Lucky? Skrevet 11. mars 2007 #5941 Skrevet 11. mars 2007 Skjønner godt hvordan du føler for søstra di, får håpe ho kommer fra dette uten altfor store sorger Du virker i allefall som en toppers storesøster da Håper du har hatt en fin dag med supertante og gjengen
Gjest Myztica Skrevet 12. mars 2007 #5943 Skrevet 12. mars 2007 Linkri er borte gitt Men det fant du vel ut da du sendte MEG en sms Er ikke så mye på KG om dagen jeg heller.... Har også tenkt å slette min bok, for den har blitt så negativ... Men vi får se! Helt utrolig at dragen kan oppføre seg hvis hun vil Håper det fortsetter slik da! Til helga er det min tur til å dra på hytta med svigers! Gleder meg litt jeg.. Skal bli godt å komme bort fra huset. Pluss at jeg får kjørt snowboard Har jo ikke stått på 2 år... Det blir 2 år i påsken Håper vi kan skravles igjen snart!
Fru Blå Skrevet 13. mars 2007 #5947 Skrevet 13. mars 2007 Leit å høre om søstra di, håper det går bra med henne! Hun er heldig som har deg i allefall! Ha en fin dag!
pondusa Skrevet 13. mars 2007 #5948 Skrevet 13. mars 2007 Håper dere finner hybel. Snill du er som hjelper søsteren din. Men prøv avisen, kan hjelpe.
Fjellrypa Skrevet 14. mars 2007 #5950 Skrevet 14. mars 2007 Innom og oppdaterer meg. Skulle gjern skrevet mer, men Kyllingen er sulten og vrir seg rundt på fanget mitt...
Skytte Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5954 Skrevet 15. mars 2007 Lucky;Takk for det! Jo søndagen var fin og jeg ble straks mer snerten på håret med nye striper!Nå er problemet bare at det har blitt for langt så jeg skulle ha klippet meg....! Pondusa;*klemmepå* Myztica;Hei hei du fremmede nye kvinnemenneske Pondusa;Tusen takk for at du alltid husker på meg! Iss;Hehe,jeg var nok bare innom å kikka litt før jeg svimte av....sorry.... Pi@;*Kosekos* Fru Blå;Vel,jeg føler vel ikke akkurat at jeg har fått gjort noe særlig for henne men...Det går nok bra ja!Alt ordner seg for snille piker pleier jeg å si! Pondusa;Det gikk heldigvis i orden og da steg humøret hennes noen hakk.Tror hun var litt redd for å ende opp med laaang ventetid for å få seg hybel.Men hun hadde en kjenning som hadde en kjenning osv Cr@sh;Hei på you! Fjellrypa;*sukk* Nyt den tiden du kan ha henne vridene på fangetuten at hun spretter i gulvet!For vips så er hun så stor...det er trist at det går så fort.Selv om det skjer noe nytt og utrolig hver dag,så er den første tiden så enormt spesiell og herlig.... LT;*Storkos* Iss;Er du sjokkert?! Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å titte innom en sånn sløving som meg! MrsP;*Smask* Bare bra! Hva syns du om fotballmailen?! *************************************************** Der var det nesten gått enda ei uke...helt utrolig! Har trillet hver dag enda det ØSER ned her!Kroppen verker og jeg er trøtt som et helv*** men det går bare godt!Like blid! Sondre tuller fortsatt om natta og sover minimalt om dagen men er gudskjelov blid!SÅ det er ingen store skjær i sjøen.Jeg og sambo har ikke sett surt på hverandre engang så jeg blir nesten redd for at det skal komme en kempesmell snart... Han er heldigvis megaflink til å hjelpe til.Steller Sondre om morgenen før han drar på jobb,lager til flaska så jeg bare kan ligge i senga og gi han,ordner kvelds og styrer med han om kveldene.Det gjør vi egentlig mye sammen for det er så koselig!Sondre er i storform når han har begges oppmerksomhet! Ellers har vi nå vært på babysang og jeg har vært på kor og på besøk et par kvelder! Ikveld er sambo ute på møte! Snuppen har vært på kontroll idag og status ved 7,5 mnd er 75cm og 10250g! En voksen kar vi har! Stor og sterk og spenstig!Både han og jeg fikk mye skryt fra HS og det gjorde godt! Duppet meg ikveld mens sambo styra og la en HYLENDE Sondre...det er så grusomt for meg å høre på så jeg la meg på gjesterommet og holdt for ørene og der sovna jeg gett! Søs har funnet seg hybel og begynt å flytte.Jeg har liksom ikke anledning å dra å hjelpe henne for det er litt for langt å kjøre for en ettermiddag,men vi skulle hjelpe henne på lørdag.Nå ser det imidlertidig ut som at hun har fått hjelp da...og da får jeg enda dårligere samvittighet...Men vi skal nå dit uansett på lørda for å se og hjelpe henne med evt vasking og ordning. Blir også en tur innom mormor da siden hun bor på veien dit! Om kvelden er det jentekveld/burdsdag hos svigerinna mi!Gleder meg som en hund for hun er superkokk på si! Søndag er det kaffeslaberas med hele svigers der! Har ikke sett eller hørt noe fra svigers denne uka enda de er hjemme...så de får nå virkelig ikke jamre seg for at de ser gutten lite når de ikke gir livs tegn fa seg.De vet nå at jeg er hjemme på dagtid osv.I shit in it Regna nå inne her idag igjen!Jepp...kom inn plenty mer vann så imorgen kommer takstmannen.Problemet er bare at vi ikke får han molboen i 2.etg til å skjønne eller tro på oss når vi ber han om å fjerne et par bord fra altandekket sånn at takstmannen kommer til å får se....I*D*I**** Da jeg snakka med han igår sa han at det var gjort.Da jeg var oppe å så etter idag var det ikke gjort....Jeg bli så lei og lam at farsken snaske...Er det mulig å være så plagsom liksom?!Hvorfor drive å lyve meg rett i fleisen??Usj,håper han får flatlus... Men nå er det definitivt natta her for nå kjennes det ut som om jeg er full
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2007 #5955 Skrevet 16. mars 2007 Innom med en rask(men goood) til snuppa mi! Har fri,men er oppe tidlig ..og har planer om å være effektiv i dag. Drar på hytta i ettermiddag,så håper været blir litt bedre. Nå er det skikkelig drittvær. Ha en kjempefin helg!
Skytte Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5956 Skrevet 18. mars 2007 MrsP; Det er fryktelig hektisk her for tiden...det har dukket opp så mye rart og nytt i det siste så jeg har veldig mye å tenke på for tiden.Blir litt satt ut når man finner ut at ting ikke er som man alltid har trodd at dem var!Litt av en setning gitt! Det er heldigvis ikke noe med meg og sambo,men mye med andre rundt oss viser det seg.Jeg er sliten og forvirret og vil for øyeblikket bare krype under dyna og vente på våren og bedre tider... Orker ikke begynne å fortelle alt her for det er så mye og så mange som sliter og en del fæle ting.Trenger tid til å fordøye en del saker og bli ferdig med grublingen min.Ble helt usammenhengende og teit dette men...Hvis jeg ikke er her på en stnd er det bare fordi jeg har opp over ørene med saker og ting å tenke på for å si det enkelt...
Fru Blå Skrevet 19. mars 2007 #5957 Skrevet 19. mars 2007 Så stor gutt Sondre har blitt da! Her skal vi ikke ha kontroll før i mai. Kjedelig å høre at du er sliten av alt som skjer rundt deg. Håper du får slappet av nå og at alt går bra med deg og dine. Stor
Fjellrypa Skrevet 21. mars 2007 #5960 Skrevet 21. mars 2007 Stor til deg, og så håper jeg at hva det nå er som foregår ordner seg på beste tenkelige vis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå