Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe: venter på IDOL :hoppe:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rognebær; Ja tiden står ikke stille!! Gleder oss masse til UL,men vi blir ikke enige om vi vil vite kjønnet...!! Har seks dager på oss å bli enige!

Synd du må ha intervju midt i beste sendetid......

Pi@; :ler: Beste jeg har sett på lenge!!! Ja nå er det strax og vi er klare!

Har nettopp hatt en lang,fin samtale med venninne G som også er gravid og hadde hatt sin første legetime idag! Synd vi bor så langt fra hverandre bare....Men,på den andre siden så er det ikke sååå langt til Trheim!

Og på slutten av samtalen så hørte jeg at det banket på døren..Hmmm...Det er jo ikke hver dag!

I gangen sto en fremmed dame som kunne fortelle at hun demonstrerte noe nytt og fantastisk bra for å rengjøre tepper og møbler med.En helt ny sak!

Skytte; Jeg har ikke tid,jeg er midt i en tlfsamtale

Dame; Nei guri,bare snakk ferdig!

Skytte; Det kommer til å ta laaaang tid...

Dame; Jeg ble sendt inn av mannen din! Han sa jeg måtte gå inn til vaskesjefen*smisk*

Skytte;Jeg har ikke tid nå!

Dame; Har du tepper på gulvet?

Skytte;Ja,men bare to sånne uuurtynne som jeg tar ut og rister....

Dame; Ja men har du stoffmøbler?

Skytte; Tja...sofaen.Men den er helt ny og trenger ikke renses på leeenge!

Dame; Dette er ikke en sånn rense maskin.Det er en sånn som rengjør i dybden.

Skytte tenker; Hva F*** er forskjellen??

Skytte sier; Nei men jeg tror det holder med støvsugeren..

Dame;Denne renser madrassene og blablabla...

Skytte; Vi har sånn gelèseng og jeg tror ikke den går an å rense..

Dame; Å joooda! Men det er vel overmadrass på den?!

Skytte; Joda og den vasker jeg i maskina!

Dame;Jammen madrassen der da..

Skytte; Ja den og! Har svær vaskemaskin!

Dame; det er gratis demonstrasjon!

Skytte; Jammen nå skal jeg snakke i tlf og så er det IDOL! Så det blir ikke ikveld!

Dame; Jammen jeg er her imorgen også hvis du er intr!!

Skytte; Da skal vi bort! Langt bort!

Dame; Okei...hadet...

Trodde venninne G holdt på å le seg ihjel i andre enden av tlf da jeg endelig ble kvitt hun dama! Snakker om pågangsmot! Kjøre rundt og selger dingser til å rengjøre møblene med :roll:

Etterpå åpnet jeg vinduet og sa til sambo at neste gang det kom en selger,så skulle han IKKE sende dem inn!!

Så lo han skikkelig godt og sa;"jammenjeg vet jo hvordan du er! De er ute igjen på null komma niks!"

Haha liksom! Tenkte ikke det fantes dørselgere lengre...Får jo alt man vil ha i butikken og på nett!

Nei,nå er det IDOL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg din luring! Dørselgere er en uting... Og telefonselgere.. (som jeg faktisk har jobbet som, skrekk og gru...)

Håper du koser deg med idol! Jeg skal snart inn i stuen igjen og se på andre delen av det. Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iss,Miip og LinKri; Takk for morsom skravletime®!!!

MissBb; Må klikke på når du er på nett vettu!!

TT; Takk!! Ja er det ikke sprøtt?! Fatter det ikke selv! Kommer til å sitte der med lillegull i armene en dag og lure på hva søren som skjedde og hvor jeg var mens det skjedde :ler:

Murmelmy; Takk! Nå mååå jeg få sendt deg det bildet.....

Cr@sh; Takk! Ja snakker om hva man skal oppleve en stakkars onsdagskveld!

Pondusa; Hehe!Håper formen din er bedre...

Iss; Tjæææ....litt bare....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der posta jeg i full fart........!!

Natt til idag har vært helt pyton...Har sovet minimalt pga vondt bekken og psykosnorkende mann...Har vært oppe og gått,tisset,drukket vann,kjefta på sambo...

Så fikk jeg vondt i magen,helt nederst...Så ble jeg jo selvsagt engstelig for det da...

Våknet imorges halv åtte med vondt i hodet og utslitt etter intens drømming når jeg først sov...Lå og vrei litt men fant ut at jeg SKULLE sove mer...

Lå til kl ti og fikk meg litt mer søvn!

Vært her og kosa meg hele dagen! Samt sett på skiskyting....Men ikke si det bort!!

Sambo har vært hjemme med bilen og snart skal jeg spise lunsj før jeg skal på behandling.Gruer meg...Er en skikkelig auaudag idag så jeg vet det blir vondt....Menmen!

Over til the good news;

*Har snakket med trygdekontoret idag og alt var i skjønneste orden!! Gjett om jeg ble letta!!

*Fikk sms fra ei venninne som jobber i adm på jobb og hun inviterte meg på jobblunsj 2.mars!! Ble så glad for det! Godt å vite at jeg ikke er glemt!

*Skal til mormor og spise rødsei til middag!!! Det er pokker meg noe av det beste som finnes!!! SÅ kan dere lure på hva det er i mellomtiden :ler:

Pondusa vet det vel regner jeg med! Yammmmi!!!

*Kjenner lillegull idag også :hjerter:

Har hatt endel hjertebank igårkveld,natt og idag...Men det er vel bare sånn som kan komme? Itjnå farlig vel? Nei...tror ikke det! Bare kjærligheten til lillegull og sambo som vokser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skyttemor! :)

Endelig har jeg fått tid å besøke dagboka di!

Det var morsomt å lese om ho dørkjærringa.. så flink du er å jage selgere på dør! Skulle hatt et kurs av deg kanskje.. ;)

:hoppe: Gratulerer med 17 uker! :hoppe: Vi er vel kommet ganske likt siden jeg er 17+4 i dag. Det blir spennende med ultralyd! Når har du time? Jeg skal 2 mars. Vi vil gjerne vite kjønnet, jeg synes det var veldig greit å vite det forrige gang, både med navnevalg og så vi slapp å kjøpe bare nøytrale klær.

Ha en fin dag! :)

... Må bare føye til litt siden du var å posta like før meg. ;)

Koselig å høre at du kjenner lillegull! :) Jeg kjenner mye liv om dagen, kanskje for jeg spiser mye sjokolade når jeg er hjemme.. :sjenert: Det er i allefall en veldig aktiv krabat jeg har i magen.

Det med hjertebanken husker jeg også fra forrige svangerskap, det skal visst nok være helt normalt. Men det kan være litt ubehagelig mens det pågår.

Stor :klem: fra meg!

Endret av Fru Blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT; Takk!! Ja er det ikke sprøtt?! Fatter det ikke selv! Kommer til å sitte der med lillegull i armene en dag og lure på hva søren som skjedde og hvor jeg var mens det skjedde :ler:

Me too!

Sitter og ser på noen bilder jeg nettopp fikk av venninnen min sin lille jente...og jeg kan liksom ikke forstå at jeg har mitt eget lille nurk inni magen. De er jo på samme størrelse også, mer eller mindre, da jeg og L opprinnelig hadde samme termin! Det er ikke til å forstå i det hele tatt! :overrasket: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertebank ja!

Det har jeg også av og til!

Ikke no´ farlig tror jeg! :tommel:

For en pågående selger! Måtte le av den episoden der! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...