iss Skrevet 30. oktober 2007 #6181 Del Skrevet 30. oktober 2007 Skjønn var han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2007 #6182 Del Skrevet 31. oktober 2007 Åhh jeg vil også se bilder av snusken. Kanskje sende deg en sms. Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. november 2007 #6183 Del Skrevet 2. november 2007 Åhhh for en nydelig gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6184 Del Skrevet 5. november 2007 Tuuusen tuuuusen takk for besøkene folkens!! Setter veldig stor pris på at det er folk som gidder å stikke innom meg når jeg aldri får tatt runden min eller skrevet noe her... Samtidig så er tastaturet så elendig at det er mest til irritasjonå skulle skrive noe...Men heldigvis har pappa plener om ny bærbar så da skulle jeg få hans game:) Den er pent brukt for å si det mildt,hehe! Her går det så det suser fortsatt! Har vært på 15 mnd kontroll idag! Sonde var kjempeflink og fikk så mye skryt at eg ble nå nesten litt flau...men veldig kry da:) Er en stor og sterk kar jeg er mamma til, han var 13,2 kg og 85,5cm! Fikk mye skryt for det motoriske, så all hans utforsking og trang til å være overalt alltid betaler seg:) Ellers er det et sabla møkkavær for tiden...Vind og regn, slas på veiene og skikkelig guffent å være ute...Så det blir en del innedager og det er kjedelig...Men vi prøver nå å finne på litt forskjellig! Tenkte å lage farsdagskort idag kanskje. Så må vi vel til byen og finne en liten ting eller to i gave. Er så sabla vanskelig med sambo for han har absolutt alt...menmen. Jeg har forresten søkt jobb! En bortimot drømmejobb...så kryss fingrene:) Ellers så er det vel ikm til helga eller over helga..Prver å ikke tenke noe på det,men you know:) Det går jo ikke! Tror kanskje ikke det blir nok effektiv prøvng...så da blir det vel å ta en evighet denne gangen også....Ltt irriterende.For jeg kunne bare tenkt meg at det ble klaff nå så var liksom det i boks....... Denne uka må vi også betale et hav av regninger*HYL* Og prøve å få skrevet ut bilder vi skal gi i julegave for å se hvordan det blir...Samt finne ut hva vi skal ha selv og få forstørra... Har også planer om muligens få gjort ferdig listinga på kjøkkenet...oh yeah! Så venter vi på taksten på et hus og visning der! g det hadde vært så godt om vi kunn fått tid til å besøke mamma og co! Og mor... Der var snupp våken...3 kvarter fyker fort! KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. november 2007 #6185 Del Skrevet 5. november 2007 Hvilken jobb har du søkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. november 2007 #6186 Del Skrevet 9. november 2007 ...spennende!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6187 Del Skrevet 11. november 2007 Heia!! Kiwii;Har søkt på en salg og servicemedarbeiderjobb på flyplassen!! Tror det hadde passa meg midt i planeten:) Magolia;Jadet er litt spennende! Men jeg er nesten mer utålmodig denne gangen når jeg vet vi "kan" det liksom:) Nettopp ferdig med mensen så nå er det full guffe...Hahaha! Særlig...Vi er jo så trøtte og har det jo så travelt at jeg skjønner ikke helt når det skal klaffe og komme enda en:) Ellers så går det unna her som vanlig! Idag startet snupp dagen kl 06.00..............Vi var vel omtr grønne i øya da vi etterhvert klarte å åpne dem...Men kosa oss i storsenga alle tre mens sambo åpnet gavene. Ingen som hadde spes lyst på hverken frokost eller sjokoladekake der og da:) Kom oss tidlig ut av huset,kjørte langt,tok fergeog besøkte svigerfar som har blitt øyværing:) Trivelig det da! Innom pap på returen for han satt nemlig å venta på sjokoladekake,hehe! Vært reisende i sjokoladekake idag vi! Igår gikk dagen med til baking etter at jeg hadde vært med pappa og hjulpet han med en sketsj på en eksamen han hadde...! Fikk manuset på fredag så...men folk lo og vi fikk masse skryt!! Morsomt! Vi har vært mye ute og Sondre har funnet ut at det er kanon å bli dratt runt på akebrett. Han liker nemlig ikke å gå ute for tiden...vil bare bæres og det klarer jeg ikke så mye...Tror han syns det er slitsomt med så mye klær og snø stakkars! Mensen har kommet og gått,ELtestene er i hus så nå er neste pp igang...Lurer litt på hvilken dette er...Vet ikke helt når jeg skal si vi begynte. Jeg har jo ikke brukt prev siden jeg fikk snupp,men vi har vel ikke prøvd å prøve før i høst... Da sier vi at dette er nr 3! Alle gode ting er tre så Krysser samtidig alt for svogers som nuh er igang med sitt tredje og siste prøverørsforsøk...!! Mulig du spurte noe om dette på FB kiwii....og jeg har sikkert ikke svart?! Huff....! Ellers så går sikkert neste uke også fort. Har planer om et par husvisninger,ringe å høre om mange har søkt på jobben,hente bilder på elkjøp,pakke inn og kjøpe de siste julegavene,LISTE FERDIG KJØKKENET,begynne på julevasken...........Who am I kidding?!?! Hehehehe!!!! Lurer på når jeg blir å våkne hvis jeg legger meg nå....Sambo har sovet i stolen i en time...Jeg bråvekket han ista,dvs han våknet ikke på ordentli men slo opp øynene..Han så så sjuk ut at jeg nesten kasta pcnpå han og løp ut!!!! Dere aner ikke for noen fæle øyne han hadde!!!! Så falt dem igjen i ett sekund og når han da åpnet dem igjen så han helt vanlig ut...SPRØTT!!!! Nei nå skal jeg legge sammen klær og henge opp en ny ladning før jeg ryker på huet og ræva i seng,hehe! Er sånn julestemning her nå at jeg har nesten ikke lyst til å legge meg! Vil bare vaske og bake og spille julesanger og pynte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 11. november 2007 #6188 Del Skrevet 11. november 2007 Alltid hyggelig å høre fra deg! Lykke til med prøvinga og jobbsøknaden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. november 2007 #6189 Del Skrevet 11. november 2007 Sånne øyer vet jeg alt om! Æsj, de kan skremme vannet av en. Sambo har en tendens til å åpne øynene før han "våkner" når jeg prøver å vekke han. Da har han ekle øyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. november 2007 #6190 Del Skrevet 11. november 2007 Lykke til med jobbsøknad, husleiting og babymekking. Er visst en liten blå bølge i prøverdagbøkene her nå, 2 nye gravide bare siste dagene. Flotte tall fra kontroll også ja. Han er jo like tung som pondus han. Skjønt han er straks 92 cm da. Kos deg med kommende juleforberedelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. november 2007 #6191 Del Skrevet 16. november 2007 Helg!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 20. november 2007 #6192 Del Skrevet 20. november 2007 Guess who? Saiko lenge siden sist, men jeg fikk et infall og gikk innom KG for første gang siden mars.. Og da må jeg jo inn hit og si hei til deg! Skal si tiden flyr - og nr.2 på planleggingen, Skytte!! Lykke til!! Og tvi tvi med jobben! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. november 2007 #6193 Del Skrevet 21. november 2007 Lite spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2007 #6194 Del Skrevet 22. november 2007 til Skytte - må jo snuse innom når jeg først er innom selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6195 Del Skrevet 24. november 2007 Hepp hepp! Blir bare mindre og mindre aktivitet på meg her... Ikke så mye som skjer for tiden...dvs det foregår myyye rart inni hodet mitt,men ikke ellers.... Det går bra,bare ikke strålende for tiden:) Menmen! Ikveld er jeg hjemme alene og kooooser meg!! Har tvangssendt sambo ut på fest! Så da måtte jeg bare innom en liten tur å kikke her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. november 2007 #6196 Del Skrevet 24. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2007 #6197 Del Skrevet 24. november 2007 Stoooor klem til Skytte-vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 25. november 2007 #6198 Del Skrevet 25. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 27. november 2007 #6199 Del Skrevet 27. november 2007 Håper det snart begynner å gå strålende igjen! Hvordan gikk det med jobben du søkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. november 2007 #6200 Del Skrevet 27. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå