Murmelmy Skrevet 28. februar 2006 #2321 Del Skrevet 28. februar 2006 Tenkte meg det...må få dem i nytt format!!! Om du ikke har sendt dem allerede da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 28. februar 2006 #2322 Del Skrevet 28. februar 2006 Å, så flott, Skytte! Det er jo så fantastisk at bebisene våre er friske og raske! Vi ga også litt blaffen i at det ikke var mulig å se kjønnet; det var så mye annet som var så mye viktigere! Men heldiggrisene dere som får komme tilbake igjen om 14 dager! Sånt har de ikke tid til i Oslo... Sender deg en stor gjennom snøværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2006 #2323 Del Skrevet 28. februar 2006 Prøver på nytt...stor sjanse for at bildene blir relativt små... Bildene er fra uke 6 og 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2006 #2324 Del Skrevet 28. februar 2006 Det ble jo bra jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #2325 Del Skrevet 28. februar 2006 Hellu!!! Nå er jeg her mett og rund!!! TT;Takk! Det var helt skjønt å se vårt lille vidunder! Og heeelt i orden med en reprise om 14 dager! MissS;Takk! Det er en helt super følelse ja!! Gled deg masse! Pondusa; Ja nå har jeg blitt flyttet på så mye at snart skal jeg vel føde Men det er bare helt greit da! MissBb; Ja det er godt å vite og puste litt mer! LT; Det var heeelt fantastisk ja!!! Iss; Ja!! LinKri; Så godt å se deg!! Jeg skjønner deg så innmari godt,jeg grua meg så forferdelig...Men så snart bebisen kom på skjermen og sprella,da var det bare helt utrolig deilig! Murmelmy; Får bare opp mailadr min jeg..........Men nå har jeg prøvd å få sendt det som fil eller hva det var! Er så dårlig på data at huff...så plagdes jeg vettu...Håper det går nå! Wasabi;Takk! Ja det er godt å få en positiv bekreftelse! Miiip; Så bra!! Morsomt å le litt vettu! Og mimre litt tilbake! Det går jo egentlig bra fort! Håper Murmelmy får til å legge ut bildet pånytt....Så dere får se stormagen........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. februar 2006 #2326 Del Skrevet 28. februar 2006 ÅÅÅÅ!!! Så NYDELIG mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #2327 Del Skrevet 28. februar 2006 Magen er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #2328 Del Skrevet 28. februar 2006 Kverula; Nå går det an å se!! Syns også det var kjempelurt at vi fikk komme igjen ja!! Kunne sikkert sett på i evigheter!! Murmelmy; DET GIKK!!!! Tuuusen takk skal du ha!! Dette var jo kjempemorsomt! FruBiscuit;Ja det er sant! Det blir en baby og det er hovedsaken!! Murmelmy; DU ER SÅ FLINK!!!!!!!! LinKri; Takk..........Syns den har blitt helt diger jeg.........Er du på msn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. februar 2006 #2329 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei Skytte-vennen!!! Gratulerer kjempe masse med vel overstått UL-opplevelse. Og så morro at du får komme tilbake om 2uker. Skulle gjerne sett knøtte en gang til jeg... . Men nå er det jo ikke så lenge igjen til jeg får se knøtte på ordentlig da. Fine magen din. Håper du har hatt en kjempe fin dag med UL og nyåpning av VeroModa/Jack and Jones. Kos deg resten av kvelden med mannen, magen og UL-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 28. februar 2006 #2330 Del Skrevet 28. februar 2006 Fiiiin mage! Enn at det er en liten baby inni der, da? Helt utrolig at det er sånn vi fungerer, altså. At vi kan lage nye mennesker. Helt fantastisk! Supert med ekstra-UL, da! Sier ikke nei takk til sånt. Ønsker deg en super tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. februar 2006 #2331 Del Skrevet 28. februar 2006 Skytte er humørspreder. Skytte er utholdende (jfr KGs lengste runde). Skytte har en kjempefin gravidmage!!! Ha en fin dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #2332 Del Skrevet 28. februar 2006 Så FIIIIIIIIN mage!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #2333 Del Skrevet 28. februar 2006 Tulipan; Takk og takk! Har hatt en kjempefin dag ja! Og butikkene var veldig bra! Sambo fikk seg ny bukse og genser mens jeg er like fri............Men var mye folk så jeg fikk ikke sjekka helt 100%! Kakao; Takk! Ja syns det er helt sprøtt at jeg og sambo har skapt den lille sprellemannen!! Miiip;Takk!! Så snill du er!! Og takk for praten! Alltid koselig og morsomt det! Iss; Tusen takk...........!! Dagen idag har gått fort! Hadde klubb til middag og ble veeeeldig mett og god! Har bare vært her inne etter det! Koselig men nå er jeg sliten og har auauau i kroppen........Vurderer om jeg må være litt mindre på nett......... Vel,vel! Hadde tenkt meg til venninne S men vet ikke om jeg orker idag... Tenker jeg bare skal kose magen og kanskje spise litt ostepop.................... Kanskje det hjelper mot hodepine.......?! Og imorgen er det tannlegen Æsj...nå hadde jeg glemt det ei lita stund... Huff som jeg gruer meg.......Mamma....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #2334 Del Skrevet 28. februar 2006 Du har tannlege jeg har lege!!' Gruer meg jeg og.... skal ta blodprøve... Men jeg hater sprøyter hos tannlegen mer! Så er vel greit allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. februar 2006 #2335 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg skal til tannlegen på torsdag, hoppa i det å bestilte time... Håper du har en flott kveld, jeg skal spurte i badekaret nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #2336 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg og hopper i karet nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2006 #2337 Del Skrevet 28. februar 2006 Fin mage har du! Og vel bekomme. Si i fra neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 #2338 Del Skrevet 28. februar 2006 Nuddeluddelig mage altså! Kjempegøy å få se! Du har vokst godt på de 11 ukene siden første bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #2339 Del Skrevet 1. mars 2006 God morgen! Jeg tilhører visst dem hun værdama nettopp omtalte som våknet til en kald og nydelig vinterdag...........Joda,det er veldig fint med heeelt blå himmel og sol,men ikke fullt så sjarmerende med -17,5 grader ute Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Så vil jeg bare forte meg å invitere alle mine nesnødde kgvenner oppover på vinterferie!! Ser ikke spes koselig ut å være innesnødd heller.... *Roper på våren* Ja idag er jo den store stygge skrekk og gru dagen............... Det skal bli fint å få fikset opp og forhåpentligvis bli kvitt tannverken,men gurimalla jeg skal være glad når jeg kommer meg hjem derfra... Det værste er at jeg aner ikke hva jeg skal spise til frokost...Brødet er tørt og knekkebrød er vondt å tygge...men noe må jeg jo spise!!! Iss; Huff...Lykke til du også! Pondusa;Huff...Ja av og til må man bare... Nå så jeg for meg at du drev å sprang noe voldsomt oppi karet!! Iss; Rene pene jenter jeg har på besøk værtfall!! Murmelmy; Tusen takk....!! TT; Takk skal du ha! Ja den har bare eset opp......Mest de siste par ukene faktisk...Så jeg lurer på hvor diger jeg skal bli før jeg nærmer meg slutten...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 1. mars 2006 #2340 Del Skrevet 1. mars 2006 Oiii! Fine magen! etter UL ser det ut som vi rykker stadig innpå hverandre i termin; du hadde 31.juli og jeg har nå 2. august. Det er jo samtidig jo! Bare innom for å si hei og ønske deg lykke til hos tannlegen idag. Kjipt å måtte innom, men det blir jo myyye bedre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå