Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Lucky; Yes, it was <3

Fjellrypa; Har ikke du dagbok? Kos å se deg uansett :)

Life is good å fryktelig travelt om dagen! Har snart vært hjemme en uke og mannen blir fortsatt borte til neste helg...er kjedelig og uvant å være alene. I morgen drar snupp til faren så da blir det stille...dvs, jeg blir nok ikke så veldig mye hjemme for jeg har begynt på et superspennende prosjekt :) Skal fortelle dere mer om det en annen dag :)

Men alt jeg har planlagt å få gjort mens mannen er borte...er ikke gjort til nå...:) Så får vi se om jeg rekker litt i helgen og nesteuke!

Syklusen ruller og går og ømme pupper dukket opp på dagen da de "skull", eller har gjort det før. Prøver å ikke tenke prøving siden vi ikke rakk å være i samme verdensdel under el...Men på den annen side så planlegger jeg også en aldri så liten kanonfest til bursdagen min!! Forhåpentligvis min siste på et år og vel så det :)

Får håpe at førjulshotlovemaking vil gjøre susen, hehehe :)

C U

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med prosjekt da! :hoppe: Nå ble jeg litt nysgjerrig :fnise:

Heldig du, som i det hele tatt har en syklus! Her er det ingen symptomer på hverken det ene eller det andre... skjønner ikke hvorfor hormonene skal klusse nå!!! :kjefte:

Håper du får feira fra deg på bursdagen din, og at det ikke blir mere festing før neste år ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei mine søte damer :)

Hehe, prosjektet vårt har tatt litt av :)

Kort fortalt så har skyttedamen engasjert seg i politikk :)

De vil legge ned fødestuen i kommunen vår, hvilket gjør at jeg, de andre og de fleste må reise langt for å føde...Til nabokommuner mellom 6-12 mil ca...

Uansett, i den forbindelse har jeg og ei venninne engasjert oss på en litt annerledes måte. Vi har valgt å sette fokus på menn i den forbindelse :)

Så nå lager vi en kalender for 2011 med bilder av lokale menn :) Fedre, bestefedre, brannmenn, blivende fedre, ambulansemenn etc etc! Det morsomme er at hele kommunen har tatt helt av og alt har gått skrekkelig fort og er forferdelig morsomt!!

Ellers så kom sambo seg med på flyet og skal være hjemme ca kl 14 imorgen!!! Gleder meg!!!

Jeg har vasket huset og lagt advent i hele kveld <3 Pakket inn alle kalendergavene hans og kan nesten ikke vente med å overraske han 1.des :)

I tillegg har jeg fått tak i øl fra Thailand slik at han ikke skal få så brå overgang :) Står innpakket og klart i kjøleskapet :)

Pluss at jeg har avtale med min fotografvenninne om at hun skal ta noen fine kjærestebilder av oss i desember <3

Er også ferdig med alle julegavene hans og planlegger bursdagsgavene for han har bursdag i januar :)

Gleder meg så vanvittig til å få han hjem igjen i morgen!!! Og håper så sårt at at vi kan få et frø i magen snart...har virkelig ikke lyst til å bruke over et år denne gangen også...:( Men, men...på den andre siden er det jo ikke sikkert at jeg kan få flere barn en gang.

Skal på ny sjekk med cysten min 13.des...spent på om den har vokst eller krympet...Har ikke så enormt lyst på operasjon liksom...Men, men tar det som det kommer.

Nattinatt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt nok å henge fingerne dine i i det siste ja :) Flink du som står på slik :Nikke: Håper det fører frem og at fødeavdelingen får bli der den er i dag. Må jo være forferdelig å reise langt når man er i fødsel :(

Så herlig at sambo kommer hjem i dag :hjerte: Kos dere masse sammen i kveld :)

Hvor i syklusen er du nå da?

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellooooo!!!!

Lucky; Jeg trodde tanta kom i natt for etter at mannen hadde vist hvor mye han hadde savnet meg (hæhæhæhæh, den var litt drøy kanskje ;) ) Så var det litt guffe når jeg var på do. Sånn startguffe u know... Meeeen, siden jeg da ble obs på det har jeg selvsagt vært på do ca tretusenogti ganger uten så mye som et hint...

Fikk den natt til 29.okt sist så jeg antar at den bare kødder med meg nå. Har hatt "lemus" nedi der flere ganger i dag. Måtte le for meg selv her en stund i dag for det kjennes helt sykt ut :) Men altså, jeg har regnet og regnet og sikkert slitt ut et par elkalkulatorer her på nett, og min elperiode startet ca 11. nov. Da hadde vi sex. 12. reiste jeg hjem og ca 13. eller 14. skulle jeg liksom ha el. De ømme puppene kom som bestilt skulle jeg til å si, på samme syklusdag ca som sist.

Igår syns jeg de kanskje var blitt litt mindre ømme og litt mykere og sitt gamle slappe jeg :))) Hehe, sånn er det med tyngdekraften og okei store pupper..!

Men nå er jeg jammen ikke helt sikker lengre...de er egentlig litt harde enda...Men jeg prøver å overbevise meg selv om at det er bare innbildning og at det bare er ventingen min som utsetter den nå. Iditmensen som lar seg påvirke sånn....

Fyttigrisen jeg elsker dagboka mi her inne når det er sånn her altså! Kunne aldri ha prakket mannen full av disse tankene og spekuleringene :) da hadde han emigrert!!

Men, når jeg snakker om mannen <3 <3 <3 Har fått meg "nykjæreste" jeg :)

Sambo kom hjem med solbleket hår, litt brun og med litt sånn barskt skjegg/bart! Sånn ring liksom, u see? Jeg har bare snikkikket på han tusen ganger og de første timene følte jeg meg som en foræder som hadde dratt en ny mann i hus! Hehehe!Det var nesten litt rart å ha sex også :))) Men duverden så morsomt også <3 I like!!

Idag har vi hatt en fantastisk herlig innedag! Det er -22 grader her så ingen sjangs til å være ute. Dvs at vi har vært ute og ordnet lys på utejuletrærne våre <3 Vi har seriøst en suuuperkoselig adventseiendom altså!

Inne er det julevinduer og adventsstaker og ei stooor adventsstjerne, pluss gud vet hvor mange telys over alt!! Jeg er sååå i julestemning at jeg holder på å dø på meg <3 Jeg elsker advent og jul <3

Da mannen kom hjem i går var han kjempesliten og fikk bare ligge på sofaen under pleddet i timesvis <3

Imens lagde jeg og snupp pepperkakehus, bakte pepperkaker og havreflarn, vasket litt klær og jeg lagde hjemmelaget pizza som vi slukte mens vi lo av Hege og Øyvind på tv :) Snupp fikk være lenge oppe og var overgitt over hvor mye de bannet på tv om kveldene........!

Imorges sto sambo opp og tente i ovnen før jeg dro meg opp og snupp kom sist! Utrolig!

Så var det god dusj på moi mens gutta så tv og dekket frokostbord.

Etter frokost studerte vi hustegningene (vi ønsker å bygge opp huset vårt. Altså få en til etasje) mens jeg bakte grove rundstykker og deretter masse vannkringler! Nammm!

Kjøttkakemiddag og masse nabobesøk har vi også hatt så dette har virkelig vært dagen <3

Men midt i all trivselen skal altså tanta kødde med meg....fakkkkk....

Vel, vel. Jeg har ingen tester liggende. For jeg er jo grum til å teste selv om jeg vet at det blir negativt...! Men det er jo sånn ca verdens minste sannsynlighet for at det skal være fysisk mulig at det har klaffet nå så jeg skal ikke løpe og kjøpe test i morgen. Neeeiiii....will not!

Den dukker nok opp. Hvis ikke har jeg hele uken på meg til det blir fredag og bursdagsfeiring...Fikk to blå med snupp på 25 årsdagen min....Men hva er oddsen for at det samme skjer 5 år etter ?! Neida, det er tidvis uggent nedi der så den er nok ikke langt unna. Bare stressutsatt akkurat nå...

Nei, nok jamring og tull fra meg i dag! Syndefloden kommer vel i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede dager da :strix: Spermen lever lenge vet du, så muligheten er jo der :) Krysser alt jeg har for det :)

Deilig å ha "ny" sambo hjemme igjen da, herlig følelse av nyforelskelse :hjerte:

Høres ut som om du har hatt en super koselig adventshelg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med besøk av deg, Lucky :)

Men på slaget på samme dato as usual...Syndeflod :(

Jeg syntes seriøst synd i megselv i morges...våkne med følelsen av at man bare må løpe på do...varm og deilig sambo i senga...sovende gullunge...-24 grader ute...

Jeg har dårlig samvittighet, men jeg ble hjemme i dag jeg...Har flydd på do og skiftet hver time og ellers bare ligget musestille på sofaen og ventet inni mellom slagene...

Huff...her snakker vi lav arbeidsmoral i dag :(

Men det er jo så kaldt...og så ufyselig heslig å være på jobb når man holder på å blø ihjel...Ja,ja jeg kommer vel ikke til himmelen uansett.

Vi har sett film og spist vafler og slumret på sofaen. Horisontalen er best i dag føler jeg. Sambo skal på jobb i ettermiddag så nå skal jeg prøve å lure meg til en liten dupp mens snupp leker med leire :)

Sløv.no her ja...huffhuff..

På den andre siden er vi da i gang med ny syklus og PP 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg som hadde litt forhåpninger hos deg nå :( Men men...nå er jo sambo hjemme og sjansen for å treffe el dagen er jo absolutt bedre denne gangen :)

Deilig med en hjemmedag innimellom da, skal ikke ha dårlig samvittighet for det :)

Håper du fikk tatt deg en liten dupp, det hørtes ikke feil ut det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var borte et øyeblikk ja, Lucky :)

Satser på mer action denne mnd. Vi er i allefall i samme verdensdel denne gangen, hehehe :)

Prøver å ikke stresse for jeg veeeet jo at ting tar tid...eller muligheten kan være tilstede for at vi aldri får det til. Tenker ikke på det, men det kan jo faktisk skje at det ikke skjer noe.

Har gjort meg noen bittesmå tanker om akkurat det...

Bortsett i fra at jeg kommer til å bli fryktelig lei meg for at snupp ikke får søsken og sambo ikke får anledning til å bli en ekte pappa liksom, så kommer jeg nok til å bli forferdelig lei meg for min egen del. Har aldri tenkt å bare få ett barn.

Men, dersom det blir sånn så kommer vi til å bruke mer tid på våre tante/onkelbarn og håpe at de og snupp knytter veldig gode og nære bånd... snupp kommer til å bli enda mer bortskjemt antar jeg, på godt og vondt :) Og vi kommer til å reise enda mer enn vi gjør nå. Da kommer vi til å ta med snupp alle mulige steder som vi vil se og oppleve.

Drømmer om å få sett/opplevd:

*Safari i Afrika

*Pyramidene

*Kina og den kinesiske mur

*Disneyworld/ Disneyland

*Italia, Roma spesielt

*Vinsmaking i Frankrike

*Roadtrip i USA + besøke venninne der

*Mauritsius (ønsker meg muligens bryllupsreise dit :) )

*Seychellene også...

*Og Karibien...dit hadde vi planlagt å reise nå i november, før vi fikk vite at det ble jobbing i Thailand :)

*Shopping i London

*Island

*Australia hadde også vært litt skøy

*Storbyferie i NY (det har vi planlagt flere ganger men aldri kommet oss så langt...)

Tja, det var det jeg kom på i farten, uten sambo til stede for å fylle på med det jeg ikke kommer på :)

Holder på å laste opp bilder til Eurofoto...og plages med nettet...Jepp, her går det tregt kan man si!

Skal lage fotobøker fra våre første år sammen <3 Jeg har vært så tussete forelska siden han kom hjem, hihi <3 Det er så godt <3 Herlig å få denne følelsen igjen. Det hadde jeg faktisk ikke trodd...Har aldri blitt så pangforelsket på nytt i noen etter nesten tre år.

Ikke etter ett år heller for den saks skyld :) Nei, det er nok drømmemannen min ja <3

Skulle bare ønske han snart var ferdig på jobb så jeg får sett han litt før jeg må sove...Jeg kommer meg nesten ikke om om morgenen lengre så jeg må legge meg tidlig. Fælt så pes med jobb for tiden syns jeg :) Jeg er nok full av latmark!

Vil bare være hjemme og kose meg med juleforberedelser og huslige syssler i stedenfor :)

Er helt ok når jeg er på jobb, stortrives og alt sånt. Men helst vil jeg bare jobbe litt og kose meg mye og reise mye :) Er sikkert sigøynerblod i årene mine, hehehe :)

Jepp, sånn går det når Skytte er skravlesjuk og plaprer i vei i dagboka si :) Det blir det lange innlegg av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

El tid nå straks og imorgen skal jeg til gyn og sjekke cysten min...så krysser alt for at den skal være borte nå.

Er så voldsomt klar for å bli gravid nå altså...sukk...

Må skrive mer en annen dag, er helt borte vekk nå for jeg er så trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hohoho!!! Her kommer nissen :)

Hehehe:) Har gått litt fort i det siste!

Men i alle fall; Cysten min er borte!!! Og gjett om vi har hengt i i den såkalte fruktbare perioden, hihihi:)

Men, jeg tok eltester i 8 dager midt i den perioden uten å få positivt utslag...m e r k e l i g . . .

Men jeg var jo hos gyn den 13. og da sa han at el ikke var langt unna. Så jeg setter min lit til han selv om ingen av testene ville samarbeide...

Puppene er ømme som vanlig og jeg prøver å ikke lete etter symptomer...tamtitam:) For det er enkelt ja :)

I morgen skal jeg bare jobbe bittelitt og så er det juleferie! Herreguuuud så deilig det skal bli!! Masse tid i lag med snupp og mannen og god mat og film og sofa og late dager...mmmm....Håper temperaturen ute kan stige litt så man kommer seg litt ut også...Jeg er ikke spesielt begeistret for å være ute og leke og styre på i nesten 20 minus...brrr....

Nei huff, nå mååå jeg legge meg!

Krysser alt for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juuuuleferie er så digg <3 I love it!!!

Vi har julehus og treet står bare og venter på å bli pyntet i kveld etter at vi har spist julegrøt:) Lagde lutefisk og hadde svigermor på middag i gårkveld! Hun var såååå fornøyd og da vi var en tur i byen etterpå skrøt hun til butikkdamene om hvilken fantastisk svigerdatter hun har, hehehe! Morsomt og godt å høre <3

Var litt småkvalm og urven i går kveld...men mulig det var fordi at jeg var så trøtt.

Samme i morges, men jeg drakk melk ved frokosten og kan hende det var den som gjorde det siden jeg nesten aldri drikker melk.

Følte meg ganske gravid i formiddag. Kjenner liksom stikking og en "tung" feeling nedi der...Men som jeg har sagt før så har jeg rimelig god fantasi :)

Akkurat nå kjenner jeg ingen ting!

Har bestilt meg tester på nett i dag men de kommer vel ikke før i neste uke en gang...men svigerinnen min har så jeg får se om jeg låner en av henne i kveld. Så jeg kan sjekke i morgentidlig...Hadde vært julegaven sin det!Wæææææ!!!

Men som sagt, akkurat nå er jeg temmelig symptomløs!

Skal begynne å koke nissegrøt straks så den er ferdig til mannen kommer fra jobb. Ellers har jeg støvsugd, tørket over badet og satt pinnekjøttet i vann.

det er juuul <3 Snupp skal få åpne en gave i kveld. Så blir det julefrokost i morgen og gaveåpning og tv titting utover dagen før han drar til faren sin i 15 tiden.

Har ikke tenkt så veldig mye mer på at han skal dra. Prøver bare å unngå de tankene og så tar jeg det som det kommer. Har snakket en del om det både med svigermor og svigerinna mi så det er litt godt å vite at de vet hva jeg føler. Og alle skjønner hvis jeg plutselig trenger en timeout eller tårene renner...Satser på at det går bra...

Lurer bare på om jeg skal teste i morgen tidlig...er på dag 25 av ca 30 i syklusen.

Den kan jo bli negativ fordi at jeg ikke er gravid. Den kan bli negativ fordi det er for tidlig.

Så dersom den ikke blir positiv vil jeg uansett sitte å lure i en uke til :)

Men nå kjennes jeg litt rar ut igjen...hmmmm...Nei, nuh venter grøten! Skal pakke grøt i hodet og slutte å spekulere meg grønn :)

Goooood jul!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager for deg nå :strix: Krysser fingerne for at spiren sitter denne gangen :pls:

Ønsker deg en fin jul og håper du klarer å kose deg litt selvom snupp ikke er der :(

Mange juleklemmer til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Hæppi nju jer!

Nå var d lenge siden gitt..! Det er så travelt for tiden at jeg skulle ønske j ikke jobbet! Har begynt å trene to tre dager i uka og da sier det seg selv at ettermiddagene blir få..

Men påmandag kranglet ryggen igjen så denne uka blir d rolig..litt kjedelig siden j var så godt igang:)

Prøvingen går sin gang og mannen er ivrig:)

Nå er d en liten uke til ikm så får vi se om det ble klaff nå da...håperdet..men har begynt å kjenne murringer så tanta kommer vel. ..

Mannen er på jobb og vi har tatt plass foran tvn. Snupp ser tv og j må duppe meg litt ellers klarer j ikke være våken et sekund til...

See you later:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: menssmerter...

Og litt laber i humøret siden det nå virker som om tr driver å godgjør seg før utbrudd... I tillegg fant jeg nettopp ut at neste mnd el faller omtr samtidig som mannen er fem dager på guttetur...blir omtr bare annenhver mnd vi får skikkelige pp...

Vel,vel jeg håper i det lengste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heeeelg!!!

Jeg har vært på trening og sitter nå i badekaret og er meget fornøyd med innsatsen:)

Det er gruuusomt hardt til tider, men har tatt av meg 3,5kg så langt så d er bare å holde ut!!

Mensen er over og ny pp er i gang. Håper bare vi rekker prøving og el før mannen drar på guttetur i neste uke...!

Ellers går døgnet med til alt for mye jobbing, litt trening og så mye kos og lek som mulig:)

Snupp var mer enn fornøyd med seg selv igår da han oppdaget at han kan skrive Zorro,hehehe:)

Har kvalitetstid på badet mens mannen snekrer på kinorommet i kjelleren:) Spennende å se når det blir ferdig!

Imorgen skal min fotografvenninne ta kjærestebilder av oss!! Det blir kos ja

Må vel komme meg ut av karet og shine resten av kroppen nå! God helg til dere som evt kikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...