Skytte Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6081 Skrevet 6. juni 2007 Kaffedama;Hehehe,ja det er merkelig hvor mye som plutselig bare kommer flommende! Leonessa;Ja snakk om at man må plages med mye rart...! Tass;Du er nå snill som sier sånt! MrsP;Ja man må nesten bare slutte å tenke før man blir gal...Men det er også godt å få ut frustrasjonen inni mellom! Det går bedre nå,mulig det har noe med at mensen kom idag så pms er over... Hei og hå og takk for besøkene folkens! Nå blir det bare mindre og mindre kgtid,men jeg vil ikke forlate kg heller...Men skulle ønske jeg fikk tatt runden min snart.Sambo skal på HV kurs i 14 dager fra mandag av.Da kommer han kun hjem for å sove så da må jeg nå jammen meg få rikelig tid en kveld! Vi nyter godværet og er ute hele dagen!Sondre vil bare sove ute og vi spiser ute,leker,går tur osv!Han rett og slett elsker å være ute!Han utforsker og smaker på alt:) Er så ubeskrivelig herlig å se på han... Han liker best når han får holde oss i hendene og gå rundt omkring!Er spent på når han finner ut han skal gå alene...Da blir det løping:) Den siste uka har han begnt å legge seg over på magen i søvne...M snu han flere ganger hver kveld.No som vet når det er ok å la dem sove på mage?Mener jeg har lest at det er greit når dem snur seg alle veier selv men husker ikke helt... Kjøkkenet vårt har gjort store fremskritt takket være fantastske sambo som står på som en HELT!!! Vi har nå fått på plass nesten hele innredninga,har koblet til vann og kanskje blir det komfyr til helga!! Jeg har nesten sett lyset idag,hehehehe! Ikke SÅNN,men jeg har jo vært så deppa og omgitt av negativ energi i lang tid nå men så plutselig... Mensen er på tur så endelig er pmsen på retur! Jeg fikk time hos frisøren to timer etter jeg ringte imorge,ble kanonfin på håret og føler meg såå mye freshere og bedr!Hadde fått så gørrlangthår...men nå er det bare såvidt nedenfor skuldrene,det er gradert og jeg har fått lugg!!Ble en helt ny Skytte! Så har jeg helt og fast bestemt meg inni meg at jeg vil og skal klare å miste noen kilo for nå er grensen nådd!Eneste godisen som er lov er is....Jeg kan ikke leve uten is... I tillegg har eg endelig kjent sånn sug magen igjen når jeg så på sambo...det har vært borte ei stund så jeg begynte å bli redd for at det skulle bli kaldt mellom oss eller noe...Men så kjente jeg bare det herat himmel og hav som jeg elsker den mannen min:) Det er bare en litt hektisk periode nå...Vi våkner/står opp mellom halv seks og halv sju,han jobber og jeg ordner med snuppen og huset...om ettermddagene jobber han med kjøkkenet mens jeg fortsatt ordner snuppen og etter leggetid gjør jeg husarbeid eller hjelper sambo og vi tar kveld mellom halv ti og halv tolv...Blir ikke så mye romantikk eller hanky panky av sånt;) Men jeg vet jo det ikke varer evig! Der ble det jammen meg enda et langt innlegg:) Skal ta meg en lollipop nå før jeg køyer så håper jeg å "se" alle snart!
iss Skrevet 6. juni 2007 #6082 Skrevet 6. juni 2007 Frk Lollipop Jammen glad i is du! Bare innom en snartur før jeg løper i seng, skjønningen sovnet nå.. Og da må jeg sove også
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juni 2007 #6083 Skrevet 6. juni 2007 Det var et koselig innlegg gitt! Så bra at alt er mye bedre i Skytteheimen! I sånne travle tider så blir det ikke mye tid til kjæresterier nei,men deilig når man kjenner suget innimellom :rødme: Natta,snuppi!
Murmelmy Skrevet 9. juni 2007 #6084 Skrevet 9. juni 2007 Hei vennen, Så godt å lese at dyget er på vei tilbake og at du er en nyere og freshere Skyttemor. Kan tenke meg du er stilig på håret! Jeg har selv suget tilstede og mannen og jeg har endelig begynte å tungekline litt når det er hanky pankyk på gang. Ønsker deg en fin sommer, snuppa! Stor fra meg
Pi@ Skrevet 10. juni 2007 #6085 Skrevet 10. juni 2007 Å nei, prøver dere å antyde at de rosa brillene blir borte ei stund etter at ungen har kommet ut . Nå er jo alt så bra
Fjellrypa Skrevet 12. juni 2007 #6087 Skrevet 12. juni 2007 Så godt å høre at humøret har kommet seg! Det er ikke rart du blir sliten sånn som du/dere har holdt på.
tass2406 Skrevet 14. juni 2007 #6088 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Hvordan går det i Skyttefamilien??? Ønsker deg og dine en riktig så fin helg
Skytte Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6089 Skrevet 15. juni 2007 HEIA!!!!!!!!!! Oioioi nå fikk jeg sånn plutselig akutt KGlengsel her.....!!! Huffhuffhuff så lite jeg er her....Det nytter bare alldeles ikke å få det til....Men nå er jeg her og da skal jeg bruke tiden godt! Iss;Jeg er sinnsykt glad i is ja Du aner bare ikke hvor mye is jeg kan spise,hehehe!!Det er jo såååå godt!! Oh yeah,må sove alt du kan når du har behov for det!Søvn er alfa omega for en opplagt mor som skal rekke mye og gi mye av seg selv iløpet av en dag! Må få oppdatert meg litt hos dere snart og få sett noen nye bilder av snuppa!Kan tenke meg hun har blitt stor... MrsP;Nei det blir mer som et samlebåndsprosjekt å være familie innimellom,derfor blir jeg så glad når jeg faktisk får bekreftelse fra båe meg selv og sambo på at vi fortsatt elsker hverandre og ikke bare bor sammen helt tilfeldig Murmelmy;Hehehe,så bra!! Sambo overrasket meg big time på soffan ikveld Norge Rundt blir aldri det samme igjen Pi@;Det hender vel desverre at ikke hver dag er like rosa....må bare beklage det vennen,å si noe annet vil være å lyve..Men det blir ikke enklere av å holde på med tusen ting da...eller krangle så inni F med naboene...det blir man jo automatisk sur av bare man er våken! Men det må gå litt opp og ned tror jeg...Skal være sånn! Bra med deg?Jammen ikke lenge igjen nå..himmel og hav altså!Spennende!! MrsP;Ja vi hadde jammen meg noen dager sommer her også...Er helt sjokkskadet enda,hehe!! Fjellrypa;Det er utrolig godt å være i bedre humør!Nå er det "bare" å få kroppen litt in shape igjen så skal jeg ikke klage så veldig mye... Tass;Jo det skal du få høre nuh!! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Weeee som denne uka fløy avgårde..... Vi har bare vært ute og i byen og på besøk og hatt besøk non stop til idag! Har vært hos mam og pap de to siste dagene sånn at jeg skulle få litt avlastning med turbosnuppen.Jeg er potte tett i pappen og da er alt så tungt,spesielt når jeg må underholde Sondre konstant...Han skal nemlig bare gå han! Hele dagen!Tar tak i hendene mine og hopper ned på gulvet og tramper avgårde,så da er det bare å henge på! Han har sutret litt når jeg har nektet han å rasere dvdspilleren f.eks.Da har han bare sett på meg og sagt bappa bababapappaba! Og ikveld har han og sambo vært sammen noen timer og tatt igjen det tapte,men han sutre litt da jg skulle kjøre brodern på flyet. Han hadde jamret mamamamamama til sambo mens jeg var borte Allerede en utspekulert luring! Han har nå fått frem 11 tenner! Mangler en 1årsjeksel og jeg tror hjørnetennene også er påtur så her går det unna! Idag spiste han faktisk et helt knekkebrød Ikke snakk om å få i han brødskiva,så så han at mam spiste knekkebrød og jammen åt han ikke opp et helt et... Så peker han på alt og alle og sier begeistret OI! Og av og til sier han hei! Og nei sier han ganske ofte...I wonder why Har hørt han si ja et par ganger også.Så det er nå ganske så morsomt! Det nærmer seg faretruende tid for å jobbe nå....Gruer meg som en elg i september...Finner ingen glede i at en desperat sjef ringer meg ofte for å høre om jeg kan jobbe da og da og da og da....NEI!!! Skal jobbe tre uker mens sambo har perm og så skal jeg jo være hjemme med snuppiss.Det er visst vanskelig å få inn i hodet...Har sagt jeg kan ta litt ekstra inni mellom når jeg har barnevakt,men de hører visst bare det de vil høre... Gleder meg bare til de tre ukene er ferdig for da drar vi på ferie!! Og når vi kommer hjem skal vi i bryllup! Helga etter skal jeg uti øyene og treffe ei gammel venninne,det gleder jeg meg sinsykt mye til! Og i sept skal jeg til trøndelag!!!!!Johoooo!!! Det gleder jeg meg værtfall til SÅ er det høst og sambo har mer ferie til overs så vi kan farte litt på hytta hvis vi vil! Og så er det snart jul og det gleder jeg meg masse til allerede,hehehe!! Kommer til å ta runden min og ønske alle en god sommer for jeg tror det blir lite aktivitet her i sommer...Vi har en propel av en sønn samt et hus som MÅ gjøres mer ferdig...pluss den saken med naboene som muligens havner i retten...Det blir koselig det.. I allefall travelt når jeg må jobbe midt i det hele,hehe! Men alt går og alt ordner seg for snille piker så jeg håper virkelig at dette ender bra for oss!
Skytte Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6090 Skrevet 15. juni 2007 Johoo!! Har fått begynt på runden min!! Men nå må jeg sove....desverre...Tenk så mye mer man hadde fått gjort hvis man slapp å sove..Det hadde vært fint det...*sukk*
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. juni 2007 #6091 Skrevet 15. juni 2007 Neineinei! Beste som fins er jo å sove Natta snupp!
Lucky? Skrevet 16. juni 2007 #6092 Skrevet 16. juni 2007 Snart ut i jobb igjen ja...uff så fort tiden går. Høres ut som du har nok å henge fingrene i om dagen ja Lille gutten blitt så stor allerede! Knekkebrød er bra å spise det....de sier det er bra for språkutviklingen Kos dere masse og god sommer
Gjest kaffedama Skrevet 17. juni 2007 #6093 Skrevet 17. juni 2007 Tjalabom! Morsomt å høre om Sondre! Håper at det ordner seg med huset og greier. Kjempestor
pondusa Skrevet 20. juni 2007 #6094 Skrevet 20. juni 2007 Innom å legger igjen et lite livstegn. Ikke lenge til guttaboys`n vår har bursdag nå. Har ikke helt gått opp for meg at han er 2 år snart, lille pjokken min.
Skytte Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6095 Skrevet 20. juni 2007 Hoho!! Jommen ko jeg langt på runden min...not! Sambo kom hjem og kidnappa pcn i tre dager...Fikk abstinenser og var nesten mer glad for å se pcn enn sambo idag.... Har forøvrig hatt idenes værste drittdag på evigheter.... Prøvde å få naboen til å slutte kjøre mc mellom huset og garasjen halv sju om morningen,for det durer så sinnsykt på soverommet årt.Men han var så arrogant og heslig at det kan ikke beskrives...Sa bare at han dreit i om det plaga Sondre.Og ha er liksom far selv til en gutt på 1,5 år.Men empati og sypati,samt saklighet og voksenhet,nei det har han ikke Da ble jeg seff så forb*** at jeg kalte han n Jæ*** H***K**.... Så har jeg og sambo krangla masse...For når jeg blir så eitrende sint så sier jeg forferdelig mange fæle ting...Virkelig FÆLE ting,og snusfornuftige sambo syns jo det er såå teit..Jeg VET det er teit men jeg vil si det læll... Så de klarer virkelig å plage oss nå ALT er skikkelig dritt.Og jeg har rømt til mam og pap...Greide ikke være i huset lengre. Tenk,jeg klarer ikke være i mitt eget hjem....Var like før jeg ringte deg idag,Kaffedama...Jeg blir helt desperat av å ha det sån og fatter ikke hvordan i verden jg skal klare meg til denne saken er ferdig og de har flyttet eller vi har flyttet Jeg begynner å bli så sliten og preget av dette,at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.For det er ingen ting jeg kan gjøre,og det holder på å gi meg angst.Ordentlig angst.Ordentlig "jeg får ikke puste"angst....Så jeg må samle litt krefter å se om jeg holder ut noen dager til... Sorry all sytingen... Takk GUD for at Sondre er så blid og god....Han er eneste lyspunktet!Og idag gikk han to skritt helt alene for første gang!!! Jeg MÅ bare finne en måte å ikke la denne tragiske saken ødelegge alt det fine vi liksom skal glede oss over...
iss Skrevet 20. juni 2007 #6096 Skrevet 20. juni 2007 Synes du skal ringe kaffedama jeg vennen... Tror du trenger å få snakket om det og satt ting i perspektiv!
Skytte Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6097 Skrevet 24. juni 2007 Smaske på Iss! Skulle bare innom og si at jeg er alive Har nallvær og idag har vi vært på badeplassen her i byen og storkosa oss! Snuppen var helt vill til å bade,bare holdt meg i hendene og løp uti og stoppet ikke enda det var driiitkaldt! Er så herlig å se han når han har det så maksimalt bra! Får full oppmerksomhet fra oss begge,får herje og leke,være naken og spise bolle til det tyter ut av ørene Ellers har vi fått gjort litt mer med kjøkkenet og jeg har fått malt litt ute så vi er fornøyde med helga!Naboene har vært borte så det har vært helt herlig,virkelig kunne slappe av litt i nervene Men nå er dem hjemme og bråker igjen...Velvel må bare finne en eller annen sinnsyk måte å holde ut på... Onsdag er det jobb og det blir det resten av uka! Snakkes!
Pepita Skrevet 25. juni 2007 #6100 Skrevet 25. juni 2007 Hei snuppa! Er visst ikke mulig å få tid til KG med slike skjønne smågutter som vi har! :rødme: Er visst viktigere de ja (skulle vel bare mangle) Ville bare ønske deg en goood sommer! (si ifra hvis du trenger kranglehjelp, er nemlig dyktig :slåss: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå