Pepita Skrevet 1. mars 2006 #2341 Del Skrevet 1. mars 2006 Kjempefine magebilder! Lykke til hos tannlegen, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #2342 Del Skrevet 1. mars 2006 Lykke til idag da snuppa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mars 2006 #2343 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei på deg Skytte-vennen!!! -17,5 grader??? Å fytti katta!!!! Jeg hadde ikke gått ut om jeg ikke måtte. Mye bedre å sitte godt inntullet i et pledd og se tv da gitt. Ønsker deg kjempe masse lykke til hos tannlegen idag. Kjenner igjen den frykten ja. Jeg hater tannlegen. Svette som en gal i den stolen. Og for ikke å snakke om den sære lukten som alltid er hos tannlegen . Men nå skal jeg ikke skremme vette av deg!!! Håper ting går bra hos tannlegen. Kanksje det bare er ising???? Ha en fin dag (til tross for tannlegen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 #2344 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper det gikk bra til tannlegen, og så må du no ikkje frys fast. At det kan skille såå mange minus mellom her og der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 #2345 Del Skrevet 1. mars 2006 Skjønnet at jeg ikke kan være borte herifra en dag . Jeg går glipp av så veldig mye. Så utrolig morsomt å lese om UL. Sjølom jeg er veldig spent på hva som er inni magen, så overgikk det alt at det sto bra til og at det er en fin og sprell levende krabat inni der. Jeg er så glad på din og samboeren din sine veiene . Og for en ekstra bonus med ekstra UL. Og hvilken kjempefin gravid mage du har, misunnerlig jeg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #2346 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg måtte rotfylles Det var en helt grusom opplevelse og jeg trodde jeg skulle daue av redsel.... Jeg skalv og gråt som bare det.....Heldigvis er de veldig greie der og tannlegen forta seg som fy mens hun sekretæren holdt meg i hånden og tørket tårer og minnet meg på å puste.... Da jeg endelig var ferdig og kom meg i bilen begynte jeg å grine igjen og har nettopp klart å slutte med det...Snille sambo kom hjem og trøsta meg litt... Og da begynte jeg å grine mer pga det er så dyrt...Blir sikkert ca 3000,- Jeg hadde jo planlagt å spare 2000,- til lillegull denne mnd Kommer aldri til å få seg noe utstyr den stakkars babyen vår............... Og jeg kommer til å gå rundt å være skinne hakke blakk denne mnd også......... Jeg hater denne dagen Sambo sa vi kunne kjøre utover til mam og pap når han er ferdig på arbeid! Snille sambo min som er så god.....Gleder meg til å besøke dem! Mamma har jo begynt å strikke litt babytøy og det er sikkert noe av de få tingene som kan gjøre denne dagen bedre! Og at snille Pi@ er på msn nå når jeg bare trenger noen å snakke med! Glad du finnes Pi@vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. mars 2006 #2347 Del Skrevet 1. mars 2006 Gratulerer med vellykket UL! Og vel overstått rotfylling - som ikke hørtes så hyggelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mars 2006 #2348 Del Skrevet 1. mars 2006 Ser at jeg har gått glipp av litt på noen dager! Gratulerer så mye md vel overstått UL. Så deilig å se at alt er i orden. Den nugattiskiva di gjorde nok susen Så kjedelig med tannlegebesøk, men tenk at nå er du ferdig! Og det er sikker leeeenge til neste gang. Håper resten av dagen blir bedre og at du får det fint hos m&p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #2349 Del Skrevet 1. mars 2006 Peony; Takk skal du ha! Rotfylling er nok bare barnemat i forhold til hva dere gjennomgår...Dere er så tøffe og sterke! IdaC; Takk skal du ha! Skulle ønske du hadde rett,men rotfylling tar de over flere dager så jeg skal tilbake på mandag..............Og muligens en gang til.......... Flere problemer; Må ringe og høre hvorfor jeg ikke blir trekt like mye skatt av sykepengene som når jeg får vanlig lønn?? Fått brev om innboforsikringen som jeg ikke skjønner et pøkk av selvsagt.... Så må jeg ringe og undersøke det også........... Og i dagens harselering av sykehusene og fødetilbud sto det i avisene at det skal bli slutt på at førstegangsfødende får føde her(samme ble gjort ifjor,men så var det ikke holdbart,men nå er det samme oppatt igjen...) Og at det skal bli slutt på at JM følger i ambulansen til neste sykehus.... Go!!!Politikere og forb**** sparegriser som sitter og gnur ræva si på fete lønninger mens de kutter inn til beinet der det svir mest Dette herlige Norge,snart rikeste landet i verden!!! Joho!!! La oss glemme de eldre som har bygd opp landet og la oss gi de nye borgerne våre værst mulige start på livet! Hit å føde,hjem til sykhuset et par dager,så hjem til heimen! Ikkeno problem å være flyttsame i turbofart når man akkurat har født!! Neeeeida!!! Alle disse middelaldrende menn som sitter og bestemmer dette har jo prøvd det så mange ganger før!!!!!!!Jaaada!!! Nå ble jeg så hissig og engasjert her at det ble vanskelig å la vær å bruke masse stygge ord..............Håper ikke jeg får meg en advarsel nå..Men jeg har dempet meg masse altså! Kødde med en gravid hormonbombe på sin værste dag! SNØFT!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. mars 2006 #2350 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 #2351 Del Skrevet 1. mars 2006 Åhh, stakkars skytten. Hørtes helt grusomt ut dette. Får håpe turen hjem til mamen & papen din får deg til å glemme smertene litt. Huff hvor de styrer med disse fødestuene. De skulle hatt seg runde med en fødsel på veien utoverhit disse høye herrer frakk. Tipper tuten hadde fått annen lyd da! Man kødder ikke med gravide skytter nei!! *snakker forresten med deg på msn akkurat nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #2352 Del Skrevet 1. mars 2006 Dusteaviser må jo skjønne at de ikke må skrive sånn på akkurat den dagen Skytte skal til tannlegen!!!! Håper Pi@ og jeg og mams og paps kan få deg i bedre humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 #2353 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det mulig . Det hørtes jo direkte uforsvarlig ut . Synes du skal protestere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #2354 Del Skrevet 1. mars 2006 MissS;Takk.... Pondusa;Håper det blir et bra besøk ja! Og det pleier det å være så det tror jeg kommer til å hjelpe masse! Men det hender at de klarer å irritere meg de også altså! Men med mammas nystrikkee bebisklær så blir det nok bra! Skulle fått kjørt seg litt dem ja!! Tenker det hadde blitt fødeavdelinger både her og der da ja! Er så glad for at dere er på msn alle sammen jeg!! Miiip; Dere får meg i bra humør ja!! Helt klart!! Er så glad for at dere finnes! Og LinKri og Iss også!! Pi@; Kunne banket dem gule og blå........ Nå får jeg se om jeg får postet dette da.........Mine informanter på msn mener at det har skjedd et mord og at kg har dødd....!! Da får jeg mer å være sinna for i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #2355 Del Skrevet 1. mars 2006 Godt KG-forumet ikke var dødt så lenge, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #2356 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #2357 Del Skrevet 1. mars 2006 Miip; Nei det var jammen godt du!! Ellers kunne det fått fæle konsekvenser Iss;Hellu Hihihihihi!!!!!!! Åhh..nå har jeg tatt paracet og skravler med disse morsomme koselige damene,samt fortrengt alle problemer...............DEILIG!! Nå er det bare sulten som må gjøres noe med......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 #2358 Del Skrevet 1. mars 2006 Åhh..nå har jeg tatt paracet og skravler med disse morsomme koselige damene,samt fortrengt alle problemer...............DEILIG!! Nå er det bare sulten som må gjøres noe med......! ← Hørtes bra ut. Hva kan du friste oss med i dag da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #2359 Del Skrevet 1. mars 2006 Skytte frister med startkjeks og kremost Og jeg frister med ferske reker, loff og majones!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 #2360 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg slo nok bare KG i svime med mine forsøk på å få meg en ny look Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå