Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Holy crap!! J skrev et milelangt innlegg her før idag?! Som jeg tydeligvis ikke har postet?! Djiiizez!!

Ja, ja, det var mest bare fryktelug jamring om hvor fælt jeg har det så like greit:) Kanskje det hjalp å skrive av seg litt?!

Men uansett, siden dette er en malplassert prøverdagbok så må jeg jo oppdatere på prøverfronten.

Har vært hos gyn idag og han sier at alt ser tipp topp ut:) Og enda bedre; Det kunne se ut som jeg nærmet meg EL!! Og han mente vi bare skulle hoppe i det, hcg var null og livmoren bare ventet på nytt frø:)

Neste gang jeg ble gravid skulle jeg bare ringe så skulle han ta en beroligende ul. Han fikk det til å høres så enkelt ut..! Håper det er det!

Og søte mannen gjorde meg oppmerksom på at det har kommet en norsk gravidapp! Jeg liker jo apper da... Til lille phonen min:) Veldig lettvint!

Plagdes veldig veldig med tanker i natt og imorges men ikveld har det gått bedre... Håper jeg kommer over kneika snart... Er så kjedelig å ha det dust å ikke greie å fikse det på 123...

Ellers ang prøvingen så har jeg altså ikke kjent et eneste symptom på noe siden jeg mistet... Men i skrivende stund ligger jeg på magen i senga og lurer på om jeg kanskje er litt oppblåst... Hmmm... Får bare håpe mannen er gira på noen dagers "arbeid" :) Skikkelig romantisk ja, hehe:)

Men da j sendte sms etter gyn idag svarte han bare I'm in!!

Så jeg tror det går bra:)

Takk for alle besøk forresten <3 Glemmer jo av å sette pris på dere superjentene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt så bra ut og at el er på vei :strix: Da er det bare å hoppe i det igjen og håpe på det beste :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at du endelig kan hoppe i gang med prøvingen!! Krysser fingrene for at du blir gravid fort igjen!! Er jo mange som opplever å bli fort gravide igjen etter SA, så her må man virkelig bare håpe!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så fint ut :) Og tenk at nå kan det skje når som helst for deg. Er så spennende å følge med, du må si fra med en gang det skjer noe!

Masse lykke til. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ser ut til at el er i annmarsj da :jepp:

Håper virkelig at dere slipper å vente så altfor lenge før det blir deres tur igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladies <3 Og hei på deg kjekset:) Koselig!

Kjenner EL her fortsatt:) Sjelden noen har vært så lykkelig for ELsymptomer, hehe:) Endelig noe positivt liksom!

Gleder meg så innmari til ikveld Og de idiotiske tankene har vært mindre påtrengende idag så de må bare holde seg unna!!! I wanna make løøøv, hihihi:)

Så snart tanta kommer får dere leve over med hulkingen min og skulle alle odds slå til og vi får klaff på første forsøk så skal dere få juble og være nervøse med meg!

Hadde forresten en lang og god samtale med bestisen min igår <3 Det har vi ganske ofte men det var ekstra kos igår for vi lo så mye over vår egen galskap:) Det har vært langt mellom godfølelsene, smilene og latteren i det siste så det var utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper så inderlig at det har klaffet for deg nå :) Men hvis det ikke har det, så skjer det snart! Ikke bli for utolmodig nå da, hehe (vanskelig, jeg vet).

Tenk at Skytte snart får en babyskytte i magen sin :)

Jeg følger spent med hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg gleder meg ja!! Denne uka er dedikert heftig løvmaking med påfølgende venting frem til påskeferien ca..!! De to ukene er grusomt lange... Skal prøve å ikke kjenne for mye etter. Heller ignorere i det lengste! Og håpe det funker...:)

Hadde en trøblete morgen med lillegutt som forøvrig blir fem år om fire mnd og da er ganske stor... Og tyner sin mor...

Jeg har fryktelig lite tålmodighet nå for tiden og det går desverre utover han:( Føler meg som en drittmamma mange kvelder:(

Han regjerer nok litt vel mye over meg og j prøver og prøver å være konsekvent å bestemt men noen ganger klarer han bare å tippe meg over så j blir sint:( Og det er så vondt:( Hater meg selv når jeg blir sint:(

Vurderer å dra fra jobben nå... Gjør jo ingen ting uansett så... Håper, nok en gang, på en fin ettermiddag ilag med gutta mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok veldig normalt å ha sånne peroder med barna sine, og du er helt sikkert ikke en dårlig mor for det :)

Pass på så du ikke får masse fantom-symptomer, for da blir du ekstra skuffet hvis testen ikke viser positiv. Vet det er vanskelig, (haha), men du må prøve så godt du kan :D

Åja.. Dra fra jobben. Det vil jeg også! Men, det kan jeg ikke :( Skal være her til 1900. Heldigvis har jeg KG her, ellers hadde jeg død av kjedsomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro fra jobben og hentet lunsj og venninne! Dro hjem og slappet av og skravlet et par timer, det var godt:)

Deretter var jeg i byen og handlet ny kommode og en hylle som skal erstatte en bokhylle i stua:) Deilig å svi av litt penger ja!

Lagde middag mens mannen måkte snø og etterpå dro guttene til svigers og på butikken mens jeg faktisk har vasket badet og gulvene!! Utrolig deilig at jeg orket det, kjempeglad:) Og nå er jeg dønn sliten:)

Mannen skal henge opp hyllen for meg og jeg skal kose meg med å fylle i kommoden og ordne det fint!

Men først skal vi ha smoothies og pannekaker til kvelds:) Snupp fikk med seg pannekaker fra svigermor, han eeelsker pannekaker:)

Gleder meg til sofakos og litt seriekikking senere før mer iherdig prøving, hihi:) Det har nesten skvulpet i eggstokkene idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltids deilig å få svidd av litt cash :)

Så bra at eggstokkene svømmer, hahah! Genialt.

(NB: Pass på så det ikke blir overforsvømmelse)

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe De var oppsvulmet igår og nå kjenner jeg ingen ting foreløpig i alle fall... Da har el kanskje vært og det er på tur nedover i systemet. Krysser alt jeg har for at det kolliderer med en supersvømmer og smelter til verdens fineste babyfrø

Skal prøve å gjøre en innsats på jobb idag siden jeg tenker å bare kose meg hjemme med mannen imorgen

Også skal jeg til legen imorgen og prate litt.

Men nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser alt som krysses kan for deg* :)

Kos deg med mannen i morgen :)

Er nok bra for deg å prate litt med legen din, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teita: Jepp, har ventet hele uka på legetimen... Hun sa jo at jeg bare måtte ringe dersom jeg trengte henne før men... Du vet nå..:)

Teriyaki: Goooodt å se deg tilbake! Tar i mot alt babystøv jeg kan få tak i!! Blir to spente uker nå fremover... Værtfall siden jeg ikke vet helt når ikmdatoen egentlig er. Men skal prøve å ikke teste for tidlig:) Må huske å bestille test også kanskje:) Blir en tålmodighetsprøve!!

Måtte jo bare prøve meg på en sånn terminkalkulator idag... En som kunne regne fra unnfangelse. Og dersom det klaffer nå får vi kanskje et jule/ nyttårsbarn... Så da får vi håpe jeg går over tiden hvis så skjer! Ellers blir jeg vel upopulær i fremtiden, hehehe:)

Nesten alle dagene i januar er opptatte med bursdager i vår nærmeste familie. Men orker ikke sette prøvingen på vent pga å liksom skal unngå å treffe da. Nei, det blir når det blir:) Så får både jeg og ungen leve med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer når det skjer :)

Jeg har fem eggløsningstester liggende som jeg kjøpte på apoteket, men som jeg ikke fikk brukt for. Hvis det ikke klaffer for deg, så kan jeg jo sikkert sende de i posten til deg eller noe.

*Masse, masse babystøv sendes din vei*

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støvet!! Dersom det drar ut i tid kan det hende jeg tar deg på ordet ja:) Til nå har j kjent el ganske godt, men vet jo ikke akkurat når den er. Om det er akkurat når det slipper eller hva det er alt som skjer:)

Har kommet meg hjem på verandaen nå! Ganske lunt og deilig her i solsteiken... Mmmm... Men skal inn og ordne meg litt mat før jeg henter jr i barnehagen. Så skal guttene stelle hjemme mens jeg skal prøve meg på litt trening! Antar det blir hardt å begynne på igjen men..! I can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...