Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Shasna; du maa bare trompe deg gjennom x antall vinflasker saa gaar det av seg selv :)

Jeg husker ikke helt naar jeg begynte aa drikker rodvin, Det er noen aar siden, men naa er jeg en vinhund:)

You can do it!

I Dag er de omme puppene her igjen for fullt. Jeg har jo egentlig alltid det etter el saa jeg prover aa ikke henge meg opp i det. Og Det funker jo selvsagt kjeeempefint...jadda! :)

De har liksom hovnet opp i lopet av dagen, hehehe!

Ellers saa synd jeg ogsaa at jeg kjenner magen min hele tiden, sann nedi der...

Saa jeg tror vi kan konkludere med at jeg er innbildt gravid og kommer til aa gaa meg paa en smell naar mensen kommer...

Samtidig driver jeg og innbiller meg at Det ikke kommer til aa skje saann at jeg maa kjope meg en test som Engen maa tas for vi flyr til Thailand eller naar vi kommer frem dit...Men Det er jo fortsatt ti dager til avreise og ikm...

Saa jeg maa prove aa skjerpe meg ellers blir jeg jo spro de neste ti dagene!

Dere maa gjerne stramme meg opp og dra meg tilbake til virkeligheten:)

Ellers saa har snupp vaert i kirka og faatt 4 aars boka i dag. Det var faktisk en veldig bra gudstjeneste for presten er saa innmari barnevennlig. Og jeg er ikke den som tror eller har spesielt sansen for kirka som institusjon, men jeg ble godt underholdt av presten idag. Snupp var storfornoyd med aa faa besok av hele gjengen i flere timer etterpaa. Baade pappaen, morfar og hele bonusfamilien har vaert her og drikker kaffemaskin og spist sjokoladekake.

Vi ble akkurat ferdige med middagen for barnetv saa da kollapset vi alle tre i sofaen <3

Etter leggetid har jeg brukt kvelden paa jobbing i 3,5 timer...har en ting som maa bli ferdig for jeg drar og jeg vil bare ha det ut av hodet og huset saa da er det bare aa henge i :)

Tenker at uka kommer til aa gaa kjempefort og godt er det!

Huff, naa ble det sent igjen...tror ipaden maa flyttes vekk fra nattbordet ja...:)

Love <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, det kan du gjerne spørre om ja, Iss :)

Vi har en i pad liggende på nattbordet... :) Den er så lett å smurfe på når jeg har lagt meg :)

Her har det da snødd 15 cm på to timer ca og jeg har så julestemning at jeg holder på å døøø!!! Weeee!!! Gud som jeg gleder meg <3

Jeg jobber som fy nå disse dagene, tolv timersdager...Så jeg gleder meg nå bare enda mer til vi skal dra!! Om en uke har jeg nok hodet i kofferten og er nok ikke klar for å sove :)

Sånn rent symptommessig så har jeg begynt å få halsbrann...Jeg prøver å ikk etneke på det, for jeg hadde jo sååå inni F med halsbrann da jeg gikk med Snupp. Jeg tror vel egentlig at det skyldes stress for jeg er temmelig stressa for tiden.

Puppene er skikkelig dunderømme...De er jo ømme egentlig hver syklus mellom el og mens så jeg vet ikke om de er mer ømme enn normalt eller om det bare er noe jeg innbiller meg :)

Det kjennes i alle fall ut som om de sveller og vil ut av bhen! Og jeg har nettopp måttet kjøpe meg nye i en cup større pga jeg har lagt på meg det siste året.....:(((

Vel, vel nå går jeg jo egentlig bare å håper at jeg skal bli enda rundere, hehehe :))

Gosj, må legge meg nå hvis jeg skal klare en lang dag i morgen også!

En uke til ikm!!! Men sambo mener vi bare skal vente til vi er i Thailand med å evt teste....Eller for å si det som hansa; Vi venter til vi er der så kan vi finne en heksedoktor som bare ser på deg og forteller deg om du er gravid! Hehehe :) Tullballen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med alle symptomene da!!! :hoppe:

Misunner deg den Thailandturen altså :sjenert: 12 timers dager???!! Gosh... du har jammen behov for ferie jenta mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med besøk fra deg, Sashna <3

Det skal bli ulidelig deilig med ferie ja...Kommer til å gå dødstregt på arbeid man-torsdag! Men torsdag kl 15 drar vi!!!

Ellers så fikk jeg da testene mine i posten idag og jeg klarte jo ikke dy meg... Men siden vi var borte hele dagen ble det ikke morgenurin da...og bare en strek så...

Men, jeg lurer på om jeg klarer å skimte den andre streken... Her er det snakk om seriøs innbildning folkens! Men kanskje syns jeg at jeg ser en antydning:)

Dersom jeg hadde EL 17. så er jo det bare 6 dager siden så kanskje testingen er for tidlig? Jeg lever i den troen noen dager til:) Før jeg må innse at jeg sikkert nok ikke blir gravid før jul. Neste EL er mannen i Thailand og jeg har dratt hjem...så da blir det ingen prøving, ergo blir PP2 ikke før desember :(

Vel, vel...

Ikveld har vi hatt besøk av gode venner og spist taoas a la Skytte :) Sambo ble vel ivrig på GT så han har sluknet på sofaen med nisseluen til snuppiss på seg, hehehe!

Jeg har ryddet og skal straks legge meg så jeg orker litt jobbings og husarbeid i morgen! Og kanskje får lett frem litt klær til reisen.

Gullungen er hos mamma og pappa og har proklamert at han ikke kommer hjem før mandag :) Okei :) Godt at han koser seg så mye hos dem <3 Nå er brodern også hjemme og søstersen er på tur så da blir det enda mer stas å være der :)

Huff...håper ikke vi skal bruke evigheten og forbi på prøving...Det har vært så herlig de siste dagene for sambo ha engasjert seg mer og mer <3 Og det er godt det <3

Siden jeg sikkert ikke er gravid kan vi i allefall konkludere med at jeg har tidenes vondeste pupper ever!!! I natt som var sov jeg med en tettsittende skjorte på meg for å holde dem i ro...Syns bare det er urettferdig å ha så vonde pupper til ingen nytte liksom...

Men nuh er det kvelden! Jeg er fæl til å sitte lenge oppe altså...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nå er det ikke lenge til du drar, heldiggrisen :strix:

Høres ut som om du har hatt en fin kveld da :) Ser for meg sambo din sovende med nisselue :ler:

Spennende dager fremover nå! Vonde pupper og kanskje to streker :hoppe:

Ha en fin søndag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superømme pupper er jo egentlig et godt tegn da ;) Jeg husker det fra sist jeg var gravid... de var J**** vonde på en helt annen måte enn da tanta melder sin ankomst! Folk er forskjellig da, men.... :hoppe: Spennende da!!

Bare tanta kommer her, skal jeg nok bruke EL-tester... virker som det gjør alt så mye mer spennende :fnise:

Håper du har en fin søndag :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Hvor er dagboka di? Får jo ikke besøkt deg :(

Shasna:Jeg hadde også grusomt vonde pupper da jeg gikk med snuppiss, men nå syns jeg de har vært vonde hver bidige syklus. Irriterende når det ikke har noe formål liksom :)

Sambo var skrekkelig søt med nisselua på snei ja :) Men han har ikke hatt en god dag i dag :)

Jeg kom meg ikke opp så tidlig som planlagt for jeg la meg selvfølgelig å leste i natt...til de søte morgentimer...det var lurt ja :) Har kjøpt Regines bok, om ei ung jente som dør av leukemi...Selvpining, men jeg må bare lese slike bøker av og til. Minne meg selv på hvor skjørt livet er liksom...

Men da jeg kom meg opp fikk jeg jobbet i fire timer og vasket fire maskiner klær før vi dro til svigers i kveldinga og spiste middag. Da vi kom hjem bar vi inn siste rest av hagemøbler så er det også gjort før vi drar!

Ellers så har jeg da hatt den skrekkelige julesamtalen med eksen da...Og som fryktet vil han at snupp skal være hos han på julaften :((( Jeg har jo bare ventet på det da. er tredje jula fra hverandre og snupp har vært hjemme de andre årene. Første jula feiret eksen ilag med oss og i fjor var snupp hos faren på formiddagen og jeg og han var hos mamma og co på kvelden.

Men i år skal jeg altså ikke være i lag med gullungen min... Jeg har grått, grått, grått og grått i hele kveld...Det er så grusomt og jævlig vondt å tenke på :((((

Jeg hater å måtte dele ungen min :((( Jeg hater det så inderlig....

Samtidig så ba han ikke om "mer" enn at snupp kommer til han utpå dagen julaften og så kommer han hjem igjen utpå dagen 1.juledag...Vi har ingen "vanlig" samværordning i jula. Og siden han ber om mye mindre enn han ville fått ved en evt rettsavgjørelse kan jeg liksom ikke klage heller...Annet enn å gråte min nød til sambo og dere...

All gleden som har vært i det siste har på en måte dødd litt her ikveld...I tillegg fikk jeg vite at faren til ei god venninne av meg har fått lungekreft...

Jeg har lyst til å ringe mamma og snakke litt om jula og fortelle om faren til venninna mi...men da vet jeg bare at hun også blir lei seg, selv om hun ikke sier noe. Og jeg ville sikkert bare begynt å gråte igjen...Jeg har litt vanskelig for å snakke med mamma...og kanskje de fleste andre også om ting som er vanskelig for meg...

Det kjennes ut som en bit av meg har dødd inni meg :( Og lagt en enorm demper på min julelidenskap...Er redd for hva snupp vil si og syns om hvor han skal feire julaften...

Også lurer jeg på hvordan vi skal gjøre det her...når vi liksom skal feire og åpne gavene...Og hvordan jeg skal klare å ikke grine hele formiddagen og ikke grine når jeg må levere han fra meg. Jeg må jo bare greie det for jeg er jo tross alt den voksne...

Blir deprimert av å tenke på dette :((((( Nå som jeg bare skulle leve i fryd og gammen...

Jeg MÅ bare greie å ikke la dette overskygge Thailand...Og jeg MÅ finne en måte og feire jul på enten på formiddagen før han drar eller på 1.juledag når han kommer tilbake...evt...

Og jeg MÅ finne ut hva jeg skal gjøre mens han er borte...

Jeg vil ikke være i lag med familien min uten snupp på julaften. Det kommer til å bli helt tragisk med fem stk som sitter der og depper så det er uaktuelt.

Jeg vet at jeg selvsagt får være i lag med sambo og hans familie. Men de er ganske mange,seks voksne og tre barn under fem pluss sambo, og alle pleier å være sammen...Det er jeg ikke vant til og jeg vet hvordan støynivået og alt styret er når hele gjengen er samlet...Ikke et vondt ord om dem, men...Dessuten tror jeg ikke jeg vil klare å sitte der og se på tantebarna og alle sammen glede seg og fryde seg over gavene og slikt...Og jeg vil ikke sitte der og høre på kommentarer eller at de skal syns synd i meg.

Det jeg har tenkt på før er å kanskje bare stikke innom den gamle arbeidsplassen min (jeg var hjelpepleier før) og kanskje avlaste de som jobber der... Vet ikke...Kanskje jeg bare blir hjemme og rydder i kjelleren.

I kveld skulle jeg egentlig begynne å finne frem litt klær og ting til reisen...men jeg har sittet i sofaen i timesvis nå... Har sendt inn noen bilder til fremkalling og jeg prøver å lage julekort av snupp <3 Fine, fine gutten min <3

Snakker om deppa innlegg gitt...Jeg må bare skjerpe meg. Er jo en "filleting" i forhold til tusen andre ting men...Det gjør meg bare så vondt :(((( Alt som har med snupp å gjøre er så skjørt føler jeg...Jeg er bare skikkelig, skikkelig deppa og ute av stand til å tenke positivt nå :(((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde link i signaturen jeg, men den har jeg jo tatt bort :sjenert: Ligger under prøverdagbøkene A-L ;)

uff blir nok en rar julaften for deg uten snupp :( Julaften er liksom barnas dag :sukk: Men dere kan jo feire julaften på lille julaften sammen med snupp da :) Spise god mat og åpne pakker fra dere på den dagen. Vet det er mange som gjør det slik når de har delt omsorg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... klarer ikke å forestille meg hvordan det vil være å ikke feire jul med snuppa! Grøsser av tanken!! Hva med å feire lille julaften eller første dag? Jeg skulle egentlig jobbe kvelden julaften, men fikk ferie heldigvis. Håper du klarer å legge det litt til side og nyte ferien din, og juleforberedelsene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!

Kjapp tur innom før vi drar! Dvs, vi skulle egentlig dra kl tre, og så kl fem men begge flyene var fulle. Så dersom været tillater det drar vi halv åtte. Sånn er det når man ikke betaler særlig mye før billetten:) Mannen jobber i bransjen shu:)

Setter stor pris på støtte og forståelse<3 love you girls!

Ellers så venter jeg bare på at tanta skal dundre til og dukke opp på reisen nå...har små murringer inni mellom...Sist mnd kom tanta 28. Så nå kan den bare komme og ikke få meg til å håpe og håpe... Siden testen var negativ på lordag regner jeg ikke med at den plutselig skulle bli positiv nå...Eller? Går det an?

Har bestemt meg for ikke å teste mer uansett...ikke før jeg i så fall er mange dager over! Men så er jeg jo så nysgjerrig!!!! Arg:)

Nå er det bare å håpe på en fin reise og at alt går bra der nede. Svigers kommer etter om en uke så kryss fingrene...en hel uke sammen med den kan jo bli interessant. Ikke et vondt ord om den, men det er nå noe å bo i lag og forholde seg til hverandre så tett og sånt. Håper jeg ikke får fnatt:)

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp oppdatering live from Thailand:

Etter myyyyyyyyye om og men og en overnatting i Trondheim kom vi oss med et nødskrik med Thai fra Oslo på fredag. Men vi fikk ikke seter sammen så jeg var passe gretten ei stund...fikk ordna så jeg og snupp sagt sammen da, mens sambo satt noen hakk lengre fremme kan man si...

Tanta kom på natta da vi hadde installert oss i trheim...til gangs...gudene må vite at jeg antakelig har verdensrekord i dobesøk på en flyvning til Bangkok :)

Men tross syndefloden så er den over idag så den er gudskjelov ikke langvarig!

Koser oss her men jeg jobber litt med inntrykkene. Mye kvalmt og heslig her ja...både av Andre utlendinger, likter, Mat og div.

Men supermange snille folk som lager goood mat også <3 og anlegget er kjempeflott og snupp bader i timesvis. Har shoppet bittelitt men ikke det helt store enda :)

Ellers så tror jeg da at el kommer midt i hjemreisen min så pp2 blir ikke før i desember....:(

Prøver å ikke tenke på Det men Det gjør meg litt trist...men,men...

Sorry før alle Det med stor d...Det blir sånn automatisk når jeg ikke går inn og retter på det hver gang...

Vel,vel koser meg med rødvin så lenge jeg da...Får anledning til å ha en dunderfest og feire 30 årsdagen min også når vi kommer hjem siden Det ikke blir noe prøving denne mnd...! Aldri så galt at Det ikke er godt før noe liksom...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt å høre fra deg :) Synd det gikk sånn, men da kan du nyte rødvin og kose deg max der nede :) Og øve litt mer på prøvinga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss; *kosepå*

Trives stadig bedre her nede og begynner å venne meg til støyen og andre ulumskheter:)

Har oppdaget thailandske pannekaker....å fyttirakkern....Yammmmmmmmi!!! Varme pannekaker med varm rennende sjoookolade....mmmmm....

Da går det fint med litt rariteter rundt omkring:)

Øving til prøving blir det også i heten:) Er ca 27-30 grader døgnet rundt:)

Har hatt problemer med å sove siden vi kom så nå har jeg tyllet i meg et par tre glass vin og satser på at det hjelper:) Aldri så galt å ikke være gravid at det ikke er godt før noe liksom...:)

Me love you longtime;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det vaaaarmt!!!! 29 grader og klokken er straks ett om natta! Hot mama her nuh!

Snupp har lært seg å svømme temmelig bra nå! Svømmer flere meter helt alene! Mammas flinke lille storgutt:)

Ellers så har jeg lest tre engelske bøker siden vi kom! Herlig å ha tid til slikt igjen, sjelden jeg leser lengre desverre...men nå har jeg virkelig koser meg:)

I helga var vi på Koh Samet og kohsa oss, hihi:) Lekker Strand der gitt:)

Jeg fikk massasje på stranden og det skulle selvsagt snupp også prøve! Gutten sovna som en stein han! Verdens søteste <3

Ellers så spiser jeg så mye at jeg holder på å sprenges....er jo så mye godt...huff:(((

Hjemme har det kommer snø og det melder skikkelig kaldt der fremover....grøss og gru Det blir kaldt å komme hjem, jeg som alltid fryser...

Men gleder meg til juleforneredelsene da!! Det blir kos meg julegaver og julepapir og gløgg og pepperkakehus+++

Gruer meg litt til å være uten sambo i to uker...selv om det egentlig ikke er noe lenge...Men jeg er så vant til at han alltid er rundt meg og alltid er den som gidder å frese på butikken en tur og gjøre sånne ting som late meg alltid gruer meg til...Jeg har blitt kjempelat etter at vi ble sammen...Tenk Det folkens, de siste 2,5 årene har jeg bare blitt latere og latere:) hehe!

Men jeg har tusen ting å gjøre og jobbing blir Det vel også nok av så vips er han hjemme og Det blir advent<3

Men nuh må jeg prøve og sove...klokken ble plutselig over ett....ups!

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...