Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei damer!!

Etter en halvtime fant jeg opp ned på KG og fant dagboka mi...Her var det forandringer gitt :)

"Sommeren" kom og gikk i en farlig fart...snufs! Men jeg koooser meg med huset fullt av stearinlys om kveldene og har mye kos å se frem til utover vinteren så jeg lever over :)

Tja, hva har skjedd siden sist da...

Jeg hadde prolaps i ryggen i april og gikk aktivt sykemeldt helt til jeg tok ferie i slutten av juli...Kjipern! Men ganske deilig å jobbe 10-14 istedenfor 8-16 :) Blir fort godt vant av latmannslivet :)

Ellers så har det vært sinnsykt å begynne på jobb igjen da...OMG sier jeg bare! Men,men sånn blir det når man ikke har noen som tar unna ting når man er borte :)

Jeg har laget meg jordbærland med ca 65 jordbærplanter! Som forhåpentligvis gir masse god jordbær neste sommer...

Har høstet inn ca 20 liter rips! Lagd masse ripsgelè og nå har jeg satt vin! Det blir et spennende prosjekt for det har jeg aldri prøvd før, hehe!

Jeg og snupp har feriert litt hos mam og co <3

Vi holder på å etterisolere ferdig en vegg ute...og prøver å bestemme oss for hvilken farge vi skal male huset i og hvor vi skal bygge ut...fremover, bakover eller oppover :) Luksusproblem :)

Snupp har blitt 4 år og vi feiret med hageparty for 16 stk 3-5 åringer i knallvær!! (en av de få dagene det var varmt i år)

Han er en stor og flink gutt som mammaen er veldig stolt av <3 Kan snart skrive navnet sitt helt alene, ramser nesten hele alfabetet, teller langt og snakker mange engelske ord <3

Han elsker å leke ute og stortrives i nabolaget. Uvant at min lille klump er borte i evigheter og leker med de andre barna eller er inne på besøk hos dem..! Hjelp så fort de blir store!

I november skal Kjære til Thailand for å jobbe en måneds tid...Og gjett hvem som skal være med i 14 dager!!! Weeee som vi gleder oss!!! Laaaate dager på mamsn og lillegutt <3

Og forresten så har jeg vært å fjernet spiralen idag;) Så wish me luck;)

Blir spennende å se om det skal ta like lang tid som sist eller om det kan skje litt raskere denne gangen..!

Nå får vi se om jeg begynner å bli litt mer aktiv her igjen eller om jeg blir en sånn kvartalsbesøker:)

Stor klem til alle <3

Skrevet

:rope: Skytte jo!!!!

Koselig å høre fra deg, savner deg vettu!!!! Jeg var så heldig å få treffe pi@ om mandagen, nå mangler bare deg :klemmer:

Ønsker deg masse lykke til uten spiral!!! :yvonne::kgbaby::romeo:

Skrevet

Goood lørdagskveld i stua <3

Og stor klem til Iss <3 Hehe, ja det hadde vært morsomt en gang! Skal aldri si aldri for verden er liten :)

Da er spiralen ute og det var jo en lek! Det gjorde værtfall ikke vondt :)

Utålmodig som jeg er så strøk jeg på apoteket og kjøpte meg soyatabeletter dagen etter, hehehe! Og dum som jeg er måtte jeg liksom bare fortelle ekspeditøren at det knapt var et døgn siden jeg tok ut spiralen, men måtte liksom få syklusen igang. Fort. Hun lo nok godt for seg selv da jeg gikk ut :)

I går kveld kom blødningen! Første gang i mitt liv jeg har ventet på den da! Men jeg lurer på hvordan man vet om det er en sånn hormonblødning eller om det er mensen?! Vondt er det i allefall...Har slett ikke savnet dette de 2,5 årene med spiralen! Men, men. Satser på at det ikke blir mange mnd før den forsvinner igjen :)

Har bare ikke tålmodighet til at nr to også skal ta over et år å få i boks...Satser på at ny mann gjør susen ;)

Ellers så har vi fått opp masse ny bordkledning som jeg har grunnet idag. Kjøpt maling til huset, type labrador. Den er møøørke grå, spennende!

Brodern har vært her idag til snuppis store fornøyelse og jeg har malt og Kjære har snekret.

Er så godt å leve for tiden <3

Nå har jeg tent maaaasse stearinlys i hele huset og tatt meg et stort glass rødvin, nammm!

Må bare nyte det mens jeg kan! Det kommer nok til å bli et større savn nå enn sist gang for da var jeg ikke noe vinmenneske. Men det går nok bra :)

Håper alt går fort og greit så jeg kan glede meg til stormage igjen <3

Å babylukt....mmmm....Å bekkenløsning og halsbrann, hehehe :)

Har begynt å lage fotobok som skal være julegave til besteforeldre og onkler/tanter. Når den er ferdig og bestilt er jeg ferdig med 11 julegaver :) I like :)

Men først må jeg smurfe litt :)

Ønsker meg så veldig et hvitt kaninskinn til babyen ( jada, jeg lever som om den nesten er i boks allerede :) ) Angrer som søren på at jeg ikke kjøpte et i fjor da vi var på Svalbard...for når jeg var der oppe i sommer hadde de ikke :( Typisk meg!

See ya!

• 2 uker senere...
Skrevet

Host og snufs...kort oppdatering...

har vært på jentetur i helga sammen med ei venninne og brukt massemasse penger :)

God mat, god drikke og plenty nye klær til meg og snupp og litt til mannen ble det jammen også :)

Men gjett om jeg har blitt influensk... :( Jeg er potte tett, varm og hele kroppen verker :( Pinte meg gjennom jobbedagen idag og er helt død nå...

Bra typisk det da når jeg mener og tror at det er EL denne uka...Kom en stor klump med slim ikveld...anyone? Er ikke det er tegn eller? Jeg huseker ikke slikt...!

Måtte bare kikke litt her, men nå må jeg bare svime av i senga :(

Skrevet

Du må kjenne på klumpen skjønner du :fnise: Dra det mellom fingrene og hvis du kan dra laaange tråder så er det bare å peise på!

:dåne: Hva man ikke lærer av kg :overrasket:

Skrevet

Hahahaha!! Iss du er så god <3

Jeg kjente faktisk på den, men jeg hadde glemt at det var sånne tråder man var ute etter... :) Får håpe det holder med action idag da, for jeg var i koma og vel så det i går...Har feber og har ligget hele dagen. Full av snørr og peser som en hval...Virkelige kanongode forutsetninger for å forføre mannen, hehehe!

Men jeg håper det, utrolig kjipt å gå glipp av hele sjangsen pga snørrhodet mitt :(

Nå blir det fiskeboller i hvitsaus før snupp og mannen skal i bassenget...Og vafler og kakao til kvelds, nammm....Matlysten mister jeg liksom aldri uansett hvor syk jeg er!

Klem

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Skytte :kose:

Så deg på ikm listen og måtte bare inn å si hei :)

Så moro at du er igang igjen da, får håpe du slipper å vente så altfor lenge før spiren sitter denne gangen :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Lucky! morsomt aa se deg ogsaa :)

Ligger i senga og surfer paa i paden saa derfor blir skrivingen litt rar!

Har kjøpt meg eltester idag. Ble en svak strek nr to og da var Det ikke el pagang i folge bruksanvisningen. Har ikke prove disse fra quick response for, kun clearblue sine jeg brukte for. Saa vi faar se i morgen da. Har ingeniør tegn paa el heller... Forrige mnd kjentes jeg stikking og puppene var jo saa omme at au!

Har jo den cysten paa ene eggstokken saa jeg lurer jo selvsagt paa om den kan hindre el paa noe vis. Slik at jeg bare har el annenhver mnd kanskje...vet ikke... Er bittelitt nedfor idag og onsker bare at jeg var gravid egentlig... Er misfornoyd med kroppen og sliten av jobben. Er saa forbaska travelt paa jobb at jeg foler at jeg ikke henger med og faar absolutt ikke gjort alt jeg vil og burde...

Prover ogsaa og trene og har langt om kostholdet litt slik at jeg forhaapentligvis kan gaa litt ned i vekt...helst masse, men har kun smaa ambisjoner naa ogsaa satser jeg hardere etter en evt graviditet.

Det er bare 16 dager til vi drar til Thailand naa... Det blir herlig, men gruer meg skikkelig til aa gaa i bikini :(

Vel,vel Det var naa egentlig greit aa jamre litt i boka mi naar jeg likevel bare laa her og syntes synd i meg selv :)

Skrevet

Åååå Thailand, det høres helt herlig ut!

Ikke tenk på at du ikke kler bikini, tenk på alle de raringen som vandrer rundt på ferie og ikke bryr seg noe om hvordan de ser ut. :jepp:

Prøving er slitsomt, det vet jo vi, men hold ut og nyyyt ferien så sitter nok spiren helt plutselig skal du se. ( Ikke at jeg tror på bare slapp av så går alt bra teorien), men man må jo være litt optimistisk også. Ihvertfall en stund. :kose:

Skrevet

Titter innom her jeg også ;) Men, som du sikkert skjønner, under nytt navn! For å gi deg et lite hint - vi snakka sammen på FB her en kveld, noe vi ikke har gjort på lenge! (og du fikk hele regla om hva som hadde skjedd i det siste... :sjenert: )

:vinke:

Skrevet

Innom med en stor :klemmer:

Det er lov å synes litt synd på seg selv innimellom og deilig å klage litt her inne :Nikke:

Vil også til Thailand :hjerte: Hvor i thailand skal dere?

:kose:

Skrevet

<3 Åååå...nå begynte jeg nesten å grine <3

Gode, gode jentene som har besøkt boka mi <3 Snille dere er...Vet hvem du er, Shasna :)

Måtte bare innom selv om det er lovlig sent...For jeg er såååå suuuur :(((( Og det er så fælt :((( Jeg sliter så grusomt med pms noen ganger at jeg holder på å bli seriøst sprø...Og idag har det vært helt forferdelig...

Forsov oss...Jobben er pokkers fæl om dagen. Den tapper meg helt fullstendig og det føles som om jeg holder på å drukne:(

Hentet en unge som var trøtt og ikke helt enig i noe som helst da vi kom hjem...Kaboom ble jo selvsagt det da :(

Og slik gikk nå ettermiddagen...Vi ble venner igjen i kveldingen men den vonde dårlige samvittigheten min har plaget meg siden han sovnet :(

Så skulle jeg ta el test og trodde jeg måtte sååå på do, men det måtte jeg visst ikke. Ble bare bom og tull og jeg vet ikke om jeg kan stole på testen...men det kunne se ut for at begge strekene ble like sterke. I tillegg har jeg kjent murringer...

Så da måtte jo sambo forføres når han kom hjem i kveld <3 Meget vellykket seanse med levende lys og full pakke :) Lå leeenge og prata etterpå og hadde det sååå koselig <3 Akkurat som da vi ble sammen. Er utrolig sjelden vi har slike stunder nå...

Etterpå har vi sett tv og sambo sitter som vanlig å surfer og surfer og surfer...Og jeg begynte å tenke og tenke og tenke :(((

Og vips på 123 så er humøret mitt fullstendig fritt for fornuft:((((

Jeg rett og slett plager og torturerer meg selv:(((

Dumme, dumme, dumme kvinnfolk:(((((((

Måtte bare inn og skrive det litt av meg i håp om at jeg legger meg og holder kjeft og ikke måååå spørre sambo om alt i verden som jeg egentlig ikke vil vite...

*Snufs*

Skrevet

Huff da vennen! Sender en stor :klem: jeg, ser ut som du trenger det.

Er ikke noe allright med slike drittdager nei... Vi kvinnfolk er jo eksperter på å ha dårlig samvittighet og plage oss selv med ufornuftige tanker til tider. Håper dagen i dag er bedre! :kose:

Skrevet

Shasna og Iss; Love you <3

Det kjennes gudskjelov ut som om det værste pmshumøret har trukket seg tilbake. Er det andre dere vet om så har det sånn?!

Jeg MÅ ha hatt EL i allefall for i går trodde jeg nesten at blindtarmen sprakk..! Gikk rett i kne da vi kom i barnehagen pga smerter nedi området der. Men poff så gikk det over og det har vært murringer til og fra i tre dager nå. Sex har vi jammen meg også hatt! Hohoi her er det bare å krysse alt man har!

Tok EL test forledendag som det ikke ble nok urin på...Kjentes ut som om jeg måtte SÅÅ på do...joda...wow...men etter en stund når jeg kikket på pinnen så hadde det trekt opp likevel og begge strekene var like sterke...

Huff, jeg føler at jeg stresser fælt...jeg kjenner det egentlig inni meg...Og det er jo ikke bra for da blir det værtfall ingen ting...

Og neste mnd reiser jeg og snupp hjem fra thailan AKKURAT i EL tiden...Da passer det jævlig dårlig at sambo skal være igjen der nede et par uker til...SÅ det er liksom nuh, ellers blir ikke neste sjangs før midt i desember...Og jeg vil bli gravid nååååå :)

Mye visvas på meg :)

HAr vært å kjøpt røde roser og skrevet et romlemantisk kort til sambo <3 Som takk for innsatesen, hehehe :)

Vel, vel nok om det. Nå er det bare å vente å se...må finne ut når ikm blir hvis jeg hadde el forleden...13 pluss fjorten ca skulle vel bli 27 kanskje...

Hmm...vi reiser ned 28...SÅ hvis ikke mensen kommer den 27 blir det å lure på om jeg skal ta med en test eller kjøpe en der...eller bare vente og vente til jeg kommer hjem igjen...(Yeah right!! Hører dere nok der dere ler og vet godt at jeg aldri ville klart å vente i to uker med å teste)

Lucky; Hadde helt glemt å svare deg! Vi skal til Jomtien utenfor Pattaya. Sambo skal jobbe der i en mnd og jeg og snuppiss skal være med i to uker <3 Deilig!!

Siden jeg er alene på jobb idag er jo jeg sjef. Og jeg er fryktelig fornøyd med denne ukens innsats...så jeg bevilger meg selv helg 20 min før tiden :)

Skal jobbe mer ikveld og i helga og kveldene i neste uke med en ekstrajobb jeg har så tiden frem til den 28. kommer nok til å fly!

God helg til dem som kanskje er innom og leser om galskapen i mitt liv :)

Skrevet

OMG! Jeg kjente nettopp en skikkelig stikking midt i nederst inni der...

Note to self in case jeg skulle gå på et mirakel og virkelig bli gravid så fort, så har vi antakelig bekreftet festesmerter.

Hehehehe, jeg måtte bare :)

So long from the loonie :)

Skrevet

Hehehe :)

Nå skal jeg prøve å komme meg over på ny side :) Kjedelig å bla så langt ned bestandig :)

Her har fredagsroen senket seg og livet er bare herlig <3

Har syklet turen min (blitt litt avhengig av sykling så vinter passer meg dårlig..), shinet huset til helga og vasket klær!

Snupp har kosa seg med litt ekstra tv, sambo har byttet til vinterdekk og pakket bort grill og hagemøbler og vi har spist go fredagsmiddag.

Gullklumpen sovnet i fanget mitt mens vi så beat for beat og etter det har vi vært tvfaste i sofaen med potetgull og litt vin :) Litt vin er lov selv om man er prøver syns jeg...Noe annet ville vært veldig unaturlig for meg. Fredagsvinglasset mitt er nammm...høydepunktet i uken som markerer at det er helg!

I tillegg har jeg invitert noen venner i kalas når jeg har 30 årsdag 3.desember...!! Wææ!!

Spennende å se om noen har tid og ork til kalasering i julestriden:)

Er Senkveld på tv og øynene mine er sååå trøtte...men jeg orker ikke legge meg tidlig på en fredag! Selv om jeg er trøtt. Elsker fredagskvelden jeg <3

Imorgen skal sambo og hjelpe til på dugnad hos sin søster og jeg og snupp har planer om vafler til frokost etterfulgt av brødbaking, lage sjokoladekake til søndagens kaffegjester (skal i kirka først og få 4 års bok) samt lage noen bokser med frokostblanding som vi har blitt avhengige av alle tre :) Lørdagskos!

Skrevet

:vinke:

Hørtes ut som en fin fredagskveld :) Synes alle drikker vin i helgene jeg! Jeg vil og like rødvin : :grine: Kan du lære meg? :ler:

Gooood helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...