Gjest Wasabi Skrevet 14. februar 2006 #2021 Del Skrevet 14. februar 2006 HAPPY VALENTINESDAY, SKYTTE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. februar 2006 #2022 Del Skrevet 14. februar 2006 Du er kronisk Skytte, jeg ler så jeg griner :grine2: Nå har jeg sendt melding til sambo, som er på bytur, om at jeg har fått et valentinekort idag. Bare som et lite hint liksom . Jeg har klart å bli sammen med verdens minst romantiske person . Happy Valentine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 14. februar 2006 #2023 Del Skrevet 14. februar 2006 God valentinsdag, Skytte! Hehehe, som jeg lov av den øyenbrynsnappinga på pappan din! Hørtes ut som en kjempekoselig dag på shopping med mor og far, da! Mine er så opptatte at jeg er redd de får hjerteinfarkt snart. Så jeg gleder meg som en elg til de blir pensjonister. Hehe, det kan jo passe bra når vi forhåpentligvis trenger barnevakt om noen år. Bra timet! Gratulerer med 15 uker!!! Veldig gøy å følge med på deg. Blir så glad av å være her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 14. februar 2006 #2024 Del Skrevet 14. februar 2006 Innom med en stor til verdens beste Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 14. februar 2006 #2025 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei, hei Skytte!!!! Jeg er enig med flere her inne: du er kronisk morro. OG det er veldig koselig å komme seg inni doaboken og lese litt her. For her er det ALLTID små og store lyspunkt. Å HEIA CURLING-GUTTA.!!!!!! (nå fikk de akkurat 3poeng i 8.omgang!!!) Min sambo er overhode ikke flink til å gi meg gaver o.l. til vanlig, men han er flink til å skrive kort. Eller flink og flink.... Det står som regel ikke mye der, men som regel feks gratulerer med dagen. Håper du har hatt en fin dag. ELSKER DEG!!! Nuss... Men det er en gang i året da... Håper du får en koselig gave av sambo. OG: HAPPY VALENTINES DAY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. februar 2006 #2026 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg ser deg Skytte Du er ikke tilfeldigvis bitte litte granne chattesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #2027 Del Skrevet 14. februar 2006 HELLO!!!!! Så masse besøk!!!! Dette var virkelig morsomt jenter!!!! Cr@sh;Koselig! Jo etter lunsj og litt friskluft så ble den borte! Epica;Takk!! TT; Skriver han ikkeno??! Huff,da finnes det jo en som er verre enn sambo værtfall! Det er vel ikke en manneting akkurat! LB; Smasker tilbake! Miip;Sa det akkurat til sambo da vi spiste middag! Er nødt for å gjøre noe lurt der! Skulle jo på butikken idag jeg...! Ja,ja kan ikke huske alt på en dag! IdaC; Det var bra at han gjør det! Min er ikke så værst han heller,etter litt oppfordring MissS; Vet hvordan det er! I år har han skjerpet seg,men ifjor sto både for og etternavnet mitt! Akkurat som om han sendte ut en hel haug ...håper ikke han gjorde det da...! Wasabi; Tusen takk! Pi@; Så godt at du ler! Det er bra! Håper du fikk noe kort!! Kakao; Det er kanonskøy å være i byen sammen med dem! Pappa er sikkert i byen et par ganger i uka og fikser ting og tang,men er ikke så ofte mamma er med! Og veldig lenge mellom hver gang vi tre er sammen og pappa ikke skal innom ørten kontorer!! Barnevakt ja..Det skal de nok få være,selv om det er evigheter til de er pensjonister! Fru Bisc; Takk!!! Tulipan; Så koselig at du syns det!! Sånt gjør meg så glad! Fikk en veeeery nice gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #2028 Del Skrevet 14. februar 2006 Venninne S kom og tok meg med til byen idag! Det var koselig! Kjøpte meg et kjempefint mørkebrunt ullskjørt!Kort! Men vet ikke om jeg passer det...But I will! Ellers så har jeg vasket to maskiner klær,tørket støv på badet,spist middag og luftet sengetøyet idag! Dro innom jobben etter byen,og det var jo bare så koselig! Alle var glade og sikkert tre stk åtte få kjenne på magen! Så lenge det er folk jeg kjenner er det ok! Så kom overraskelsen;sjefen var så blid!!Så sa han at jeg måtte gjerne komme innom og spre glede og solkskinn så ofte jeg ville Etterpå holdt vi på å daue av latter både jeg og S!! Det var jo kjempefint sagt,men det var sjefen liksom!! Slutter aldri å overraske meg! Så kom jeg hjem og fikk valentinesgave av sambo Gavekort på hudpleiesalongen på 500kr!!! Han er gaaaal!!! Men det var very very nice da!! Så nå skal jeg få meg time til vi skal i storkalas i april! Kommer til å snakke mer om det senere.For er endel jeg gruer meg til..Long story! Og på kortet sto det trykket; Når jeg tenker på deg får jeg en kjempe appetitt og hunger etter de søte og gode kyssene dine! Mitt hjerte banker fortere og jeg blir helt ør i hodet! Så hadde han skrevet;Til min elskede! Ønsker deg en fin og god valentines day! Håper vi får mange fine og gode år sammen,for du er det beste for meg! Kos og nuss! Elsker deg! Det var andre boller!! Kan hvis dem vil!! Nå skal jeg chatte med Pi@ hvis hun er her enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. februar 2006 #2029 Del Skrevet 14. februar 2006 Nope...han skriver ikke no! NADA!!! Unnskylder seg med at han både hater å skrive og ikke liker håndskriften sin...OG sier at han ikke er noe flink til å uttrykke seg. Å nei, sier du det!?? Men han har nå andre sider der han stiller veldig mye sterkere da! :grine2: Så jeg skal vel ikke klage! Skikkelig flott Valentines-gave du fikk av sambo da... Så deilig med en time huspleie! Det kommer godt med når man er gravid og trenger det kanskje ektra mye...siden huden har en tendens til å bli noen hakk mer uren etterhvert pga hormoner og annet faenskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. februar 2006 #2030 Del Skrevet 14. februar 2006 Så hadde han skrevet;Til min elskede! Ønsker deg en fin og god valentines day! Håper vi får mange fine og gode år sammen,for du er det beste for meg! Kos og nuss! Elsker deg! ← Å, så koselig! Skal si de kan når de vil, ja! Hadde ikke så mye på hjertet i dag, jeg, men jeg ville nå bare si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. februar 2006 #2031 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentine, Skytte snuppa! Super gave med romantisk kort, samboeren din er jo super jo!!!! Håper du har hatt en toppers dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. februar 2006 #2032 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentine, Skytte!! Så nusselig sambon din var da. Jeg har ikke fått noen ting jeg.. Sambo synes hele greia er tåpelig han... Men hudpleie høres jo helt fantastisk ut da Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. februar 2006 #2033 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er særs imponert over samboeren din, det må jeg virkelig si. Og jeg er faktisk ganskel imponert over min også Takk for "praten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. februar 2006 #2034 Del Skrevet 14. februar 2006 Heisann, håper du har hatt en fin valentinesdag. Flott gave fra sambo, og nydelige ord han hadde klart å få ned på papiret. Tenkte jeg skulle ta deg med på en liten guidet rundtur i vognjungelen: Bagvogn:Ren dypvogn med stor bag. Passer fra barna er nyfødte til ca 6-7 mnd gamle. Da vil de opp å se. Fordeler: Du får en vogn med god plass. Ulempe: Tar gjerne litt plass, du må skifte vogn når du trenger sportsvogn, du kan ikke bære barnet inn/ut i bagen. Kombivogn:Sportsvogn med en egen bærebag som gjør vogna til en bagvogn. Bærebagen kan brukes fra nyfødt og ganske lenge. Den har dessuten en avtagbar kalesje som skjermer litt for lys, og gjør det lunere oppi vogna. De fleste tar ut bærbagen ved ca 6-7 mnd alder har jeg inntrykk av. Da vil barnet gjerne opp å se, og med sportsvogna kan man regulere ryggen i 2 sittestillinger. Bærebagen er nokså romslig, du får en voksipose oppi når barnet er lite. Eller du kan gjøre som vi gjorde med pondus; han har ligget på lammeskinnet oppi bærebagen, over seg har han hatt dyne og et vognteppe. På seg har han hatt en fleccedress. Slik har han faktisk ligget hele vinteren. Nå er han 7 mnd og har fortsatt plass i bagen. Men nå melder nysgjerrigheten seg. Vi har ikke brukt voksiposen enda. Fordeler: Du har 2 vogner i ett. Du kan bære barnet inn/ut i bagen (f.eks på båt),du kan kneppe bagkalesjen i fotenden av sportsvoga som en bagforlenger. Da får du en buet kant neders som gjør at pose/dyne holder seg på plass selv om bagen er borte. Ulemper: Bagen er litt mindre enn en ren dypvogn. Duovogn:Vogn med en egen dypvognbag og en egen sportsvogndel. Dypvogndelen bruker du så lenge det går, og så bytter du til sportsvogndelen når barnet krever det. Fordeler: Du får 2-i-1 vogn, du får en dypvogn med god plass. Ulemper: Dypvogndelen tar endel plass, du kan ikke veksle mellom bærebag/sportsvogn i overgangsfasen, du kan ikke bære barnet ut/inn i bagen. Sportsvogn:En ren sportsvogn er litt lavere og vendt forover. Mange kjøper en slik vogn etter å ha brukt sportsvognen på kombi/duo-vognen en stund. Barnet får sitte å se fremover og det liker de fleste. Fordeler: Har full liggestilling, de fleste har god plass til pose, tar mindre plass i bil. Dette er altså min erfaring som 2-barnsmor. Vi har hatt kombivogn, da vi reiser mye til svigers med båt. Da er det greit å parkere vogna ute i gangen, og bære inn bagen. Vi har dessuten brukt bærebagen som sovested på stuen mens ungene var små. Dersom de sovnet på stuen på kvelden, bar vi bare inn bagen på soverommet og satte den i sprinkelsenga. Kjempegenialt! Med lillemor som er født først i feb, brukte vi voksiposen oppi bærebagen til ca april. Da gikk vi over til lammeskinn under og dyne over. Med Pondus som ble født i juli, har vi hatt dyne hele tiden. Da det begynte å bli kjøligere la vi lammeskinnet oppi bærebagen, og hadde dyne og vognteppe over. Slik har vi det enda. Mulig det har vært en mild vinter, men med en fleecekjeldress utenpå klærne, har han bestandig vært varm og god. Dersom du fortsatt henger med Skytte, kan jeg berolige deg med at dere kommer nok til å finne den rette vogna! Tips: Undersøk om dere kan kjøpe brukt, du kan godt få fjorårets vogn kraftig redusert. Prøv alltid vogna i bilen før dere kjøper, så slipper dere overraskelser!! Tipper du ser slik ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. februar 2006 #2035 Del Skrevet 14. februar 2006 Psst; fikk du sms`n min i dag? Den boka bør du sjekke ut! Jeg sto nesten krokbøyd på notabene å lo!!!! Denne linken er til omtalen av boka: http://www.cappelen.no/main/katalog.aspx?f...isbn=8202253977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. februar 2006 #2036 Del Skrevet 14. februar 2006 [...] Så jeg gleder meg som en elg [...] Kan noen vennligst fortelle meg hvordan en elg gleder seg? Bittelitt lei meg fordi jeg tydeligvis har gåttt glipp av en chat i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. februar 2006 #2037 Del Skrevet 14. februar 2006 det var det ja, kor e de dokk chatte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. februar 2006 #2038 Del Skrevet 15. februar 2006 Du ligger sikkert å sover enda håper jeg. Håper du får en kvalmefri morgen. Ville bare ønske deg en riktig fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. februar 2006 #2039 Del Skrevet 15. februar 2006 Heia vennen! Heldig du er som fikk gavekort og greier av din kjære! Høres deilig ut med hudpleie ja... Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 #2040 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg som hadde så mye å skrive, men hadde så mye å lese at jeg nesten ikke husker hva jeg skulle skrive.. Jo! oppvaskmaskinen min ja, den skulle jeg satt på.. Det samme med vaskemaskinen. Har ikke vaska på over en uke fordi jeg har venta på at sambo skulle gjøre den rent inni Iallefall tømme filteret og sånn.. Alt det andre har jeg glemt!!!!!! Sånn går det når du skriver så mye morsommere en meg, da forsvinner mine tanker.. Have a nice day.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå