Gjest kaffedama Skrevet 13. mai 2007 #6041 Skrevet 13. mai 2007 Hallå energibomba! Håper at konserten deres i går gikk kjempebra! Og at du snart kommer til Oslo så jeg får hilst på deg IRL. Sorry at det er så lenge mellom hver gang jeg er inne hos deg... :klem: :klem:
Skytte Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #6042 Skrevet 13. mai 2007 Magolia,MrsP,LT og kaffedama; Takk for besøkene det var kjempekos!! Må bare rope litt hurra for Iss!!!!!!!*HURRA* Tenk at nå er hun også mamma..Sannelig mye som har skjedd siden jeg "begynte"på KG!Morsomt! Konserten igår gikk kanonbra Fullt hus og stormende jubel!Var flere som hadde konsert sammen med oss og vi hadde det veldig morsomt! Vi synger bl.a It`s raining men,angels,I vill survive etc!Mange kule sanger! Da vi var ferdig halv 23 dro jeg rett i bursdag til venninne M!Hoohoo!! Så var vi ute på byen og etter det innom venninne L,surra ute og skravla med alle jeg traff og kom hjem halv 6...............!Fryktelig fint at Sondre var hos mam og pap ja!Ellers hadde jeg ikke dratt noen steder etter syngingen! Men jeg hadde det bare så utrolig kult!!Derfor er jeg litt hyper idag Det var fin festing med mye humor og skratting,det var dansing og syngng,flørting og oppsjekking! Altså at jeg ble oppsjekka!Og sånt syns jeg er så morsomt Det var en mann fra Canadapå minst 50 år som syntes at "Skytte you are a veeeery beautiful girl...will you go with me to my place? I am a veeery gentle and careful man" YEAH RIGHT!!!!!!!Jeg trodde jeg skulle dø på meg!!Snakker om at det finnes mange Emanuell Desperados her i verden...*spy*!!! Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at jeg snakket med hundre stk igår...minst!Jeg var så skravlete at de var imponerende selv til meg å være Æsj,nå er jegså sulten at fy....vil ha noe fett og usunt som tetter blodårene mine Skal skrive mer en annen dag når jeg tenker på andre ting enn bare tull og fanteri!
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 #6043 Skrevet 14. mai 2007 Det var en mann fra Canadapå minst 50 år som syntes at "Skytte you are a veeeery beautiful girl...will you go with me to my place? I am a veeery gentle and careful man" ←
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. mai 2007 #6045 Skrevet 14. mai 2007 Æsj,nå er jegså sulten at fy....vil ha noe fett og usunt som tetter blodårene mine ← Mmm,nam nam! det hørtes deeeeilig ut Så bra at konserten gikk bra. Og kult å bli sjekket opp,selv om det var ekkel,gammel mann.
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2007 #6047 Skrevet 16. mai 2007 Et stykk diger til verdens beste skytte!!! ...og det mener jeg; TAKK for at du ikke glemmer meg! GOD 17. MAI!
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2007 #6048 Skrevet 17. mai 2007 Ingen skytte!?? Håper du og dine har hatt en fin feiring av 17. mai i dag!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. mai 2007 #6049 Skrevet 17. mai 2007 Tusen takk for bilde av verdens skjønneste lille gutt! Håper dere har hatt en fin 17. mai!
Pi@ Skrevet 18. mai 2007 #6050 Skrevet 18. mai 2007 Tusen takk for mms i går. Din lille S er bare sååååå skjønn :rødme:
iss Skrevet 18. mai 2007 #6051 Skrevet 18. mai 2007 Enig med pi@, Sondre var skjønn!!! Håper dere fikk en fin 17 mai feiring!
pondusa Skrevet 18. mai 2007 #6052 Skrevet 18. mai 2007 Åpner linken til kg, og har ikke snøring på hva som venter meg.... Har visst vært borte herfra noen dager ja. Håper dere har hatt en flott 17.mai.
Skytte Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6053 Skrevet 20. mai 2007 ????????HVA SKJER A???????? WOW.............Leeenge siden jeg også har vært her og nå ble jeg jammen meg overrasket!!Hvor er smileyene f.eks?? Man skal være åpen for nye ting men jeg likte kg slik det var*grine* Oi,nå fant jeg smileyene.. Jaja,blir vel vant etterhvert!Men nå skal jeg ikke henge her for n skal jeg helt seriøst ta runden min!Vi er fortsatt hos mam og pap og Sondre har akkurat lagt seg så nuh er det pctid før middag! Tuuusen takk for alle besøkene forresten,kjempekos at folker innom en sløving som meg...!
Leonessa Skrevet 20. mai 2007 #6054 Skrevet 20. mai 2007 Heeeei vennen! Er bare innom og titter... har ikke vært innom KG på laaaaaaaaaaang stund.... Men nå er jo alt forandra!? og jeg finner ikke igjen smileyene...... Håper alt er bra med deg!! Kos og klem
tass2406 Skrevet 20. mai 2007 #6055 Skrevet 20. mai 2007 ????????HVA SKJER A???????? WOW.............Leeenge siden jeg også har vært her og nå ble jeg jammen meg overrasket!!Hvor er smileyene f.eks?? Man skal være åpen for nye ting men jeg likte kg slik det var*grine* Helt enig.... Blir helt forvirra... :klø:
Kakao Skrevet 21. mai 2007 #6056 Skrevet 21. mai 2007 Ja, tror det tar ei stund før vi blir vant til nye KG. Likte veldig godt den gamle smileyoversikten. Nå må man bla så mye nedover, for å finne den en vil ha. Håper du får en fin dag, Skytte!
Skytte Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #6057 Skrevet 22. mai 2007 Leonessa,Tass og Kakao;Kjempekos å se dere!! Da har vi kommet oss hjem igjen,har vært hjemme i fire timer og jeg har så vondt i magen og er s eitrende forb****på de oppe at jeg seriøst plages med å puste rolig til tider... De har revet bordkledningen for 2-3 uker siden og ikke hengt opp pressenning eller ny kledning,vi har fått inn vann p nykjøkkenet en gang allerede men det nytter ikke hva vi sier...Jeg river av meg hodet snart... Blir så sinnsykt frustrert og rasende at jeg dør på meg....Imorgen må jeg ringe kommunen og kanskje huseiernes landsforbund for å høre hva søren vi skal gjøre..Om vi blir nødt til å lage en advokatsak på denne siden av huset også....At folk kan bl så dumme og ansvarsløse er jammen ta meg helt utrolig... Sorry,men jeg måtte bare blåse ut litt damp........... Har pakket ut,vasket klær,støvsugd og gjort det beste ut av situasjonen her i huset!Vi har nå delvis kjøkken på stua pga de legger fliser på det ordentlige kjøkkenet og da kommer vi oss ikke inn på soveromkjøkkenet pga man ikke må tråkke på flisene på så så mange timer Forstå dette den som vil Imorgen er det kor og sambo skal ut se finale i CL så svigerdragen og typen skal passe Sondre imens!For første gang på kveldstid*hurra* Enda godt at vi skal mate han og stelle han og legge han før vi drar,ellers skulle det blitt meg litt av et kaos!!Får bare håpe han blir å sove godt hele tiden! Torsdag skal vi på babytreff!!!Det blir herlig å være litt sosial igjen!Gleder meg masse!Etterpå er vi invitert til venninne E på middag!!Nam!! SÅ er det helg igjen og da aner jeg ikke hvor langt vi har kommet med kjøkkenet eller noe annet... Snakkes neste gang!!
pondusa Skrevet 22. mai 2007 #6058 Skrevet 22. mai 2007 Dere har da nok å styre med ser jeg. "tupper naboen i r***"
Skytte Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6059 Skrevet 24. mai 2007 Pondusa;Ja spark ivei det du klarer!! Kjøkkenet blir ALDRI ferdig!!!! Femten fliser gjenstår så ble det pokker meg fritt for flislim.........Vi plges søren ta meg mer enn vi fortjener Dessuten er jeg ganske pms og har halsbrann av alle ting!?!?Hvorfor det liksom??Har jeg blitt så feit nå at jeg skal plages av det...Kroppen er vond og huset er gøøøørrskittent,ergo er Skytte i skikkelig skikkelig dritthumør...Og det går jo selvsagt ut over dagboka mi og dere stakkars som kikker innom......... Nå sover sambo så han er heller ikke spes til selskap....Vurderer sterkt å kikke innom facebook............................ Men burde egentlig legge meg siden Sondre syns det er heeelt okei å starte dagen kl 6........Akkurat der er eg LITT uenig!
tass2406 Skrevet 24. mai 2007 #6060 Skrevet 24. mai 2007 Tror du trenger en stor og et glass og så gjør vi slik med naboene :slåss: :blaaveis:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå