Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tuuusen takk for alle hilsningene alle sammen...er like før jeg griner her jeg sitter.....

Har nettopp vært på runde og ønsket alle god jul...håper ikke jeg har glemt så veldig mange,dere er alle uansett i mine tanker!

Tja...hva skal jeg si da....Her går det ikke så dundrende bra for tiden..

Har ikke så lyst til å være negativ her inne nå rett før jul,men ...

Jeg og sambo er littpå kollisjonskurs for tiden...SÅ fra å være på leting etter større hus,samt prøve på nr to er vi nå bare ...ett eller annet,jeg vet ikke hva:(

Ikke vet jeg helt hvorfor heller....Er vel mest meg det står og faller på.Føler vel at det jeg sier,det gjør vi...

Og jeg vet ikke lengre hva jeg vil eller hva jeg føler om noe som helst.

Om jeg er i ferd med å bli deprimert eller hva det er,det vet jeg heller ikke...Jeg vet utrolig lite for tiden...

Eneste jeg vet er at jeg eier ikke tålmodighet...jeg er drittlei av å gå hjemme...og det går desverre mye utover snupp...Han r en aktiv kar som finner på mye greier og får ofte mye kjeft...Hver kveld når jeg legger meg griner jeg og dør i hjertet mitt av dårlig samvittighet....Tror ikke jeg passer til å være mor...det føles i allefall ikke sånn.Å det er en utrolig jæ*** følelse...

For jeg elsker ungen min over alt på jord...jeg bare takler han ikke helt når han slår seg vrang...Er jo ikke akkurat sånn at jeg vil være sur på han heller..men sånn blir det,mange ganger flere ganger om dagen...

Sambo er fint lite forståelsesfull for det meste og vi snakker nesten ikke sammen mer...Siden det har vært slik en stund merker jeg nå at han har begynt å prøve å skjerpe seg.Men jeg klarer ikke ta det til meg...Jeg klarer ikke bli glad for hans initiativer og det meste med han irriterer meg...

SÅ griner jeg jo fordi at jeg er så tjukk i huet nå da..han er jo verdens snilleste egentlig...

Jeg blir kvalm av tanken å være alenemor...Det hadde jeg taklet dårlig tror jeg...Orker ikke tanken på et helsikes oppgjør her i huset...Ikke hadde jeg klart meg økonomisk heller,ikke sjangs i havet...Sosialen neste...

Sambo har mye av arven sin innbaket i huset så om det skal deles får jeg bortimot ingenting uansett...

Hadde jeg nå bare fått meg en jobb da...Så hadde kanskje en hel del rettet på seg...kanskje...Det er det jeg håper på...

F*** så trist jeg ble nå.............Jeg som liksom elsker jula over alt på jord....Som skal feire jul sammen med alle mine nærmeste kjære og glede meg over alt...........Huff....Skulle ønske jeg kunne våkne en dag og alt bare var blitt bra igjen....

Hurra for en trivelig førjulsoppdatering fra meg......juhu.......

Men jeg snakker ikke med så mange om dette så jeg måtte bare få ut litt...ble nå bare rot og jammer men....Dere får ha meg unskyldt...

Skrevet

Vennen! Vi har alle vært i gjennom tunge tider psykisk, i forholdet, med seg selv og mer til, selvfølgelig i varierende grad.

Kan du ikke ta et oppgjør med sambo nå før jul. Si at du ser at han forsøker og si du er lei deg fordi du ikke viser at du setter pris på det.

Fortell ham at du er så lei deg for tiden, at du er sliten, føler du er en dårlig mamma og en dårlig kjæreste. Du tror du er deprimert og ønsker å komme opp av gropen som nå er gravd så dyp, så dyp.

Gjør ham klar over at du er så inderlig glad i ham, at du ikke vil miste ham og vil jobbe for forholdet - du trenger bare litt starthjelp!

Ikke krev så mye av deg selv som mamma. Jeg har også mine dager hvor lunta er så kort så kort og samvittigheten gnager inn til beinet. Sett deg ned med lillegutt og bare vær. Eksister. Du trenger ikke styre og stresse og finne på noe med ham hele tiden. Bare sett deg eller legg deg på gulvet og la mini styre rundt. Bruke deg som klatrestativ. Plutselig vil han komme og gi deg verdens beste klem, en klem som kun kan deles mellom mor og barn.

Om du vil ut i jobb, let etter annonser som er interessante! Skriv noen søknader og send dem ut. Det skader uansett ikke selv om du ikke blir tilbudt alle stillingene.

Som nevnt, snakk med mannen din. Fortell ham hvordan du har det. Si du er klar over at du ikke er verdens letteste å leve med akkurat nå og at du ønsker så inderlig å gjøre noe med det. Du trenger bare litt tålmodighet, forståelse og hjelp for å komme tilbake til gamle-Skytte.

Uff, dette ble langt. Ønsker deg og dine en god jul og et enda bedre nyttår :klem:

Skrevet

Huff da vennen! Det høres både vondt og vanskelig og slitsomt ut. Men en ting er jeg helt sikker på: Du er en mye bedre mamma enn du tror selv!

På tunge dager prøver jeg bevisst å fokusere på de gode øyeblikkene med vesla mi, det kan være smilet når hun ser meg, en klem eller responsen på noe jeg gjør. De øyeblikkene hjelper veldig på både humør og tålmodighet.

Jeg må bare gi deg en veldig god og lang :klem: , skulle ønske jeg kunne gjøre mer enn det.

Skrevet

Ramlet innom boken din igjen, jeg har fulgt med før, men under et annet nick.

Trist å lese om at du og mannen sliter for tiden, og at du føler deg som en håpløs mamma til tider. Men du, sånn tror jeg det er for oss alle. Selv skal jeg tilbake i jobb etter permisjon, og kjenner at det skal bli godt. Jeg tror at selv om jeg så gjerne ville vært hjemme lenger, så tror jeg også jeg ville gått litt på veggen av det. Du gjør nok en kjempejobb, hold fast ved det! :klem:

Da har jeg ikke tid til å skrive mer, travelt her i dag. Men du må ha en fin jul, håper dere får noen koselige dager.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ønsker deg et godt nytt år, og håper at det går bedre i Skytteheimen!

Skrevet

Godt nytt år, vennen!

Håper julen har hjulpet dere!

:klem:

Skrevet

Lenge siden.. :vinke:

• 3 uker senere...
Skrevet

Bare innom hos deg.. Du falt inn i tankene mine i dag :klemmer:

Skrevet

Skammelig lenge siden jeg har kikket innom. *fysj*

Håper du har det bra,og at dere fikk snakket ut i jula. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...