Pepita Skrevet 25. juli 2007 #6122 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Innom med en stooor Også så koselig at dere snart skal prøve på en en søster eller bror til Sondre! Endret 25. juli 2007 av *MissS*
pondusa Skrevet 26. juli 2007 #6123 Skrevet 26. juli 2007 Nå er det bare dager igjen til det lille sjarmtrollet deres har bursdag. Blir det storfeiring med sjokoladekake og familie da? Hvor lenge har dere ferie da?
Skytte Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6127 Skrevet 27. juli 2007 Ååååååå!!! Så masse koselig besøk!!! Tusen takk snupper! JEG HAR TATRT RUNDEN MIN!!!Men finner ikke Kaffedama...hmmmm... Sondre er 1 år på tirsdag ja!Han går som en helt og er så ufattelig skjønn og god....Når vi bytter bleie tar han den og marsjerer på kjkkenet,åpner døra og hiver den i søpla Det er ingensom har vist han dette,han bare plutselig begyntmed det! Flink ja:) Igår og idag har han vært full av feber da...Var oppe i 40,2 igår..... Tror det er hjørnetennene som kommer.Var heldigvis litt kaldere i kroppen ikveld så håper det forsvinner. Sambo skal på jobb igjen mandag og jeg har et par seinvakter i neste uke.Men vi skal feire 1 årsdag med rask og bram ja! Pappa har insistert på at han skulle betale en stor bløtkake fra bakeriet sånn at jeg slipper å bake:)SNILL! Skal ha barneselskap med fem gjester på mandag,da blir det gelekake og litt kjeks! Samme dag får vi besøk av et vennepar med tvillinger!!Gleder meg!! Tirsdag er det full rulle hele dagen med familieslskap....Så kommer søs for å være til torsdag sånn at hun ka passe snuppiss mens jeg er på jobb og før sambo er ferdig(jeg å dra kl to og han kommer hjem fire!) Og ei venninne som er her på ferie kommer kanskje også og ligger over til onsdag! Senvakt ons og tors,så drar vi til Trheim på fredag! Så det går unna her i huset ja! Er litt sliten men se bare ufattelig mye frem til min husmorferie fra 5. til 9.setember:) Men gruer meg til å savne snuppen da..... Mamma kommer straks hjem fra jobb og da skal vi spise reker! Har forresten tatt av meg nesten 5 kg Begynner å bli litt blid igjen nå!Men det er knallhardt å ikke spise karbohydrater....Kunne nesten drept for vafler.....hehehe! Håper alle som kikker innom har det bra! Må innom msn og spørre Iss om noe før jeg dekker bordet! KLEM!
pondusa Skrevet 27. juli 2007 #6128 Skrevet 27. juli 2007 5 kg!!! Wow så flink du har vært. (åssen klarer du det da??) Hyggelig å høre fra deg, ser ut som det blir en travel neste uke. Også en gående Sondre.
Pi@ Skrevet 30. juli 2007 #6129 Skrevet 30. juli 2007 :juhu: for oppdatering. Tenk at dere skal straks feire 1års dag
magolia Skrevet 31. juli 2007 #6130 Skrevet 31. juli 2007 Innom for å gratulere Sondre med 1 års dagen! Hipp-hipp!!!
Pepita Skrevet 1. august 2007 #6132 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer med Sondre som er 1 år! Tida går kjempefort og de små blir bare artigere og artigere!
Gjest MrsP Skrevet 1. august 2007 #6133 Skrevet 1. august 2007 :bursdag: :bursdag: Hurra for Sondregutten! Stor klem fra kg-tante MrsP!
Skytte Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6135 Skrevet 6. august 2007 Hei hei alle sammen!!! Tusen takk for hyggelige hilsnr og gratulasjoner!! Jeg er nå mamma til en 1 åring SPRØTT!!!!!! Var på kontroll idag og det gikk bare bra! Eneste er at jeg syns han tråkker så innmari innover når han går.Ser ut som han er megaplattfot:( Men legen kunne ikke svare meg på om det pleide være sånn ei stund eller om han kom til å bli plattfot..........Var ei ung dame som var lege,men hun var skikkelig lite barnevennlig.Ble sur og huffet og himlet med øynene bare fordi Sondre hyla når hun skulle undersøke han...*grrr* Ellers fikk han mye skryt av helsesøstra og mamman ble nå litt kry da:) Idag har jeg faktisk rukket å rydde i garderoben OG i kommoden i gangen,samt vasket badet og kjøkkenet og støvsugd hele kåken,vasket tre maskiner klær og spist mat:) Hehehe,er helt utpeist men veldig fornøyd! Sambo og snuppiss har spist kvelds på verandaen og leka som bare det mens jeg har forta meg for livet! Godt å ha det unnagjort! Nå skulle jeg egentlig bort til ei venninne men nå får jeg ikke tak i henne...typisk..Er egentlig alt for trett og sliten til å røre på meg men...Får se,hører jeg ikke noe snart så skipper jeg alt og leger meg kl ti!Fristende tanke:) Er lite nytt egentlig....Plages nå fortsatt med naboene..men nå begynner det i allefall å skje saker snart.Det blir nervepirrende.. Så har jeg søkt på ei 50% nattstilling!Har jeg sagt det før kanskje?! Husken er ikke helt go altså....Men fristengår ikke ut før på fredag så det er enda leenge til jeg får høre noe....*utålmodig* Huset begynner å bli ganske på G,men det gjenstår ca firehundre småting:) SOM TAR TID.......Huff,er så lei av at alt går i sirup...Men vi er jo så mye borte og dagene går jo så fort når sambo er på jobb så det nytter ikke... Nå sovner jeg seriøst snart! Sambo har allerede sovet en halvtime! Tror vi mangler litt skjønnhetssøvn:) Tenker mye på dere og savner tiden med kg nesten døgnet rundt:) Håper bare vi kommer oss litt ovenpå med gjøremål og energi så vi får begynt med prøving når vi hadde planlagt det...Akkurat nå for tiden er det mer som komplett tørke og fysisk umulig at jeg skal bli gravid:) Men det ordner seg vel etterhvert! Gla i dere alle!!
Gjest MrsP Skrevet 9. august 2007 #6137 Skrevet 9. august 2007 Hei hei snuppa! Håper dere har det bra og at dere får slappet av litt mellom slagene. :klem:
Skytte Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6138 Skrevet 15. august 2007 Måtte bare kikke innom og samtidig si at jeg er nå her:) Sambo har ferie for tiden så vi bare stuller og steller med div småtterier. Mulig han skal på fjellet i helga så da skal mor og sønn være alene hjemme! Ellers så skal vi i forliksrådet på mandag...gruer som F til det..Vil bare ha dem vekk og bli ferdig med saken... Skal skravle litt med mamma nå så rekker desverre ikke oppdatere mer...! KLEM!
Gjest MrsP Skrevet 15. august 2007 #6140 Skrevet 15. august 2007 Lykke til på mandag! Håper det ordner seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå