Skytte Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6581 Del Skrevet 30. mai 2011 Iss: Gleder meg:) Gjerne på fb da jeg plages med å få opp pm her.. Glemte i all min elendighet å juble for sju uker!!!!! Deilig å ta fatt på en ny uke <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mai 2011 #6582 Del Skrevet 31. mai 2011 7 uker Håper formen din blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 #6583 Del Skrevet 31. mai 2011 7 uker! For meg var det en milepæl å nå åtte uker, uten at jeg vet hvorfor. Jeg følte liksom bare at kom jeg meg så langt, så kom det til å gå bra! Føler du deg tryggere da, eller kommer ikke trygghetsfølelsen før i uke 12? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mai 2011 #6584 Del Skrevet 31. mai 2011 for 7 uker! Nå begynner UL-en å nærme seg! Huff, ikke greit å ikke være i form, men artig at du skal være hårmodell for en lærling og gratulerer med den nye hårfargen Hvilken farge er det? *nysgjerrig* Huff, ikke greit med NAV, får håpe det ikke tuller seg til for deg, du har hatt nok problemer med ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. mai 2011 #6585 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei Skytte Legger igjen spor her jeg - du er ikke så langt foran meg, så kommer sikkert til å luske litt rundt i boka di fremover, om det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. mai 2011 #6586 Del Skrevet 31. mai 2011 Hurra for syv uker! Håper du slipper noe tull med Nav. De kan være ekstremt vanskelig å ha med å gjøre dessverre. Virker ikke som det er så mange der som faktisk kan jobben sin Ønsker deg god bedring og håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. mai 2011 #6587 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Dobbelpost Endret 31. mai 2011 av Pitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. mai 2011 #6588 Del Skrevet 31. mai 2011 for 7 uker!! Håper din kjære har fått ryddet unna de appelsinene i kjøleskapet ditt som var så "uappetittelige" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #6589 Del Skrevet 3. juni 2011 for at du er over syv uker Nå går det virkelig fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #6590 Del Skrevet 3. juni 2011 Heeeeia alle sammen! Så koselig at så mange er innom:) Lucky: Har heldigvis sluppet unna den verste kvalmen de siste dagene og bare vært uggen og hatt manglende matlyst:) Teri: Jeg skal være veldig veldig glad dersom alt er ok på UL i neste uke. Er 8+2 på UL så da må jeg håpe og tro at den fortsetter å trives i magen min:) Tolv uker blir eeeenda bedre å passere:) Delph: Det er kjempegøy å være hårmodell:) Blir jo så lekker:) Hun farget det i en farge som het sand og så la hun i noen lyse striper. Veldig fornøyd:) Ble i alle fall fornøyd da hun fortalte at hun ikke kunne tro jeg var tredve år, hehehe:) Skal innom nav på mandag så da får jeg høre.. Håper på det beste:) Zia: Veldig koselig og velkommen skal du være:) Skal se om jeg finner boken din også! Pitteliten: Er veldig varierende med nav. Kjenner flinke folk som jobber der og har vært borti mange saker mot dem. Men men:) Tutta: Nei, livmorappelsinene ligger der enda!!! Teita: Jeei!!! Går sakte men sikkert fremover med meg:) Det har vært en tung uke psykisk og jeg er utslitt:( Har vært en sur mamma og en grinete samboer... Men vi har overlevd alle tre:) Snupp har pappahelg og mannen holder på med siste innspurt i kjelleren! Det blir så godt å få ferdig alt der:) Gleder meg til å ordne i alt! Mulig vi må ha et lite garasjesalg i sommer:) Hvis det blir sommer her da... Det regner som fy og er iiiiiskaldt ute:( Bruker skjerf enda!! Hadde legetime imorges og da jeg snakket med legen sist skulle vi fornye sm og ta første kontroll. Gledet meg jo såå!! Men så hadde det kun blitt satt av 5 min time til meg... Og legen var såå stressa at jeg fikk høy puls:( Fikk full sm nå så jeg får slappet av mer uten å føle presset om å være på jobb så mye som mulig. Ny time for kontroll blir i uke 10. Leeenge å vente tre uker til... Men men:) Da jeg var ferdig dro jeg innom fødestua og skravlet med jm der i nesten en time:) Kjenner henne litt fra før og hun avd jm er så trivelig. Fortalte at de aldri har funnet noen papirer fra fødselen min eller kopi av helsekortet mitt... Men damen fant!!! Guuud så glad jeg ble:)))) Så nå har vi gjennomgått min forrige fødsel og pratet mye:) Så da ble frøkna fornøyd igjen:) Ellers har jeg og mannen vært byen rundt og handlet div småstæsj til kjelleren:) Men fy f!! Jeg var ikke klar over at et toalettsete kostet 800 kr!!!! Holy moly!! Jeg har også vært på behandling og vært hos lærlingen og fått brudeoppsett:) Nice:) Nå ligger jeg halvdød på sofaen:) En time til vi skal i lokalet hvor bryllupet skal være neste helg. Må teste litt bordsetting og slikt. Bruden er riiimelig stressa kan man si:) Så jeg gleder meg til gjennomføringen:) Får ta meg en runde senere så jeg slipper å kommentere i søvne:) God helg alle flotte kvinns:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #6591 Del Skrevet 3. juni 2011 Deilig at dere snart er ferdig med kjelleren deres da Og ja, et toalettsete koster FAKTISK 800 kroner. Helt sykt, men men.. Jeg skal i bryllup lørdag den 11. Juni, og den kommende bruden er STRESSA. Hehe, stakkars folk. De har virkelig jobbet hardt for dette, så det kommer nok til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #6592 Del Skrevet 3. juni 2011 Samme dato som vi skal ja:) Jeg finner ingen dagbok til Zia og Småkjekset:( Help... Jeg er helt utslitt og ligger på sofaen som prinsessen på erten mens mannen ordner klesvask, varene fra butikken og fløtepoteter og flatbiff:) Det var forøvrig lurt å ha med en sulten gravid på butikken ja........ Vet ikke hvor mange ting mannen ramset opp og foreslo til kveldskos. Og etter jeg hadde bestemt meg ombestemte jeg meg bare to ganger:) Lettvint ja! Fryser, fryser og fryser... Imorgen blir det harrytur. Spent på hva ryggen sier til det. Men jeg orker ikke være hjemme, er så lei av å se på alt støvet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2011 #6593 Del Skrevet 4. juni 2011 Innom med en stor Ha en deilig lørdag Sender litt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juni 2011 #6594 Del Skrevet 4. juni 2011 Her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=450372 Er dagoken til Zia Ikke lenge til UL nå! Jeg gleder meg også til den dagen, for da skal oppgaven leveres, og med mindre jeg ikke klerer å forstå det jeg sliter med og ikke får levert inn, så er det endelig slutt på innleveringer for i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. juni 2011 #6595 Del Skrevet 4. juni 2011 Er litt lat og orker ikke bla meg bakover for å finne ut, så jeg bare spør jeg... Er det du som skal gifte deg?! Og i såfall, når? Så kjekt at hun fant det gamle helsekortet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #6596 Del Skrevet 5. juni 2011 Good morning!! Teri: Satser på at det blir en gledens dag for oss begge:) Ønsker deg lykke til!! TuttaV: Nei, i år er det søsteren til mannen:) De er våre nærmeste naboer og mannen min skal være forlover for mannen hennes så vi er mildt sagt involvert:) Kjempeartig! Spesielt siden vi tenker å gifte oss neste sommer. Da er det greit å ha alt friskt i minnet:) Ble en laaang dag igår men jeg våknet og kjente at jeg var i god form:) Det var herlig!! Og sexlysten er det visst ingen ting i veien med... Tror det er oppskrytt at det liksom er menn som alltid har lyst, hehehe:) Ble Sverigetur og hente alkohol og shoppe litt mat. Ble mye kjøring og ymse mat så var litt uggen da jeg kom hjem. Men litt youghurt med kornblanding fikset biffen! Etter en god avslapping på sofaen og småskravling med mannen, heiv vi oss rundt i kjelleren... Dere aner ikke... Vi har så mye greier at det er helt sykt!!! Det blir definitivt garasjesalg her i sommer!! Og på kvelden spiste kinamat ilag med brudeparet:) Nå har jeg endelig våknet til en dag uten slåregn så skal prøve å få mannen opp så vi får ryddet mer og vasket litt i hovedetg... Her ser ikke ut:) 8 uker imorgen!!!! Det er så herlig at det går fremover <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. juni 2011 #6597 Del Skrevet 5. juni 2011 Ah, ok. Men så koslig å være såpass involvert er det lenge til selve dagen? Flinke dere er som hjelper såpass! Og for rydding av kjeller! Deilig å få sant unnagjort... Det med sexlysten kjenner jeg meg igjen i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juni 2011 #6598 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja tenk at du når åtte uker!! Fra uke åtte til ni så begynner spiren å se ut som en baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. juni 2011 #6599 Del Skrevet 6. juni 2011 For 8 uker! Kjenner meg igjen med å ha alt for mye TING! Det er helt utrolig hvor mye "drit" man har liggende. Vi har jo akkurat flyttet inn i ny leilighet og vi har sikkert kjørt totalls ganger på fyllinga. Men så er det også så deilig å bli kvitt ting man ikke trenger lenger, og få mer plass til det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. juni 2011 #6600 Del Skrevet 6. juni 2011 for 8 uker på oss i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå