Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nei,det funket ikke gitt.

Trallala...

Da er det straks påske! Håper på sol og litt varme,ski,appelsin,kakao,fregner og påskeegg!

Åh,kanskje jeg skal ordne påskeegg til sambo i år! Det har jeg aldri gjort før.

Så er det lov å håpe på at det blir et lite egg på meg også da. Får fremdeles et fra mamsen og et fra papsen. Blir ikke for gammel for sånt vel? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jaaaaa,jeg klarte det!

:hoppe: for 300 sider!! :hoppe:

:vin: til my favorite! (deg da selvfølgelig)

Skrevet

:vinke: vennen!!

Her er min nye drakt :sjarmor:

Veeeldig kos å skravle med deg igjen på msn ;) Håper det ikke blir så lenge til neste gang.

Sivert Høyem er bare SNACKS da!! :sikle::sjarmor: Og den HERLIGE stemmen :hjerte: Misunner deg den konserten der altså :ler:

Den svigermora di altså... :frustrert:

Ønsker deg en god påske!

:klem:

Skrevet

MrsP; :sjarmor:

Pondusa;Heia du!Skal prøve å få tid og huske på å sende en mail når vikommer fra hytta og til indianerland!Der har de ENDELIG fått bredbånd så nå går det an å være på nett der uten å steinsprekke av irritasjon :ler:

Men når jeg tenker meg om så har jeg sikkert et bilde på tlf jeg kan sende...!

Cr@sh;Ja ikke sant!!

Shade;Er helt imponert over at han faktisk vil ha dem på seg ja!

Miip;Eller er det den forhenværende Miip nå kanskje? Eller The woman formally known as Miip :ler:

Meg og Sivert vettu :sjarmor: Som hånd i hanske og vel så det*yammi*

Lucky;*klems*

Pondusa;Nu e d fest!!!

MrsP;Hehe,det er bra du ikke gir deg!

Drua;Happy weekend ja!

Leonessa;Heeei!! Så stilig makeover du har hatt :ler:

Var koselig å skravle igjen ja,må gjøre det mer etter påske!

Rekker ikke skrive så mye mer enn GOOOD PÅSKE!!!!!!!!!!

Vi snakkes! :klem::klem::klem:

Skrevet

Tusen takk for mail!

Snuppen er jo bare så herlig nydelig da. :hjerte:

Riktig god påske til dere alle.

Skrevet

Innom for å ønske deg en GOD PÅSKE!! :klem:

Skrevet

Hei hei!!

Takk for alle påskehilsninger!

Vi er altså plutselig hjemme igjen vi etter bare to dager på hytta...

Sondre har hatt feber siden mandag kveld...Og igårkveld ble jeg influensisk igjen og har hatt ei helvetes natt og dag idag :tristbla: Har aldri hatt så sinnsykt vondt i hele kroppen,det har vært en grusom verk i alle ledd og hodet har vært helt betong...

Har pakka i meg tabbiser nå så jeg er bedre.Ikveld hadde snuppen "bare" 39 i feber så jeg håper så inderlig at den er borte imorgen..Jeg får en vond klump i magen for sambo hadde hjernehinnebetennelse da han var 8 mnd...Men prøver å ikke tenke ofr mye på det.Ringer legevakta imorge hvis han fortsatt har over 39.

Idag har han også vært kald på hender og føtter,noe som kan være veldig tidlig teng på hjernehinnebet.men det er jo sikkert ikke det.Han har ingen prikke,ikke nedsatt allmenntilstand og samme gode matlysten som før.Men han har hatt litt diarè de siste par dagene så han har blitt litt sår i rumpa stakkars...

Så slik startet vår påskeferie...Satser på at formen er bedre for oss begge imorgen sånn at vi kommer oss utover til mam og co!Både brodern og søs er hjemme så det skal bli kjempekoselig!

Sånn..en liten oppdatering fra oss..desverre ikke så koselig en men.

Nå er det sofa og påskeegg en stund før det blir tabbiser og senga...

Skrevet (endret)

Syes det høres ut som den fjerde barnesykdommen jeg. Ca tre dager med feber litt over 39 og så kommer det noen utslett... Den er smittsom og det går mye av den nå vist.

Endret av liv
Skrevet

God bedrings klem til dere alle. Kan høre ut som 4. barnesykdom ja. Plutselig høy feber i 3 dager, og så utslett over mye av kroppen 4.dagen.

Skrevet

Hallais!!

Er nok den han har ja,nå er han en liten prikkemann!Men hvor lenge varer disse prikkene?Bare sånn at jeg har en viss anelse om hvor mange dager det tar før de forventes å bli borte...

Ellers er vi nå hos mam og pap og koser oss!Bli bare innesitting pga været og småurven snupp,men vi er jo mange som underholder både han og hverandre!

Kveldene går med til iherdig kortspilling,vi har fått dilla på amerikaner!

Pappa hater spill så han er kommentator og manager,jeg kan ikke spille kort så ingen vil bli på lag med meg :ler: Mamma er den som prøver å jukse og brodern er ganske vanlig!Sambo er litt varierende og helt oppgitt over spillinga mi og overgitt over mammas juksetendenser!!Søs har dratt på hybelen pga jobb men kommer tilbake imorgen!

Ellers så spiser vi godis og igår var vi på tur på stua med pølser og greier :ler:

Jeg har til og med fått skravlet med Pi@ på msn og det var så koselig!Var så lenge siden sist...Er veldig glad for den lille praten snuppa!

Har forresten fått mensen igjen!Blør ihjel snart.......herregud......*spy*

Spent å se hvor lenge det blir til neste gang nå da...To mnd siden sist.

Sånn...det var en bitteiten opppdatering,er ikke så fryktelig mye action ute og går!

Når snuppen våkner skal vi kjøre på butikken en tur,tror han trenger å komme seg ut en liten tur.Stakkaren er vant til å være ute hver dag så blir han plutselig inneværende..

Så skal vi hente mormor som skal spis lammelår sammen med oss MMMMM!!!

Skrevet

Spiser vaffelrøre jeg :sjenert:

Men spiste lammelår i går!!!

Skrevet

Det var veldig koselig å endelig få skravla litt på msn med deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...