Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom og klemmer på favorittSkytten min :klem:

Er på jobb jeg og savner senga mi!

Håper du har det bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg vennen!

Koser deg med goguttene dine? ;)

:kyss:

Skrevet

HEIAAAAAA!!!!!!!!!!

Her kommer jeg endelig innom igjen!Herreminjuledag soim jeg har savnet dere :grine:

Fru Blå,Iss,Fru Blå,Fjellrypa,MrsP;Pi@,Tass,Shade*2 og Pondusa;

:klem::klem::klem:

Ble jammen meg værende her en stund,dvs parkert mens jeg måtte gjøre div annet innimellom!

Her går det bra men dagene er travle!I tillegg har vi ligget strak ut hele helgen og igår i influensa...Boring...Heldigvis var vi hos mam og pap så dem tok seg av Sondre og vi fikk ligge mest mulig.Er så uendelig glad for at jeg har dem og for at de er som de er!

Idag er sambo mye bedre og tilbake på jobb men jeg er ikke god...Tett i pappen og hoster fælt.Men har ikke feber lengre så jeg har planer om å komme meg ut en tur idag ja!Er så typisk min flaks å bli liggende når det er DET kanonværet ute :frustrert:

Sondre er gudskjelov frisk*bank i bordet* og han begynner å bedre seg på nattestid igjen. Han er helt vill på gulvet og reiser segnå på alle fire av og til,men kommer seg ikke fremover stakkars...blir temmelig sint og frustrert noen ganger,men jeg tror ikke det er snakk om lang tid før han knekker koden!

Han har blitt veldig flink til å hjelpe til med å holde koppen når han drikker,men siden han ikke bruker tutkopp blir det en del skift pr dag :)

Vi gir ikke små biter av brødskiva lengre for nå biter han av den selv og det hender seg han putter biter i munnen når han får spise selv!

Ellers så er han fortsatt like nysgjerrig og oppvakt!Følger med på alt og er en blid kar!

Har vært å kjøpt solbriller til han så nå er han bare såå megakul altså :ler:

Sitter som en konge i vogna og kikker seg rundt!Er helt imponert over at han ikke river dem av og hiver dem til reven!Så har han fått seg hettegenser og med den og solbriller så han jo bare helt kanon ut!

Har funne to alldeles smashing vårjakker og ei knallstilig lue som jeg har lyst til å kjøpe til han...Men så skal vi j til Trheim i mai..og de har vel sikkert en jakke eller to der også tenker jeg :sjarmor: Men han må jo få seg vårjakke før den tid...... :sjenert: Må bare finne ut hvilken jeg syns er mest praktisk for de er like fine...

Har fått fremkalla bilder og fått noen av dem i ramme!Ble så fint atte!

Så har jeg oppdatert albumen og babybøkene hans i det siste.Samt ryddet bort enda flere klær!

Prøver å ha kontakt med søs og brodern flre ganger i uka sånn at jeg kanskje etterhvert blir kjent med dem PÅ ORDENTLIG for det har jeg tydeligvis ikke vært til nå...

Supertante sliter fælt om dagen så jeg har fått snakket og gått litt tur sammen med henne,men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal hjelpe...

Prøverørsforsøket til svogers gikk ikke bra :grine:

Har vært litt sammen med mormor og det var kjempekoselig!

Svigermor har svart meg skikkelig surt og direkte for første gang så nå gidder jeg ikke prøve å fikse noen ting med henne lengre.Og det var fordi de kom innom med fisk som jeg ble glad for og sa takk.Så kom hu drassende med flere pakker kjeks a la europris "sånn at dere har noe til kaffen i tillfelle dere får besøk".Jeg svarte bare i en helt vanlig munter tone "her i huset baker vi så fryeseren er full!"Da fikk jeg den sure"jeg kan GODT ta det med meg igjen hvis du ikke ble glad for dette..." Herregud da kjerring!Slapp av!

Og seff var det bare meg og henne på stua da for sambo og typen hennes var på kjøkkenet :frustrert: Gadd ikke svare henne jeg,bare så teit på henne og kikka vdere på tvn.Orker ikke henne!!!!!!Gruer meg til påska....mandag til torsdag i helvete.... :ler:

Men det beste som har hendt siden sist er vel konserten med Sivert Høyem :sjarmor: Snakker om DELICIOUS!!!Jeg var så forelska i han etterpå at jeg nesten ikke ville dra hjem :ler:

Fyttibikkja han er RÅ!!!YAMMMMMMI!!!Og så enormt bra til å synge og kanonbra sceneshow!!

Det var altså flere ganger kun Sivert og meg til stede.....Det føltes værtfall sånn!For meg :ler:

Etter påske kommer bestis L fra trøndelag oppover*YEAH*

Gleder oss villt begge to!!!!Da skal vi jammen meg ha oss en hei dundrende fest!

Mamma ville gjerne ha Sondre ei natt og sambo snakket om å rømme på hytta :)

Der har han sover tjue minutter ja...Ble en smule opphakket men endog en slags oppdatering dette...Skal slutte å unnskylde meg for at jeg er så lite her,det er bare sånn det har blitt desverre...Men jeg håper å få sett innom alle sammen denne uka!

Men nå må jeg bare trosse snørr og komme oss ut i sommerværet!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Herlig med oppdatering fra nord! :-D

Vet ikke hva jeg skal si om hu derre svigerbeistet jeg altså. Hun virker temmelig håpløs. Hva er grunnen til at hun er sånn mot deg egentlig? Har det skjedd noe spesielt eller er hun bare sånn?

Blir det endelig Trondheimstur på dere nå ja! Alltid kjekt det!

Ellers er det masse som skjer i livet ditt ser jeg,både koselige og triste ting.

Det er iallefall godt å høre at det står bra til med deg,Sondre og sambo! :)

Vi snakkes da snuppi!

Klem fra MrsP :klem::klem::klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

God bedring forresten! Håper du blir helt frisk snart! :klem:

Skrevet

MrsP;SMASK!!

Hun bare er sånn.Teit og rar og jeg har kjørt meg fast i den filen at jeg ikke orker henne og det må bare være sånn.Syns hun er så dust at fisj!!

Hun hadde sikkert blitt happy hvis sambo og Sondre flytta inn til dem sånn at hun hadde full kontroll over alt og alle alltid...

Men atte duh,helt frisk blir jeg vel aldri.... :ler:

Har nå venta på helsikes L i flere timer...Blir så irritert at jeg dauer,hun kan alrdi forte seg eller komme tidlig...Hadde tenkt meg til E hvis L ikke kom,men så skulle jo L komme...Men nå hadde jeg jo rukket å besøke E da... :frustrert:

Menmen,fikk nå endelig tatt runden min her værtfall!!

Nå skal jeg sende grisemail til MrsP :sjarmor:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Nå skal jeg sende grisemail til MrsP :sjarmor:

:hoho: så bra!!

Skrevet

Hei snuppa.

Kjekt å lese livstegn fra dere. Er det mulig å kanskje få en mail eller? Av en stilig liten kar i hettegenser og solbriller? Ser han for meg, lille søtingen. :hjerte:

Skrevet

:legrine: Det er moro å kle opp gutta... de er jo så herlige!

Diger :klem: fra meg!

Skrevet

Har kjøpt solbriller til mi også :ler: sååå kul!

Men hun hyler og river de av seg (bestemt som mora...?... :sjenert: )

Æsj... feber på sånn'en fin dag? :tristbla:

Nyte finværet frisk som en fisk vennen! :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Jeg fikk litt lyst til å pushe innlegg for å starte på trehundresidersfesten, men så er jeg så grusomt trøtt :Gjesp:, så jeg tror jeg får legge meg i steden.

Morsomt å lese om daten din med Sivert! :ler:

Min S har også fått seg solbriller, kul ass! :sjarmor:

:klem: til superskytte.

Og hvis miiip blir borte, let etter kaffedama.

Skrevet

300-siders fest ja. Mulig du må spare den til helga.

Ville bare innom med en natta :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hjelper til for å få deg over på side 300 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...