:

Men det er utrolig hvor fort en unge lærer seg at slik oppførsel ikke fungerer lenger bare man finner en metode som funker.

Albumlaging er gøy! Og veldig verdifullt. :) Hvor har du framkalt bildene fra? Nettet? Jeg må vel somle meg til å gjøre det samme jeg også, snart. Har bilder fra de fire siste årene som ikke er i album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så trist at du skal ha så mye å slite med :(

Det kan ikke være lett å ha et barn som er ekstra umulig i trassalderen, og jeg håper virkelig at det går over. Du virker som en veldig god mor! :)

Koselig med trolldeig. Gleder meg til å gjøre slike ting med barnet mitt en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teryiaki: Jeg pleier å bestille fra elkjøp på nett. Har liksom gjort det helt fra starten og jeg er vanedyr de lux så når jeg finner noe som funker bytter jeg sjelden:)

Snupp syns det er veldig kos å bla i albumene sine og jeg elsker å lage dem! Men sannsynligheten for at evt andre barn får like mange album er vel ganske liten... Men men.

Teita: Det er voldsomt utfordrende å fortvilende å være mamma inni mellom ja... Snupp er veldig aktiv men han er litt i konflikt med seg selv. Han kan for mye til helt å vite hva han skal gjøre med alt han kan. Han er stor for alderen og blir nok behandlet som litt større enn han egentlig er.

Vanskelig å forklare men har heldigvis en grei dialog med barnehagen. Håper bare denne perioden går over snart.

Ellers så har jeg nå da klart å bli syk... Sinnsykt vondt i halsen og hodet og kroppen generelt:( Jeg som skulle sparke meg på trening ikveld:(

Er innom jobben en tur og skal prøve å få gjort en liten ting eller to. Men lengter etter sengen..

Også er jeg egentlig litt irritert på mannen... Og jeg har lyst til å avlyse timen hos psykologen imorgen... Har lyst til å prate med han, men det koster sjuuuu hundre kroner:( Og det vil jeg heller bruke på noe annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. Det kan jeg forstå. 700 kroner for å snakke er ganske dyrt! "Velferdsstaten, Norge" burde gjort slike ting gratis.

Kan skjønne at det er veldig vanskelig å være mamma innimellom. Jeg er jo ikke mamma selv (enda), men ettersom jeg har forstått så er det litt sånn "elsk - hat". Liksom; Du ville aldri byttet bort barnet ditt, men likevel så skulle du ønske du kunne kastet det ned trappen noen ganger. Hehe. Håper det ordner seg for deg og snupp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helgen her <3

Teita: Du har nok litt rett. Av og til vil jeg bare stappe han i sneen:) Men i samme øyeblikk vil jeg bare kysse og klemme på han <3

Jeg har altså klart å bli influensk... Feber, tette bihuler og brennende hals... Sliiiiten av å dusje! Men klarte å ha sex etterpå Prioritering av energi, hehe!

Har da vært hos psykologen. Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg fosset i vei om de hovedtingene som plager meg og han sa ikke så mye. Litt sa han jo da men. Det var helt okei liksom.

Formen er piss og været er piss... Sofaen er kjedelig for jeg vil mye heller hjelpe mannen med snekring i kjelleren men jeg har ikke sjangs...

Ikveld skal vi egentlig ut å spise ilag med venneparet som er breaking up... Det kan jo bli litt rart men vet ikke om jeg duger på restaurant ikveld. Igår sa dem at de kunne komme hit og lage mat i steden hvis jeg heller ville det. Kanskje vi går for den...

Imorgen skal jeg jo assistere min venninne med fotogragering i bryllup så formen bør skjerpe seg for DET skal jeg!

Men akkurat nuh må jeg bare overgi meg til sofaen og pleddet... Og godis... Har bare lyst på godis for tiden...

En uke til ikm og ingen symptomer på noe som helst! Trodde det begynte murringer igår men de forsvant like fort som de kom... Vel, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den :)

Uff, så kjedelig å være syk :( Du er ikke allergisk da? Mange som plutselig har blitt pollenallergisk i år fordi det er så kraftig nå. Jeg er skikkelig plaget.

Hørtes egentlig mer behagelig ut å spise hjemme, hvis du er så dårlig. Får håpe du er bedre til fotograferien i morgen :)

Ingen symptomer nei. Men de kommer, når kroppen din er klar for det :) Det vet jeg bare! Og da skal jeg følge din graviditetsdagbok som en helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sende litt immunforsvar til Skytte* - Jeg er nemlig aldri syk, så og si, da. :)

Mulig det er jeg som er veldig rar..Men venneparet deres som skal slå opp driver fortsatt og går på vennepar kvelder? Hadde ikke jeg klart dersom det var meg og sambo! Må si det står respekt av det altså. :)

Jeg håper i vei på en spire selv om du ikke tror det skjer denne måneden. :klemmer::klem:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere besøker dagboken min T og T!

Formen er laber...

Det har egentlig vært en kjempefin dag. Fotograferingen gikk veldig bra og etterpå lagde vi mat og slumra hjemme hos oss.

Mannen har arbhelg så det er litt kjedelig... Selv om han jobber hjemmefra.

På tirsdag er datoen for 3 årsjubileumet vårt.

Vi har egentlig aldri feiret jubileumene og det har ikke vært noen big deal liksom. Men i år... I år opptar det meg plutselig veldig...

Jeg klarte selvsagt å synke rett i dustetankebøtta her og bli lei meg:( Sa til mannen at jeg er sikker på han har feiret med de andre han har vært sammen med... At jeg også vil føle meg spesiell...

Han lurte på hva jeg ville gjøre. Det er ikke det at jeg forlanger noe stort. Bare en koselig middag, frokost på sengen, en spasertur, biltur, et romantisk bad eller ett eller annet. Jeg vil bare at han skal ville feire eller markere litt liksom. Han vil jo gjerne det, men hvor artig er det da når jeg har blitt lei meg og kommet med alle forslagene selv?

Tenkte jeg skulle lage yndlingsdesserten vår til kveldskos men han hadde avtalt å få snekkerhjelp fra naboen så nå er de i kjelleren. Det er jo kjempesupert for jeg vil jo såå gjerne at den skal bli ferdig.

Prøver å forklare at når jeg blir i sånn her idiothumør såvil jeg at han skal holde meg eller kysse meg, kile meg, si noe fint og avlede meg. Ett eller annet sånt. Men han blir bare fortvilet og jeg føler meg som en utakknemlig drittkjerring:(

Føler at han sikkert har gitt eksene blomster og kort og middag ute og masse heftig sex og turer hit og dit:(

Og her sitter jeg feit og stygg og deprimert og ødelegger alt mer og mer:( Har gått bra noen dager nå men ikveld er det dritt:(

Jeg har så lyst til å gifte meg og kunne planlegge det og glede meg... Men gudene vet når det blir anledning til det...

Har lyst til å dra på kjærestetur og har lyst til å sette på ringene. Vi har ringene nemlig... Jeg lengter etter å få på meg ringen min:(

Men vil liksom ikke bare gjøre det på kjøkkenet midt i middagslagingen liksom...

Æsj og fisj for en drittkveld dette ble:(

Tenk om jeg bare kunne klart å være fornøyd og lykkelig:(

Nå orker jeg ingen ting... Kunne fortsatt med albumene eller lagd et fint kort til mannen... Men det orker jeg heller ikke:( Har tenkt på kort og blomster til tirsdag men vet ikke...

Jeg er bare så trøtt og sliten... Vil bare være glad og sprudlende slik som jeg egentlig er:( Tenk om jeg bare kunne bestemme meg for at nuh slutter jeg med disse idiottankene! Mannen elsker meg, vil ha hus og hjem og barn med meg! Så kunne jeg vært ferdig med det og hatt en fin kveld:(

Jeg hater virkelig disse tankene og elendige stundene:(

Jeg klarer å drepe alt som er positivt med negative ting:(

Vil bare rive meg i håret og hyle:(

Så er det ikmtid neste uke og ingen symptomer:( Så blir det enda en pp og prøving og blablabla:(

Var to ganske nyfødte babyer i kirka idag... Herregud så nydelige dem var... Tenk om jeg kunne fått en sånn...

Over og ut fra sippeguri:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist å lese! :( Liker ikke at du skal ha det sånn, du som er så snill og god mot alle her inne på KG.

Jeg tror det er viktig at du tar deg litt i håret og begynner å tenke positivt igjen. Positive tanker, blir til positiv utstråling, som igjen fører til positive ting for deg.

Selv sliter jeg med depresjon, og har noen perioder som er veldig ille. Men etter å ha ligget stille, mørkt og alene i nok dager, så tar jeg meg selv i å dra meg i håret og klappe meg på kinnet. Si til meg selv at dette er en ny dag - det blir en bra dag! Så smiler jeg litt, selvom det er falskt, men etter en stund - så blir det ekte.

Jeg er ihvertfall helt sikker på at "The Secret" hadde noe fornuftig å komme med. Altså, at du må tenke positivt, for at det skal skje positive ting for deg.

Og bare vent! Hvis du klarer det, så kommer alt (litt optimistisk kanskje, men ihvertfall det meste) til å ordne seg for deg/ dere! :)

Skjønner godt det du sier med at mannen kanskje har vært super søt med eksene sine, og ikke med deg. Men det kan jo hende at han ikke helt er typen? Skjønner også det du sa med at det ikke blir noe spesielt når det er du som har kommet med alle forslagene, for da føler man jo bare at han gjorde det jeg ba han om å gjøre. Men hvem vet, kanskje han overasker deg? :)

Hvis du ikke har noen symptomer, og mensen kommer når den skal, så skal du helst se at kroppen din ikke er klar for en graviditet heeeelt enda. Mulig du må komme over denne deppe - perioden først! Så plutselig; Klaff - Klaff for Skytte! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå god du <3

Mannen er veldig snill og god og mer enn jeg hadde turt å ønske meg... Han er myyyye mer tålmodig enn noen andre jeg har vært sammen med. Dvs, jeg har bare hatt to andre seriøse forhold...

Jeg har fortalt søsteren til mannen om psykotankene og jamret til henne ikveld.. Vi har også snakket om at jeg skal prøve å skrive ned tankene mine.

Men hun sier at hun aldri har opplevd broren slik som han er sammen med meg... Og den kvelden vi møttes hadde han sagt til henne at det var noe spesielt med meg...

Jeg vet jo inni meg at han virkelig elsker meg... Og livet vårt... Han har aldri bodd sammen med noen av eksene mens vi har vært uadskillelige siden dag 1. Han sender fine smser, han viser meg omsorg og kjærtegn både hjemme og in public, han fridde etter to uker..:) Han tok meg med til foreldrene bare noen dager etter vi møttes, han har aldri sagt noe stygt til meg, vi har faaaantastisk sex:) Han stryker meg på ryggen til jeg sovner, han fyller diesel på bilen min, han gjør husarbeid uten at jeg må be han om det, han ser romantiske komedier sammen med meg, han er super med sønnen min og han elsker maten min.

Vi ler ofte sammen, ser mange serier sammen, vi elsker å reise, han trives bedre hjemme med med meg enn ute på kalas. Han er sjelden og aldri i dårlig humør, Han rydder og ordner rundt huset og i hagen...

Og så må han slite med utakknemlige meg...

Men det hjelper litt å få ut litt søppel fra hodet her inne. Det må vel synke inn en dag at denne gode mannen er min <3 For alltid <3 Jeg har i allefall aldri hatt slike følelser før... Jeg vet han er the one for meg... Selv om han ikke er feilfri så føler jeg at dersom jeg bare kunne unngått alle disse tankene så kunne vi ikke hatt det bedre... Så tankene mååå bort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww :hjerte: Så fantastisk du beskrev mannen din :) Du høres veldig heldig ut! Samtidig så er det nok en grunn til at du får disse tankene, men grunnene kan være så mangt.

Prøv å si til deg selv at " I dag, skal jeg starte på nytt!" Også smiler du :) Hihi.

Lykke til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...