Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du har det fint i Trondheim!!

Jeg har slettet dagboken min (.......igjen.......jeg er en håpløs dagbokskriver .....), men er stadig innom for å se hva som skjer med dere gode gamle KG'ere.

Stor :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leonessa;Syns dere kan komme dit neste helg... :sjenert:

Hvordan gikk kjoleprøvingen idag da??!!

Murmelmy;Vet akkurat hvordan du har det :ler: Det bare blir sånn...

Magolia;Aha ja!Lurte litt på det der her om dagen da jeg kikka innom!

Det er neste torsdag vi drar men takk læll!Skal storkose meg!

Eneste dumme er at barnevakten,dvs min bror,flytter hjem fra Trheim imorgen....Så da blir vi barnevaktløse der nede!Men vi får bare håpe snuppen er tålmodig og like glad i shopping som mora..... :sjenert:

Seff sovna snuppissen nå når vi blir henta om 20 min...Han knirka ørten ganger inatt så jeg er litt Valebrokk i øynene :ler:

Men tenke vi skulle dra innom HS å se hvor stor han har blitt,syns han plutselig har blitt så lang!

Så skal vi på kafè med L og sikkert også treffe E og lille M!Koselig!

Hadde vært perfekt hvis regnet hadde reist til afrika isteden....LEI av drittvær og vil ha sommer nååååå!!!!!

Skal gjøre klart alt nå sånn at vi kanskje kommer oss avgårde......!

God helg til dem som evt titter innom! :klem:

Skrevet

*kjapp oppdatering*

Hvor stor har Sondre blitt nå da?

God helge til seg også :klem:

Skrevet

MrsP; :klem:

Lucky;Sondre er faktisk 9 mnd :overrasket: Helt sinnsykt å tenke på!!

Skulle bare innom å kikke litt før jeg legger inn bilder,men så var det så trist å være på side to..........

Vi har hatt fine dager hos mam og pap men det var nå godt å komme hjem ja!Borte bra men hjemme best!Kom hjem idag og nå er det bare to dager til Trheim!!!

Gleder meg som vanlig som en unge!!!Herlig med shopping og vennebesøk og ja i det hele tatt!

Eneste skåret i gleden er at kroppen er helt på trynet nå om dagen :frustrert:

De har jo så mye rart på Clas Ohlson så de kunne vel hatt noen reservekroppsdeler også.... :sjenert:

Kanskje jeg skal ha en liten 9 mnd oppdatering på snuppen i full fart!

Han er en smørblid une som ler mye!Vi leker og herjer,synger og danser masse!

Han har begynt å gyngedanse og "synger" som bare det innimellom!

Sier bapapapa, ba ba ba,off,hei og au(ikke bevisst nei!)

Klapper,drar seg frem på hendene,har tendenser til å reise seg men kan ikke sette seg opp selv.Men sitter som en hel kar ellers.

Han spiser det meste og har såvidt begynt å drikke vanlig melk til noen måltider!

Det var en lynkjapp liten rapport men nå må jeg seriøst henge opp klær og legge meg..........desverre......

Skrevet

Takk for besøk i boka mi! :)

Høres ut som det går fint med Sondregutten din! :-D Hjelpe meg, så fort 9 måneder har gått! :overrasket:

:klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Er Sondre virkelig 9 mnd?! Gurimalla,så fort tiden går. Snart 1 år jo!

Er som alltid koselig å høre fra deg,men trist å lese om den dumme kroppen som ikke fungerer helt som den skal.

Jeg er skikkelig grinete for tiden. Har hatt fri siden fredag nå,men har ikke fått gjort en dritt(bortsett fra å surfe på kg,facebook og sånne ting) Kan jo bli grinete av mindre!

Heldiggris som skal til Trondheim! Du må kose deg masse!

Har dere noen planer for sommeren eller? Vi har ikke bestemt oss helt ennå. Men vi skal nok alltids finne på noe. Sommer er herlig! :hoppe:

Nå er det nok skravlings fra denne kanten.

Vi snakkes da,snuppsi!

Stor :klem: fra MrsP!

Skrevet

Håper dere hadde det strålende i Trondheim!! Og fikk shoppa :sjarmor:

9 mnd allerede :overrasket:

Skrevet

:sjarmor: Vi har shoppa ja :sjarmor:

Og mer blir det imorgen :sjarmor:

Stakkars kontoen min............... :ler:

Skrevet

Shopping er alltid gøy!!

Kos dere masse i helga. :klem:

Gjest kaffedama
Skrevet

Shopping i bartebyen høres toppers ut!

Synes jeg ser reservekroppsdelene ligge i hyller på Clas Ohlson! :ler::ler2::hoho:

Håper alt står bra til med deg, snuppa! :klem::kyss:

Skrevet

Hepp hepp!!

Her kommer jeg nå endelig innom da! Snakker om elendig oppmøte på meg...

Det var supert men travelt med shopping.Neste gang vi skal på ren shoppingtur blir snuppen hjemme! Ting tar tid ogvel så det når man har med de små,pluss at han begynner å bli så nysgjerrig og aktiv at vogn ikke er sååå gøy lengre!

Men han fikk seg nå litt klær da ;) Jeg kjøpte meg en singlet og sambo kjøpte seg to t-skjorter :ler:

Så ble det litt stæsj på ikea da seff!

Rakk såvidt å treffe venninne V og lille A et par ganger!Søte baben da,så nå har Sondre en kjæreste i Trheim også!Yeah!

Jeg skjønner ikke helt at det er torsdag idag for det var jo mandag igår....føles det som værtfall!Jeg vet ikke engang hva jeg har gjort denne uka....

Lurer på om jeg begynner å bli senil på ordentlig...........*tenke*

Jeg har jo vært mye ute da.Snuppen har blitt avhengig av å være ute så her er det ingen bønn...Det er så hustrig og kaldt her at jeg godt kunne tenkt meg et par innedager,men nei...!

Har vært innom arbeid og hilst på hun som skal være vikar for venninne S.S er sjefen min forresten! Og sagt fra om når jeg kan jobbe i sommer,så skulle hun ta kontakt.

Skikkelig snålt å stå på MIN jobb og presentere meg og bable med ei helt fremmed dame...Hmm..Er liksom jeg som hører hjemme der og ikke hun :ler:

Men det blir nok bra!

Akkurat nå kom jeg på at jeg ikke vet hvor jobbskoa mine er...............hmmm.....

Jaja,ellers så står det helt stand by på kjøkkenfronten :frustrert:

Men idag har de elektriske tingene kommet så ikveld blir det avretting av gulvet.Så jeg og snupp rømmer til mam og pap.Har gitt sambo beskjed om at når gulvet er tørt får han hive seg rundt å banke på veggplatene...han er ikke akkurat speedy gonzales...Men så tror jeg han gruer seg litt for å gjøre alt alene,føler seg sikkert litt utrygg.Jeg må prøve å spørre pap om han kan avse en dag hvis det blir regn...ellers er jo han midt i våronna og da går det i hundre...

På lørdag skal koret ha konsert!Spennende!Og litt skummelt!Men det blir kult tror jeg!Sondre blir igjen hos mam og pap så henter vi han på søndag!Han er en hel kar på å ligge borte den gutten!

Er så morsomt for nå er det like før han begynner å krype ordentlig på alle fire!SÅ kry vettu og sååå sur når han ikke helt fatter at armene må beveges fremover :ler: Så har han begynt å reise seg opp men holder seg ikke fast...så han er nå litt kulete og blå men det hører vel til!

Oh heavens så trøtt jeg ble nå...Fullstendig utrena på å sitte foran pcn nå!

Skal prøve å få litt pctid mens jeg er hos mam og pap! Men må også begynne å lese bøkene lit sånn fortløpende og friske opp!

Der var snuppiss våken ja...en halv time går jammen meg fort!

:klem: til Iss,Kaffedama og Pondusa!!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Da er det endelig helg igjen!

Lykke til med konserten i morgen. Det er vel ikke akkurat DDE og Terje T dere skal synge vel? For da hadde jeg tatt flyet opp til deg nu! :ler:

Ha en fin helg snuppi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...