Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

:legrine::legrine:

Så deilig å høre at dere koser dere!!

Kan gjerne ta imot bilder jeg også.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å høre fra deg igjen og godt at alt bare står bra til.

:klem:

Skrevet

Nå ser jeg iss er inne å skriver så da håper jeg det kommer bilder og ;) Høres ut som dere har en super barseltid da!

Skrevet (endret)

Bilder!

Endret av iss
Skrevet
:hjerter::hjerter: Sett så stor og vakker Sondre er da :)
Skrevet

Hellu!!

Tusen takk for hjelpen,Iss! Og jeg kan nok sende noen bilder til deg også Pondusa,etterhvert som han vokser! Dere er nå gode å ha!

Pi@;Er bare så synd jeg ikke kommer meg innom oftere...

Cr@sh;Hehe,ja nå tenker jeg at muligheten for hanky panky kommer til å bli en realitet FØR jul :ler:

IdaC;Det var godt å høre! Ja du må glede deg max,det er supert!

MrsP;Bra det ikke bare er meg som ikke kommer meg innom her så ofte...MÅ få tatt meg en runde men det ser søren meg mørkt ut for tiden :grine:

Hvem skulle tro man blir lykkelig av minimalt med søvn og gulp mellom puppene??!! Det er helt sprøtt,men å være mamma er superdupert med alt det innebærer! Jeg elsker å se på mitt lille gull som ligger å smatter fornøyd eller kaver febrils når han mister puppen! Noen ganger ser det ut som han prøver å trykke hele puppen i munnen med hånda :ler:

Idag har vi trillet en lang tur og vært innom jobben til sambo! Det er helt fenomenalt å kunne bevege seg så mye allerede!Hurra!

Så har vi prøvd bæresela vår! Kom plutselig på at vi hadde en sånn...... :sjenert:

Ellers har jeg sortert klærne til Sondre og kartlagt hva han har i store str. Mam og pap skal en tur til Trheim med flyttelass til brodern på torsdag,så da skulle hun nå handle litt til gutten! Kjekt :sjarmor:

Har hatt en snarvisitt av venninne S og sønnen på to som var helt henrykt for han hadde fått seg en lillebror :ler: Søting!

Så har svogers vært her en tur! En veldig innholdsrik og fin dag,men jeg har hele tiden tenkt at NÅ kan jeg gå på nett,men nei....*sukk*

Imorgen kommer venninne L innom på dagstur fra ti til fem! Det blir kjempekos!

Etterpå blir vi å kjøre på hytta......vet ikke hvor lenge vi blir der..........

Jeg har ikke så fryktelig lyst men må jo nesten det da! Dumt å grue seg,men der blir fort så mye styr med absolutt alt....Er veldig spent på om de kommer til å hjelpe oss med klumpen å bære han og høre etter han mens vi sover litt...

Har funnet frem en smokk vi tenkte å prøve.Jeg er litt imot smokk,uten at jeg helt vet hvorfor,men jeg liker ikke akutt hyling heller :forvirret:

Nå henger han i puppen og jeg strekker meg bort til pcn og skriver med en finger...!

Kjenner på tålmodigheten at jeg burde legge meg tidlig ikveld,men jeg SKAL ta runden koste hva det koste vil.......Elers kommer jeg værtfall til å bli sur!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom for å lese og :legrine: litt.

For en skjønning!

Skrevet

Takk for det jenter!!

Nå har jeg fått tatt runden min,men er noen bøker jeg ikke finner lengre :grine:

Mulig jeg er aaalt for trett her jeg sitter...Burde sovet for lenge siden men..Nå har jeg litt mindre vondt i magen pga altjeg har gått glipp av!

Men så blir det vel enda ei uke til neste gang nå igjen siden vi drar på hytta imorgen..Men sånn er det.Vi koser oss og har det bra og opplever mange trivelige ting mens sambo har ferie! Blir vel enda travlere når jeg og Sondre skal være alene :overrasket:

Nå venter sambo på badet! Jeg skal klippe han! I gørrsøvne :ler:

Glad i dere alle! Snakkes!! :klem:

Skrevet (endret)

:ler: Høres ut som du koooser deg som mamma, enn så trøtt.. ;)

Travelt ja? Sover den lille skatten lite?

:legrine: ÅÅåå, jeg ser at du har det suuuupert som mamma..

:hjerte:

Så søt han er da! :hjerter:

Edit: Måtte se bildene! :sjarmor:

Endret av Epica
Skrevet

Såå koselig å lese at du storkoser deg som mamma til lille skjønne Sondre :hjerter:. Bildene er jo helt nuddelige! Men du, har han brune øyne eller bare ser det slik ut? :hjerter:

Gleder meg til det blir min tur når jeg leser disse lykkehistoriene... Kos dere på hytta og vit at jeg følger med selv om jeg ikke er så sabla aktiv med dagbokskriving for tiden... :sjenert:

Skrevet

Håper sambo ikke ble heeelt grusom på håret da :ler:

Skrevet

Kjære vene for en nydelig gutt! :legrine: Han er jo til å spise opp, Skytte!!!

Veldig godt å lese at du storkoser deg som mamma... Det er det STØRSTE i verden!!! :Nikke:

:kyss:

Skrevet

Ahh, blir jo ikke mindre babysyk av å henge her å se på de bildene i allefall! Håper dere får en fin uke på hytta!

Skrevet

Enig med Liv! :)

Så kjempesøt en gutt! Jeg synes det er kjempekoselig å lese om at du trives så godt som mamma! Stor :klem: !

Skrevet

Sondre er nydelig!

Herlig å høre om dagene dine.

Kos deg på hytta, håper dere får slappet av litt!

Skrevet

Så nydelige bilder! :rørt:

Han er jo lik både deg og pappan, en god blanding.

Kos dere på hytta!

Ps: Fikk nettopp mld fra skytte; fullastet bil, sovende Sondre og nesten uten dekning nå. Håpte at alle hadde det bra, og :klem: til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...