Leonessa Skrevet 25. mai 2007 #6061 Skrevet 25. mai 2007 Huff da vennen... Føler meg deg altså! Har fått lest mailen din... er nesten aldri inn på mailen min noe mer Sambo har overtatt den maskina gitt.... Men svarer deg så fort jeg kan Vann innpå nykjøkkenet allerede?! Dere får stå på! Ikke gi dere Hussaken vår går ikke akkurat framover.... eierskifteforsikringa har AVVIST saken vår. Blir så forbanna!! Huset vår har faktisk tapt seg i verdi på 400tusen på et halvt år lissom... Hipp hurra! Men nå tar jeg helt av i boka di Vi snakkes vennen! Ha en fin dag
Skytte Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #6063 Skrevet 27. mai 2007 Tass og Leonessa;Stooor klem til dere begge! Nå er jeg og Sondre nok en gang hos mam og pap mens sambo prøver å få ferdig det hersens kjøkkengulvet...Kom igår og blir til imorgen. Skal besøke mor/oldisen idag og ellers bare kulen!Jeg får brukt litt tid på nett mens snuppen sover og kanskje ellers mens han leker med onkelen! Det er bare det at jeg har sikkert hundre andre ting å gjøre når jeg er her...Skulle bl.a gjennomgått et tonn saker jeg har stående overalt her i huset...på rommet mitt,mørkloftet og i huset etter bestemor...*plystre* Har begynt å tenke på om vi skulle ha vaska rundt og malt litt i gammelstua og bruke den som hytte......Men jeg er ikke spes fan av sånne gamle hus altså,jeg får det bare ikke til..*grøss* Anyway,det går bra med oss og kontrollen ble flytta til tirsdag!spent! Er bare så happy for at det ENDELIG melder litt bedre vær her...Sorry mac altså,men jeg er sååååååå sinnsykt lei av at de hersens tvfolka syter og jamrer så snart det melder litt yr på østlandet...De hadde nok blitt syke på sinnet av å bo her! Hun som meldte været igår sa;Nå må jeg desverre si at det melder litt våtere vær her til lands nå fremover...HALLO??Når slutta vi å tilhøre dette landet??Her meldte det knallsol fra imorgen av...*BIIIIIIIIIP* Sånn!Nå er jeg ferdig med min hets av værdamene,hehehe! Håper ingen føler seg støtt her altså!Er ikke vondt ment:)
iss Skrevet 27. mai 2007 #6064 Skrevet 27. mai 2007 Føler meg ikke støtt Nyt det gode været du Skytte!
Gjest kaffedama Skrevet 27. mai 2007 #6065 Skrevet 27. mai 2007 Kontroll? Hva slags kontroll? Jeg henger visst ikke med.
Fjellrypa Skrevet 29. mai 2007 #6068 Skrevet 29. mai 2007 Lenge siden sist, så jeg er innom med en klem og henger meg på kontroll-spørsmålet!
Leonessa Skrevet 30. mai 2007 #6069 Skrevet 30. mai 2007 Henger meg på kontroll-spørsmålet jeg også Jeg føler meg ikke støtt Du fortjener bra vær du nå! Og det er egentlig litt deilig med regn her Ha en fin dag!
pondusa Skrevet 30. mai 2007 #6070 Skrevet 30. mai 2007 Vi har fra skyfri himmel i dag og hele 17 grader!! Jeg var tidlig oppe og fikk ungene i bgh til frokost. Så har jeg hatt ute alt av sengetøy og matter, og vasket og ryddet hele huset. Nå skal jeg sette meg ut i solen med en bok, og virkelig nyte resten av fridagen.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2007 #6073 Skrevet 1. juni 2007 Ai miss ju,høney! Håper det står bra til oppi nord,og at dere får ei super helg! :klem:
iss Skrevet 1. juni 2007 #6074 Skrevet 1. juni 2007 Har kjøpt nye dyner, puter og nytt sengetøy jeg.. Det var jammen deilig å legge seg i går! Håper dere får en fin helg!
Skytte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6075 Skrevet 1. juni 2007 HEIIIIA!!!!!! SKulle liksom innom her og kose meg i noen minutter men nuh komvenninne A:) Er bare sånn det er!Skal prøve å komme igjen senere!
Skytte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6076 Skrevet 1. juni 2007 Nå skal vi se hvor langt jeg kommer! Tid er bare et begrep nå om dagen,endag og ei uke er jo ingen verdens ting! Kontrollen jeg snakka om var 10 mnd kontrollen til Sondre! Han fikk mye skryt,vi fikk skryt,jeg fikk skryt så alt i alt var det en fin kontroll! Snuppen er i allefall ingen pingle,han har blitt 80 cm og 11,4 kg! Skaltil legen med han på mandag pga det smeller så mye i hans høyre kne og nå har det begynt i hofta også så det må vi få sjekket ut.Ble j tatt UL av hoftene hans når han ble født men ting kan jo ha endret seg. Ja endelig kom sommer hit også! Vi fikk en hel dag på verandaen før snuppen ble forkjøla med feber og snørr....Vi har sånn utrolig flax..! Så nå er det høy frustrasjonsfaktor på bådemor og sønn som sitter inne og ser på finværet.Hadde det ikke vært så forbaska me vind kunne vi lurt oss ut en tur i vogna..Men men. Kjøkkengulvmarerittet fortsetter,vi får det ikke rent for fugemasse....Men det er mye bedre enn det var da,men så har vi ligget med nesa i gulvet og trollskrubba hver og en flis md stålbørste og syrevask...Skal prøve å ha på noe oljegreier nå og se om det kan funke...Imorges kom innredninga så den står klar i garasjen!Fikk ikke komfyren og asken da men..rekker sikkert ikke få opp såmye av innredninga i helga læll... Jeg har en skikkelig pessimistdag idag desvære..Egentlig vært mange av dem i det siste.Er så lei av å ha det så tungvindt,jeg bekymerer meg for penger/meg ikke jobbe-situasjonen,er økk møkk lei av å bo i dette huset sammen med de fæle FÆLE folka i 2.etasje...Jeg gjør alt jeg kan men jeg klarer ikke slappe av hjemme,jeg er irritabel og gretten,sambo begner å irritere meg mer enn han gleder meg også blir jeg redd og frustrert pga det...... Jeg må bare syte litt her så kanskje sambo slipper å gjennomgå når han kommer hjem... I tillegg har jeg lagt på meg alt for mye til at det er akseptabelt,ingen,seriøst INGEN av sommerklærne mine passer... Så skulle jeg ha klippet meg for eg ser ut som heksen Lakris... Tror det var alt......... Har fått ordna ganske bra opp rundt huset og gjort kart potter som jeg skal ha blomster i! Har faktisk også bytta jord på stueplantene de ser helt sjokkerte ut,hehe! Men jeg begynner å bli itt sliten og trett av å stå opp halv seks og være i konstant rørelse til 23-24 hver kveld....Sa til HS at jeg skulle ønske besteforeldrene på sambo sin side kunne vært litt mer delaktige...Men de er jo aldri hjemme... Svigermor og co var innom her forleden og satt på verandaen og snakka drithøyt om hvor stor Sondre er.Jeg er møkklei av å høre om det.Jeg satt inne og demonstrerte... Men a sa i allefall svigermor at hun hadde komet til å vært sååå redd hvis hun skulle passet han en gang.Alt er jo farlig og han er jo så aktiv så det hadde kommet til å vært et svare leven........ Da får jeg meg ikke akkurat til å spørre om ikke de kan begynne å ha han litt av og til..........Gud forby at hun skulle måtte slite med noe.Men hun skulle nå kjøpe han joggedress da!!Om ikke det var flott?? Jo hurra hadde jeg lyst å si........ Mamma ville gjerne ha han i helga så vi fikk styre på med kjøkkenet,menhun har nå hatt han så mye når vi har vært der ute og nå er han jo syk i tillegg så jeg syns hun trenger ei frihelg.Hun er nå tross alt i full jobb pluss alt hun hjelper pappa . Så jeg får bare sitte her å syte Nå skal jeg lage gourmetpytt i panne! Tusen tusen takk for at dere fortsatt orker å besøke meg,jeg må bare beklage at jeg ikke rekker mer enn jeg gjør...Men jeg tenker på dere hele tiden!! Var ikke meningen å skrive tidenes syt og klag innlegg men...
Gjest kaffedama Skrevet 2. juni 2007 #6077 Skrevet 2. juni 2007 Hihi. Du skreiv et langt innlegg, og så "Tror det var alt" og så blei sannelig innlegget nesten like langt etter det også! Hihi! Det er derfor (og av mange andre grunner også selvfølgelig) at vi liker deg! Herlig ærlig. til skyttemor! (Vi skal snart på ettårskontroll med S! )
Leonessa Skrevet 3. juni 2007 #6078 Skrevet 3. juni 2007 Enig med Kaffedama!! Ser ut som vi har mye av de samme frustrasjonene om dagen ja..... Håper du har det litt bedre nå
tass2406 Skrevet 3. juni 2007 #6079 Skrevet 3. juni 2007 Få det ut her du! Vi er mange her som mer enn gjerne hører om hvordan det er i Skytte-heimen! Du har en livlig måte å skrive på!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #6080 Skrevet 5. juni 2007 God morgen min kjære solstråle! Håper du ser litt lysere på ting nå. Jeg har også hatt noen dager der jeg grubler og tenker på alt. Alt vi skulle ha gjort før ferien,penger vi skulle ha hatt,tid jeg burde brukt på familie og venner osv osv. Tankene er verst om kveldene når jeg har lagt meg,og det er så irriterende for da får jeg jo ikke gjort noe med det!! Men når jeg våkner neste dag,så virker det ikke fullt så ille allikevel. Naboene dine høres ut som noen teite naboer! Håper du har fått litt tid til å sitte på verandaen og nyte sola. Klem MrsP! :) :) :) :) :) :) :) :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå