Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom og leter litt etter deg :lete:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Oh my God!! I`m back!!

Å hjelpes så rart det føles :) Etter så lang tid...Ble helt rørt av å se hvor mange som har kikket etter meg og fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært her..Men nå måtte jeg bare prøve meg litt igjen.

Savner å skrible ned alt mulig som faller meg inn, samt å følge med på det andre holder på med:)

Men lurer litt på å starte ny dagbok...Denne er jo helt fra starten i 2004! Er jo hundre år siden! Men hur gjør man...Har litt lyst til å spare på denne, lagre den på pcn min og slette den herfra...Anyone?

Hvis noen fremdels husker meg da...:)

Skrevet

Næ! Så koselig å se deg igjen! Det var virkelig lenge, lenge siden. Synes virkelig du skal flytte inn på KG.

Hvis du lager deg ny, så ikke slett gamleboka med en gang. Gamle kjente som er innom en gang i mellom får deg opp på nye innlegg, og da er det lettere å finne en ny bok. ;)

Skrevet

Skytte!!! HEI!!! Så hyggelig at du er tilbake!!!

(Jeg sender deg en PM så du får kobla den nye brukeren min med det du kjenner meg som. :))

Skrevet

HEEEEELG!!!!!!!!!!!!!!! DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!

Okei, jeg skylder vel mine gamle kjente å komme med en aldri så liten raceroppdatering av livet mitt siden sist......Just have to ellers blirdet liksom ingen sammenheng i noe. So here we go;

*Vondt brudd med Skyttemannen januar 08

*Enda værre at vi bodde sammen til mars/april...helvete på jord...

*Fikk ny jobb midt i det hele. Det berget meg nok...

*Ble alenemamma og kjempet i månedsvis for å beholde huset. Men, jeg er ikke kjent for å gi meg så til slutt etter ti tusen millioner løsninger endte jeg opp med å være eneeier av huset mitt! Verdens beste følelse<3

*Et sted inni mellom traff jeg en mann som holdt hodet mitt over vannet og viste meg herlige sider i livet på den tiden jeg virkelig hadde det som værst.

*En stund senere fikk Skytte panikk og drev bort den mannen...

*Den mannen lot seg heldigvis ikke skremme av en forskrudd og forskremt jente i et følelsesmessig kaos, så etter et par mnd var det en forsiktig tilnærming og ting var litt mindre skummelt.

*Lille snupp har vært fantastisk hele tiden. Han bor fast hos meg men er ganske mye hos faren. Etter snart to år så har vi et utrolig bra forhold egentlig. Det er nesten aldri krangling og det er godt. Ikke minst for snupp sin del.

*Men selvsagt har snupp hatt sin dose av trass og det har til tider vært ubeskrivelig slitsomt...men nå virker det faktisk som at trassen er litt på hell:) Johooo!!

*Ellers så begynte jeg å studere ca 50% i tillegg til 100% jobb. Det gikk kjempebra og karakterene var wow:)

*Men med en stressende jobb og alt annet, så skrantet helsa litt til slutt.

*Etter ukesvis med søvnløse netter har jeg nå bestemt meg for å slutte med studiene. Jeg tok et valg jeg er serdeles fornøyd med. Jeg tjener dårlig men elsker jobben min. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av penger heller. Og du verden for en forandring! Kjenner i hele kroppen at det var rett avgjørelse.

*Såååå....etter at det nå har gått bare bra med meg og min tålmodige kjæreste(okei da så bor vi så godt som sammen;)) i 1,5 år så har vi de siste mnd gått og sett på et hus vi godt kunne tenkt oss....

*Igår ble vi lykkelige eiere av huset "vårt" etter en sinnsyk budrunde!!!!

Så nå folkens er det bare å krysse fingrene for Skyttemor:)

Hverdagen er god og Kjære og snupp har likt hverandre fra første stund<3

Men det er vondt og vil nok alltid gjøre smertelig vondt i mammahjertet mitt at jeg ikke klarte å gi snupp det perfekte livet jeg hadde håpet på, mtp at han må vokse opp litt her og der på en måte...Men jeg har mange ganger holdt på å tenke meg dønn ihjel og gråte meg dønn ihjel pga disse tankene...Så jeg har bare rett og slett måttet velge å slutte å tenke så mye på det. Dårlig samvittighet kan nok tære hull i folk...

Og jeg vil helst ikke bli deprimert og stille og lei meg...For jeg er så alt for glad i alt og alle<3

Vi er en aktiv liten familie som elsker å farte rundt omkring og finne på alt mulig! Det er deilig å se at snupp har arvet maaange av mine kvaliteter,hehe!

Han er ikke sjenert, han er sta og bestemt, elsker action og få være med på det som skjer. En stor kar som tross sine knappe tre år allerede har rukket å bli nesten 105cm!

Skravla går og jeg blir helt imponert over hva den karen forstår og får med seg:)

Okei, jeg skulle prøve å fatte meg i korthet....tamtitam...:) Dere vet nå meg:)

Skal ta meg et glass vin og planlegge oppussing av nyhuset nå:)

Det beste er at tomten er diger så her må det bygges mye platt og div for å unngå så mye plenklipping,hihi:)

Goood helg!

Skrevet

Så hyggelig at du er tilbake! :blomst:

Vi har vel barn på omtrent samme alder. (Men nicket mitt var muligens et annet sist du var her?)

Skrevet

Men jeg er den samme. :klem:

Har jo fulgt deg litt andre steder da.

Men er mest spent på huset, er det i byen der du bor eller mer mot hjemmtraktene dine?

Godt å høre at du og snuppen har det bra, og at du har funnet deg din kjære.

Skrevet (endret)

Grattis med nytt hus!!! :)

Høres ut som om du har tatt noen tøffe valg, men at det går seg til nå!

:duskedame:

Endret av hverdagslykke
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei Skytte! Jeg ble så glad over å se deg tilbake her! Skjønner at mye har skjedd i livet ditt, men det høres ut som du har det bra! Hurra for nytt hus!! :hoppe:

• 3 uker senere...
Skrevet

Huhei hvor det går!

Optimistisk å prøve å henge med her når man har kjøpt hus:)

Men tusen takk for hilsningene, det setter jeg alltid pris på.

Det har nå vært litt av en tid men det meste er mye mye MYYYYE bedre nå! Det som er slitsomt er at eksen ikke alltid er like enkel å forstå seg på...Som nå når han har funnet seg dame...

Ikke at det var uventet, men jeg hadde liksom håpet at han kunne finne et normalt kvinnemenneske i høvelig alder...Ikke ei på 20...som da faktisk blir 21 år YNGRE enn han...

Nå er det virkelig snakk om å lure på om jeg i hele tatt kjente denne mannen jeg fikk barn med! KG er et fint sted å lette hjertet på tenkte jeg.

Det som er irriterende er at han nekter for alt. Men snupp er jo tre år og prater som en foss, så han forteller jo alt dem gjør.

Ikke så veldig smart den mannen syns jeg...

Var ei vond overlevering da snupp skulle dit for noen dager siden. Snupp ville ikke, hylte og ville hjem....Så jeg sa vi kunne kjøre en runde til han ha roet seg, så kunne jeg komme med han. Hvorpå eksen ble rasende og lagde et sabla leven på trappa der han bor...

Så det har vært noen tunge dager...Han greier ikke kommunisere og han blir rasende for alt jeg sier hvis jeg prøver å ta opp selv den minste ting:(

Jeg må bare sutre litt her for å unngå at jeg jamrer hull i hodet på dem rundt meg...

Det positive som har skjedd ellers, erat vi har revet og revet og revet massssssse i nyhuset!! Perfekt å drive med riving når man har det tungt! Har sparka ned flust med veggplater:) Herlig!

Så nå er det bare å vente på at rørleggere og elektrikkere samt flisleggere kan hive seg rundt og bygge ting opp igjen slik vi vil ha det:)

Pondusa, vi har kjøpt her i byen ja. Litt bortenfor kirka og museumet, ca like langt som hit vi bor nå, bare andre veien:)

Rolig strøk og diger plen blir digg:) Helt til jeg må slå gress...!

I det hele prøver jeg å få kontroll på julegaver og følge med på jobb også:) Tror jeg berger meg. Har begynt å planlegge julebord på jobben og har invitert masse folk så nå blir det spennende å se om noen har anledning til å komme!

Og vi hadde visning på leiligheten her igår forresten! Folkene var kjempegira så det spørs om jeg får et bud imorgen!!!!! Kryss alt dere har!!! Har vært en lettelse uten like å få unna salget her nå:)

Så har jeg en innrømmelse å komme med..Jeg er bittelitt babysyk...

Og det syns jeg er fryktelig skummelt...Jeg vil jo så gjerne ha flere barn og jeg vil jo at snupp skal få søsken...Og mannen ønsker seg barn...Men det er en skummel tanke...

Kan jo ikke være livredd for alltid, men tenker mye på hvordan det blir for snupp og om han vil føle seg utenfor på en måte. Siden han er til faren og babyen alltid skal være hjemme liksom. Pluss at babyen blir å kalle mannen for pappa og snupp ikke bor ilag med både mammaen og pappaen...Guuuud a meg jeg tenker mye rart...

Men det eneste jeg vil i verden er at snupp har det bra...Jeg ville dødd om han følte seg utenfor eller annerledes eller ett eller annet...

Det ble jammen meg noen hjertesukk her idag...Men det hjelper litt å skrive av seg ting...

Håper alle får ei fin uke fremover!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Vet ikke om du husker meg engang...

Har ikke vært på KG på lange tider, men så tenkte jeg på deg her om dagen og måtte innom for å sjekke om du hadde etterlatt deg spor og det hadde du jo!

Det er veldig godt å høre fra deg. Virker som du har det bra nå, etter mye motgang.

Stor :klem:

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jaja, det blir ikke så ofte men jeg er nå her:)

Pondusa; *smile*

Felixa; Husker deg ja:)

Murmelmy; Takk for det:) Koselig at du kikker innom en sånn gammel sløving som meg:)

Her ble det tidenes heftigste førjulstid:) Men akk så deilig å være på plass i nyhuset til jul<3 Ble så fiiint!!!

Så siden jul har vi omtr bare ligget på sofaen og blitt feite:) stakkars meg når det blir sommer:)

Måtte bare innom å kikke litt mens Kjære ser på OL:) Så strax blir det Cougartown for meg:)

Tenker masse på dere alle sammen og skjønner ikke hvordan alle rekker innom over alt:)

Ha ei fin uke:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Skytte! Husker du meg? :) Koselig med gamle "kjente". Så trist å lese om samlivsbrudd. Men det høres ut som at du har det riktig så bra med din nye kjære nå.

Jeg har heller ikke vært aktiv på år og dag, rekker det ikke også har alle de som var her da jeg var aktiv forsvunnet. Håper du kommer med nye oppdateringer snart, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...