Cr@sh Skrevet 10. april 2007 #6001 Skrevet 10. april 2007 Grattis med 300 sider! Legger igjen en liten enn så lenge....
Skytte Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6002 Skrevet 12. april 2007 Som dagene og timene flyr... Har fått tatt meg en runde nå og det var fint syns jeg! Sambo er på noe bysprintgreier med sånne skifolk han ser på...Bryr meg ikke så mye om disse langrennsfolka jg,liker kgfolka bedre! Sondre la seg kvart på sju og sovna som en stein! Men det er ikke rart for guten har klart å dra seg fremover idag Nå koster han avgårde som en helt!ALT skal utforskes på en gang! Jeg er jo sååå kry og stolt og syns det er så morsomt!!! Så har vi hatt babytreff idag!Fem store og fem små!Han hadde ikke tid til å sove så han har kun sovet 1 time i hele dag Ikke rart han slokna ikveld! Håper han sover lengre enn til halv seks seks som er det nye nå..ZZZZZZZZZZ!!! Ellers så kom vi hjem igår formiddag og da var det utpakkng og rydding,kles og husvask! Nå har jeg vondt overalt...er dårlig kropperiode for tiden,men det årnær seg I helga skal vi til mam og co IGJEN....Er så lei av å farte dit nå...Men sambo vil absolutt ha oss med når han skal dit å hugge ved...BORING!Mam har arb helg og pap er jo aldri innendørs...Menmen... På torsdag kommer bestis L fra trøndelag og det blir så braaa!!! Herreguuud som jeg gleder meg!!!!!!!!Det blir best i verden!!! Snakkes!! Til Iss,Pi@ og Cr@sh!!
pondusa Skrevet 12. april 2007 #6003 Skrevet 12. april 2007 Kjempe til deg og snuppen som har klart å dra seg frem i dag. Så flott!!
IdaC Skrevet 13. april 2007 #6004 Skrevet 13. april 2007 for flinke Sondre. Klart du blir stolt av sånt. Min er blitt flink til å velte blomster og dra duken bra bordet, og selv om det er en uting så syns jeg det er morsomt , for det er noe nytt. Håper du ikke kjeder deg altfor mye hos mam og at kroppen blir snillere mot deg
tass2406 Skrevet 13. april 2007 #6005 Skrevet 13. april 2007 Hei Skytte! Alltid en fornøyelse og stikke innom deg for Sondre! Vente bare på att snuppa mi skjønner att det går ann å komme seg framover også. Nå går det bare rundt og rundt, og bakover... En riktig god helg!
Skytte Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6006 Skrevet 15. april 2007 Pondusa;*klemmepå* IdC;Hehe,ja man blir jo kry for det meste uansett hva de gjør!De er jo så herlige Og nå er det jo virkelig tiden for nye ting hver dag! Tass;Så morsomt å se deg her! Det snåle er at bare plutselig en dag så poffdrar de seg fremover akkurat som det er en del av livsplane at akkurat DEN dagen skal det skje...Rare greier denne utviklinga! ****************************************** Måtte innom her å fiske meg opp fra side to...Ikke sååå koseli der som på side 1 Men blir jo sånn når man ikke rekker å være helt hyperaktiv her lengre! Vi er fortsatt hos mam og pap!Hadde en herlig dag igår! Sambo var i skogen,mam påjobb,pap jobber hele tiden så han ser vi ikke så mye.. Lagde ostekake etter frokost før jeg vekte lillesøss og vi kom oss ut! Vi var ute i mange timer og bare gikk tur,innom hjemme og henta niste så spiste vi ute på campingen! Sondre var i storform og sov godt innimellom hans store begeistring for det meste Etter middag hadde søs og mam snuppen mens jeg ble med sambo i skauen!Vi har fått tatt ut en god del bjørk men skal ta mye mer så vi får rikelig ved til vinters! Idag er det plenty skodde her men den må vel forsvinne..Sambo skal i skogen og vi skal besøke N etterhvert.Er planen i allefall...Så skal det lages middag og vi må være hjemme til kveldsmattid!Og timene flyr fort så vi får se hva vi rekker!
tass2406 Skrevet 15. april 2007 #6007 Skrevet 15. april 2007 Gratulerer med både side nr 300 OG innlegg nr 6000!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skytte Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6008 Skrevet 16. april 2007 Ja har du sett!!!Så kult!!!Wow....det er helt utrolig egentlig! Tusen tusen takk til alle som har bidratt til at boka mi har blitt så lang!
iss Skrevet 16. april 2007 #6010 Skrevet 16. april 2007 Huff og huff De er søte når de lærer nye ting!
pondusa Skrevet 17. april 2007 #6011 Skrevet 17. april 2007 Heisann, ønsker deg og snuppen en fin dag.
Gjest kaffedama Skrevet 17. april 2007 #6012 Skrevet 17. april 2007 En stor til deg og sambo og Sondre. Det er utrolig hvor fort de lærer - og det blir bare morsommere framover!
Skytte Skrevet 20. april 2007 Forfatter #6013 Skrevet 20. april 2007 MrsP,Iss,Pondusa og Kaffedama; Jeg er i live!!Hehe,men det er noen forferdelige slitsomme dager jeg har bak meg..Det har utviklet seg til å bli en forferdelig situasjon med dem som bor oppe så jeg har snakket/kranglet/diskutert med dem ørten ganger i det siste...Pluss at jeg har snakket med forsikringsselskapet,takstman,forliksrådet og advokat... Det er så galt at vi nå ender med åfå advokathjelp for å få dem til å betale oss penger de skylder oss pga at vannskaden vår skyldes deres elendige snekkerarbeid....Enda takstmannenhar skrevet det svart på hvitt så nekter de...Menmen!Nok om det marerittet! Igår kom bestis L endelig på besøk så nå skal vi bare kosemoseoverdose oss!!! Sambo drar bort og blir borte til imorgen og vi skal kjøre Sondre til mam og pap så kommer dem med han imorgen ettermiddag! Så ikveld blir det jentekveld med ost,kjeks,vin og punsj av alle ting Min nye kule venninne E kommer også!Det kommer til å bli knallbra for vi er så like alle tre!Så håper jeg andre bestis L kommer også! Orker ikke invitere fler egentlig...! Må forresten bare snøfte litt over været Det var hvitt igår morges,ble bart iløpet av dagen og imorges var det pokker meg hvitt igjen........ARG!!! Jeg har pakket bort vinteren jeg! Og endte da opp med masse klær som jeg skulle ha kvitta meg med.Mye av det kanman ikke se er brukt engang..og et par vinterjakker sambo hadde på lur har han aldri brukt!Får se etter helga om jeg finner energi til å legge det ut på finn.no... Sondre sover dupp og L har ikke stått opp enda men snart må de vekkes begge to for kl ti kommer sambo med bilen og da tenkte jeg å kjøre! Så har L bestilt pannekaker til middag så det er fullt program!Kjempekos! Riktig god helg til alle på hele kg!! Skal komme innom på en runde i neste uke en gang!
iss Skrevet 20. april 2007 #6015 Skrevet 20. april 2007 Punch faktisk Blir nok hyggelig med skravlings og jentekveld. Skal på jentekveld i nyhuset til lucky i kveld jeg og... Gleder meg! Bra dere får hjelp til de hersens menneskene som bor oppe da Håper dere får en ordning på det snart... Kos og klem!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. april 2007 #6016 Skrevet 20. april 2007 For noen naboer! Håper det ordner seg. Blir vel hæla i taket i Skytteheimen i kveld høres det ut som! Herlig det! Jentekveld sammen med 2-3-4 venninner er det beste som finnes. Mye koseligere enn sånn party med 100 folk du ikke kjenner. Kos deg og dans med rompa i været,syng Terje T og litt DDE for meg God helg snuppa!
Skytte Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6018 Skrevet 24. april 2007 Pi@,Iss,MrsP og LT; Tusen takk for besøket! Nå er ei kjempekoselig helg over og det er tilbake til hverdagen! Og hvilken hverdag!Vi har flyttet gjesteromet på loftet og i kjellern devis,kjøkkenet på gjesterommet og på loftet og så har vi revet kjøkkenet Så her ser det bra så bra ut På torsdag blir vannet koblet fra og siste rest åker ut så da blir det tilbake til steinalderen Nesten Det er ikke så mye nytt ellers da..Sondre er fryktelig mobil og stortrives med det! Fyker rundt overalt så jeg får nå rørt meg litt Er kjempekoselig å leke med han og styre på dagen lang!Men det er jammen meg godt med kveld også..! Regner med det blir like lite pctid og kgtid nå fremover som det har vært desverre...Er vel sånn det er... Neste uke reiser vi til Trheim!!Herregud som jeg gleder meg!Skal bli herlig å få gjort litt seriøs shopping og få truffet folkene der igjen! Er spent på hvordan det går med Sondre denne gangen Er vel en smuuule mindre tålmodig nå ja!Men derfor er det så fint at vi skal ha leilighet som han kan farte rundt i og sambo melder seg sikkert frivillig til å sitte litt inne med han hvis shoppingen blir for kjedelig for noen av dem! Lurer litt på hva det er vi skal ha.... *Vårjakke til meg *Vårsko til meg *Fliser til kjøkkenet kanskje.. *Kjøkkenstæsj *Babysitter *Tynn utedress til snuppen *Tynn lue med snøring til snupp,utrolig teit at akkurat det skal være så vanskelig å finne her da.... *Litt sommerklær til snuppen Tja..kommer ikke på noe mer i farta jeg...Mulig det blir bittelittegranne til Nå har jeg kosa meg på msn litt også!Sondre sover og sambo er ute en tur!Deilig! Snakkes!
Leonessa Skrevet 25. april 2007 #6019 Skrevet 25. april 2007 Er altfor sjelden innom Kg om dagen.... Så du er ikke alene Koselig å skravle litt på msn igjen i går, selv om hele msn'en min klikka.... Blir artig med Tr.heims tur da! *misunnelig* Jeg vil og til Tr.heim... ER maaaange år siden jeg var der... Kanskje sambo og jeg skal legge hotellturen vår dit i sommer? Hmmm.... Håper vi snakkes igjen snart!
Murmelmy Skrevet 26. april 2007 #6020 Skrevet 26. april 2007 Hei snuppeduppe Savner deg og kg, men tiden strekker ikke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå