Cr@sh Skrevet 13. februar 2006 #2001 Del Skrevet 13. februar 2006 Innom for å hoppe litt for 15 uker! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. februar 2006 #2002 Del Skrevet 13. februar 2006 Gratulerer med 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. februar 2006 #2003 Del Skrevet 13. februar 2006 Nuh, der var jeg atter en gang tilbake, hvor lenge varer det nå mon tro..... neida, satser på at med nytt modem så er problemene løst. :grine2: Gratulerer med 15+0 uker! Går unna her nå. Tips: Mål omkretsen rundt midjen din nå, og med jevne mellomrom frem til fødselen. Noen uker etter fødselen tar du frem målbandet og holder det rundt deg med de antall cm du var ved fødselen. Du får garantert sjokk, og kan ikke fatte at du har vært såååååå SVÆR!!!!! Like morro, så jeg måtte gjøre det med pondus også. Ang magen, så spretter den ofte ut på kveldene. Så legger man seg med den magen, og våkner til en flat pannekakemage.... Men om et par-tre uker har du nok en kulerund kul nederst, hard og forsvinner ikke når du trekker inn magen. :grine2: Forresten, takk for koselig sms-prat i går. Det er virkelig sant at det bare er et "poff", så er ungen ute.... Iallefall kan vi jo la sambisen din tro det... Har hodet fullt akkurat nå, rart hva 1 uke uten nett gjør med en. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne..... Snx vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. februar 2006 #2004 Del Skrevet 13. februar 2006 HURRA FOR 15UKER!!!! Tenk, da er det bare 25uker igjen. (ser kanskje litt bedre ut om 5uker, for da er du halvveis, så da kan du virkelig telle nedover) Jeg ser for meg deg i dyp konsentrasjon forsøker å nappe verdens lengste øynebryn og så hopper han av gårde :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. februar 2006 #2005 Del Skrevet 13. februar 2006 Alltid morsomt å lese her hos deg! Lo godt både av hamburgeropplevelsen og forsøke-å-nappe-øyenbrynet-til-pappaen-din-opplevelsen. Og grattis med 15 uker! Det går fort, serru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. februar 2006 #2006 Del Skrevet 13. februar 2006 HURRA for 15 uker! Guri, som tiden flyr! Snart kjenner du HELT SIKKERT en liten marsboer der inne! Og jeg sier meg enig, altså... Det er ganske moro å lese her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. februar 2006 #2007 Del Skrevet 13. februar 2006 Hipp hurra for 15 uker!! Det er så godt å komme inn hit..humøret stiger flere hakk. Ai løøv ju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. februar 2006 #2008 Del Skrevet 13. februar 2006 I seeee ju!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #2009 Del Skrevet 13. februar 2006 Gud ivning!! Så mange koselige besøk!!!!! Å da blir jeg jo så glad!!! Fikk akkurat valentinsgave av sambo;en halv smågodte Han ble nemlig litt snurt for at jeg glefste den i meg....! Knis! Fru Bisc; Det var veldig koselig å høre...Setter stor pris på det! Intet gjør meg gladere enn å gjøre andre folk glad! Hmm..det der hørtes ut som noe en viktig poet hadde sagt LinKri; Takk! Jo de skal til syden kanskje,men jeg kan sende dem til deg isteden! Spes pappa elsker nye folk! Som kan le av han! Mon tro om jeg ligner litt på han gitt Cr@sh; Thanx beib!! Grooo; Oi!! Et nytt fjes! Det var morsomt! Og takk skal du ha! Pondusa; Endelig ja!!!! Nå må du altså holde deg her!! Så semismarte tips da!! Det skal jeg begynne å gjøre du! Kan tenke meg at man blir sjokkert! Måler du bare midjen eller over hoftene? Er liksom der kagen min stikker mest ut nå........... JA! Sånn er det! Om morgenen tenker jeg mange ganger "var ikke jeg gravid igår??" Så av og til må jeg på med dongeribuksene mine for å se at jodda,passer fremdeles ikke nei!!Slapp off liksom! Så kommer fine kvelden igjen Alltid koselig med sms ja! Har sett på ny tlf idag faktisk..Men skal drøye det litt! Må jo ha superkamera på tlf når lillegull kommer! Sånn at du kan få bilde.........! Tulipan; Takk!! Ja herremin det har jeg ikke tenkt på! Er jo bare en mnd til jeg er halvveis Er det mulig?? Jøssenavn.... Jo du,det så nok omtr ut som du forestiller deg!! Stakkars mamma lurte på hva som foregikk! Miip; Takk! Bra at du kan le godt!! Blir kjempeglad når dere trives her hos meg! Rognebær; Takk! Ja tenk så fort det går!! Helt sykt! Lurer på om jeg kjente lillegull idag skjønner du...Er ikke helt sikker enda,men begynner å lure! MrsP; Det var godt å høre!! Ai løv ju tuu!! Nå skal jeg jaggu meg ta kveld folkens! Skal kose magen og se om jeg kan kjenne lillegull når jeg kjenner etter,eller om det bare kommer når jeg minst aner det...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. februar 2006 #2010 Del Skrevet 14. februar 2006 Apropo ny tlf ja, jeg skal på expert i dag å kjøpe meg Nokia N70. Sambo har den, og jeg fikk beskjed om å ta meg ut en tlf i morsdag/valentines/bursdagsgave....... Morn forresten. Bare lillemann og jeg som er våkne, håper lillemor sover lenge enda. Hun sovnet ikke før rundt 22.30 i går kveld nemlig. De 2 timene på sofaen rett før barne-tv var nok grunnen.... Ha en knakende fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. februar 2006 #2011 Del Skrevet 14. februar 2006 Heia snupsi! Det er alltid så morsomt å lese her inne, blir så godt humør av det!! Jeg tror forresten at du bør holde deg vekke fra KG litt oftere, for jeg tror det er mange av prøverene som vil ha resultatet av ditt siste fravær... Så gøy med 15 uker da! Grattis! Jeg kommer sterkere tilbake senere, må bare sveive innom de andre dagbøkene og få oppdatert meg! Ha en strålende fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. februar 2006 #2012 Del Skrevet 14. februar 2006 Gratulerer med 15 uker, vennen! Går jo kjempefort med deg jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #2013 Del Skrevet 14. februar 2006 Mårn Jeg er våken kjempetidlig Har vært oppe og på kg i to timer allerede......... Trodde jeg var morgengretten dere nå!! Haha! Vel,jeg var faktisk det for jeg ble tvunget opp av kvalme..Når alle andre slutter å være kvalm,jo da begynner jeg! What a bomb!! Tror det blir for dårlig med kveldsmat og for lang tid til frokost,så ergo blir jeg dritkvalm og brekker meg på morran. Men brødet mitt frister absolutt ikke,ikke boller heller og jeg begynner å bli litt lei av knekkebrød nå...Så hva søren skal jeg spise da?! Må ta en runde på butikken idag og finne noe ny mat tror jeg.Ja det må jeg! Ellers så var sambo sååå spent på gaven sin igårkveld,og jeg var nesten like spent på å gi han den! SÅ han fikk den!!Luringen! Ble kjempeglad heldigvis! Var en sånn hugo boss ansiktskrem! Irriterer meg så jæ**** at han bruker bodylotion i fjeset,så nå var det nok!! Han vet det ikke selv enda,men jeg skal forandre han til DEN jålemannen NOOOT!!! Men en god krem er alfa omega for fjeset! Han skulle kjøpe til meg idag*spent* Sa at det eneste jeg ønsket meg og som jeg ble mest gla for,var et kort med noen ord og tanker fra han selv!! Da var det en som krympet seg i senga og ikke kunne skrive!! Ikke kan han lese heller påstår han så hjelp for et naut jeg bor sammen med Neida,han bare er helt håpløs på sånt!! Men alt kan læres mener jeg! Så han har bare godt av å sette ord på ting! Han måtte gjøre det samme ifjor! Må hente kortet å se hva han skrev... Hehe,var et kort hvor det var trykket glad i deg inni,så hadde han skrevet; Håper vi får mange fine år sammen! Og navnet sitt under! Ikke akkurat skrivekløe den karen!! Ja,ja det viktigste er nå at jeg vet han elsker meg! Og det vet jeg! Selv om han godt kunne sagt det med jevne mellomrom! Men kan jo ikke tvinge han til totalforandring heller! Ikke sikkert han hadde vært så pop da...! Babla Gundersen her............!! Men nå er oppvaskmaskina ferdig,den må luftes og tømmes! Akkurat som jeg skulle ut med den i bånd!! Så skal det byttes på senga! Så har jeg planer om å komme meg en tur ut i det fiiine været! Samt dusje så jeg slipper å ligne på hillbillieHelga på håret......... Pondusa; Det var muligens litt uhøvelig med middagslur da ja...! Har spekulert fælt i boka di nå! Om vogn og sånt! MissBb; Ja jeg må holde meg litt unna! Men det må ikke være planlagte fravær for da funker det ikke... MissS;Takk! Bare vent! Tror det går bare fortere og fortere! Nå husker jeg nesten ikke de første ukene...Har litt med alzheimersen min å gjøre også da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #2014 Del Skrevet 14. februar 2006 Innom for å ønske deg en fin Valentins dag Håper kvalmen gir seg... typisk å få den nå da... Grattis med 15 uker også, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2015 Del Skrevet 14. februar 2006 happy v a l e n t i n e s day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. februar 2006 #2016 Del Skrevet 14. februar 2006 15 uker du...og vel så det!!! Gratla! Og HAPPY VALENTINES DAY! Har du en mann som ikke kan skrive og lese sier du...og som vegrer seg for å skrive kort!? Hmmm...det har jeg IKKE vært borti! Mannen min er helt evneveik på det området. Jeg har fått VELDIG mange kort sammen med blomster og gaver ila de 6 årene vi har vært sammen, men det står ikke en dritt på noen av de. Ikke engang et "til" og "fra", eller navnet hans... Er det mulig da!?? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. februar 2006 #2017 Del Skrevet 14. februar 2006 Suss på Skytte Happy Valentines Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. februar 2006 #2018 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Håper valentindagen blir litt bedre etterhvert! Og at samboern blir litt flinkere til å lese og skrive! Min erfaring med kvalme er at det er verst når blodsukkeret blir lavt. Så det er sikkert lurt som du sier å spise noe om kvelden (og da noe som holder blodsukkeret jevnt lenger enn en halv smågodtdings! ) og så få i seg litt frokost tidlig på morran. ÆÆÆÆÆÆÆ GO ELLA!!!!!! NÅ MÅ DU LØPE MARIT!!!!! Endret 14. februar 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. februar 2006 #2019 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy valentines day kjære Skytte Og hurra for 15 uker! Det går unna Håper du får en riktig fin dag. Kjenner også til disse mannfolka som ikke kan skrive. Min skriver minimalt på kort, men så er han veldig flink til å vise kjærligheten sin daglig, og da skal jeg ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. februar 2006 #2020 Del Skrevet 14. februar 2006 Sambo skriver som regel: Til *MissS* Fra sambo Skikkelig romantisk! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå