Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal tenke ekstra på deg på mandagen. Kommer til å gå fint. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i møtet i dag, vennen!

Stor :klem: fra murmelheimen

Skrevet

Miss ju hønny!

Kanskje jeg skal sende deg en sæssemæss for å høre om det er liv i deg..

God helg! :klemmer:

Skrevet

HEEEIA!!!!!

Tuuuusen millioner takk for alle besøk, dere er så søte og gode...

Forliksrådet ville ikke avsi noen dom så nå er det opp til oss om vi vil ta det hele til tingretten...................Jeg er sinnsykt ubeskrivelig drittlei av hele alt...

I tillegg har jeg begynt å få høre fra folk at de oppe går rundt i byen og sier at jeg er gal og syk i hodet etc etc....Det er ikke så veldig trivelig og jeg bærer på enormt mye sinne...Har bare lyst til å flytte så langt vekk som overhodet mulig. Jeg skjønner ikke at jeg holder ut,jeg vet ikke hvor lenge jeg orker dette. De flytter jo aldri..............Det er rett og slett helt pyton å være hjemme.

Hele saken får meg nesten til å få angst. Ordentlig jeg-får-ikke-puste-angst.........

MEN ELLERS...................Så går det barebra med oss:)

Vi er snart ferdige med å male rommet til snuppiss og det blir så bra!!!

Sondre er helt i hundre som vanlig! Faller og slår seg ca hver dag....! Styrløs! Men så utrolig flink og sjarmerer alle så mammaen er jo bare sååå kry da,hehe!

Han har lært seg så mange ord og han skjønner så utrolig mye av det vi sier at jeg er helt imponert!

Sambo har begynt på arbeid igjen og jeg har prøvd å få en fiks på min kropp/jobb situasjon...Har på et vis samlet energi til det nå da.

Har snakket med leger,reumatologer og NAV...Alle er enige om at jeg må bytte jobb. Ellers vil noen ha meg på attføring mens jeg selv nå har funnet ut at jeg vil først prøve å få en annen jobb uten attføring...Så snart skal jegmelde meg arbledig for første gang i mitt liv...

Det har vært en lang prosses for meg å komme dit....i hodet mitt altså...Men jeg søker på det som kan passe for meg...og et par som ikke passer helt...Menmen:)

Det neste store som skal skje er HUSMORFERIE!!!!!!!!

Om 6 dager drar jeg...........Det er ingen som vet hvor mye jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det skal bli så enormt deilig......................Shopping,knising,fyll og enda mer knising,hehehe!!

Håper ikke oppdateringa ble for sutrete og kjedelig.....................

I helga er vi hos mam og pap(som vanlig!) så kanskje jeg rekker å ta meg en runde her inne...det hadde virkelig vært kjempekoselig for jeg savner dere så masse....Men denne tiden strekker jo ikke til noe som helst desverre...

KLEM!!!

Skrevet

Joa, jeg har sms... Men jeg har liksom glemt det... :flau:

Tragiske naboer dere har, skulle gjerne sparka dem til månen for deg.

Håper det løser seg med jobb for deg også. :klem:

Skrevet

:vinke: snuppa!

Da var jeg tilbake igjen med det gamle navnet mitt.. Det andre var lissom ikke helt meg :ler:

Skal oppdatere meg bedre senere!

Håper alt er bra med dere!

:klem:

Skrevet

Pondusa;Hehe,men nå vet jeg det! Håper du har det bra!

LinKri;Det var jammen bra for jeg huska aldri det andre! Har du dagboka enda?!

Ble ingen runde på meg i helga...Men nå tenkte jeg å få svingt innom og si hei til folk før jeg svimer av.....trøtt ja!

Skrevet (endret)

Håper du får deg en spennende og interessant jobb som passer kroppen din :)

Endret av *MissS*
Skrevet

Innom å ønsker riktig god helg.

Vi må forresten innom Skytteby en dag nå i sept. Har du lyst og tid til besøk kanskje??

Skrevet

Hei på dere supersnupper!!

Det er liv i oss altså! Men det foregår så sinnsykt mye greier for tiden at jeg har bare ikke maktet å være innom her også...

Har nå endelig kanskje klart å få hodet litt over vannet og tatt meg litt på tak for en stund i allefall.

Føler meg iblant så forvirra over megselv at jeg lurer på om jeg ikke er helt frisk!

Den ene tingen er at mormor plutselig havnet på sykehuset i Tromsø med blødning i hodet,ble operert,fikk en ny blødning men den gikk over...hun har bare ikke vært våken siden...dvs at hun nå har sovet i 8 dager. Mam og alle søstrene er der sammen med henne og det går bedre nå.Hun skal flyttes til Bodø imorgen så da blir hun nå litt nærmere.

Så der er nå de da. Og det er skikkelig kjipt...hadde håpet at vi skulle slippe unna mer alvorlig sykdom nå på ei stund....

Her hjemme driver oldemor å maser på meg...

Sambo er i heimevernet...

Pappa har vært på skolesamling i helga...

Brodern har passa fjøset for pappa...

Søs er alltid alt for opptatt til å være her et døgn...

Svigermor og sambo er i Sverige og har vært der i to uker nå...

Svgerfar og dama har vi ikke sett snurten av på snart 1 mnd,opptatt med oppussing tror vi...

Svogers har kosa seg alene på hytta i helga...

Imorgen reiser bestis S bort til torsdag og de få andre som er igjen skal på jobb...Så ja Pondusa,jeg kan godt få besøk en dag!!!

Eller vi kan møtes i byen for jeg er så kvalmende lei av dette huset at jeg holder på å bli sprøøøø!!!

Litt godt å få ut litt frustrasjon her...føler meg litt forlatt kan man si!

Men mam kommer hjem en tur fra tirsdag til torsdag så da blir det muligens en tur dit..

Og imorgenkveld kommer to venninner innom heldigvis!

Litt oppdateringer om snuppen kanskje!

Han er en storsjarmør og en stor ramp! Det er ikke grenser for hva han finner på...skrur for livet på komfyren,oppvaskmaskinen og vaskemaskinen...Hamrer villt på det meste,løper og herjer og er aktiv som få...

Han sover mellom en halv og to timer pr dag,alt etter som hva vi finner på. Men har fått seg eget rom og sover like bra der som sammen med oss!

Han forstår så utrolig mye av det vi sier og lærer nye ting hverdag.Tror han kan rundt 25 ord nå. Så peker han på fot,hånd,nese,øyet og magen. Jeg aner jo ikke hva 1 åringer generelt sett kan og ikke,men jeg syns i allefall han er flink!

Sambo er hjemme en tur nå og skal sove her inatt,det blir kos!

Vi har begynt prøvingen igjen men hvem i all verden orker samme intensitet som sist da?!? Hehe...men det bør ikke ta et helt år denne gangen for da står snupp i fare for å bli enebarn altså:) For med hans aktivitetsnivå skjønner jeg bare ikke hvordan jeg skal takle enda en unge!

Kommer ikke på mer nå,hjernen er helt kokt.Er så trøtt at jeg ikke helt vet hvilken dag det er.Blir ikke lenge til jeg kryper i seng,er totalt umulig å ikke få nok søvn når jeg skal være alenunderholder for snupp...!

Lov ya!

Skrevet

Høres ut som det går i ett hos deg, husk å slappe av innimellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...