Lucky? Skrevet 22. februar 2007 #5901 Skrevet 22. februar 2007 Høres slitsomt ut å våkne så mange ganger om nattan, så får håpe du fikk tatt deg en time på øyet når sambo kom hjem i går Håper S er helt frisk og at gradene har planer om å bli litt mildere, så det er mulig å være ute
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. februar 2007 #5902 Skrevet 23. februar 2007 Innom med en til deg. Håper du får ei fin helg,snupp!
Skytte Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5903 Skrevet 23. februar 2007 LinKri;Det er bare bra at det ikke bare er jeg som er mye fraværende! Ja tenk så mye vi har å se frem til!Syns det er noe hver dag!Herlig! Lucky;Det er kjempeslitsomt når man er bortskjemt med å ha en sovende unge...Tåler ingen ting jeg! Håper også det kan bli værende ute snart før jeg går på veggen..Idag er det bare 6 minus og plenty vind MrsP;Takk vennen!Akkurat vært innom deg nuh! ********************************************************* Igår hadde vi besøk av vår nye venninne E og hennes lille jente!Sondre vrengte leppa og hyla som vanlig når babyer lager lyd og ser på han....! Men det var kjempetrivelig med besøk! Etterpå lagde jeg ca 25 porsjoner middag til snuppen!Han er altså så tålmodig at hohoi!Satt i stolen sin og leka og kikka på meg! L var innom og aktiviserte han litt også! Om kvelden var jeg og L ute og spiste,yammi!!Møte to venninner på kafè etterpå men de var altså så merkelige i oppførselen så vi dro.Føltes ut som om de syntes vi var skikkelig teite...Fatter ikke hva i all verden som går av dem,men L lurer på om det hargått penger til hodet på dem...Vi er sikkert ikke velstående nok eller kultiverte nok...Da kan de bare drite og dra for min del!Jeg lider ingen nød uten venner som oppfører seg sånn.Både jeg og L har lenge prøvd å finne på div sammen med dem,uten respons.Nå er jeg og L enige om at fortsettelsen hviler på deres skuldre. Ellers cruisa vi rundt og skravla som bare det!Er koselig det!Fint å være litt sånn bestiser igjen! Inatt har Sondre vært våken nesten hver halvtime/time og jeg holdt på å bli stein hakke tullete....Han er ikke våken egentlig,har øynene igjen men hyler/gråter høyt i fem sekund,får sutten og blir stille eller vrir seg litt... Har prøvd å ta han opp,hatt han i storsenga,gitt han vann etc Vann funker heller ikke så bra i og med at han ikke er våken og da seff drikker heller dårlig! I dag kom L og henta han litt over 11 sånn at je fikk sove! Gurimalla det var snillt gjort!Jeg sovna etterhvert og sov til litt over ett!Deilig! Sondre kom hjem halv to og var i storform.De hadde cruisa rundt i bilen og vært innom her og der.Han hadde sovet ca en time og ellers skravla mye! Har fått vaska ferdig til helga,vasket klær og rydda litt her og der! Pap og brodern har vært innom en snartur og jeg har stekt vafler mens snuppen sov.Han sover faktisk enda..Over en time siden han la seg! Skulle jeg ikke ha sagt!Nå hører jeg han! Sambo er hjemme og helgefreden senker seg over huset... Jeg skal dra en tur på butikken og handle inn til wok ikveld! Kjenner at jeg er litt sånn småforelsket i sambo og det gjør godt,gleder meg til å være sammen med han i helga!
Fibonacci Skrevet 24. februar 2007 #5905 Skrevet 24. februar 2007 Nå har jeg oppdatert meg litt hos deg, gøy med kor! Jeg sang i kor på jobben for noen år siden, det var morsomt! Men så slutta dirigenten da vet du... Ha en flott helg!
pondusa Skrevet 26. februar 2007 #5906 Skrevet 26. februar 2007 Innom for å gi bort en og å ønske dere en fin uke.
Gjest miiip Skrevet 26. februar 2007 #5907 Skrevet 26. februar 2007 Igår hadde vi besøk av vår nye venninne E og hennes lille jente! Sondre vrengte leppa og hyla som vanlig når babyer lager lyd og ser på han....! Godt det ikke bare er min S som er sånn! Sigurd er veldig glad i selskap, men blir litt fort skremt hvis de andre babyene lager litt høye lyder eller brå bevegelser. Oppdatering fra meg i dag: jeg er litt hyper fordi jeg har blitt tante igjen i dag og dessuten blei spurt om å være forlover i august! :grine2: Kos deg, snuppa! Har vi en telefondate på lørdag kveld?
Skytte Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5909 Skrevet 26. februar 2007 Cr@sh,LT,Pondusa,Miip og Cr@sh;Tuuusen takk for besøkene!!! Har sendt deg en sms ang siste pm,Miip! ..................men det har du vel muligens oppdaget Smart jeg ****************************************** Ei fin helg er over. Det ble wok og tv på fredagskvelden.La oss tidlig pga sååå zzzz... Lørdag var jeg helt vridd av tretthet og klarte bare ikke stå opp...sambo fiksa Sondrebiten og det ble ganske langt utpå formiddagen før vi kom oss ut av huset. Leverte Sondre hos mam og pap før vi tok med brodern og var en tur på shopping i Pondusaby.Jeg var så trett at jeg gikk mest rundt megselv!Men fikk handla litt læll Da vi kom tilbake hadde mam kommet fra jobb akkurat da pap var ferdig med å skifte på snuppen Det var ikke måte på hvor mye han hadde gjort seg ut heller!I følge min kjære far..!Bleien satt på gale veien men ungen var ren og happy så ingen skade skjedd! Ble middag og avslapping,soving,skravling og mye fliring utover kvelden! Pappa er helt hekta,og da mener jeg hekta,på mobilen og pcn.Mamma holder på å få fnatt av hele karen Så sendte jeg en skikkelig barnslig fjertemail til pap og hanholdt på å le seg ihjel!Satt og trykka på fjertelydene leeenge og lo-lo-lo Er nok derfra jeg har arvet min sære humor......... Søndag var det nydelig vær men sef sterk vind så vi måtte bare være inne. Mamma hadde tilbudt segå ha Sondre på natta,men jeg ville ikke det.Ville ikke at hun og pap skulle holdes våken...evt ville ta meg helt og fullt av ungen min selv... Men sambo sto mer enn gjerne opp halv seks(akkurat sånn sett kunne det gjerne vært vm fra japan hver dag*knis*)Og etterhvert sto mam opp og dulla som en gal.Og jeg fikk sove masse Da vi såvidt var kommet hjem igår,kom svigers durende direkte fra hytta.... Tenkte at det kanskje kunne bli litt koselig å se dem igjen for nå er det lenge siden..men det var omtr like koselig som kviser.. Dragen spør hele tiden om de teiteste ting.."Det er vel havregrøt du gir han ja?" "Pusser han tennene hver kveld?""Det er sååå viktig altså" "Han er snørrete ja..Mm,de blr syke myyye fortere når de ikke får MM..." "Men når man ikke har melk så...." For faen hadde jeg melk men han ville jo ikke ha Dessuten vet jeg om mange som kun hr fått MM og læll vært mye mer forkjøla enn Sondres lille snufsing...Fatter hun ikke at hun sårer meg når hun opptrer som gestapo?? Skal jammen ta meg begynne å spørre ut henne også,bare vent til neste gang v skal dit...Da skal jeg spørre skeptisk om både det ene og det andre. Jeg svarte henne ganske kvasst på det hun sa om MM,da avbrøt hun meg;"nei men nå skal du høre her Skytte...blablabla" Er det en ting jeg HATER så er det å bli snakket til som om jeg er fem år og stokk dum Ellers begynte vi nesten å diskutere hardt en annen sak også... De oppe skal nemlig selge sin del nå.Men det har de ikke sagt noe om til oss...Veldig bra gjort liksom...ASS****SÅ nå mener dragen at vi kunne jo bare kjøpe hele kåken og blablabla...Eh,nei det vil vi ikke...Først var sambo litt enig med henne men heldigvis snudde han.Vi har nemlig snakket om det,men funnet ut at vi vil ikke sitte med nesten to mill i lån,så lenge det ike er to mill pga et nytt hus akkurat der vi vil...Så hun måtte nok se seg slått der ja,og det var bare starten.Hun var skikkelig på hugget...hadde vel savna å rakke ned på meg. Men det driter vi i! Mam og pap skulle nå kanskje dra på besøk til de en dag nå med noe kjøtt de har lovt dem,hehe,tenker hun blr litt nervøs da!Uuuhu uvant med besøk...*evil*De er jo bare på hytta så...Hadde blitt spik spenna gærn jeg da men! Vi skal kanskje på hytta i helga hvis været blir sånn høvelig.Sambo spurte om svigers skulle men de var veldig usikre i sitt svar.Jeg skal vedde på de drar hvis vi gjør det...Men heretter skal det få merkes at jeg har blitt en dose mer rett frem og ikke lar meg pirke på nesa mer! Skulle tatt runden min nå men er så trøtt at fy...Har gått den megalange turen idag!Og gjett hvor jeg fant skrittelleren min etterpå...I STELLEVESKA Jaja! Sondre var med meg til tannlegen og satt som et lys å kikka seg rundt mens tannlegen holdt på.Nå er jeg endelig ferdig for denne gang... Status på lillemann er forresten at han er bittelitt tett,fortsatt veldig mange ganger våken om natta,søtest i verden og gliser hele tiden!Så har han lært seg å sitte alene Sitter lenge alene men kommer seg ikke opp igjen når han faller da..Men hiver seg på magen hvis han plutselig ser en leke han vil ha! Han eier ikke tålmodighet hvis han plages...lurer på hvem han har det fra....*plystre* Hadde forresten besøk av fine gravide S idag!Hun fikk låne en haug mammaklær og det var helt snålt å se på de klærne igjen...Fikk en sånn god følelse inni meg og måtte mimre litt SKulle få dem tilbake så fort hun hadde fått for hun regna med det ikke ble lenge før neste kom!Håper nesten hun har litt rett i det! Nuh er det kveldsmat og zzzzzzzzzz! Har ikke ork til å skrive så mye om saken med de der oppe,men den gjør meg rimelig lam og i ganske dårlig humør.De lyver og lurer og oppfører seg værre enn tullinger..Dessuten har L en del problemer både hjemme og med vår felles venninne M så jeg er litt lost in space om dagen!Blir fortere det når jeg mangler bittelitt søvn også.Menmen,det bli likar imårra! I værtfall til jul Oi,glemte jo også å fortelle at vi vant i lotto i helga!!!! Seks rette!!! Det var morsomt!Men sinnsykt å tenke på at vi var ETT tall unna 5,7 mill..............Er bare å glemme det ellers blir man gal! Nå skal jeg gi meg!
Murmelmy Skrevet 27. februar 2007 #5910 Skrevet 27. februar 2007 Hei snuppa! Der som svigers bestemmer seg for å dra på hytta til helgen så kan du jo markere deg ved at dere velger å ikke dra likevel? Fytterakkern for en drage! Hadde satt henne på plass for lenge siden jeg da... Håper du får en fin uke og litt mer søvn om natten
Murf Skrevet 27. februar 2007 #5911 Skrevet 27. februar 2007 OI! Ett tall unna! Best å ikke tenke på, ja... Vi har nå tippet lotto for første gang på flere år, så nå er vi ett skritt nærmere hus. (Nåja, tre rette er det høyeste vi har hatt til nå)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. februar 2007 #5913 Skrevet 28. februar 2007 Hei snupp! Du...den derre fjerte-mailen du snakket om her en dag,den tror jeg kunne vært noe for meg Så hvis du gidder så må du gjerne sende den. Håper du har det bra! Stor fra MrsP som elsker prompehumor
pondusa Skrevet 1. mars 2007 #5914 Skrevet 1. mars 2007 Heisann. Sitter inne med syk pondus, kjeeeeder meg. Håper dere har en fin dag!
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #5915 Skrevet 1. mars 2007 Et tall unna lottonilionær, ja.... *drømme* men grattis med 6 rette! Dragen, ja... Jeg tror jeg har gått tom for adjektiver å bruke om henne...
Skytte Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5916 Skrevet 1. mars 2007 Murmelmy,Murf,Pi@,MrsP,Pondusa og Cr@sh; Tusen takk for alle hilsinger!Det er alltid like kos å komme innom å se at noen har vært her! Fyttikatta som dagene flyr Jeg henger ikke med på noen ting mer,det er jo bare mandag og fredag i ei uke! Nå når været har vært så supert har vi gått mange fine turer! En dag gikk jeg mye lengre enn jeg først hadde tenkt,kun fordi jeg følte mg så kul og fresh med mine nye sobriller Ellers har vi vært en el sammen med E og lille M! Idag lekte barna sammen uten at S hyla Det var en ny og fasinerende situasjon!De hadde hver sin leke og bytta ca 400 ganger for den ene skulle alltid ha det den andre hadde Nå har jeg nettopp hatt prøvetime i coaching med Miip!!Du er flink,Miip! Jeg tror det satte mange små grå igang for nå ble jeg forferdelig trett Skal ikke mye hjerneaktivitet til før jeg kolapser,hehehe! Men seriøst,jeg er nok lite flink til å innrømme ting for meg selv,jeg er ikke flink til å snakke med folk om ting som plager meg og når jeg først blir irritert og forbnna på noen...ja da orker ikke jeg ta initiativ til at ting skal bli annerledes.Og det er vel det som er feil,evt et vi,eller jeg skal prøve å rette på nå! Nårjeg bare får en anledning...vanskelige saker dette altså.Kunne sikkert hatt bruk for fjorten sånne timer minst! Man trenger mange ganger å tenke seg littom,og nå har jeg fått masse nytt å tenke på.Jeg skal liksom på en måte prøve å gå dragen i møte. Men jeg må innrømme at jeg er litt redd for utfallet...Så er jeg redd for at hun skal klare å lure meg på noe vis igjen,slik som hun klarte å sniklure oss i jula.For gjør hun det...ja hjelpe meg da er det spikern i kista! Menmen vi får se hvordan det går! Skulle absolutt ha tatt meg en runde,I know...Men jeg skal sette meg ned å bestille bilder til fremkalling.Tenkte å finne noen å forstørre,evt få noen i sort/hvitt. Har dere mange bilder av barnet/barna deres fremme eller hengende på veggene? Bare lurer jeg...hva som er "normalt" Ble mest bare ball dette her...zzzzzzzzz.... GOD HELG!
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2007 #5917 Skrevet 1. mars 2007 Du er god du! Vi har ingen bilder av S på veggen. Har et liggende i ramme, men har ikke hengt det opp . Og flere har vi ikke fått ut på papir, har alt digitalt. Jaja. Folk er forskjellige, og når det gjelder bilder og album og ting på veggene er jeg ganske dårlig. Og som coach er jeg god. Natta skyttesnuppis!
pondusa Skrevet 2. mars 2007 #5918 Skrevet 2. mars 2007 Innom å ønsker god helg. Har fått 2 syke barn jeg nå, så her blir det full avslapping. Vi har bilder fra 6mnd fotograferingen oppe i stuen, samt 18mnd bilde av lillemor. Pondus sitt må vi få forstørret først. Også har jeg bhg-bilde av lillemor i sort/hvitt i svart ramme.
Gjest Myztica Skrevet 2. mars 2007 #5919 Skrevet 2. mars 2007 vennen!! Så lenge siden jeg har vært innom deg Skjerpe meg! Ikke har jeg kommet så langt til å sende mail heller... dagene flyr, og tankene er et helt annet sted. Du vet sikkert hvor Jeg har noen bilder av snuppa på veggen.... 4 stk. Tre av de er i samme "ramme" Skulle ha fremkalt alt av bilder, men jeg må vel se til å lage takkekort fra dåpen først... Nei, det har vi ikke gjort enda gitt..... Men det er så koselig å titte i album synes jeg! Håper vi kan snakkes snart!
IdaC Skrevet 2. mars 2007 #5920 Skrevet 2. mars 2007 Innom for oppdatering og ønske om riktig god helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå