Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh gosj å balluba så mange morsomme besøk!!!!!

Jeg og Valborg er helt overveldet!! Valborg er forresten ei som ikke kommer seg ut av hodet mitt..Les;"Valborg,ohoh yeah yeah....osvosv...!" Jepp! Blir gal av sånt!

MissS; Ja jeg håper det!!

Tulipan; Hadde det veldig bra ja! Men må jo ha noe å klage over?!Hehehe!!

Miip; Ja svigers er en egen rase! De samler på ALT og det får jeg helt fnatt av!!!

Elsker å rydde og ha orden i rekkene jeg :sjarmor: Skulle vært generalmajor eller noe sånt jeg! Så kunne jeg beordret andre til å rydde! Om og om igjen :sjarmor:

Pondusa; Hehe,samme været her ja!

Iss;Takk snuppi!

LB;*smask*

TT; Rydding mååå til!! Tannverk derimot............. :grine:

MrsP; Onsdag er dommedag........Jeg gruer meg så.........

Pi@; Takk!!

Kakao;Takk! Hadde det fint ja!!

Cr@sh; UL er imorgen!!!! Kan du fatte det?!?! Det kan ikke jeg!!

Pondusa; Tenker det var Mammasarius.....Håper du finner oppskriften!

MrsP; Tusen takk vennen! Du er så snill!!

MissBb; Takk! Bare hvil deg nå!

Iss; Det er som følger,på den lengste runden;Innom bryllupp,generelle dagbøker i riktig alfabetisk rekkefølge,prøverdagbøkene,gravidbøkene og i mitt nabolag begynner jeg nederst og jobber meg oppover...

Jepp! Jeg er litt opptatt av orden........................... :sjenert:

Pondusa;........ :sjenert:

Miip; :ler: Takk skal du ha!! Nå har vi i allefall svart godt og vel her! Yeah! Teamwork! Kanskje jeg må få meg en sekretær :ler:

Iss; Takk...........!! Bare jeg som har litt tvangstanker vettu! Da blir man litt sånn opphengt i f.eks rutiner og dokumentasjon.........!!

Pondusa; Lurer på om jeg har prøvd det....tror ikke det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sambo på grensen til irritert pga jeg aldri blir ferdig på kg........IIIK!!!

Har bare vært her siden kl 20......

Men skal kjappe meg nå da!

Var tidlig opp idag og dusjet til alt varmtvannet var oppbrukt.....!Ikke noe å spare på liksom....... :sjenert:

Fått pakken til babyen;den med prøver og boken om fødsel.

Lest litt om fødsler.......Venter litt med å sette meg helt inn i det....

Fått time til tannlegen på onsdag....Mulig jeg stikker av før den tid,så nå vet dere hvorfor hvis jeg blir borte plutselig!

Vært en tur på kafè og i byen sammen med venninne H!

Besøkt supertante!

Lagd deilig lammegryte i fløtesaus til middag!

Hatt forferdelig hodepine og sovet lang middagslur..................

Vært på kg..........

Vi har ikke fått snakket så mye om UL som er imorgen....Men siden vi begge har sovet masse så blir det vel senkveld og litt tid for å snakke om det!

Men nå må jeg fly!

Imorgen får dere høre hvordan det gikk.............Ønsk meg lykke til!! Håper lillegull er frisk og rask og hel..................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så nervøs at jeg svimer av snart..........

Hadde meg et aldri så lite hormonanfall inatt da vi la oss!

Gråt og gråt fordi jeg var så redd for UL idag,fordi jeg gledet meg så overveldende mye til å se lillegull,fordi jeg fikk sånn enorm kjærlighetsfølelse til både sambo og babyen.............

Gud hjelpes for en kaos av følelser :ler:

Fikk snakket og lest masse om UL men ender begge opp på at vi ikke helt vet om vi vil vite det! Men jeg vet at sambo har veldig lyst så det spørs om jeg vil at han skal få den gleden!

Tre kvarter igjen................

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal få se babyen min!!!!!!!!!!

Har spist ei skive med nugatti og håper det setter fart i bevegelsene!

Det satte i værtfall fart i karius og baktus :grine:

Hater tenner jeg...Hver gang jeg er hos tannlegen ber jeg om å få gebiss,men nei...Skikkelig kjiping!!

Trøtt er jeg også.Var på do kl seks og etter det ble jeg bare liggende å tenke....

Men det er vel sånn når man er spent! Kjennes ut som jeg skal ta en veldig viktig eksamen!

Nei,må gjøre meg klar til sambo henter meg snart!

Kommer plutselig tilbake................!!

Iss; Tusen takk!!!

MissS; Takk! Håper det går bra ja!

MissBb;Takk!!

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: Jeg er forelsket!!! Lillegull er verdens fineste svart/hvit baby!!!

Og for en aktiv baby!! Sprella og snurra rundt hele tiden! JM klarte ikke å få bilde forfra,den bare snudde seg vekk og holdt armene foran hodet! Ville ikke vise seg nei!

Hun fikk tatt sånn ca mål som hun sa og flyttet meg frem til 18+3 idag og ny termin 31.juli!

Meeeen,så sa hun at siden den var så umulig idag kunne vi få komme tilbake om 14 dager for å se en gang til!! Hihihihi!! Det vil vi jo selvsagt!

Ellers så så alt bare bra ut! Og hun sa at morkaka lå på fremre vegg,så da tenker jeg at det er derfor jeg kjenner mest pusling på siden inni magen? Og best når jeg ligger på siden? For at det er litt for tykt til å kjenne noe midt på enda?!

Nei jeg vet ikke!

Men helt fantastisk var det!!

Ang kjønn så sa hun at hun ikke ville si noe om det pga hun ikke var noe flink til å se det...hun kunne si at hun ikke så noe som stakk ut,men det betød ikke at det var en jente! Kunne hende hun så noe som stakk ut neste gang så!

Men det spiller ingen rolle! Nå har vi sett at vi har en aktiv krabat i vente!

Så var det litt spesielt for vi var jo på fødeavd og mens vi satt der hørte vi bare plutselig intens babygråt og da vi kom ut møtte vi ei smilende dame som kom med ei ferdig oppredd lita miniseng! Så tror kanskje det nettopp hadde vært en fødsel!

Sambo var omtr såååååååååååååååå stor i øynene og smilte fra øre til øre!

Var nesten redd han skulle ta med seg hele ULapparatet hjem!! Han syntes det var veldig koselig!

Men så ble han litt snusfornuftig på sin egen mannemåte og sa; "men jeg syns det er litt tidlig denne UL...de burde kanskje hatt den når babyen ble litt større..."

:ler: Søtingen!! Tror kanskje han syns den så litt liten ut på skjermen,eller litt lite ut som en ordentlig baby! Han har jo bare bilder av nyfødte runde gode babyer,og syns muligens vår var litt tynn og skrøpelig enda!!

Men så skjønte han jo at de måtte ha det nå pga målene og sånt!

Skjønne mannen! Tror nesten han er enda mer fornøyd med at vi skal dit en gang til! For jeg tror han håper at kanskje JM ser kjønnet da!

Nei,nå skal jeg til byen med H idag igjen..........! Er nyåpning på Vero Moda/Jack and Jones så jeg må sjekke ut det!

Sambo trenger nye bukser etter min lille ryddeaksjon..........*plystre*

Så trenger jeg lange gensere.............!!!

Tar meg nok en runde senere idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!!!

:hjerter_rundt:

Rakk aldri å få ønsket deg lykke til, men nå kan jeg jo gratulere med en frisk og sprell levende julibaby!!!

:hoppe:

Og nesten bare bra at h*n var så aktiv at dere ikke fikk tatt helt nøyaktige mål mm. En ekstra UL om bare to uker er jo slettes ikke å forakte!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig følelse! :)

Også så knall å få komme igjen da...

Dobbeltheldige! :)

Ha en fin dag, vennen, regner ikke med at det er noe problem i dag! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig å lese! :hjerte:

Juli er jo en suuuper mnd å få baby i. 18+3 plutselig, da er du jo halveis snart!!!

Masse :klem: fra meg. Regner med dere går rundt med :hjerte: i øynene i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, så herlig! :hjerter_rundt:

Det er noe helt spesielt å se babyen sin turne rundt på ultralyd! :grine2:

Ønsker deg en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Nå var jeg spent altså!! :hoppe: Fikk jo ikke ønska deg lykke til heller... Men så fantastisk lesing da! At du har en livlig, frisk, liten baby inni magen! :hjerte: da har du termin to dager etter meg! Hvis ikke min termin blir flytta etter UL i morgen da... :sjenert: OG JEG GRUER MEG!!! :grine:

Ser ut som du har hatt en strålende helg, vennen. Har savna deg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hjerter_rundt: GRATULERER MED UL`EN OG EN VILTER JULIBABY, SKYTTE!! Så herlig å lese! Kjenner meg godt igjen i usikkerhetsfølelsene på forhånd og den utrolige opplevelsen det var å se nurket på skjermen.. Tror nok den nugatti-skiva di hjalp veldig på aktiviteten! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig skrive et innlegg som var mest sånn: :ler::ler2::ler::ler2:

Pga forslaget om at du skulle få deg egen sekretær!!! :hoho: Det var et utrolig bra forslag. :ler2: Og at du skulle vært generalmajor... Hihi!!! Fnis. Synes jeg ser deg. "MARSJ! RYDD! OMVASK!" :ler2: Og at tannlegen nekter å gi deg gebiss... :ler:

Men når jeg nærma meg slutten i boka di var jeg mer sånn: :hjerter_rundt::hjerte: SUKK. Det er så koselig å lese om alle som har vært på ultralyd! Og jeg mimrer tilbake til da vi var det. Så godt å lese at alt så bra ut og at det var mye aktivitet og at dere fikk ny UL om to uker. Heldiggris!!! Kan tenke meg at sambo var stolt, ja. Mannen min var helt oppi skyene etter vår UL... :hjerte: De er nå søte dissa mannfolka!

Håper du har hatt en fin bytur.

PS: Jeg fikk ikke opp magebildene som Murmelmy har lagt ut. :(

Hævv a nais ivening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så herlig å lese om UL-opplevelsen deres og den herlige babyen! :hjerter: Og så fikk dere enda en ny time da gitt, det høres jo bare helt genialt ut! :grine2:

Lykke, lykke til videre!!!

Jeg får heller ikke opp magebilder... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...