Gå til innhold

forloverfrisyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg skal på prøvetime imorra skal sette opp håret jeg skal være forlover, aner ikke hvordan jeg skal ha det, har litt lenger enn skulderlangt hår, noen som har noen forslag??? bilder tas gjerne imot

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen bilder, men det første som slo meg var en enkel klassisk frisyre. Det finnes jo så utrolig mye nydelig, så det blir nok ikke så vanskleig å finne noe fint. Men en enkel knute eller oppsetting, med noen "krøller" ned på siden er nydelig synse jeg da... :wink:

Lykke til!

Skrevet

Vet ikke helt hvordan du kan sette det opp, men på en eller annen måte sette i blomst som tar opp blomstene fra brudebuketten;)

Skrevet
Vet ikke helt hvordan du kan sette det opp' date=' men på en eller annen måte sette i blomst som tar opp blomstene fra brudebuketten;)[/quote']

Det har jeg tenkt til å gjøre.

Også skal jeg ha sideskill og alt satt mykt opp litt "rotete" bak. Tror og håper det blir fint.

Skrevet

Husk å ikke overgå bruden!!!

Hør litt med henne hvordan hun skal ha håret før du tar noen valg!

Skrevet
Husk å ikke overgå bruden!!!

Hør litt med henne hvordan hun skal ha håret før du tar noen valg!

Nei, ærlig talt. Det har jeg ikke tenkt å gjøre. Hvordan skal et helt vanlig oppsett overgå en brud i stor kjole med slør og det hele?

Syns ikke man må bli helt hysterisk her.

(Forresten så er det søsteren min som er bruden og hun vil veldig gjerne at jeg skal være finest mulig på håret..som jeg ønsket at hun skulle være da hun var min forlover)

Gjest søta - ikke logget inn
Skrevet

Nei, ærlig talt. Det har jeg ikke tenkt å gjøre. Hvordan skal et helt vanlig oppsett overgå en brud i stor kjole med slør og det hele?

Syns ikke man må bli helt hysterisk her.

(Forresten så er det søsteren min som er bruden og hun vil veldig gjerne at jeg skal være finest mulig på håret..som jeg ønsket at hun skulle være da hun var min forlover)

Var da ikke slik jeg mente det.. Har bare vært i et bryllup hvor bruden ikke hadde noe i håret - og forloveren hadde satt det noe veldig oppp.. Var bare ment som et tips...

Gjest Tar i.i
Skrevet

Var da ikke slik jeg mente det.. Har bare vært i et bryllup hvor bruden ikke hadde noe i håret - og forloveren hadde satt det noe veldig oppp.. Var bare ment som et tips...

Beklager, du minnet meg bare et sekund om de som skal detaljstyre alt hva forlover skal ha på og foreta seg.

Sikkert et bra tips for mange :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...