Gjest meya84 Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 alkohol...hm.. Vet godt at disse to ordene ikke hører sammen over hodet :-? Men, hva gjør man så når det er mai og alle skal feste?? Var med selv den 16. å festa jeg, å hadde det egentlig supermoro!! :-) :-) (men i dag er det plutslig ikke så supermoro) Vet vel at det ikke er så veldig mange her inne med denne sykdommen, men dem som har den: (å evt andre) hvordan reagerer dere på alkohol, å hva har dere som alternativ når alle venner vil ha deg med ut på byen??
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Kanskje litt utenfor tema, men hva er egentlig utmattelsessyndrom? Altså, hva er "symptomene"/hvordan arter det seg? Blir du sykemeldt? Er det langvarig?? Har hørt om dette før, men aldri fått helt med meg hva det er.. derfor jeg spør. Har desverre ikke noen tips til deg!
Gjest Også kronisk Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Jeg ble jo ikke så veldig mye klokere av å lese her - det brukes bare forkortelsen M.E., det snakkes om utmattelse - men hva er egentlig dette for en sykdom?
Malama Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Dersom du går på "ofte stilte spørsmål" på den siden det er linket til kan du lese mer om sykdommen og symptomer.
Gjest Lilleulv Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Du kan også søke på det her på KG. har vært oppe en del ganger. Jeg vet hva du mener meya, jeg har gått på fylla et par ganger og vært fyllesyk og ødelagt i 3 uker etterpå. Men så lenge jeg bare tar meg et par øl og IKKE danser!! (viktig) så går det litt greit. Men er jo mer sliten i de dagene som kommer etterpå...
Gjest meya84 Skrevet 19. mai 2005 #7 Skrevet 19. mai 2005 Det med dansinga har jeg å erfart så går det alltid bedre med privatfester enn når man er ute på byen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå