Skytte Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6101 Skrevet 25. juni 2007 Imorgen er min siste dag i permisjon Onsdag skal jeg på jobb igjen for første gang på 15 år... Himmel og hav!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. juni 2007 #6102 Skrevet 25. juni 2007 Er så trist å lese hvordan du har det med de superteite naboene!! Kjenner jeg blir sint! Jeg er akkurat som deg når jeg blir sint..da hagler det stygge ord og uttrykk. Sambo synes jeg er temmelig barnslig av og til,men det driter jeg i,for det er så godt å få det ut! Virker så håpløs hele situasjonen.Kunne ønske til flyttet langt borte fra dere.Helst en plass uten naboer,sånn at de ikke har noen å plage bortsett fra hverandre! Lykke til på jobb i morgen! Det går nok bra! Hvor skal du jobbe?
Lucky? Skrevet 29. juni 2007 #6103 Skrevet 29. juni 2007 Tenk at lillegutt kan gå litt allerede da Så moro Den teite naboen din da....kjenner jeg får lyst til å komme til deg å gi han litt juling....Glad jeg ikke har noen plagsomme naboer lenger jeg (bor jo midt i skogen med bare bror til sambo som eneste nabo da) Får håpe naboen deres får tenkt seg om litt og skjerper seg! Hvordan var det å komme ut i jobb igjen da?? Ha en super helg
Skytte Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6104 Skrevet 5. juli 2007 Oppdaga akkurat at jeg hadde glemt et visst komma på forrige innlegg!! Det er megatravelt å plutselig jobbe 100%... Det var svinetungt å begynne pån igjen(er i hj.tj fortsatt MrsP)men litt morsomt også! Men sys fortsatt det er bestest i verden å være hjemme med snuppen...! Skal på dagvakt imorgen så er det fri til tirsdagskvelden,da er det tre netter og så FERIE!!! Snakkes
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juli 2007 #6105 Skrevet 5. juli 2007 Oppdaga akkurat at jeg hadde glemt et visst komma på forrige innlegg!! Jeg stusset litt på den ja! Har ikke vært på jobb siden du var 5-6 år liksom.hhehehe! Har dere planer for ferien? Stooor klem!
pondusa Skrevet 6. juli 2007 #6106 Skrevet 6. juli 2007 Heisann. Renner bort her i varmen, så da blir det lite nett. Er en overgang å plutselig komme tilbake i jobb igjen, heldig du som går nesten rett på ferie. Nå er det ikke lenge før det er bursdagsfeiring i skytte huset heller. Vi driver nå å vurderer hva pondus skal få i gave. Ellers da, fått bhg-plass til sondre? Hvor skal dere legge ferien?
Skytte Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6107 Skrevet 9. juli 2007 MrsP;Ja det var et hardt arbeidsliv i tiden før jeg begynte på skolen Pondusa;Bursdagsfeiring blir knall!Vi lurer bare på når vi skal rekke alt som skjer i dagene rundt 1 årsdagen hans...!Men det ordner seg nok! Lørdag kjører vi til Sverige og blir der på et par forskjellige steder i litt over ei uke! Har sjekka langtidsvarselet der og det så ikke helt bra ut desverre.....Men håper at det endrer seg! Satser på masse bading,piknik,dyreparker,grilling,shopping og kos! Har snudd stolen til Sondre frem sånn at han muligens blir litt mer tålmodig i bilen!Han skal jo følge med på alt som skjer og virket fornøyd idag på prøveturen! Foresten så går han masse helt alene nå!!! Men når vi ser på han skal han helst bare løpe så vi tørr ikke helt slippe han enda! Igår og inatt har han vært urolig og skreket en del uten at vi har funnet ut hvorfor...Men fant ut at jeg er veeeldig glad for at vi fikk vår første våenatt nå og ikke før...håper bare så inderlig at det ikke fortsetter... Sulle så gjerne skrevet så mye og besøkt alle sammen jeg kjenner her,men det er bare fullstendig håpløst nå..! Tenker på dere alle sammen! Og i sept bli det nok prøvestart igjen Fortsatt god sommer alle sammen!
Pi@ Skrevet 10. juli 2007 #6108 Skrevet 10. juli 2007 Prøvestart i september . Så moro :juhu: Koselig med en liten oppdatering.
pondusa Skrevet 10. juli 2007 #6110 Skrevet 10. juli 2007 September!! Weeeee! Skal vi kanskje gå gravide sammen denne gangen også?
Gjest MrsP Skrevet 12. juli 2007 #6111 Skrevet 12. juli 2007 Prøvestart! :juhu: Førstemann å bli gravid da!
iss Skrevet 13. juli 2007 #6113 Skrevet 13. juli 2007 *innom og titter etter skytte-vennen* Håper du har det bra!
Skytte Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6116 Skrevet 19. juli 2007 Hei hei supersnupper!!! En liten hilsen fra Sverige! Vi har nå vært borte siden lørdag og begynner å lengte litt hjem! Har vært i dyreparken og badeland,masse lekeplasser og sett alt mulig!Litt shopping har det også blitt...! Sondre er helt fullstendig proppel og opplever store ting hver dag! En virkelig aktiv krabat som har det kjempetravelt og er lynrask...Når vi kommer hjem blir det å få vasket og tørket klær så drar vi til mam og pap på ordentlig ferie,hehehe! Skal ordne med ved og vi skal i brylupp,pluss at mam og pap savner Sondre så fælt at det passer perfekt! Må bare fortelle for hele verden at da jeg skulle kjøpe meg en liten 1 liters kartong med vin hin dagen,BLE JEG SPURT ETTER LEG Skikkelig konge spør du meg!! Er egentlig ganske fornøyd med denne ferien Det er jeg alt i alt uansett!Vi har hatt skikkelig fint vær og har gjort masse! Eneste var da vi kom på en camping igår hvor vi hadde forhåndsbestilt og betalt ei hytte så var den så lita,slitt og skitten at vi rømte derfra imorges...Så nå bor vi på hotell...Ble litt dyrere ferie enn beregnet men...Men men! Håper vi får kjøpt oss campingvogn snart! Ellers så driver vi jo på med denne ketolysekuren da...og skal ikke spise karbohydrater...For det er jo jævli morsomt når man har ferie....NOT!!!! Skikkelig lite gjennomtenkt at vi begynte med dette før ferien...Ikke en gram godis eller is eller vanlig mat....Er så tungvindt at fytti...Har jeg ikke gått ned noen kilo når jeg kommer hjem,ja da blir det månelyst altså.... Har faktisk shoppa nesten bare til meg selv i ferien!Sondre har fått ei bukse og en jake bare tror jeg...Så har han kjøpt seg en leke for noen feriepenger han fikk av besteforeldrene.Men han har enda mer til overs så han står seg godt! Og bra er det for vi skal visst til trheim 3.-5.aug! Så skal jeg på husmorferien min 5.-9.sept......blir lenge å være uten snuppissen min...Men det går vel helst bra! Nå storsnorker sambo her så jeg skla avslutte og komme meg i seng jeg også.Sondre tok kveld i høvelig normal tid ikveld så er fare for tidlig morgen imorgen! Fortsatt stoooor sommer til alle som er så herlige og trivelige og kikker innom meg!
magolia Skrevet 20. juli 2007 #6119 Skrevet 20. juli 2007 ....prøvestart...? Så spennende da!!! ....vi skal på'n igjen i januar, men har ingen forhåpninger. Regner ikke med at vi skal være heldige på 1. forsøket en gang til. Men spennende blir det!
Pi@ Skrevet 23. juli 2007 #6120 Skrevet 23. juli 2007 Å nå kom jeg plutselig på at jeg glemte helt å svare på den koselige sms'en jeg fikk av deg .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå