pondusa Skrevet 19. september 2007 #6161 Skrevet 19. september 2007 Typisk at vi skal i bursdag på lørdag da, ellers skulle vi kommet en tur. Vet av erfaring at har en tendens til å skje på en og samme tid. At alle reiser bort eller er opptatte, og så sitter man der som et forlatt nek i eget hus. Men det går seg til, og det blir bedre.
Gjest MrsP Skrevet 19. september 2007 #6162 Skrevet 19. september 2007 Innom en snartur og legger igjen en
Skytte Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6163 Skrevet 22. september 2007 Innom og titter mens jeg venter på at snuppen skal sovne....Noe han muligens ikke gjør før jeg går og koser litt på ryggen hans... SÅ vi snakkes senere:)
Skytte Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6164 Skrevet 22. september 2007 Der har snuppen sovna og jeg har vært innom og kikka litt hos mine kjente og kjære her inne! Er så trøtt nå at jeg nesten svimer av,men legge seg halv ni da??Da blir det jo morgen halv fire inatt... Siden sist så går det bedre med mormor men det er en laaaang prosess enda... Ellers så går dagene i sin vante gang. Det regner så jeg tror jeg skal bli sinnsyk her til tider...menmen,ikke noe å gjøre med det! Hadde håpet å komme oss avgårde på tivoli imorgen,men med dunder regn og sterk vind blir det lite koselig.. Jeg var ute igår og ikveld er det sambo sin tur! Imorgen er vi invitert til svigers på fårikål...var innom der idag og Sondre fikk ørten gaver etter de har vært bortreist et par tre uker...Og jeg er like begeistret og happy som før:) Ellers så fungerer ikke hjernen min lengre nå,så jeg bare gir opp å komme på noe mer å skrive! Takk for alle besøk,det er kjempetrivelig å bli husket på! KLEM!
magolia Skrevet 22. september 2007 #6165 Skrevet 22. september 2007 ...fått med deg at vi har giftet oss?
Gjest MrsP Skrevet 23. september 2007 #6166 Skrevet 23. september 2007 Hellu! Har du kommet deg etter helgens utskeielser? Festet hele natta du da vettu! Tror jeg må ta meg en fest neste helg jeg altså! Har hatt lyst flere helger nå,men så har det hele tiden vært noe som har kommet i veien. Skal jobbe neste helg da,men pytt! Så bra at det går bedre med mormor! Håper du får en fin søndag. Du får spise fårikål og stikke bomull i ørene eller noe sånt,så slipper du gnålinga!
pondusa Skrevet 23. september 2007 #6167 Skrevet 23. september 2007 Hellu. Jeg spekulerer i å kjøre til skytteby på onsdag. Lyst å møtest i byen eller no??? Flott at det går fremover med mormor da.
Fjellrypa Skrevet 23. september 2007 #6168 Skrevet 23. september 2007 Hei vennen! Lenge siden sist nå, men jeg følger litt med innimellom. Leste gravid-dagboka mi for ikke så alt for lenge siden, og savner de gode gamle dagene da vi var inne hver dag alle sammen! Magolia: Har dere giftet dere? Gratulerer!!!!!
Skytte Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6170 Skrevet 1. oktober 2007 Hjelp!! Nesten så jeg ikke fant meg selv nå..!! Magolia:Neeeei!!! DET har jeg ikke!!! GRATULERER!!! Må kaste harde ting ihodet mitt sånn at jeg får med meg slike ting vettu!! Gurimalla! Så koselig da!!KLEM! MrsP;Hehe,gikk bra det ja! Men det er jammen meg godt med en rett fest av og til! Må ikke jobbe deg ihjel nå!Hvordan går det ellers?! Pondusa;Du må jo sende sms!!!! Di tullmus!! le så glad her først for det er jo bare manag idag,helt til jeg oppdaga at det var snakk om forrige onsdag........Neste gang må du sende mld!! Fjellrypa;Det var utrolig koselig å se deg igjen her! JG savner også den tida når man var fullt oppdatert på hver minste tinghos alle...en nå rekker man jo ingen ting i hele tatt! Tenker ofte alle her inne,og kanskje litt ekstra på deg...Prøver å følge med bloggen din selv om jeg ikke alltid er flink til å skrive så mye...Mange varme klemmer til deg og kyllingen! Kiwii;Hmmm...er du en gammel kjenning i forkledning eller?? Vet hvor nysgjerrig jeg blir!!!!!!! Her er det full fart og stormende jubel 12 timer i døgnet som vanlig! Jeg holder på å klikke banananas på pcn,dvs tastaturet som er heeelt gåent:( Og det var aljeg rakk før snupp våkna....faderullan altså...1 time til litt husarbeid og pctid funker ikke.........!!
Skytte Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6174 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er her!! Bare ikke så ofte.... Alt er bra,dagene flyr og vinteren driver å terger oss her! Plutselig er det 6 minus ene dagen for så å høljeregne og bli 10 plussgrader neste dag...Irriterende! Sondre vokser og utvikler seg som bare det! Er stadig på farten og elsker å snere! Er totalt avhengig av hammeren sin og durer løs på det meste...!Vanskelig å nekte ham å slå på veggen når sambo gjør det:) Han setter opp de siste listene på kjøkkenet så Sonde er helt i himmelriket om ettermiddagene! Går bare rundt og sier dunk-dunk hele tiden! Ellers så skal jeg dra og besøke mor i helga som kommer! Det blir fint å få se henne igjen men jeg er veldi spent på å få oppleve hvordan hun egentlig er.Greit nok å få alt over telefon fra mamma og tantene mine,men blir nok noe helt annet å se det med egne øyne. Så har vi planer om å få fotografert snupp snart! Har kontakt med en hobbyfotograf som gjør det hele uattelig mye billigere enn vanlig! Og det er bra for vi har det ikke akkurat fett om dagen..Men vi overlever:) Er skikkelig giddaløs og lat idag...huff...liker ikke sånne dager jeg.. Litt vondt i hodet også,skulle egentlig sove når snupp endelig duppa av...Men nå har han sovet 1 time så det er bare å logge seg av og forvente 1 stk våken gutt når som helst! KLEM!
pondusa Skrevet 27. oktober 2007 #6176 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg stikker bare innom for å si at du er ikke den eneste som sliter med å henge med. Jeg gadd ikke sende sms den onsdagen, for jeg måtte jobbe.... Men skal prøve en annen dag kanskje.
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 #6178 Skrevet 27. oktober 2007 Hei snuppa! Jeg savner deg her inne! Men skjønner at du ikke kan være her like mye som før da... Vi er i gang med prøverørsbehandlingen nå! Jeg starter med nesespray på fredag. Ååå,jeg er så spent!! Håper du har det bra. Gi Sondre en kjempeklem fra kg-tante kiwii.
Fjellrypa Skrevet 30. oktober 2007 #6179 Skrevet 30. oktober 2007 Håper dere får tatt noen ordentlig fine bilder!
MrsP Skrevet 30. oktober 2007 #6180 Skrevet 30. oktober 2007 Bildene var kjempefine! Sondre er nydelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå