Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe::danse::heiajente::tommelsmil::digge::briller::enig: :enig_anim:

:perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

Hmmm. Sorry. Internettforbindelsen er litt treig, så jeg klarte visst å poste to ganger...:sjenert:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(baluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :ler: . Humor midt på dagen :ler: )

100siders fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/color

]Her hopper vi rundt (knøttet altså. Han er svært så urolig... :ler: ) og så er du ikke her :grine:

Håpr du får en fantastisk dag!!!

:klem:

Endret av Tulipan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJENA!!!!!!!!!! Jeg er her jeg!!! Måtte bare holde meg unna en dag sånn at MissBb kunne få to blå ;) Er jo sånt som skjer når jeg er borte litt............. :sjenert:

Nå hadde jeg store planer om å skrive masse her,men nå ler jeg så fælt av disse iherdige forsøkene på å komme til side 100,at alt ble borte!!

Dere er så søte altså!!! Men nå er jeg her så nå er det bare å fyre løs!!!

LT; Jeg klarer snart ikke vente!! Vil kjenne spark nååå liksom...Bare litt utålmodig ja*plystre* Så vil jeg ha sånn mage som du...den er så fiiin!!

Fjellrypa; Neida skal egentlig ikke klage på lammelår..men det er nesten det vi alltid får pga mamma og mormor elsker å skjemme bort sambo...! Og han kunne nok spist det hver dag!

Bæra; Klein er et kult ord ja!! Bruker det nesten aldri selv,men det sies her! Prater ikke så veldig bred dialekt jeg nå så!

Jeg ønsket meg litt på sykehus ei vending,men så fant jeg ut at der jobber så mange som jeg kjenner..så da ville jeg ikke dit læll....! Men det trengtes da heller ikke heldigvis! Men det er vondt å ha skikkelig influensa!

Hadde bare pappen blitt lettere så skulle jeg jammen meg ha pustet med nesa også :ler:

Pi@;Bra du fortsatt er i gamlelandet!! Godt å se du er innom!

Kakao; :ler: Så bra skrevet!! At jeg var skikkelig sjukis!! Det er sånn som jeg kan komme på å skrive! I like! Du er snill du!

LinKri; Kjempekoselig å skravle ja!

Hehehe,har tenkt det samme! Enn hvis magen blir større for hver kveld?? Hvor vil DET ende liksom :overrasket:

Holdt med sambos erklæring her om kvelden;"Du har DE MELONPUPPENE" :sjarmor: I know...........! Og de er MINE sa jeg bare :ler:

Cr@sh; DU ER SÅ GOD!!!! Herremin som jeg har ledd nå!!! Den superiherdige prøvingen for å komme på side 100!! Dritbra!! Takk for en hjertelig god latter her!!

MissBb; Nå blir vi naboer!!! Er så glad for deg nå!!!! Sist jeg ikke var på nett fikk Cr@sh to blå...! Og jeg fikk to blå mens jeg var langt fra pcn....Tror Peony faktisk var den første med to blå etter jeg hadde vært borte ei stund...Huff..må det bare gå bra med dem...

Miip; Gjor ingenting!! Er det fest så er det fest!!! Come on :hoppe:

Rognis;Gikk litt glipp av det jeg........Men NUH er jeg her!! Klarsom et egg!!

Miip;Er her nå..bare vært litt opptatt og fri for nett..

Kakao; Takk!!

MissS; Takk!! Fine ballonger!

Murf;Hehe..takk! Vet ikke om jeg er så poppis akkurat da men.......*litt flau..* Har nå vært her ei stund!

Pi@; Ja nå er det fest her!!

Tulipan; Rock n roll!!!!

Tusen takk for alle hilsninger supergirls!!

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår var jeg jo her en liten tur før vi dro til mamis og co!

Der var også mormor og det var koselig! Supertante og søskenbarn kom også innom en tur! Spiste en ganske god kake mamma hadde diktet opp! Med vaniljefyll...Er bare det jeg liker,hater kremfløte...

Var så godt å kose med hunden :hjerte: Tror hun merker at jeg er gravid..For hun har forandret seg litt når vi koser.Før la hun seg alltid over på ryggen og jeg måtte kose magen,og hun skulle ikke ligge på fanget.

Men nå krøp hun opp på fanget mitt og satte seg først pladask på ræva :ler: Ikke sånn som hunder skal sitte,men helt bakpå! Så satte hun hodet ned mot brystkassen min og nærmest sovna! Etterhvert la hun seg bare ned og rørte ikke en muskel på leeenge!

Gjett hvem som nesten ble værende på gulvet.........Men gud for en herlig stund :hjerte:

Sa til sambo etterpå at jeg av og til ikke vet hvem jeg elsker mest av han og hunden :ler: DET blikket jeg fikk...!

Brodern var også hjemme men jeg får fortsatt ingen detaljer om privatlivet hans så det er nå litt kjedelig............. :ler:

Dro rett til svigers etterpå! Var megasliten,men fant ut at det er fint med alt som er unnagjort...!

Så var jeg så sulten...Dro innom en bensinstasjon for jeg ville ha en spes type hamburger de har bare der."Jeg har stengt grillen nå" sa den jyplingen bak disken...Hvorpå Skytte utbrøt,høyt;"NÆH!!" Sambo ante uråd og begynte å geleide meg ut mens jeg fortsatte å snakke og sa vel ting som at den ferdigmaten som lå der så HIVsmittet ut,samt at han kunne ikke bare neskte gravide sultne folk mat......................Nei,jeg var ikke full! Men desperatsulten :ler:

Heldigvis kjørte sambo rett til neste bensinstasjon og jeg fikk meg rollerburger isteden! Huff og huff...folk må jo tro jeg er gal! Godt gjort å si så mye rart på så kort tid! Men så var det jo meg da...

Idag virket ikke nett og jeg lurte nesten på om sambo har rett i at jeg hadde brukt opp internett :ler:

Så jeg tenkte "ja,ja sambo får fikse det ikveld!" Så dro jeg frem SYMASKINA!!! For nuh skulle jeg lære meg med den!

Så kommer ti tusenkr spsm; Hvem har kasta brukermanualen til sin splitter nye symaskin???? Hvem prøvde å forstå seg på maskina læll???

Hvem satte fast tråen??? Hvem ble ikke dagens syerske??!!

Anyway,snakker ikke mer om den saken nå! For jeg kom på at mamma og pappa skulle til byen idag! Så jeg plinga på dem! Og så endte jeg opp fire timer i byen sammen med dem!!

Og vi hadde det så morsomt!! Pappa er så kul! Mamma skal aldri handle noe til seg selv,men pappa sier bare ;"kjøp!!" Men hun skal jo ikke det uansett! Så vi har hatt henne på tvangsshopping og hun fikk seg ny bukse,singlett,strikkejakke og undertøy!! Fine dama!! Håper jeg blir like tynn som henne en dag...!

Morsom historie; Mens mamma var i prøverommet oppdaget jeg at pappa hadde verdens lengste øyebryn som sto rett opp i panna! Så skulle jeg nappe det bort liksom!! Der sto pappa og hoppa til mens jeg lo så tårene trilla!!! Hun ekspeditrisa måtte tro vi var helt gale :ler: Og det har hun jo rett i da!

Ellers så fikk jeg kjøpt en meget eksklusiv valentinesgave til sambo!

Han har allerede lett en runde etter den!! Og sett passe desperat ut pga han ikke vet hva jeg skal få....Så jeg må vel ønske meg noe....

Ble så sliten av byturen at auauau....Men det var verdt det!! Alle burde fått en bytur med foreldrene mine!! Det er skikkelig sånn pappa sier ja og mamma sier nei :ler:

Unntatt da vi var på garnbutikken da! Mamma kjøpte flere oppskriftbøker samt garn til verdens søteste lille heldress :hjerte:

Ble dårlig middag idag....Klarte ikke lage noe greier...

Nå skal jeg flate ut på soffen for nå er rævva borte...!!

Så skulle svigerinna stikke innom sa hun! Det blir koselig!

Men så burde her vært en skikkelig fest da....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Å, jeg blir så glad av å lese i dagboka di, Skytte! Takk! Dagen min har vært elendig, men fem minutter her inne, så ser alt så mye lysere ut :) Takk igjen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Det hørtes ut som en artig bytur!! Kan du ikke sende foreldrene dine nedover hit da?? PÅ vinterferie eller no :ler:

Grattis med 15 uker!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...