Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

Pondusa; Ble ikke noe spennende! Var bedre oppvartning hos mamma!

Iss; Jepp! Litt bedre med reker enn med startkjeks på en måte!

Pi@; :ler:

Cr@sh; Takk skal du ha!

Miip; Joda..!

Var ike meningen å bare plutselig forlate hele msn igår,men nettet slo seg vrangt og sambo fikk fikset det imorges! Tror han forstår litt av at dette er blitt en stooor del av mitt miserable sykemeldte liv...!!

Ellers så var det kjempekos å være hos mamma og pappa! Lillesøs og typen kom også hjem! Så fikk vi middag og vafler og vannbakels om kvelden :sjarmor:

Dressen hun har lagd var sååå søt!! Så hadde hun kjøpt et par bodyer-hun måtte bare :ler:

Da vi kom hjem var kl 22 og Skytte var helt skutt...Vondt i hodet og trøtt og sliten og et enormt behov for litt kos og nærhet........

Gjett hva det endte i............

*PANG* SinnaSkytte.................. :tristbla: Som var veldig veldig lei seg.........

Og sambo ble også sinna...eller irritert...Tror mest han ble skremt for at jeg plutselig ble så arg på han!

Så det var ikke noe koselig som helst å legge seg...Forbannte hormoner og sambo omhverandre. Huff...Det er ikke bare bare...

Imorges skulle nå sambo kose og være sååå go og sikket gjøre bot,men jeg bare latesov helt til jeg måtte stå opp,og da hadde jeg sånn :tristbla: fjes...

Men da jeg kjørte han jobb sa han endelig unnskyld for at han ikke hadde vært mer oppmerksom! Best for han.......!

Var mer som en sinnadag igår! Idag er planen å dra til legen nuh,så få tatt noen møkkatelefoner før det er lunsj på jobben! Wow!

Så må jeg prøve å treffe venninne S! Og få tatt meg en runde her....

Har bestemt meg for å prøve å være mindre på nett,værtfall om kveldene.Skal prøve å se om sambo tar noe mer initiativ til kos eller aktiviteter utenfor heimen hvis jeg bare sitter rett opp og ned og ikke holder på med pcn...

Prøveprosjekt! Hehe,jeg har blitt prøver igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Lille snuppelura!! Ikke greit med gravid hormoner, jeg lurer på åssen det slår ut her i heimen jeg :overrasket:

Og streken min var sterkere idag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Det er viktig å sette av tid til hverandre, ja! :Nikke: Spesielt nå som alt er i forandring og det er masse nye tanker i hodene på dere begge to. Det er det samme her i heimen, bare at vi ikke krangler så høylydt :sjenert:

Håper du får en god dag!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditet er jo værre enn trollkjærringpiller :overrasket:. For min del kommer det til å bli "stakkars stakkars sambo"

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Huffda. Gravidhormoner er ikke noe gøy! :klem:

Høres fornuftig ut å være her litt mindre på kveldstid, men du kommer til å bli savnet. Ærlig talt tror jeg jeg skal redusere databruken min noe også. Det har tatt litt av i det siste...

Hvis du skal være her mindre må vi andre finne noen andre eller andre ting til å muntre oss opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Huff disse hormonene altså. De er ikke snille mot oss. Jeg kan også bli sånn kjempe sint for ingenting :sur: . Ikke hyggelig i det hele tatt :tristbla:

Håper dagen idag har vært bedre enn gårsdagen.

Håper du har att en fin, fin dag

:klem: til verdens beste Skytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS; Takk!

Iss;Er ikke bare bare nei....! Men får håpe du har noen gravidhormoner pågang nå :sjarmor:

Fru Bisc; Vi er sånn at når det smeller så smeller det! Men så går det over!

Men må nok bli flinkere ja,spes sambo syns jeg..til å ta initiativ av og til!

Pi@; Er akkurat samme opplegget ja...Kjenner igjen akkurat samme tankene som fra ppilletiden.......Og det hater jeg.....

Pondusa; Kose deg med manen du ja!!

Miip; Kan ikke gjøre noen drastiske kutt,men redusere litt værtfall!

Tenker jo masse på alle her hele tiden og nesten så jeg gruer meg til ikke å henge så mye med senere når babyen kommer :ler:

Tulipan; Takk så snill du er!!

Miip og Cr@sh;*smask*

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!!

Dette har vært en merkelig dag...

Gikk bra hos legen,hun virket kjempekoselig og skal være her til 1.sept så det er jo fint å vite! Skal ha oppfølging en gang i mnd og hun snakket litt om hvordan det er å takle det psykisk å gå hjemme så lenge.Alt fra smerter til selvtillit...Var litt fint å si noen ord om det!

Så var jeg hjemme og fyrte i ovnen for her ar det -18 grader imorges :overrasket: Hva gjør jeg i dette landet??!!

Etter det var det lunsj på jobben og det var kjempekoselig! Var for hele distriktet så det var masse masse folk! Og sååå mange kollegaer og gamle kollegaer så det ble myyye skravling og var kjempekoselig! Og ikke minst god mat........!!

Traff venninne S og hun sjokkerte meg fullstendig med å fortelle at faren til venninne H døde igår............

Var helt grusomme nyheter...Stakkars H...20år og miste faren sin brått er ikke bare bare...Har snakket med henne en del idag og fy F jeg syns synd i henne nå...

Da jeg skulle bla gjennom avisen før jeg dro fra jobb,så jeg at tanta til pappa var død...Men hun var nå gammel i det minste,og ferdig med livet.Men er nå litt trist læll!

Ellers så kom L og vi har kjørt og kjørt og hun har snakket litt om hvordan de sliter i forholdet...Hmm...ikke lett om dagen..Men håper de finner ut av det!

Spiste sur pølsegryte til middag.............dvs vi spiste ikke mye av den da...

Så var det soffen og litt kg,så var det så spennende hos Iss så jeg spiste x ant bixit kjeks på null tid :overrasket: Og etterhvert var så og si hele pakken bote...ups....!

Så var vi en tur hos svigers...Hunden deres har nå ikke mange dagene igjen før de må ta livet av den...Den er 12 år og veldig syk og nå begynner den å få vondt så..

Etterpå kom brodern på besøk! Han skal ta toget til Trheim inatt den heldiggrisen!! Jeg vil også dit :sur: Men neida..må bruke alt jeg har hos tannlegen.....

Nå har vi spist litt pizza og jeg tror jeg sprenges snart............AU!

Har hatt litt smerter nederst i magen et par dager,bare sånn nå og da rett ovenfor beinet.Ikke direkte smertefullt,men jeg har nå kjent det.Mulig det bare er livmoren som vokser!

Nå skal jeg pine meg oppe ei god stund til så jeg får vært litt sosial mens brodern er her! Det skjer ikke så ofte så!

Må gjøre ferdig runden min imorgen! Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bra jeg kan brukes til noe da snuppa!!! Som kjeks-inntager...

Så du synes det var spennende lesing?? Da må du være på msn i mårra ca kl 14... da kommer postmannen som jeg skal overfalle, han har nemlig med seg digitale tester som jeg måååååå ha...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker...nå forsvant hele innlegget jeg akkurat skrev... :sur:

Men i bunn og grunn stod det noe slikt som dette:

Leit å høre om pappaen til venninnen din. Slikt er jo aldri noe kjekt! :(

Magesmertene dine skyldes nok at du vokser ja. Det kan jo gå litt i rykk og napp, og jeg husker at jeg kjente mye til det i perioder også etter 20. uke... Men hvis det ikke gir seg får du høre med legen! :) Håper magen er snill med deg!

Også - 18 grader da! :overrasket: Det høres jo ikke bra ut...nå som det faktisk er mars og VÅR!!! :lol: Så mye for den våren... :sjenert:

Håper det blir litt mildere ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekksmerter i magen kan være fryktelig vonde ja, men så tenker man at det er fordi man vokser, og da er de tålbare.

Så trist med pappan til venninne H. Og med tanta til pappan din, og med hunden til svigers.

Håper dagen i dag blir topp, og ikke alt for kald. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper du føler deg bra idag, og ikke har vondt! :klem:

Uffda, trist med det dødsfallet...

Ja, det er kaldt nå. Ikke mer enn ca -5 her..

Litt kaldere hos deg gitt! :overrasket:

Planer for helga?

Vi skal slappe av hjemme.

Blir Idol ikveld ;)

Følger du med på det? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...