IdaC Skrevet 7. mars 2011 #6341 Del Skrevet 7. mars 2011 Så godt å lese at alt er i orden Skytte! Dere kan jo fremdeles rekke å gifte dere neste år, du vet aldri, kanskje dere får full klaff igjen med en gang Skal prøve å følge litt med i dagboken din, er jo ikke altiv på KG lengre, men det er så koselig å lese om gamle "kjente". Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 10. mars 2011 #6342 Del Skrevet 10. mars 2011 Huff, dette hadde jeg ikke fått med meg vennen! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6343 Del Skrevet 11. mars 2011 Koselig å høre fra dere Ida og Shasna:) Det går nesten skummelt bra med meg og jeg er nesten redd for å gå på en kjempesmell når jeg kommer hjem. Men håper bare tr kommer snart og at vi kan begynne på nytt. Nyter de siste timene i Thailand nå... Har ubeskrivelig lite lyst til å reise hjem:((((( Er jo så vanvittig deilig å ha late dager med sol og basseng og små utflukter hit og dit... Kroppen min er skapt for latmannsliv:) Hehehe:) Har faktisk fått bittelitt farge også, jeg som aldri blir brun! Skulle ønske j var en skjødesløs dott som ga f i jobben og bare ble her:) Plikter og real life sucks:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. mars 2011 #6344 Del Skrevet 11. mars 2011 Åh, så misunnelig jeg blir! Thailand in my Vil så veldig gjerne dra ned! Nyt de siste timene, eller dagene! Jeg får nok vente til bryllupsreisen før jeg kommer meg ned dit igjen.. TR kommer nok snart, også vips så sitter en ny spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. mars 2011 #6345 Del Skrevet 12. mars 2011 Ordner seg for flinke piker, skytte-min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6346 Del Skrevet 13. mars 2011 Teita og Iss <3 Jepp, håper virkelig det ordner seg fort!! Hmm, har bedt om at dem flytter dagboken min tilbake til prøverne men intet har skjedd enda.. Jaja, er ikke så farlig. Nå nyter vi nok en gang de siste timene i solen før det bærer avgårde på flyplassen igjen. Prøver å komme oss via Paris inatt da alle fly til Skandinavia er fulle! Snupp klager for litt vondt i et øre så jeg ftykter det værste når vi skal opp i luften... Håper virkelig ikke han fårmonstervondt da:( Ellers så har han fått en venninne her som han leker masse med:) Men må ikke tro at han kan innrømme det, hehehe:) Tidlig krøkes:) Utrolig søt når han blir forlegen! Men han har blitt en kjemperacer i vannet. Svømmer overalt, hele bassenget på kryss og tvers! Og dykker som en helt. Har sluttet å bruke dykkerbrillene også! Herlig å se for en mamma med vannskrekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mars 2011 #6347 Del Skrevet 13. mars 2011 Heihei! Titter innom for å gi deg en stor Det må være utrolig tungt å miste. Går rundt og bekymrer meg for at det samme skal skje med meg, så selv om jeg for øyeblikket ikke har opplevd noen SA, så klarer jeg lett å sette meg inn i situasjonen din! Du får trøste deg med at forhåpentligvis tar det ikke så lang tid å bli gravid igjen, og at det kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #6348 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei på deg Teriyaki:) Takk for fine ord, det er godt. Satt å kikket litt på den positive testen ikveld... Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal gjemme på den eller kaste den... Ellers så har vi nå endelig kommet hjem og er i gang med hverdagen igjen... Det betyr å fryse og stresse og slike ting som jeg ikke liker. Skulle ønske ferie var et godt betalt yrke! Savner mannen... Kjenner ingen tegn til noe tr men det er vel uansett for tidlig så jeg prøver bare å ikke tenke så mye på det. Har lagt meg og har verdens fineste engel sovende her hos meg <3 Han skal til faren på torsdag og fytti som jeg gruer meg til å være helt alene:( Verste jeg vet Har heldigvis tusen ting å gjøre så bare jeg overlever kveldene og nettene skal det gå bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. mars 2011 #6349 Del Skrevet 16. mars 2011 Uff, tilbake til hverdagen er alltid så kjedelig Og å være hjemme alene er heller ikke noe gøy. Syns mannen din kan komme tilbake og smelle deg på tjukka, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #6350 Del Skrevet 16. mars 2011 Og da var veggen her... Igår raste alt og nå er jeg bare tom med en verkende smerte i hjertet... Ei av mine beste venninner som også har vært prøver er gravid.. To uker lengre enn jeg var.. Og hun var ei av dem jeg fortalte om frøet mitt.. Hun sa ingen ting da om at hun var gravid selv.. Jeg gikk rett i dørken... Har ligget i krampegråt hele natten til snupp våknet halv seks idag... Arbeidsdagen har vært et helvete og nå skal vi til svigers for hun har lagd pannekaker til snupp. Og jeg kan liksom ikke skuffe dem... Mannen er jo i Thailand og har vært tålmodig på sms for jeg har mer eller mindre vært urimeligheten selv:( Jeg vil bare gråte og grave meg ned... Nå kommer jeg for alltid til å huske dette... Hun får en baby samtidig som jeg skulle gjort det... Hun ville ikke fortelle meg det fordi hun var redd for å miste. Så mistet jeg og da ville hun heller ikke fortelle meg det. Skjønner og setter pris på det, men er så utrøstelig lei meg:( Jeg klarer ikke snakke med henne eller svare på sms... Mannen vil bare at jeg skal komme over dette og se fremover til det blir vår tur og tenke på alt det positive vi har! Ja faen så mye positivt jeg klarer å se:((( Jeg er helt alene, klarer ikke snakke med noen som helst selv om jeg har lyst, jeg har mistet frøet men vil alltid bli påminnet at jeg kunne hatt et barn når hun får... Jeg får ingen baby til jul... Jeg er ikke gravid når svigerinna mi skal gifte seg i juni og heeele svigerfamilien kommer og skal spørre når vi skal ha barn og gifte oss:(((( Jeg klarer ikke være glad for noe:(((( Jeg vil ikke være alene:((((( Imorgen er legetimen som jeg bestilte for lenge siden for å få tatt prøver og sjekke om jeg var hormonforstyrret. Så tenkte jeg at j kunne bruke den til første kontroll med frøet! Men nå må jeg vel bare be dem om å måle hcg og sende meg til en psykolog eller noe... Alt som begynte å gå så bra før vi dro... Alt som ble så perfekt da frøet var i magen... Nå er alt borte og jeg har kræsja helt... Jeg føler meg fysisk dårlig og vil bare langt bort:(((( Savner mannen så inni... Da kunne jeg i allefall hatt noen å gråte hos... Gud som jeg hater denne dagen... Det verste er at jeg vet ikke om jeg klarer å si noe til legen... Og jeg vet ikke hva legen evt sier eller gjør... Dette må bare gå over for jeg får ikke puste:((( Og jeg er så trøtt men har så mye kveldsarbeid som venter at jeg kan ikke la være å begynne ikveld:(((( Huffhuffhuff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mars 2011 #6351 Del Skrevet 16. mars 2011 Uff, det er jammen vanskelig å komme med trøstende ord i en slik situasjon! Typisk at veninna di skulle bli gravid akkurat da. Er jo fint for henne, men utrolig trist og bittert for deg! Men oppi all denne smerten så må du huske på at du blir helt sikkert gravid igjen, og da går det sikkert bra! For alt du vet så er du allerede gravid til du skal i bryllup! Det føles nok svært tungt nå, men med tiden, og spesielt når du blir gravid igjen og kommer over den perioden hvor du sikkert er bekymret, så kommer du til å glemme mye av de vonde følelsene dine, og du kommer til å bli så knyttet til det nye frøet at tanker om at nå kunne spiren vært så gammel osv. kommer til å forsvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. mars 2011 #6352 Del Skrevet 16. mars 2011 Kjære, vakre skytte Vet så altfor godt hvordan du har det og det er vondt Er ikke lett å finne noen trøstende ord, for det er så lite mening i dette.... Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #6353 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk for gode ord Teriyaki og Lucky <3 Gårdagen var helt forferdelig... Idag er det litt bedre. I alle fall akkurat nå. Hadde jo legetime imorges og gruet meg. Redd for hva legen skulle si og om jeg skulle klare å si noe. Jeg brast i gråt nesten med en gang jeg kom inn døra der... Legen var en herlig dame med myk, bestemt og forståelsesfull stemme. Alt hun sa stemmer med sånn som jeg har det og tårene bare fosset. Enda fortalte jeg bare en brøkdel av hele smørja liksom. Hun ville sykemelde med hundre prosent men vi endte med aktiv sykemelding. Jeg kan ikke bli borte fra jobben for her er ingen andre. Hun formante meg om at det ikke er mitt problem men j kan ikke gjøre det mot sjefen eller meg selv. Sjefen er heldigvis mye borte fremover så j snakket med han på tlf idag. Det gjør vi jo hver dag men jeg klarte faktisk å fortelle han om sykemeldingen, at j har det litt vondt nå og at j er kjempelei meg for at j ikke fungerer for tiden... Han var utrolig grei og mye mer forståelsesfull enn jeg hadde trodd så det var godt. Men føler meg lat og flau ig gruer meg til å møte han. Er vanskelig dette med sjef/venn forhold. Legen ga meg i lekse å snakke med mamma... Og hun vil ha meg tilbake innen to uker. Hun vil ikke sende meg til psykolog for de har så lang ventetid og j trenger noen å snakke med nå. Men det var veldig greit å prate med henne. Hun sa at det var helt normalt med en slik post traumatisk reaksjon selv om jeg ikke var så langt på vei. Hun sa at jeg hadde jo uansett mistet noe jeg hadde båret på og som var sterkt ønsket. Og at jeg var så omsorgsfull og hadde tanker for andre hele tiden... Så j må tenke mer på meg selv osv. Hvis jeg bare blir kvitt klumpen i hjertet og mannen kommer hjem og syklusen blir i orden slik at j blir gravid fortfortfort så skal j tvert bli mer egoistisk. Men jeg har allerede begynt med det på jobb. Har sagt nei til flere ting idag og det sa sjefen var bra. Vi trengte ikke mer å gjøre akkurat nå så vi kunne bare sile jobb og ha mindre på tapeten en periode fremover. Mannen var veldig glad for legebesøket for han var så fortvilt og syns det var ekkelt at j hadde kræsja så mye når j ble alene. Kan ikke si hvor mye j gleder meg til han kommer hjem... Har ebda ikke svart hun venninnen min som er gravid. Hun er uansett på tur med moren og søsteren i helgen så hun får vel snakket om alt med dem. Orker ikke henne riktig enda. Ikke bare pga hun er gravid men det har alltid vært litt skjevfordeling i vennskapet vårt og det er litt slitsomt til tider. Men det ordner seg vel.. Kommer ikke på mer akkurat nå. Er veldig trett og sliten og har hodepine. Har sagt ja til bytur og middag ute med en gammel kollega og jeg klarer ikke skuffe henne og avlyse nå. Der var det igjen.. I know.. Tror målet for helgen må være å prøve å gjøre bare som jeg vil! Og jobbe da... For det må j nesten gjøre selv om j ikke vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. mars 2011 #6354 Del Skrevet 17. mars 2011 Uffamei, skytte! Dette er ikke bra.. Men bare vit at etter regn, så kommer solen fram igjen. Og selvom det ikke virker slik nå og at alt bare er mørkt og trist, så skal jeg love deg, at en dag snart, så kommer du til å smile igjen, og ting vil ordne seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mars 2011 #6355 Del Skrevet 17. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #6356 Del Skrevet 23. mars 2011 Ooookei... Har nesten unngått dagboken min men nuh! Det går bedre med meg men har nok fortsatt en vei å gå... Men jeg har snakket med søstersn. Og med mamma <3 Det var så utrolig ubeskrivelig godt <3 Har også fortalt et par andre venninner om dette. Det går litt bedre å være hjemme. Idag har jeg til og med orket å tørke støv! Det trengtes!! Men j takler ikke å være på jobb... Jeg får rett og slett pusteproblemer der... Jeg har bare vært der noen timer men jeg blir helt gåen... Jeg kan ikke forklare det helt heller... Men sjefen har tatt affære og skal ansette et menneske i halv stilling. Spent på hvordan det blir... Det fine på denne fronten i dag er at jeg har snakket med gynekologen min! Og blodprøvene viser at det ikke er noe hcg igjen så nå er det bare å veeeente på tanta.... Hater venting...... Jeg har hatt litt vondt nederst i magen et par dager og føler meg oppblåst. Jeg håper selvsagt det er mensen men gyn skulle ta imot meg på mandag så vi fikk en dobbeltsjekk. Men det aller beste var den omsorgsfulle måten han sa ja på, da jeg forsiktig spurte etter tidlig ul neste gang j forhåpentligvis blir gravid igjen. Det er trygt å vite! Huff, var ganske håpløs mot mannen igår:( Glad han kommer hjem på lørdag... Ubeskrivelig glad!! Har måkt snø til den store gullmedalje flere ganger idag... Liker ikke vinter:( Prøver å holde motet oppe men gosj det raser mange triste håpløse tanker rundt i hodet for tiden. Om det meste. Er konstant sliten og trøtt ig hviler nok ikke så mye som jeg burde. Huff, begynner å grue meg til jobb imorgen:( Jobben min som jeg er så glad i:( At det går an... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2011 #6357 Del Skrevet 24. mars 2011 Vet lissom ikke hva jeg skal skrive, synes det er så vondt at du har det vondt. Mistet selv som du vet, og det er ubeskrivelig vondt. Men synes du har vært tapper og gjort alt riktig. Mannen overlever, han vet at dette er tungt for deg. Men bra du snakket med søstern og modern. Det kan iallefall være en ventil! Og så fryktelig tungt med venninnen din Forhåpentligvis vil du snart bli gravid igjen og du får ett nytt fokus. Da jeg mistet var det også flere som ble gravide, og jeg trodde jeg skulle bli påminnet det hele livet. Men da livet gikk sin gang og jeg ble gravid på nytt og lille Skjønningen kom, tenker jeg sjeldent på det som kunne vært. Sier ikke at det blir slik for deg, men du skal vite at det ikke behøver å bli så svart som du føler det akkuratt nå.... Høres ut som jobbløsningen sjefen har er bra for en periode. Ta vare på deg selv, så er du snart tilbake i vante former.... Synes det er lurt at du presser deg til å være innom jobben en gang i blant, for det er enda mer vanskelig å komme tilbake når man har vært helt borte en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mars 2011 #6358 Del Skrevet 24. mars 2011 Uff Men det ordner seg snart, skal du helst se Er viktig at du prøver å tenke positivt nå, så skal du se at det skjer positive ting for deg. Skal fortsette å følge deg, og gleder meg kjempe mye til det er din tur til å skinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. mars 2011 #6359 Del Skrevet 24. mars 2011 Tenker på deg vennen Godt gynekologen lover god oppfølging neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mars 2011 #6360 Del Skrevet 24. mars 2011 Må heie litt på tanta jeg! Skjønner godt hvor tungt du har det! Men det kommer bedre tider for oss begge Og jeg tenker at når mannen din kommer hjem så blit dagene litt lettere også. Ting blir jo fort ekstra tungt når man i tillegg går rundt og savner kjæresten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå