Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Iss; Oh yeah??!! Like what u see?? :sexy:

MrsP; Så godt å ha deg innom!! Ja det blir spennende å få se lille nurket vårt....Hmmmm....

Så er jeg 99,9% sikker på at jeg har kjent en del til lillegull idag...Det bare måå være h*n....Et par ganger så har det kila på en plass først,så på en annen plass etterpå! Hihi..min lille venn.....!

Nå kommer sambo og henter meg!! *flyr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Kjipt med så mye styr med dusteetaten da... :sinna: Noen ganger knan sånne byråkrater kjøsse seg ett visst sted.... :Nikke:

Meeeeen: Moro med UL snart da! :hoppe: Kjempemoro å se den lille tassen din sprelle rundt inni magen... Hvor mange uker er det nå igjen? (Tida flyr så fort!)

Kommer innom så snart jeg har anledning...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:frustrert: Tror ALLE har problemer med Trygdekontoret jeg! Skjønner godt at du blir frustrert altså, gruer meg til å krangle med de selv!

Så artig at du har kjent den lille :hoppe:

Bare innom en rask tur, du får kose deg på middag!

:klem::kyss:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Heioghå!

NÅ var det lenge siden jeg hadde vært innom her, nå!

Men baaare ikke tro at jeg ikke har tenkt på deg! :klem: :klem:

Har jo vært borte hele helga, gårsdagen var et dass, og før helga var det så hektisk fordi jeg skulle være borte i helga!

Men nå er jeg på pletten, altså, med en liten hilsen.

Den ene dagen din i forrige uke hørtes IKKE helt bra ut. Da er det oppløftende å lese at noen av de andre dagene etterpå har vært mye, mye bedre! Så BRA at du fant deg noen bukser til slutt. Det er jo helt håpløst når man føler at man ikke har NOE å ha på seg, og det faktisk er en reell situasjon og ikke bare innbilling! :klem:

Og så håper jeg virkelig at det løser seg ang. trygdekontoret, sykemelding og permisjon! Det må det jo bare gjøre!

Og jeg måtte le litt da jeg leste om hva folk trodde fosterlyden var. Lyden av en sjark må jeg innrømme virket MYE mer logisk enn lyden av HUNDER? :grine2:

Ha en kjempefin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du atte, du trenger vel kanskje en liten sladrevenn til sommeren da..... :sjenert:

Håper dere har kost dere med saltkjøtt til svigers i dag. Vi har vært på barne-trim i ettermiddag, og nå har roen senket seg i huset. Bare mine 2 venner Vaske og Tørke Tromle som er i aktivitet..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere har fått time til UL og at det ikke er så lenge til :hoppe:. Tante Pi@ gleder seg til referatet og evt bilder :sjenert:.

Her er det 16mil til sykehuset hvis du er førstegangsfødende.... og 7 mil hvis du du har hatt ukompliserte fødsler tidligere...... DET er langt å kjøre det!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/2 oooooooooo :ler:

Oki...må rette opp en aldri så liten miss...Det er ikke feittirsdag før neste tirsdag......Sånn,hater å ta feil men kan jo ikke vranglære folk heller ;)

Middagen var rasende god!! Og hadde en fin stund sammen med resten av gjengen,som ved familiemiddag er;svigermor+sambo,svogers,oss og sambos bestemor på 94år! Så det er alltid hyggelig!

Er så morsomt å se at svigermor og "mor" som sambos bestemor kalles,ser på magen min! Men så sier de ingen ting! Og det er jeg litt glad for...For selv prøver jeg febrilsk å ikke komme innpå temaet når svogers er der...For jeg vet hvor vondt det gjør.Selv om svigerinne sier at det går heeelt fint og at de bare er glade for oss.Jeg vet jo det,men jeg vet også at det stikker uansett hva man sier...Been there,done that...Håper bare så inderlig at det blir klaff på dem snart!!!!

Men tenker at det blir tid til nok baysnakk med svigers i helga når vi skal hytta!

Så hadde tante arbhelg på sin barnehelg nå,noe som gudbarn E var litt molefonken for...Så da inviterte jeg han med også! Og ha sa ikke nei takk til ei helg sammen med bare voksne som kan gi masse oppmerksomhet,scooterkjøring,aking,bade i stamp,grille pølser,kanskje fiske på isen og dra en tur over til Sverige :ler:

Så da berget vi helga der! Tante var såååå takknemlig og det er godt! Hun fortjener slett ikke å ha dårlig samvittighet! Så har hun ikke bare jobb fa 8-15 når hun er på jobb så...

Ellers så bakte jeg en sjokoladeskuffkake før besøket kom! Og de sa den var kjempegod! Noe sambo akkurat har bekrefta ved å stappe i seg flere stykker på tre minutter kanskje :overrasket: Hvordan klarer han??

Syns det er perfekt å bake sånne kaker som jeg ikke liker selv! For da spiser jeg meg ikke ihjel!

Tante mente midlertidig at jeg hadde fått en alldeles nydelig mage,men at jeg måtte ha tatt av meg på resten av kroppen! Hmm...kanskje det! Det har i allefall flyttet på seg!

Sambo har vært ute og snekret helt til nå,og har nå parkert foran tv med fotballkamp!

Jeg har spist kveldsmat og skal legge meg etter en runde her! Ble ikke noe dupp idag og da er det sååå deilig å legge seg tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei på deg super-skytten!! Håper du har kost deg hos svigers! Jge har spart et pizzastykke til deg, så det er bare å forsyne seg. ;)

Ha en fin kveld da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups..kanskje jeg skulle svare dere....!!

TT; Takk det gjorde jeg!

Cr@s; Oi....har jo helt glemt å skrive det! Var jo mandag igår og da trodde jeg jeg var 16+0...Men JM mener jeg er 17+0 imorgen,så da må jeg bare høre på henne! Blir bra med UL så får vi det avklart,hehe!!

LinKri; Ja det kan trygt omdøpes til kranglekontoret....! Koselig at du er innom når du kan! Det gjelder jo alle sammen da!

Rognebær; Wow,nå ble jeg helt imponert over at du har tatt deg tid til en så grundig oppdatering her! Det var koselig!

Ja det skjer en del på noen dager både med humør og mer til! Men heldigvis ordner det seg alltids!

Pondusa; Det trenger jeg vettu! Og siden jeg var din vil kanskje du være min.....?!

Koselig dag dere har hatt! Og deilig når det blir stille da...Godt med litt sånn stille alenetid!

Iss; Jepp! Alldeles bra!!

Pi@; Tante Pia skal få referat vettu!! Men vi har ikke scanner så jeg vet ikkehelt hvordan det blir med ULbilde.....Kanskje jeg kan ta bilde av bildet??!!

Oi..jeg har enda ikke fått sendt magebilde til murmis........ble ikke tid eller hukommelse til alt idag!

Tiden flyr når vi har det gøy!!

Oh gosj!!!! Det var langt ja :overrasket: Vi er ganske godt rustet med sykehus her...så lenge det varer...

Ånei...nå kom jeg på at det er frustrerte fruer ikveld...og så skal sambo se fotball :sur::frustrert::sur: Teite fotball............

Ja,ja...jeg overlever vel.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissBb;Takk!! Pizza er bestandig så godt!! Å melk til...Mmm!!

Pondusa; Blir heeelt sikkert sittende jeg også..er så kjedelig å legge seg kl ti og våkne kl fire og tro det er morgen..!!

Åffer ække jei på msn nå da..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser deg, Skytte! :vinke:

Bra at du har hatt en hyggelig middag hos svigers. :)

Takk for hyggelig chat i dag. Det må gjentas!!!

DEEEÅÅÅ, DEEEEÅÅÅ. Jeg fikk plutselig en Harry Bellafonte-sang på hjernen. Gud veit hvor den kom fra?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og :husarbeid: tok en time? :overrasket:

Neida. Har bare funnet fram en av skriblebøkene mine for lure og mindre lure tanker og hørt litt på radioen og spist litt og... Nå sier mannen at han skal legge seg... (og her i huset pleier det å være meg som sier det først)!!! ILE TIL! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...