Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Tutta: Takk for det:) Egentlig prøver jeg hardt å ikke engasjere meg for jeg blir fort veeeldig engasjert:) Men noen ganger så bare må jeg...:)

Teita: I know, den glattetangen er super!! Frisøren bruker den. Men jeg syns den er for dyr for å ha liggende i skapet i og med at jeg har hårleksi... Som er et ord jeg nettopp diktet opp for å beskrive slike elendige hårfiksere som meg:)

Snupp kommer til Norge idag og hjem imorgen!!!! Herreguuuud som jeg gleder meg!!!!

Pitte: Ja, kreft er bare grusomt:( Det gjør så vondt for så mange...

Fint at du kaller opp morfaren din! Og litt morsomt at han het det samme som min:)

Jeg vurderer å bruke etternavnet til morfar og kalle opp etter. For det er sånn at man kan dra både et guttenavn og et jentenavn ut av det:)

Her er det sløkkislørdag de lux! Lørdag er kosemorgen nr 1:)

Igår var jeg hos mormor hele dagen og feiret bursdagen hennes! Det var kjempekoselig å være sammen med både henne og resten av slekta som var der:)

Da jeg kom hjem ordna jeg Mousaka til meg og mannen før vi så film og knaskret litt godis..! En veldig fin dag:)

Idag tenker vi å få handlet litt for vi har vært skikkelig vanstelt på matfronten mens snupp har vært borte..! Så nå blir det endelig orden igjen.

Ellers må jeg vaske badet og gangen.. Og plenen burde vært klippet.. Og mannen burde snekre..

Men så har jeg litt lyst på en bytur også...:)

Og ikveld tror jeg mannen skal på øldrikking ilag med et par kompiser så da har jeg ingen planer! Mannen mente jeg kunne være med men jeg får nå se... Jeg blir så bisk på fulle folk når jeg er edru selv, hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en deilig morgen :strix:

Ta deg en tur til byen å kos deg du, badet og gangen går ingen steder de vettu :ler:

Kos deg i kveld enten du blir med mannen eller om du finner på noe annet kost :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei sant det, lucky, gangen og badet er her fortsatt:) Like skittent:) Tar det imorgen..!

Kjekt med en liten bytur på lørdag og treffe litt kjentsfolk:)

Da vi var på butikken kom jeg på en meget lettvint middag: Jeg ringte ene ølkompisen mannen skulle henge med ikveld og lurte på hva for noe godt han skulle lage til middag ikveld:)

Så nå har jeg herved invitert oss selv på mat og siden de andre kompisene skulle ha med damene sine så blir det nå en helaften:)

Han vi skal til hadde bursdag igår så jeg har vært å handlet en halv pose med forskjellige ølsorter i bursdagsgave:) Ølgutta!

Det morsomste var blikket til mannen som bare gikk rett foran meg i køen, hvorpå jeg bare hevet ene øyebrynet og så på han. Han ble helt forfjamset stakkars og stotret "Unnskyld, jeg trodde ikke du skulle ha noe.."

Hahaha:) Helt utenkelig at gravide handler øl ja:)

Men satser på en finfin kveld med min alkoholfrie rødvin som faktisk er ganske god:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse i kveld! Det hørtes jo super koselig ut, og så genial gave :)

Invitere seg selv på middag er også veldig smart! Det liker vi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teita: Det ble veldig koselig og maten var nammis med laks og pasta:) Veldig lurt med slike venner man bare kan invitere seg selv til!

Småkjekset: Indeed :)

Teri: Jaaa:))))) Endelig, imorgen er dagen!!!! Gud som ukene har sniglet hit...!

Pitte: Ja <3 Og det var helt fantastisk!!!

Teita og Delph: Weeeee!!!! 19 uker!!!!

Det er lite latmannsliv her gitt:)

Vasket ferdig huset og hentet snupp halv ett på søndag. Herregud så utrolig godt å se han igjen <3

Alle tre var sammen hele dagen og vi var på sykkeltur og fotballspilling samt på kino i kjelleren:)

Idag ble det sent før vi våknet men det er helt ok liksom:)

Syns det er litt vel mye på jobb, men prøver å hjelpe dem så godt jeg kan..

Finfin ettermiddag og kveld ilag med supergutten min <3

Mannen har jobbet sent og vi har fått venninne E som hybelboer noen dager <3

Nå er jeg historisk trøtt og aner ikke hvordan jeg skal klare å være på helsestasjonen halv ni imorgen... Au...!!

Vi hørs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gleder meg til å høre om ul jeg. :sjenert: Siden det visstnok er i dag du skal. Jeg har blitt sånn en svime i det siste, desverre, så jeg prøver mitt beste å holde meg oppdatert. :sjenert:

Høres så utrolig koselig ut det du skriver om å se snupp igjen! :rodmer: Ser jo at mamma Skytte har savnet godgutten sin hvertfall! :rodmer::sjenert:

Håper alt går bra i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delph: Ingen fare, jeg har seriøst blitt presenil så jeg blir tullete av meg selv til tider!

Teri og Teita: here goes:

Det bor en...sjenert baby i magen min...!!!

Ikke snakk om den ville dele noe som helst med oss. Niksnadabing! JM fikk målt hodet og såvidt lårbeinet. Termin er fortsatt 18.januar. Fikk ingen bilder eller sett hva det kunne være:(

Men heldigvis fikk vi ny time om tre uker! Babyen bare viftet litt med armene og krøllet seg sammen så det var komplett umulig å se noe som helst uansett hvor lenge hun prøvde.. Så håper virkelig på bedre lykke neste gang!

Med snupp var det omvendt. Han sprellet så gæli at jeg måtte to ganger for at de skulle få sett skikkelig:)

Men det har vært en lang dag og mye dårlig form så orker ikke skrive så mye mer:) Men babyen lå langt ned i bekkenet omtr oppå blæra mi. Du sier ikke det..:)

Litt ruskete urinprøve så må levere ny imorgen og sjekke for uvi.

Ellers var BT fint og hjertelyden lå på 150.

Men magemålet.., hva var nå det...? Tror det var en rute over den røde streken på 19 uker:) Orker ikke reise meg for å se etter:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sjenert liten mageboer du har da!! :fnise: håper dere får se neste gang hva kjønnet er :) Hvor er det du tar UL nå? Betaler du for det da?

Håper formen din kommer seg da Skytte! God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at han eller hun var så sjenert da, men godt du fikk ny time om tre uker :) 18. Januar ja. Da har du termin 3 måneder etter meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Usj da, litt synd at h*n var sjenert. Holdt på å skrive 'hun' jeg. Av en eller annen grunn tror jeg det er ei lita frøken, men jeg får vel svi for det når knøttet sprer bena sine neste gang!

Så godt å vite at alt stod bra til inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig at lillegullet lå dårlig til! Min lille mageboer har også ligget litt rart/dårlig til på begge ultralydene, men har heldigvis klart å se kjønn og få fine bilder fordeom. :)

Får satse på at den lille sprer beina neste UL! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: På sykehuset her.. Vurderer sterkt å ringe ditt sykehus og høre om de kan ta en ny..

Skogstrollet: Tok ul på fødestua her. Betaler ingen ting noen gang:) Formen ble bedre og så spiste jeg vel mye sjokkis.. Og ble uggen igjen! Gratulerer til meg selv liksom:)

Teita: Ja er veldig glad for ny time:)

Delph: Tror også at det er ei jente! Alt er liksom annerledes enn sist og magefeelingen er veldig sterk på jente:)

Teri: Ja det ble litt nedtur.. Knøttet må ikke bare spre bena, den må snu på hele seg! Makan til å snu ryggen til og krølle seg sammen! Var noe veiving med armene en liten stund, men så snudde den seg liksom bare og ventet på fred på jord liksom:)

Ikveld har jeg og E gått en god tur og fått mye friskluft:)

Men bekkenet... Hmmm... Ikkje bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...