Gjest miiip Skrevet 7. februar 2006 #1901 Del Skrevet 7. februar 2006 Utrolig koselig med chat og msn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2006 #1902 Del Skrevet 7. februar 2006 Utrolig koselig med chat og msn!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 7. februar 2006 #1903 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei kjære skytte-vennen!!! Huff at du har vært så syk da. Det er nok influensaen som har slått til. Men fint at du ikke kaster opp lenger. HUff, nå ble jeg helt utmattet. Er så sliten.... Vil ønske deg en fortsatt fortreffelig kvled!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2006 #1904 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. februar 2006 #1905 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei Skyttemor! Jeg har vært borte noen dager nå, så jeg har ikke fått ønske deg god bedring før nå. God bedring!! Ikke noe gøy å være syk! Håper færrest mulig blir smittet av denne influensaen som skal være nå. Selv er jeg kanskje litt panisk, iler til vasken hver gang jeg har vært ute og sånt. Drikker tran og greier.. Men jeg blir så patetisk når jeg er syk, klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg er syk, så.. Best at jeg holder meg frisk. ....for alle parter. Håper du slipper mer av kvalmen som har vært i siste. Uff, kvalmfølelse er skikkelig ekkelt, ja! Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. februar 2006 #1906 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei snuppelure!! Kraftig influensa er ikke bra... *trøste Skytte* Håper kvalmen din går vekk snart, er så ubehagelig å være kvalm! I dag har jeg vært og sett etter mammaklær.. Men hadde de noe fint?? NEI DA!! og det som var litt ok, hadde de bare str XS!!! Så jeg kjøpte noe babytøy i stedet Har jeg gått glipp av chat i dag altså?? Ingen på Msn heller... Jeg er pratesyk!! Ha en fin kveld, og fortsatt god bedring (((((((((((bli-bra-vibber)))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. februar 2006 #1907 Del Skrevet 7. februar 2006 Innnom med en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. februar 2006 #1908 Del Skrevet 7. februar 2006 GOD BEDRING!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. februar 2006 #1909 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå skal jeg legge meg. Skulle ha gjort det for lenge siden, men så kom jeg på at jeg skulle helle Plumbo i badekarsluket på badet, fordi det har rent vann utover hele badegulvet når vi har dusja i det siste... Og så blei det så grusom lukt, så jeg fikk verken pussa tenna eller gått på do!!! Men nå driver mannen og skyller vekk resten, så da får jeg endelig tisse... God natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. februar 2006 #1910 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk for chatten! NATTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1911 Del Skrevet 7. februar 2006 JEG BLIR GAL!!!!!!!!!!!! HOSTER SOM EN #"#¤U¤¤#"O GUD VET HVA..... Var trøtt som en strømpe,klarte nesten ikke skrive fire ord til Rognebær på msn engang,stupte i seng.........And guess what...Sambo kom en liten stund etterpå,kosa magen i tre minutter,så bar det rett opp med meg. Hosta så jeg spydde......................... Og ikke nok med det.Tror jeg har hostet på meg vondter i venstresiden av korsryggen.Har alltid hatt sånn knivstikking på høyresiden,men poff i et hosteanfall sa det bare AAAUUU baki der Jeg vil ikke...Jeg klarer ikke...Jeg vil sove....... Så lenge jeg sitter rett opp og ned og puster sakte går det bra...Men jeg vil ligge og nusse på sambo...Ikke blåse ut trommehinnene hans...! Måtte dra hjem fra supertante pga jeg hosta så galt...Hva er vitsen med hoste???Irriterende tørrhoste Mamma...... Iss; Takk for en koselig chat!! Digger den chatten! Selv om jeg hater å falle ut konstant da... Rognis; Skulle vært sånn hver gang jeg dusja!! Du kom deg da dit etterhvert!! Morsomt!! Huff ja..er helt grusomt for Peonyfamilien nå...Sender dem varme tanker,men blir så maktesløs og fri for ord ved sånne anledninger... Miip; Ja det var supert altså!!Det må vi gjøre flere ganger! Pi@; Jepp! Bare synd du måtte plages sånn..Kanskje du har fått det i orden nå?! Tulipan; Er nok den styggedommen som har flyttet inn i halsen min ja Håper ikke du har jobbet deg helt fillete nå...Sove,sove! LT; Kakao; Er helt pyton å være syk ja...Syns liksom jeg klarer å syte nok om vondter fra før av.. LinKri; Er så typisk at dem ikke har rett str!! Men nå er jeg spent på hva du har kjøpt!! Har mersom skravla hele dagen jeg på chat og msn! I flere timer........... MissS; Takk... Fellrypa; Tusen takk! Miip; Hehehe!! Sånt lukter pyton ja...Men bra mannen ordnet opp!! Hva skulle vi gjort uten dem... Vil sove med min jeg.... Bæra; Jo takk det samme du! Var så trøtt jeg isted at jeg nesten ikke kunne svare...Er forsåvidt det enda,men den søte Herr Hoste holder meg våken og vel så det...Må på apoteket imorgen å få noe hostedempende.Er seriøst bekymret for lillegull...Kommer til å være filleristet ved fødselen.. Nå har jeg ikke hostet på kanskje fire minutter....Skal pine meg oppe litt til så kanskje jeg sovner av utmattelse og hosten glemmer å plage meg...*pliiiiiis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. februar 2006 #1912 Del Skrevet 8. februar 2006 God morgen vennen! Håper du har fått sove i natt og at du er mye bedre i dag. Er fælt å hoste så mye altså! Jeg vil også prøve ut den chatten... Men jeg er jo aldri her når det skjer noe... Vel, ha en flott dag uten hosting og vondter i kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 #1913 Del Skrevet 8. februar 2006 Gooood morning, Nord-Norge! Oppe og ikke gråter (eller hoster)???? Kommer innom senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 #1914 Del Skrevet 8. februar 2006 Sovna du godt til slutt?? Og fikk sussa litt på sambo?? Huff, den hosten høres ikke bra ut.. Kanskje du skulle fått den undersøkt?? Koselig med chat!!! Gleder meg til jeg har pc hele tiden, kan bli morro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. februar 2006 #1915 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper du har fått deg en god natts søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. februar 2006 #1916 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper formen din er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1917 Del Skrevet 8. februar 2006 Heisann! Bare innom en liten tur og svimer litt.Er helt koko etter nattens strabaser...Tror aldri jeg har hostet så intenst før..Da jeg endelig kunne legge meg og puste forsiktig uten å hoste..Jo da begynte sambo å dundersnorke Han er også forkjøla og snorker jo da ti tusen ganger mer enn til vanlig... Unødvendig å si at jeg var lite blid imorges...Fant ut at jeg kunne gi bort sambo til den første og beste som vil ha han!!! Men når han nussa meg hadet idag fant jeg ut at det kanskje er greit at han kommer hjem...Dessuten må det støvsuges her Var på behandlig,auuu...Han sa at pga trykket som blir i bukhulen når man hoster som en gal,presser på ryggen sånn at putene mellom virvlene av og til kan touche en nerve.Var nok derfor jeg hadde fått så vondt når jeg hosta som værst... Er det rart jeg er redd for lillegull??!! Helt sprøtt!! Så bare måtte jeg innom trygdeetatenskosehus...Men det gikk faktisk over all forventning idag! Fikk snakke med ei dame som ordna opp!! Hun mente at jeg ikke burde tape noe,dvs at jeg antageligvis kom til å få det samme i sykepenger som i lønn hvis jeg ikke hadde vært sykemeldt.Det var betryggende å høre...Vil jo ikke gå konkurs da... Så skulle jeg visst allerede hatt utbetalt noe i januar for de dagene etter vikariatet mitt gikk ut så det skulle hun fikse idag! Hun var litt sånn "ehhh??hvorfor er ikke det gjort??" Så jeg håper jeg har truffet på en normal person!!!!!!! Så nå blir det jaggu meg smør på grøten på lørdag Var innom apoteket og fortalte om min desperasjon etter noe hostedempende! Fant til min store glede noskapin som har hjulpet meg før! Meeen,da jeg skulle til å betale kom jeg på å be henne lese på pakningsvedlegget om gravide kunne bruke det,og det kan de ikke.........Så vær obs folkens!!!! Endte opp med sikkert en halvkilo halsdrops,inkl fishermans som er sååå stygt,fra butikken.Henta Gu`ongen min for han er også syk og så kunne tante dra på arbeid! Vi fikk besøk av venninne S og hennes storsjarmør på 2 år! Jeg blir så kry når han husker navnet mitt............. Det må vel bety at jeg er litt kul....For han kommer i fanget og skal ha meg med overalt så han er ikke redd meg! De har akkurat dratt nå. E spiller xboks og jeg skal bare finne en måte å slappe av på. Blir sikkert en runde senere idag! MissBb; Takk skal du ha! Er kjempegøy med chat ja! Er bare å følge med,en dag klaffer det nok! Cr@sh; Hello!!! Gråter ikke nei! Men hoster oh yeah...... Iss; Svimte nå av en gang men det ble lite nussing ja.Sambo var et snorkende uhyre inatt og jeg kunne klart meg uten akkurat det!! Mulig jeg må til legen hvis det varer noe mange dager.Snakket med sambo til svigermor ista og han hadde det helt likt,hostet til han spydde.Han var til legen og fikk fortalt det var falsk krupp....Har aldri tenkt på at voksne kan ha det men...Får se! MammaS; Takk for det! MissS; Takk!! Dere er så snille som holder ut med en sånn skranglete syking hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 8. februar 2006 #1918 Del Skrevet 8. februar 2006 Men stakkars liten! Er på jobben nå, så jeg må gjøre noe før jeg skal møte miiip om en liten stund. Ville bare ønske deg GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. februar 2006 #1919 Del Skrevet 8. februar 2006 Den hosten din hørtes ikke bra ut altså... Stakkar Det er jo så vondt å hoste så mye! Vil ønske deg masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 #1920 Del Skrevet 8. februar 2006 Bare innom og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå