Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Så bra du får tatt flere UL uten å betale for det! :jepp: Håper på en liten turn-over fra knøttets side nå snart da! ;)

Dette bekkenet ditt høres ikke bra ut! :tristbla:

Har vurdert å legge mitt ut for salg på finn.no og kjøpe noe mer nyttig i stedet :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at den lille ikke ville vise seg frem da :( Håper den viser seg fra sin beste side neste gang :Nikke:

Det bekkenet høres ikke godt ut :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... jeg har vel sittet her i 2-3 timer eller noe. Og lest absolutt alle innleggene fram til innlegg 100, så ble jeg sliten... Men gud så nysgjerrig jeg er på hva som har skjedd siden da til nå!

Er du ikke sammen med den samme mannen i 2004? Som du så lenge prøvde å få barn med og endelig fikk positiv test på bursdagen din?

Og er Sondre den ungen? Hehe. Skulle ønske du kunne lage et sånt lite "oppsummeringsinnlegg"... eller noe! Dette føltes jo som en tvserie! haha! Måå bare få med meg hva som har skjedd siden innlegg 100! Eller så må jeg vel ofre enda et par timer på å få med meg alt.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... jeg har vel sittet her i 2-3 timer eller noe. Og lest absolutt alle innleggene fram til innlegg 100, så ble jeg sliten... Men gud så nysgjerrig jeg er på hva som har skjedd siden da til nå!

Er du ikke sammen med den samme mannen i 2004? Som du så lenge prøvde å få barn med og endelig fikk positiv test på bursdagen din?

Og er Sondre den ungen? Hehe. Skulle ønske du kunne lage et sånt lite "oppsummeringsinnlegg"... eller noe! Dette føltes jo som en tvserie! haha! Måå bare få med meg hva som har skjedd siden innlegg 100! Eller så må jeg vel ofre enda et par timer på å få med meg alt.

:popcorn:

Neinei, nå har jeg jammen meg lest enda mer.. haha. Fant den lille oppsummeringsgreia di på 300 sidersstedet.. hehe. Nå er jeg med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenert liten rakker du bærer på :) Jeg tror du får jente denne gangen jeg, om jeg får tippe.

Kjekt at du får se nurket ditt igjen om tre uker da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrollet: Har aldri betalt for noen ting som har med graviditeten å gjøre:) Bekkenet har vært ok siden sist men syns virkelig synd i deg stakkar:(

Mrs Morgan: Ehm, kjenner jeg deg eller? Trodde aldri i livet at noen ever skulle orke å lese hele boken min så derfor har jeg ikke stengt den gamle og begynt på ny..

Tja, tvserie.. Føles kanskje slik noen ganger:)

Pitte: Ja, og det er litt merkelig for ingen av oss er sjenerte:) Og jeg fikk time på nabosykehuset så nå trenger jeg bare vente til onsdag!!!

Jeg tror jeg har ramlet tilbake til første trimester... Jeg er så trøtt jeg dør nesten på meg... Jeg har ikke gjort noen ting denne uka. Jobbet mine tjue prosent og kosa meg med gullungen og sovet...

Jeg sliter seriøst med å komme meg opp halv ti.. Er ofte litt sene kvelder men læll liksom!?

Er trøtt og sliten og uggen i formen og vurderer å bare ligge i senga hele dagen imorgen og ikke gjøre noen ting.

Koser meg med å kjenne på alle bevegelsene til knøttet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstrollet: Har aldri betalt for noen ting som har med graviditeten å gjøre:) Bekkenet har vært ok siden sist men syns virkelig synd i deg stakkar:(

Lucky: Ja kan du skjønne det?! En sjenert unge, jeg?:)

Mrs Morgan: Ehm, kjenner jeg deg eller? Trodde aldri i livet at noen ever skulle orke å lese hele boken min så derfor har jeg ikke stengt den gamle og begynt på ny..

Tja, tvserie.. Føles kanskje slik noen ganger:)

Pitte: Ja, og det er litt merkelig for ingen av oss er sjenerte:) Og jeg fikk time på nabosykehuset så nå trenger jeg bare vente til onsdag!!!

Jeg tror jeg har ramlet tilbake til første trimester... Jeg er så trøtt jeg dør nesten på meg... Jeg har ikke gjort noen ting denne uka. Jobbet mine tjue prosent og kosa meg med gullungen og sovet...

Jeg sliter seriøst med å komme meg opp halv ti.. Er ofte litt sene kvelder men læll liksom!?

Er trøtt og sliten og uggen i formen og vurderer å bare ligge i senga hele dagen imorgen og ikke gjøre noen ting.

Koser meg med å kjenne på alle bevegelsene til knøttet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke du kjenner meg :gjeiper: Jeg bare syns det er gøy å lese sånne dagbøker, spesielt når jeeg ikke har annet å finne på. Og så kom jeg over dagboka di... Og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Koselig:) Ja vi burde vel nærme oss tredje nå sakte men sikkert, men kjennes ikke ut som energien ville være hos meg..!

MrsM: Hehe, jaja :) Har du dagbok da så jeg får gjengjeldt besøket? Jeg ser ikke evt linker og slikt pga jeg bare surfer fra tlf..! Latskapen lenge leve:)

Våknet med hodepine idag så har ikke orket å stå opp enda... Men er grusomt sulten nå så jeg blir nok nødt:)

Skal unngå alle planer om å gjøre noe som helst idag. Ergo vil det jeg får gjort bli bonus uansett hvor lite det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Håper du får slappet litt av og at du har en flott helg. :klemmer: Det er lov å slappe av, spesielt når trøttheten kommer og hilser på deg under svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teita: Prøver å være flink til det:)

Delph: ja den har visst ikke tenkt å let me go akkurat:)

Teri: You too!

Ble en utrolig bra dag igår:) Bestemte meg for sykkeltur da jeg sto opp. Mens jeg spiste frokost åpnet himmelen seg... Men jeg er sta så sykkeltur ble det!

Heldigvis fikk jeg på meg Bergansklærne ellers hadde jeg nok blitt våt til skinnet:)

Etter sykkelturen var jeg innom en kompis og spiste gulrotkake!! Hadde annonsert på fb at jeg hadde innmari lyst på..! Det var lønnsomt gitt:)

Deretter syklet jeg innom venninne S som nå er sjef på gamlejobben min. Koselig å hilse på og si god helg.

Da jeg kom hjem svimte jeg av en times tid i senga før jeg kreket meg i dusjen. Laaang dusj med bodyscrub og hårkur <3

skravlet med naboene og lekte med tantebarna før mannen kom hjem med en dugnadsgjeng som hjalp han med renoveringsprosjektet vårt! Snille snille folkene <3

Jeg bakte tre pizzaer og bar på kaffe, kake og øl:)

Da alle hadde blitt kjørt hjemom for dusj spiste vi pizza og skravlet til halv to inatt! Kjempetrivelig med folk i huset syns jeg. Mannen syns også det og han syns det er morsomt at jeg så gjerne vil stelle og dulle for alle sammen :)

Idag har vi sovet lenge og spist treg nettfrokost. Nettfrokost er når vi sitter med hver vår frokost og fjeset plantet i hver vår pc eller tlf og surfer fornøyd:)

Men nuh er det bytur før vi må rydde litt etter all rivingen igår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink vertinne du er, da! :) Sykkeltur er deilig. Jeg tok en tur for et par uker siden, og skal prøve å ta et par turer neste uke. Men tror magen begynner å bli litt for mye i veien, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Det ble en fin liten bytur med handling av nye hobbyting så nå er jeg veeeldig klar for høst og puslerier på hobbyrommet:)

Teri: Ja det er godt å sykle og herlig å komme seg langt på kort tid syns jeg:) Satser på jeg orker noen små turer til før det blir skikkelig høst.

Da vi kom fra byen og butikken var jeg helt gåen og måtte hvile en time.

Etterpå ble det kakao og brødskive med brunost, mmm!

Så har vi hatt besøk av begge søstrene til mannen med familier og spist kake og pizza og popcorn:)

Nå er jeg helt ferdig igjen, hodet verker og jeg har måttet legge meg.. Blir helt gåen av å sitte og stå og det eneste som hjelper er å ligge. Syns det er tungvindt og blir litt motløs:( Vil kose meg ilag med mannen eller prøve meg på noen av de nye hobbyidéene mine..

Og skulle absolutt ha satt bilder i album for der henger jeg grådig etter og har nå fire mnd på å komme a jour..

Kommer selvsagt på alt når jeg ligger her og døser.. Menmen, får ikke gjort noe mer av den grunn for når jeg ikke klarer så klarer jeg ikke..

Håper jeg orker å lage carbonara litt senere for jeg har kjøpt fersk pasta og det er sååå godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink vertinne du er da! :) Da ble de fornøyde tenker jeg! Hørtes ut som en veldig koselig kveld.

Kos deg i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Er veldig gode dager og kvelder for tiden:)

Og nå har jeg ligget lenge og kjent på knøttet som danser i magen <3 Har til og med kjent gode bevegelser mot hånden min og er bare enda mer forelsket <3

Gler meg så enormt til å få dele det med mannen og snupp <3

Bare tjue uker til nå ca...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...